Oud 29-04-2005, 07:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
De vorige zat alweer vol, dus we gaan gewoon vrolijk verder in een nieuw topic.
__________________
Advertentie
Oud 29-04-2005, 07:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ja dat vroeg ik me dus af. Als je je beloning niet hebt neergezet in je huis, maar hij nog gewoon in de lijst staat zeg maar, dan kun je hem alsnog nemen als je verhuisd? Want je kunt dingen die je hebt toch weer terug in die lijst zetten. Dus als je dan wilt verhuizen kun je ze eerst toch in de lijst zetten en in je nieuwe huis er weer uit halen?
Volgens mij kan je ze niet terugzetten hoor.
__________________
Oud 29-04-2005, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 29-04-2005 @ 08:29 :
Volgens mij kan je ze niet terugzetten hoor.
Nee, daar heb ik ook nog nooit van gehoord?
Oud 29-04-2005, 09:16
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik heb ook eens tamelijk veel beloningen gehad, en toen ik dan naar een groter huis verhuisde, was ik die allemaal kwijt, en stonden ze ook niet meer in die lijst van beloningen als beschikbaar... Als ik nu in dat nieuw huis aan de top van een andere carrière kom, krijg ik de beloning van die carrière ook niet...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 29-04-2005, 17:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ow en je kunt nu ook meerdere beloningen van één carriere hebben. Dus twee dezelfde.
ik ging het vandaag bekijken maar ik kon maar één keer m'n beloning plaatsen... Zit d'r een bepaalde voorwaarde aan vast ofzo dat je een tweede krijgt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-04-2005, 18:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-04-2005 @ 18:28 :
ik ging het vandaag bekijken maar ik kon maar één keer m'n beloning plaatsen... Zit d'r een bepaalde voorwaarde aan vast ofzo dat je een tweede krijgt?
Bij mij is het onbegrenst volgens mij, vaag.
__________________
Oud 29-04-2005, 19:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-04-2005 @ 19:13 :
Bij mij is het onbegrenst volgens mij, vaag.
sinds wanneer? Sinds je university hebt geïnstalleerd of pas later?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-04-2005, 20:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-04-2005 @ 20:20 :
sinds wanneer? Sinds je university hebt geïnstalleerd of pas later?
Ja, sinds dat denk ik. Maare, misschien dat je sims wel de universiteit moeten halen eerst?
__________________
Oud 30-04-2005, 15:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-04-2005 @ 21:10 :
Ja, sinds dat denk ik. Maare, misschien dat je sims wel de universiteit moeten halen eerst?
ook dat kan het niet zijn, want ik heb het juist uitgeprobeerd bij een sim die de universiteit doorlopen heeft..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-04-2005, 17:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vaag.

Welke beroepen mag een vader/moeder niet hebben voor die schooldirecteur, om toe gelaten te worden tot de particuliere school? Mijn vader was SuperHero en de moeder was CEO oid (zo'n rare afkorting, in de carriere van het koffertje) en de schooldirecteur vertrok meteen weer.
__________________
Oud 30-04-2005, 20:50
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Miracle schreef op 30-04-2005 @ 18:07 :
Vaag.

Welke beroepen mag een vader/moeder niet hebben voor die schooldirecteur, om toe gelaten te worden tot de particuliere school? Mijn vader was SuperHero en de moeder was CEO oid (zo'n rare afkorting, in de carriere van het koffertje) en de schooldirecteur vertrok meteen weer.
hahahaha
trouwens, CEO is binnen de zakenwereld geen rare term hoor
maar daar kan het toch niet aan liggen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 30-04-2005, 21:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 30-04-2005 @ 21:50 :
hahahaha
trouwens, CEO is binnen de zakenwereld geen rare term hoor
maar daar kan het toch niet aan liggen
Ja lach maar.

Ik was gestopt met dat CEO en dan wilde ik het nog eens proberen. Als het dan nog niet lukt dan moet m'n superhero stoppen.




__________________
Oud 01-05-2005, 09:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Klopt het dat als jeniet gestudeerd hebt, dat je ook de beroepen die nieuw zijn bij studentenleven niet kunt krijgen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 01-05-2005, 09:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 01-05-2005 @ 10:53 :
Klopt het dat als jeniet gestudeerd hebt, dat je ook de beroepen die nieuw zijn bij studentenleven niet kunt krijgen?
nee.
ik had laatst een niet-afgestudeerde die schilder werd.
alleen ik weet niet of het uitmaakt dat ie wel gestudeerd heeft (dus wel gestudeerd, maar niet AFgestudeerd: geen diploma).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 09:44
Verwijderd
Balance:
Citaat:
Nog een vraag: hoe maak je een studentenhuis? Want een gewoon huis lukt me wel (ook met speciale deuren voor elke bewoner), maar dan moeten ze het hele huis kopen, terwijl je in studentenhuizen enkel voor de kamer betaalt.

