Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 01:04
Verwijderd
Ik hoor altijd van mensen, jaaa pulp fiction moet je zien, enne Tarantino is een geweldige regisseur. na aanleiding van het james/tarantino topic heb ik zitten nadenken. Vinden jullie hem echt zo geweldig? Offe zitten jullie je maar een beetje met de rage mee te doen? Wat persoonlijk vind ik zijn films niet overdonderend goed. Niet dat ik zijn films slecht vind, maar kvind zijn films zo overgewaardeerd. Zijn zijn filsm commerciele troep? Najaa, geef jou mening maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 01:08
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ik ben gewon een meeloper

__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 01:11
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
zie mn mening int james/tarantino topic
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 02:23
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Overgewaardeerd? In sommige aspecten misschien, maar ik moet zeggen dat ik na Kill Bill alleen maar meer respect voor de man heb.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 02:26
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Tarantino is een talentvolle en snel gerijpte filmmaker waar we er veel meer van zouden moeten hebben. Natuurlijk zijn niet al zijn films goed(Jacky Brown is behoorlijk teleurstellend en ook Kill Bill Volume 1 is geen meesterwerk, hoewel zeker beter dan Jacky)maar je moet toegeven dat de man kan schrijven.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:37
Verwijderd
Hij is knap in wat hij doet, maar niet zo meesterlijk als iedereen doet geloven. Reservoir Dogs was echt goed, Pulp Fiction en Kill Bill, kunnen me niet echt boeien.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:43
Verwijderd
Een waardering is altijd persoonlijk en dus relatief. Ikzelf waardeer zijn werk wel (al heb ik die Kill Bill films nog niet gezien) maar wat anderen daarvan vinden interesseert me geen fluit.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-05-2004 @ 09:43 :
Een waardering is altijd persoonlijk en dus relatief. Ikzelf waardeer zijn werk wel (al heb ik die Kill Bill films nog niet gezien) maar wat anderen daarvan vinden interesseert me geen fluit.
<3
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:55
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
over de kwaliteit valt volgens mij niet echt te twisten, het zit gewoon allemaal erg goed in elkaar. wat ik me niet voor kan stellen, is dat zoveel mensen het ook zo goed vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:14
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik vind'm nou niet echt geweldig ofzo. Maar hij is nog altijd beter dan die EO-nicht van een johan nijenhuis.

Pulp fiction vond ik eigenlijk zelfs helemaal niet zo boeiend.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:26
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik zit bij zijn films telkens zo van 'ja dit hoort een heel goede film te zijn', maar ik vind er eigenlijk niks aan. Pulp Fiction vond ik zelfs supersaai...
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:43
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
hij wordt sinds kill bill wel echt gehyped beetje jammer en ja ik vind hem wel goed maar begrijp ook goed waarom mensen dit niet zouden vinden.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 10:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dory schreef op 21-05-2004 @ 11:26 :
Ik zit bij zijn films telkens zo van 'ja dit hoort een heel goede film te zijn', maar ik vind er eigenlijk niks aan. Pulp Fiction vond ik zelfs supersaai...
Pulp fiction draait ook voor het grootste deel op de dialogen. Als je dat niet zo interesseert zul je de film waarschijnlijk niet zo bijzonder vinden. Op kantoor strooien we dagelijks met tarantino quotes.

V.b.

"Heb je 't project al ingechecked?"
"I'm on the motherfucker!"

Etc.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Goeie dialogen, maar in zijn eerste drie films toonde hij zich niet als een briljante regisseur. In Kill Bill was hij visueel een stuk beter bezig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:39
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-05-2004 @ 09:43 :
Een waardering is altijd persoonlijk en dus relatief. Ikzelf waardeer zijn werk wel (al heb ik die Kill Bill films nog niet gezien) maar wat anderen daarvan vinden interesseert me geen fluit.
Je haalt de woorden uit mijn mond beste eXo.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:40
Rhinus
Rhinus is offline
Maare, ik vind in z'n films de dialogen goed omdat ik denk, ja, dat zou ik ook zeggen tegen iemand. Terwijl andere films dat vaak niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef op 21-05-2004 @ 03:23 :
Overgewaardeerd? In sommige aspecten misschien, maar ik moet zeggen dat ik na Kill Bill alleen maar meer respect voor de man heb.
Overgewaardeerd? In sommige aspecten wel en ik moet zeggen dat ik na Kill Bill alleen maar minder respect voor de man heb.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:11
Verwijderd
shit ik kan me niet eens meer wat herinneren dat ik deze topic gemaakt heb
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-05-2004 @ 13:11 :
shit ik kan me niet eens meer wat herinneren dat ik deze topic gemaakt heb
*klik* - *shhhhhhhhh* - *klik* - *inhales spliff*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 21-05-2004 @ 13:12 :
*klik* - *shhhhhhhhh* - *klik* - *inhales spliff*
auw


