Oud 20-08-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 19-08-2003 @ 23:37:
Nou...van Noé hoor ik anders dat je graag 'diep op de zaken ingaat'.....



Of diep het zaakje ingaat?
Kun je het nog iets ranziger verwoorden ken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 22:11
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 20-08-2003 @ 21:31:
Kun je het nog iets ranziger verwoorden ken?
Hmmm...moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:54
S
Avatar van S
S is offline
Haha, je had hem je slaapkamer laten zien .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:28
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
kwam alleen maar haar stylische laarsjes bezichtigen hoor
ps.. laarsjes waren
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 20-08-2003 @ 14:59:
ehr, is dat nou positief of negatief
positiehief
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 00:32
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 21-08-2003 @ 08:28:
kwam alleen maar haar stylische laarsjes bezichtigen hoor
ps.. laarsjes waren
Heftige smoes .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 02:24
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
zeg kunnen we een beetje ontopic blijven?
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 22-08-2003 @ 02:24:
zeg kunnen we een beetje ontopic blijven?
He analiseer mij dan !
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:05
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Avelon schreef op 22-08-2003 @ 02:24:
zeg kunnen we een beetje ontopic blijven?
Doe dan mee in dit topic .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:27
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Hermione schreef op 19-08-2003 @ 22:41:
AtHell: vind ik vaak ontzettend grappig. Hij lijkt op Danny de Munk, maar dat hadden anderen al opgemerkt. Hij heeft het volgens mij erg leuk in zijn leventje, met een aantal goede vrienden, en ook op dit forum heeft hij het onwijs naar zijn zin.
(k)

Hermione:

Ken ik nog niet, pm d'r nu om te vragen wat d'r msn adres is, analyse komt later
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:37
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Verveling drijft mensen soms tot extreme daden, bij deze dus:

Faery: Roel is een metal-beer. Zeker nu hij die ruige nieuwe schoenen van 'm heeft. Toffe gozer wel, lekkere cynische kijk op het leven. Zijn humor en die van mij komen vaak overeen, wat opzich best handig is als je vaak met elkaar omgaat. Later, als roel een jaar of 20 is, is het een nog grotere lambal, een prachtig vooruitzicht als je het mij vraagt.

Paranoïde: De kersverse tjick van bovenstaande metal-beer. Lief meisje wel. Vind haar nogal optimistisch, vreem, hyperactief en nicotine verslaafd. Maar zoals we allemaal weten is er niets mis met verslavingen. Ik zou nog steeds willen weten hoe je d'r naam nou echt schrijft maar ach, dingen in het gewis laten is niet geheel onaardig.

Adrenaline: Schrijf ik die nick nou goed ? Vast wel. Hoe dan ook, Marge is een klein lief meisje. Leuk om eens mee te babbelen. Maar ik verwachte dan ook niets minder van iemand die met mashja omgaat.

Black.. nogiets: Zijn nick is me nooit goed bij gebleven, desondanks een analyse van Bram. Ja hoe kan ik bram ooit vergeten. Mijn eerste meeting heeft hij als reddende engel gediend. Hoe krijg je anders als 2 jochies van 16 verdovende middelen mee als blijkt dat zelfs in Amsterdam men in de koffie-shops nog wel eens vervelend wil doen wat betrefd leeftijd. Ja bram, toffe gozer.

Mad_Athlete: Hidde is een sportieve kerel, hij moet geloof ik nog een jaartje wachten voordat hij in de senioren categorie voor het hardlopen valt als ik het me goed herinner. Iedereen heeft het altijd over hidde's uiterlijk, dus ik zal eens kijken of ik iets over zijn karakter weet te zeggen. Hidde is aardig, volgens mij een klein beetje verlegen en bescheiden. Dit kan misschien niet kloppen, maar zo kwam hij op de laatste meeting op me over.

eXo: Het eeste wat mij aan wouter opviel was dat hij klein was, ik had 'm in mijn gedachten minstens een dikke 1,80 geschat, ik zat er naast. Het is een erg aardige en spontane kerel, gedurfde haardracht ook wel, ik vond het in ieder geval grappig om te zien. Op verzoek moet ik nog even melden dat hij single is, dus dames grijp je kans.

cHa0s Wat is Mark een aardig kereltje zeg, dan komt daar een te grote punker op je afgestapt, blijkt het een te aardige gozer te zijn. Mark is best grappig, ook wel interressant om mee te praten en bier drinken is natuurlijk ook gezellig als mark er bij is. Volgens mij een vrij assertief persoon met een soms wat ononderbouwde mening maar dat nemen we maar voor lief. Ik heb nog steeds een erg goed gecomponeerd Mp3'tje op m'n pc staan waar ik nog de finale versie van zou willen ontvangen. Mark, is een aardige rakker.

Mindless: Aardig, spontaan, behulpzaam. Ik denk dat er weinig meer aan toe te voegen valt want tamara is gewoon een erg tof persoon.

Avalon: Onze eigen forumbazin-tjick. Het is erg leuk om met Brittje in de late uurtjes van de nacht te msn'en. Knap, lief en leuk meisje, ziet er ook best volwassen uit hoewel ik dit liever niet toegeef aangezien het veel leuker is om d'r te pesten. Ik hoop dat ze dit jaar wat minder geplayed wordt en zelf eens aan het versieren slaat. (k)

Steve: Steve is gewoon een zwaar ill-minded figuur. Goed om mee te feesten, goed om niets mee te doen. Eigenlijk gewoon wel een tof figuur in het algemeen. Ik moet zeggen dat zijn verjaardag in tegenstelling tot alle andere verjaardagen die ik mee heb gemaakt nog wel de tofste was, en dat zegt wel iets over 'm. Vind ik.