Je kan een kavel bebouwen met het huis wat je wil, en als ie klaar is de volgende cheat invoeren:

ChangeLotZoning dorm

dorm kun je volgens mij ook nog vervangen door greekhouse of secretsociety maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Oud 03-05-2005, 10:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ah, das fijn.

Ik vind het vet raar, ik had een dorn (ofzoiets?) gebouwd inderdaad. Alleen kun je dan geen deuren etc. aanpassen, erg vervelend. Wel heb ik de keuken verplaatst en toen kwam die cafetariamiep niet meer. Weet iemand wat je daar aan kunt doen?
__________________
Oud 03-05-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 03-05-2005 @ 11:38 :
Ah, das fijn.

Ik vind het vet raar, ik had een dorn (ofzoiets?) gebouwd inderdaad. Alleen kun je dan geen deuren etc. aanpassen, erg vervelend. Wel heb ik de keuken verplaatst en toen kwam die cafetariamiep niet meer. Weet iemand wat je daar aan kunt doen?
Had ik ook dat die cafetariepersoon niet meer kwam, lag volgens mij aan het gasfornuis. Je moet (dacht ik) het gasfornuis op pootjes hebben. Misschien dat het daar aan ligt, was bij mij wel het geval. Succes ermee
Oud 03-05-2005, 10:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 03-05-2005 @ 11:46 :
Had ik ook dat die cafetariepersoon niet meer kwam, lag volgens mij aan het gasfornuis. Je moet (dacht ik) het gasfornuis op pootjes hebben. Misschien dat het daar aan ligt, was bij mij wel het geval. Succes ermee
Wat stom.
__________________
Ads door Google
Oud 03-05-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 03-05-2005 @ 11:51 :
Wat stom.
Ja vond ik ook... kwam er ook bij toeval achter.
Oud 03-05-2005, 14:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik werd het een beetje zat dat ik telkens dezelfde carrièrevragen kreeg en vervolgens dezelfde foute beslissingen nam, dus ik heb m'n carrièrekeuzes opgeschreven met het bijbehorende gevolg.
Ik heb er nu 24 en van 4 carrières heb ik ook opgeschreven wat je moet verbeteren om het ver te kunnen schoppen.

Omdat ik het toch in een Word bestandje heb staan kan ik het makkelijk doorsturen. Dus mocht iemand interesse hebben moet je het maar even laten weten.

@Moenbloem: bedankt voor die cheat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 15:42
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 03-05-2005 @ 11:46 :
Had ik ook dat die cafetariepersoon niet meer kwam, lag volgens mij aan het gasfornuis. Je moet (dacht ik) het gasfornuis op pootjes hebben. Misschien dat het daar aan ligt, was bij mij wel het geval. Succes ermee
Dat zou best kunnen, want wanneer op dat gasfornuis klikt, krijg je zo'n melding of je sim bij dat cafetarie wil werken.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 03-05-2005, 20:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah, in één hele kamer zijn alle stoelen geflipt. Niemand kan er op zitten omdat er zogenaamd al iemand anders op zit. Lekker vaag. Ik heb het probleem wel eens eerder gehad, met één stoel. Ik weet dat ik dat heb opgelost, op een logische manier, maar ik weet niet meer hoe. Iemand die het wel weet?
__________________
Oud 03-05-2005, 21:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-05-2005 @ 21:39 :
Bah, in één hele kamer zijn alle stoelen geflipt. Niemand kan er op zitten omdat er zogenaamd al iemand anders op zit. Lekker vaag. Ik heb het probleem wel eens eerder gehad, met één stoel. Ik weet dat ik dat heb opgelost, op een logische manier, maar ik weet niet meer hoe. Iemand die het wel weet?
stoel verkopen en nieuwe kopen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-05-2005, 06:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2005 @ 22:43 :
stoel verkopen en nieuwe kopen?

Je kunt hem niet bewegen, want als je er op klikt staat er "object in use bla bla bla"
__________________
Oud 04-05-2005, 07:02
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2005 @ 15:10 :
Ik werd het een beetje zat dat ik telkens dezelfde carrièrevragen kreeg en vervolgens dezelfde foute beslissingen nam, dus ik heb m'n carrièrekeuzes opgeschreven met het bijbehorende gevolg.
Ik heb er nu 24 en van 4 carrières heb ik ook opgeschreven wat je moet verbeteren om het ver te kunnen schoppen.