wtf deed jij?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:15
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Reservoir dogs vind ik echt goed, de rest van zijn films vind ik niet bijzonder. Ja, hij wordt overgewaardeerd.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:46
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ik ben wel fan van zn films, vooral Reservor Dogs vind ik geweldig. Maar ik denk dat er inderdaad ook wel lui zijn die het gewoon goed vinden "omdat het van Tarantino is en hij zulke geweldige films maakt".
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 21-05-2004 @ 13:46 :
Ik ben wel fan van zn films, vooral Reservor Dogs vind ik geweldig. Maar ik denk dat er inderdaad ook wel lui zijn die het gewoon goed vinden "omdat het van Tarantino is en hij zulke geweldige films maakt".
ja vind ik ook.

Daarom dnek ik dat mensen allemaal massaal naar kill bill gingen omdat hij natuurlijk ontzettend cool was, en ookal vonden sommige stiekem de film een teleurstelling, dat mochten mensen dan absolluut niet weten, anders waren ze niet cool.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:40
Verwijderd
Ik vind Pulp Fiction en Reservoir Dogs fantastische films. Jackie Brown (alhoewel goed in elkaar stekend) kon me niet boeien en Kill Bill juist weer wel, al verschilt deze weer van zijn voorgangers in structuur en stijl.

Wat zijn films over het algemeen bijzonder maakt is de manier waarop er met chronologische volgorde en verhaallijnen gespeeld wordt. Flashbacks en flashforwards zijn niet bepaald ongebruikelijk in zijn films. Ook de verweving van de levenslopen van verschillende personages (in Pulp en Jackie duidelijk naar voren gebracht) levert vaak hilarische situaties op die voor de kijker soms onverwacht komen. Dat is nou hetgeen dat blijft boeien. Om van de vaak absurde maar doordachte dialogen maar niet te spreken.

Je zou dus kunnen zeggen dat ik waardering heb voor die man. Of ie overgewaardeerd wordt valt niet te zeggen. Er zullen net zoveel mensen zijn die hem onderwaarderen als andersom. Bovendien krijgen zijn films net zoveel media-aandacht als films van andere regisseurs.

Edit n.a.v. comment over 'koel omdát het van Tarantino komt':
Sommige mensen kunnen dat inderdaad denken. Ik niet. Wat dat betreft kan ik er vrij genuanceerd over oordelen. Jackie Brown vond ik flut. Saaie personages en gebeurtenissen. En zelfs al vind ik Reservoir, Pulp en Kill Bill erg koel, ook die films hebben zijn zwakke punten.

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik vind From Dusk Till Dawn het meest tegenvallen, Het 'on the road' gedeelte in de film vind ik erg goed, maar op het moment dat ze die nachtclub inlopen vind ik hem erg dalen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 21-05-2004 @ 15:49 :
Ik vind From Dusk Till Dawn het meest tegenvallen, Het 'on the road' gedeelte in de film vind ik erg goed, maar op het moment dat ze die nachtclub inlopen vind ik hem erg dalen.

From Dusk Till Down is niet van Tarantino
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:45
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
wel door hem geschreven
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:18
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
al zijn films zijn goed op From Dusk Till Down na idd (goed tot de nachtclub, dan word hij bagger).
hij heeft een gave van een schrijver en kunstenaar i guess... maar ik denk dat iederen met goed inzicht wel zo'n film moet kunnen maken.
maar het ligt ook grotendeels aan zijn acteurs.
ik denk dat iederen met een goede cast en een goede crew (voor mooie beelden etc) en een leuk verhaal een tarentino-like film kan maken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:25
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hij wordt door de pers wel overgewaardeerd, maar ik kan niet ontkennen dat er een zekere glans van genialiteit in zijn films zit.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Eraser schreef op 21-05-2004 @ 16:36 :
From Dusk Till Down is niet van Tarantino
ik vind dat hij er wel bij hoort, hij heeft immers meegeschreven en daarnaast speelt hij er ook nog in.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:45
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-05-2004 @ 15:40 :
Jackie Brown
Bruine Sjakie, als ik afga op de titels in de nieuwsgroepen..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-05-2004 @ 15:49 :
Ik vind From Dusk Till Dawn het meest tegenvallen, Het 'on the road' gedeelte in de film vind ik erg goed, maar op het moment dat ze die nachtclub inlopen vind ik hem erg dalen.
Juist niet! Ik vond de "onverwachtse"(ik had het van tevoren al gehoord)ommezwaai in toon en stijl erg verfrissend. Misdaad-Horror, een combinatie die je niet vaak ziet.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:38
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-05-2004 @ 18:34 :
Juist niet! Ik vond de "onverwachtse"(ik had het van tevoren al gehoord)ommezwaai in toon en stijl erg verfrissend. Misdaad-Horror, een combinatie die je niet vaak ziet.
misdaad-horror?