Omdat ik het toch in een Word bestandje heb staan kan ik het makkelijk doorsturen. Dus mocht iemand interesse hebben moet je het maar even laten weten.
Heu .. er zijn toch al 'tig sites die zulke tabellen hebben?
Advertentie
Oud 04-05-2005, 08:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-05-2005 @ 08:02 :
Heu .. er zijn toch al 'tig sites die zulke tabellen hebben?
is dat zo? nou ja, ik hou van onnodig werk
wil je mij zo'n site geven dan?

@miracle: die cheat gebruiken van move objects?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-05-2005, 10:50
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2005 @ 09:41 :
is dat zo? nou ja, ik hou van onnodig werk
wil je mij zo'n site geven dan?

@miracle: die cheat gebruiken van move objects?
Ik kan zo snel niet iets vinden maar een van de sites op http://thesims2.jouwpagina.nl/ moet vast iets hebben.
Oud 04-05-2005, 11:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-05-2005 @ 11:50 :
Ik kan zo snel niet iets vinden maar een van de sites op http://thesims2.jouwpagina.nl/ moet vast iets hebben.
omg, jij denkt dat ik niks beters te doen heb dan een paar honderd sites door te zoeken?
dan kostte het opschrijven van mijn eigen vragen toch een stuk minder tijd..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-05-2005, 11:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2005 @ 09:41 :
@miracle: die cheat gebruiken van move objects?
Ja, misschien moet ik dat maar proberen. Dat deed ik de vorige keer niet, maar ik kan het altijd proberen hé.
__________________
Oud 04-05-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2005 @ 12:14 :
omg, jij denkt dat ik niks beters te doen heb dan een paar honderd sites door te zoeken?
dan kostte het opschrijven van mijn eigen vragen toch een stuk minder tijd..
Heb je het al gevonden
Oud 04-05-2005, 18:54
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Hrmm ik ben aan 't zoeken maar heb 't nog niet gevonden; wel wat andere interessante dingen:

Meditate, Levitate and Teleportation:

Requirements: 3 points of logic skill and roughly 31 hours of meditation.

Meditation is a useful technique as it is. After obtaining the requirements, putting a sim in a meditative state allows them to lock their motives so that they cease to plummet. There however, is an additional bonus that comes with the ability to meditate.

In the original The Sims's expansion Makin' Magic there was a purple magic growth crystal that gave your sims the ability to teleport at will. This ability was incredible and was probably the single biggest improvement a sim could go through and it was incredibly fun to boot, even though you could get busted for using it in public. In The Sims 2, any sim with a playfulness 7* and under can teleport.

In order to levitate, a sim must first have at least three points of logic to be able to use the meditate command. After meditating for a about 19 hours, they will start to levitate in a burst of blue aura. Keep up the good work for 22 more hours and they gain the ability to teleport while in levitation. After going through this initial trial and being able to teleport for the first time, it will then take roughly one hour of mediation to reach levitating state again on sequential executions and at which point, the sub command teleportation will be available for your sim to warp right past any walls, multiple stories up high and basically anywhere on the map you want to go, even if there is no normal way for other sims to get there. Your sim will be able to continue to teleport as many times as they want until meditation is canceled out of.

Meditation as it is locks all motives and prevents them from decreasing, but important factors, such as age, aspiration level and relationships will still gradually fall, so it's usefulness is very limited in university where time is limited. In normal neighborhoods however, teleportation can become very handy outside of university, particularly in community lots, where time is essentially unlimited and where there is an area actually large enough worth teleporting. Teleportation has also become more useful in The Sims 2 University, as when you reach a lifetime want, you aspiration stays fixed at platinum, so that takes one of the big disadvantages of meditation out. Levitating zombies also don't have to worry about wasting their precious days away and could actually really use it because their zombie shamble is so ridiculously slow, so if you can get your zombie so teleport, feel free to call him a lich king or something fun and mighty sounding.


En dit is ook wel grappig om te weten:

Depending on how a Sim died, their ghost will have a specific color to them.

Disease -> Your ghost will be green

Drowning -> Your ghost will be blue and will leave puddles

Fire/Burning -> Your ghost will be red and smoking

Fly Swarm -> Your ghost will be purple

Electrocution -> Your ghost will be yellow, and will throw sparks around while occasionally electrocuting itself

Old Age -> Your ghost will be white

Satellite -> Your ghost will be orange

Scared to Death -> Your ghost will be pink

Starvation -> Your ghost will be normal, but transparent, and it will remove food from the fridge, depleting your stores
Oud 04-05-2005, 18:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline


Sexy Walk
Requirement: Romance Sim with platinum mood.

Ah, the legendary sexy wall full of mystery. It'll save the mystery and tell you exactly how to do it. In order to do the Sexy Walk, a sim must have Romance aspiration and be in platinum mood. At that point, command them to perform a romantic or intimate action with another sim, such as flirting or kissing and they will walk quite provocatively to their target. The men will strut there stuff predictably, but it's quite amusing to watch how the women walk with an almost serpent like wobble of the hips, even more so than the regular walk.


NEway; hier is een grote tutor met dit soort dingen:

http://www.gamerhelp.com/pc/TheSims2...y/103760.shtml

Staan geen carriere vraag antwoorden in though. Vaag; iemand moet die dingen toch wel is verzameld/opgeschreven hebben en op internet gezet hebben?
Oud 04-05-2005, 20:13
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-05-2005 @ 19:54 :
Hrmm ik ben aan 't zoeken maar heb 't nog niet gevonden; wel wat andere interessante dingen:

En dit is ook wel grappig om te weten:

Depending on how a Sim died, their ghost will have a specific color to them.

Disease -> Your ghost will be green

Drowning -> Your ghost will be blue and will leave puddles

Fire/Burning -> Your ghost will be red and smoking

Fly Swarm -> Your ghost will be purple

Electrocution -> Your ghost will be yellow, and will throw sparks around while occasionally electrocuting itself

Old Age -> Your ghost will be white

Satellite -> Your ghost will be orange

Scared to Death -> Your ghost will be pink

Starvation -> Your ghost will be normal, but transparent, and it will remove food from the fridge, depleting your stores
Hoe kan je sim verdrinken. En wat is die vliegen zwerm?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 04-05-2005, 20:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-05-2005 @ 19:58 :
Staan geen carriere vraag antwoorden in though. Vaag; iemand moet die dingen toch wel is verzameld/opgeschreven hebben en op internet gezet hebben?
ik

@miekmuis: je sim kan verdrinken als ie in het zwembad is en je haalt z'n trapje weg. Maar mijn sim is ook wel eens verdronken toen ik hem in het zwembad deed terwijl zijn energiebalkje zo rood was als maar kon.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-05-2005, 20:25
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 04-05-2005 @ 21:13 :
Hoe kan je sim verdrinken. En wat is die vliegen zwerm?
Je sim in een zwembad laten gaan, en dan de trapjes weghalen

Die vliegenzwerm weet ik ook niet...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 05-05-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2005 @ 21:24 :
ik

@miekmuis: je sim kan verdrinken als ie in het zwembad is en je haalt z'n trapje weg. Maar mijn sim is ook wel eens verdronken toen ik hem in het zwembad deed terwijl zijn energiebalkje zo rood was als maar kon.
Dat klopt, ze gaan ook pas dood in dat zwembad als je het trapje weggaat én hun energie op is. Vandaar dat die van jou ook doodging door te weinig energie.
Ads door Google
Oud 05-05-2005, 16:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-05-2005 @ 10:55 :
Dat klopt, ze gaan ook pas dood in dat zwembad als je het trapje weggaat én hun energie op is. Vandaar dat die van jou ook doodging door te weinig energie.
ja maar toen had ik de trappetjes niet weggehaald hoor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-05-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-05-2005 @ 17:25 :
ja maar toen had ik de trappetjes niet weggehaald hoor.
Nee, dat snap ik, maar als hun energie zó laag is dat ze niet meer bij de trappetjes kunnen komen gaan ze dus écht dood. Trappetjes of niet.
Oud 06-05-2005, 12:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-05-2005 @ 19:20 :
Nee, dat snap ik, maar als hun energie zó laag is dat ze niet meer bij de trappetjes kunnen komen gaan ze dus écht dood. Trappetjes of niet.
Ik dacht dat ze altijd toch vanzelf wel het zwembad uit klommen. Misschien moet ik dan toch maar eens oppassen. Ik heb de gewoonte om ze eeuwig in dat zwembad te laten ook al zwemmen zeallang niet meer, hun body gaat er toch op vooruit.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-05-2005, 13:09
Verwijderd
Ben ik de enige die The Sims saai vind?
Oud 06-05-2005, 20:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mortification schreef op 06-05-2005 @ 14:09 :
Ben ik de enige die The Sims saai vind?
vast niet. maar de meeste mensen die jouw mening delen zijn zo slim om dan uit dit topic weg te blijven
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-05-2005, 10:57
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wat is precies het voordeel van die Greek Houses?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-05-2005, 15:21
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Mortification schreef op 06-05-2005 @ 14:09 :
Ben ik de enige die The Sims saai vind?
Nou ik moet het ook niet elke dag spelen hoor, gewoon af en toe is wel leuk
Oud 07-05-2005, 16:46
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Q schreef op 07-05-2005 @ 16:21 :
Nou ik moet het ook niet elke dag spelen hoor, gewoon af en toe is wel leuk
Idd, ik speel het alleen in het weekend, en dan nog niet eens erg veel ofzo...
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 07-05-2005, 16:50
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik kan het weken spelen hoor
mensen maken in bodyshop
kleren downloaden van internet
muren en vloeren maken in homecrafter
families maken
huizen bouwen