eerder

misdaad-schijtvampieronzin
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:53
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Pulp Fiction en Reservoir Dogs zijn twee briljante meesterwerken, Jackie Brown is meer dan een aardige film maar Kill Bill is echt niet aan mij besteed, wat mij betreft Tarantino's slechtste film.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:52
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Mja, tarantino is een beetje een fenomeen, daar kun je niet om heen. In interviews moet ik altijd om hem lachen. Hij wordt wel gehyped, maar ik heb liever dat alle orlandofans hem als nieuwe idool zien dan dat ze een of andere matige regisseur de hemel in prijzen, hij heeft het misschien nog enigzins verdient. Hij is een goede regisseur, een hele goede tekstschrijver, en hij heeft een bepaalde eigen stijl.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-05-2004 @ 18:34 :
Juist niet! Ik vond de "onverwachtse"(ik had het van tevoren al gehoord)ommezwaai in toon en stijl erg verfrissend. Misdaad-Horror, een combinatie die je niet vaak ziet.
opzich het idee is wel leuk, ik vond alleen de uitwerking minder. Special effect waren niet echt goed en het einde is helemaal te slecht voor woorden. Verder miste ik de scherpe dialogen in de"2e helft"
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2004, 19:10
Rhinus
Rhinus is offline
Jackie Brown vind ik trouwens de leukste.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:19
Verwijderd
From Dusk Till Dawn is gaaff!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:23
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-05-2004 @ 19:57 :
opzich het idee is wel leuk, ik vond alleen de uitwerking minder. Special effect waren niet echt goed en het einde is helemaal te slecht voor woorden. Verder miste ik de scherpe dialogen in de"2e helft"
dat is nu juist de hele opzet van de film, dat hij zo duidelijk uit 2 delen bestaat, en de slechte special effects ed.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 21-05-2004 @ 13:13 :
auw


wtf deed jij?
...was lol....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 11:04
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Het zijn goede films, goede dialogen en goede verhaallijnen... kan er niks aan doen maar hij maakt goede films. Niet allemaal zijn even leuk maar Pulp Fiction, Resevoir Dogs en Kill Bill zijn topfilms.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:30
cottonmouth
cottonmouth is offline
Wat vind iedereen zo goed aan Resevoir Dogs??

De dialogen zijn wel aardig maar ik vond het toch een behoorlijk slaapverwekkende film. De enige actie die erin zit is het afsnijden van een oor, wat ik behoorlijk ranzig vond.

De afslachtscènes in Kill Bill kan ik daarentegen wél heel erg waarderen, maar dat is gewoon humor. Volume 2 vond ik trouwens nog een stuk beter dan 1. Beide films steken gewoon goed in elkaar en zijn wat mij betreft puur vermaak.

Pulp Fiction vond ik ook erg goed, al weet ik niet meer precies waarom. Kan ook aan Uma Thurman liggen.

Over Jacky Brown kan ik niet oordelen, want daar heb ik maar een heel klein stukje van gezien. Dat kwam dan ook omdat ie me niet erg geweldig leek.

Conclusie: Tarantino-films zijn alleen leuk als Uma er in meespeelt.
__________________
funny.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:57
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 22-05-2004 @ 15:30 :

offtopic: Jouw naam typisch geval van waarom-ben-ik-daar-nou-niet-op-gekomen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:14
Verwijderd
Natuurlijk heb je mensen die alleen maar beweren een film goed te vinden omdat het cool is dat te vinden. Dat heb je ook bij muziek etc. Net zo goed dat er mensen films goed vinden alleen omdat die ene 'lekkere' acteur erin meespeelt. Dat lijkt me niet iets wat alleen bestemd is voor Tarantino-films.

Ik vind hem in ieder geval een goede scriptschrijver, dat sowieso. Zijn humor is humor waar ik ook om moet lachen en ik hou van de scherpe dialogen etc. Een goede regisseur, ja. Kill Bill Vol. 1 vond ik goed (twee niet gezien). Daarin ben ik iig niet de hype achterna gerend aangezien ik hem heb gezien in de voorpremiere en toevallig meeging met wat mensen zonder te weten van wie en wat die film was.