en dan de scenario's die in mijn hoofd zitten naspelen

maar ik heb nooit tijd
__________________
I love dr Phil :D
Oud 07-05-2005, 19:20
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Dit gaat over The Sims 2?
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 07-05-2005, 19:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Below_Zero schreef op 07-05-2005 @ 20:20 :
Dit gaat over The Sims 2?
ja
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-05-2005, 19:43
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Below_Zero schreef op 07-05-2005 @ 20:20 :
Dit gaat over The Sims 2?
Nee het gaat over Unreal Tournament en daarom staat er de Sims 2 in de topictitel.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 07-05-2005, 22:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 07-05-2005 @ 11:57 :
Wat is precies het voordeel van die Greek Houses?
Ja, ik snap daar dus echt geen kloot van.
Het mislukt bij mij altijd.

1. Ik had mijn particuliere huis aangemeld daarvoor, maar toen kon ik er ineens geen nieuwe studenten toevoegen en de huidige studenten waren aan het afstuderen. Misse boel dus. Iets met uitnodigingen maar ik kwam er echt niet uit.
2. Mijn sims waren dus wel zo'n Greek ding. Gingen uit zichzelf naar de campus lopen en kwamen altijd terug met van die Griekse letters of pizza. En ik snap er nog steeds niks van.
3. Ik wilde mijn sim die in een studentenhuis zat laten intreden bij een ander Greekhouse. Die jongens kwamen langs en hij was 'aangenomen' zeg maar. Heel fijn. Alleen toen ik er heen wilde verhuizen ging mijn sim wel in de auto zitten en reed weg, maar toen gebeurde er niks meer. Ik ging terug naar de campus en toen bleek dat de sim nog steeds in het gewone studentenhuis zat. Ik kon hem nog wel opdrachten geven, z'n balkjes werden gewoon rood, maar hij was gewoon nergens te bekennen.
Uiteindelijk heb ik hem maar in een nieuw huis geplaatst en toen was het wel weer goed.

Om een lang verhaal kort te maken: ik snap er geen reet van.
__________________
Oud 07-05-2005, 22:51
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-05-2005 @ 23:24 :
Ja, ik snap daar dus echt geen kloot van.
Het mislukt bij mij altijd.

1. Ik had mijn particuliere huis aangemeld daarvoor, maar toen kon ik er ineens geen nieuwe studenten toevoegen en de huidige studenten waren aan het afstuderen. Misse boel dus. Iets met uitnodigingen maar ik kwam er echt niet uit.
2. Mijn sims waren dus wel zo'n Greek ding. Gingen uit zichzelf naar de campus lopen en kwamen altijd terug met van die Griekse letters of pizza. En ik snap er nog steeds niks van.
3. Ik wilde mijn sim die in een studentenhuis zat laten intreden bij een ander Greekhouse. Die jongens kwamen langs en hij was 'aangenomen' zeg maar. Heel fijn. Alleen toen ik er heen wilde verhuizen ging mijn sim wel in de auto zitten en reed weg, maar toen gebeurde er niks meer. Ik ging terug naar de campus en toen bleek dat de sim nog steeds in het gewone studentenhuis zat. Ik kon hem nog wel opdrachten geven, z'n balkjes werden gewoon rood, maar hij was gewoon nergens te bekennen.
Uiteindelijk heb ik hem maar in een nieuw huis geplaatst en toen was het wel weer goed.

Om een lang verhaal kort te maken: ik snap er geen reet van.
Ja ze gaan bij mij ook altijd naar de campus om pizza te halen. Een griekse letter hebben ze nog nooit mee terug genomen, maaar die vind ik ook maar stom. Die pizza vind ik wel fijn aangezien er in de Greek houses geen kantinemedewerker is. Maar ik heb nu level 5 bereikt. Heel leuk, maar wat HEB ik eraan?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.