Het is ook pas daarna dat ik heb geleerd welke films nog meer van Tarantino's hand waren. Reservoir Dogs en Pulp Fiction vond ik ook erg goed. Jackie Brown heb ik niet gezien. True Romance vond ik ook erg vermakelijk, ik heb in ieder geval heel veel gelachen bij die film. Pas achteraf wist ik dat al die films met Tarantino te maken hebben.

Misschien ben ik dan dus een Tarantino-fan. Ik vind het in ieder geval goed, knap en origineel wat hij doet.

Verder kan het me eigenlijk geen ene reet schelen of hij overgewaardeerd word of niet. Ik vind de films die ik van hem heb gezien leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:53
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
kiek schreef op 22-05-2004 @ 15:57 :
offtopic: Jouw naam typisch geval van waarom-ben-ik-daar-nou-niet-op-gekomen
whehe... wat dacht je van The Bride? En Black Mamba, Copperhead, California Mountain Snake e.d. zijn vast ook nog wel vrij.
__________________
funny.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 22:55
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 22-05-2004 @ 18:53 :
whehe... wat dacht je van The Bride? En Black Mamba, Copperhead, California Mountain Snake e.d. zijn vast ook nog wel vrij.
The Bride lijkt me niet leuk om als naam te hebben Verwacht men dat ik Kill Bill 20 keer gezien enzo Black Mamba -dito, Californa Mountain Snake is te lang en Copperhead vond ik geen leuk personage.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:20
Verwijderd
Nee, hij is een van de beste regisseur ooit, ook in zijn films , maar vooral door de effecten en waar hij alles legt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:29
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Solero schreef op 23-05-2004 @ 00:20 :
Nee, hij is een van de beste regisseur ooit, ook in zijn films , maar vooral door de effecten en waar hij alles legt
tzal aan mijn iq liggen, maar van deze zin kan ik echt geen kerstboom maken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:35
Verwijderd
Reservoir dogs en Pulp fiction zijn gewoon echte meesterwerken, true romance en jackie brown zijn ook heel goed. Kill bill heb ik niet gezien, het is niet echt een genre dat me echt boeit om heel eerlijk te zijn.

From dusk till dawn is een vermakelijk B filmpje, en daarmee is alles over die film wel gezegd.

Ik tarantino overgewaardeerd, ik vind het niet, de films die hij gemaakt heeft, of waaraan hij heeft meegewerkt hebben allemaal een zekere kwaliteit, en volgens mij kan niemand ontkennen dat de dialogen in reservoir dogs en pulp fiction geniaal zijn. Hij krijgt de waardering die hem toekomt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 21-05-2004 @ 15:40 :
*mening*
Wat zijn films over het algemeen bijzonder maakt is de manier waarop er met chronologische volgorde en verhaallijnen gespeeld wordt. Flashbacks en flashforwards zijn niet bepaald ongebruikelijk in zijn films. Ook de verweving van de levenslopen van verschillende personages (in Pulp en Jackie duidelijk naar voren gebracht) levert vaak hilarische situaties op die voor de kijker soms onverwacht komen. Dat is nou hetgeen dat blijft boeien. Om van de vaak absurde maar doordachte dialogen maar niet te spreken.

Je zou dus kunnen zeggen dat ik waardering heb voor die man. Of ie overgewaardeerd wordt valt niet te zeggen. Er zullen net zoveel mensen zijn die hem onderwaarderen als andersom. Bovendien krijgen zijn films net zoveel media-aandacht als films van andere regisseurs.
*mening*
Hier ben ik het 100% mee eens, persoonlijk vond ik Jackie Brown wel minder.
De films die hij (zo goed als) geschreven heeft:
- From Dusk till Dawn,
- Killing Zoë,
- True Romance,
- Natural Born Killers,
- Jackie Brown,
- Reservoir Dogs,
- Pulp Fiction en
- Kill Bill

Heb ik niet allemaal gezien, wel staan daarvan 3 films in mijn top 5.
Natural Born Killers is namelijk mijn allertijden-favo, daarna komt Reservoir dogs.... ik doe niet mee met de hipe, doe ik nooit. Ik was toen NBK uitkwam al verzot van hem...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan?
Verwijderd
500 24-08-2013 21:25
Films, TV & Radio Vanavond Jacky Brown..
Verwijderd
31 16-04-2005 08:05
Films, TV & Radio Overgewaardeerde films
Donny must die
203 11-01-2005 14:34
Films, TV & Radio Pulp fiction.......
Derk
28 23-10-2002 04:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.