Biep: Erg schattig meisje. Erg blij met d'r vriendje wat ook wel zou moeten aangezien het dus zo'n ill-minded figuur is. Ze kan een heerlijk ontbijt maken met spek en eieren en kaas e.d. dat er goed ingaat terwijl je achter de X-box zit. Ja biep is gewoon een ruige tjick.

86dagreed: Echt mad-respect voor Frizo, die dude 0wnt heel Hengelo met een enkele zin. Frizo en ik zullen ooit een plaat componeren die zo vreselijk goed is dat iedereen hem wil hebben, daarmee verdienen we dan miljarden. En wij weten wel hoe je miljarden uit moet geven. Frizo is duidelijk een peep from way back, voor de insiders onder ons.

Ieme: De grote vriendelijke Ieme. Ieme is erg lief en aardig. Gezellig om mee te praten. Eigenlijk zou ik Ieme wat beter moeten kennen om meer over hem te kunnen zeggen. Maar dat is nog niet het geval. Ieme is gewoon aardig.

SounD: Ik vind 'm nog steeds eng. Verder wel een super aardige gozer en je kan er prima mee praten, alleen zijn sommige ongewenste advances niet altijd grappig. Dimitrie is tja, gewoon wel lief.

Wim wok: Ik zou toch echt eens al die nick's op moeten zoeken om te zien hoe je ze schrijft. Maar ok, toffe gozer. Zijn sketches en schilderijen zijn gewoon echt da bomb. Niet normaal zo goed. Dus bij deze, mad-respect .

S: Een lekker merk-sletje. Ooit dacht ik 'm uit te lachen als ik 'm irl zou zien maar ik gok dat als ik hem nu tegen zou komen zijn stijl me enorm aan zal staan. Een goed geklede pimp' dus die Sander.

Strafcorner: Ik denk dat die Wijze Jodokus iedereen al wel eens voor de schenen heeft geschopt met zijn opmerkingen. Jammer dat hij zo snel op z'n teentjes is getrapt want aangezien hij leraar op de basisschool wordt is het vrij duidelijk dat het iemand is met een zeer zacht karakter. Natuurlijk missen we allemaal die oldskool douche-foto's van 'm, maar misschien dat die in de toekomst nog eens gepost zullen worden, want laten we eerlijk wezen, die waren gewoon bruut.

STP: Ik vraag me af de hoeveelste nick dit onderhand is. Het enige wat ik eigenlijk te melden heb is dat deze nu inmiddels ex-forumbaas áltijd enorm ruige foto's post en zijn band het vast wel gaat maken, als wat hij nu heeft berijkt niet al 'het gemaakt hebben' is. Martin, word up.

EPD: Weer zo'n erg grote forumer. Weinig over te melden eigenlijk. Mijn eerste indruk staat nog steeds. Aardig en lief figuur met onwijs stoere dreads.

ADHD: Hoewel soms het 'sletje dit, sletje dat' wat cliché is kan ik altijd geweldig om 'm lachen. Het lijkt me irl een enorm aardig maar ook kattig figuur. Kenneth moet ik ooit nog maar eens op msn toevoegen. Maar zoals veel andere dingen vergeet ik dat telkens. Misschien dat het me nu eens bij blijft.

BertBart: Erg vanzelfsprekend om deze forumer na ADHD te noemen, forum maatjes en het beruchte gay-duo op lifestyle. Net als Ken er kattig maar zeker niet minder grappig op het forum. Ook iemand die ik eigenlijk beter zou moeten kennen om goed te analyseren maar ach, dat geeft niet

Roos: Super lief meisje, erg lekker ook voor zover je dat op kan maken uit de meestal wat te pixelachtige foto's van d'r. Ook op msn iemand waar je goed mee kan praten en zeker iemand die ik ooit nog wel eens wil ontmoeten.

Rodina: Aardige dame, nog niet echt veel gesproken maar och, misschien komt dat nog wel. In ieder geval een lekker ding.

Nare Man: Wouter man! geweldige kerel. Iemand die ik hoe dan ook nog eens zal ontmoeten. Op msn iemand die tot in de late bezopen uurtjes van de nacht aanspreekbaar is en waar ik goede gesprekken mee heb betreffende dames, het leven en hoe kan het ook anders drank. Iemand die het zeker ver zal schoppen in zijn leven. Jurist in hart en nieren, zijn passie voor recht is iets wat niet onopgemerkt blijft. Jup, wouter is cool

Ik ben blij dat mijn geheugen me nu in de steek laat want als ik nog meer mensen zou moeten analyseren zou ik het beu worden. Bij deze dus het einde van mijn online-geslijm

Ik heb al weer wat fouten ondekt in mijn typwerk, neem ze maar voor lief.
__________________
Subtiel

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:52
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 00:52
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
roy (L)


ieme
groot hart
heeft veel voor de mensen over waar hij om geeft. zeer intelligent en weet wat hij wil. niet snel bang. zorgzaam en een echte regelneef

hukkie
spreek ik eigenlijk niet veel. lief dat ze aan me gedacht heeft. volgens mij is marije heel lief. en zachtaardig. en heeft ze onwijs veel humor.
niet echt onzeker. denk ik.

exo
ookal lief enne vaag. ja sorry maar dat vind ik. toch wel erg verlegen. vind ik.

nare man
tja ook lief enne intelligent zorgzaam. misschien soms een beetje een watje. en onzeker maar meestal juistwel erg zeker van zichzelf. hm

athell
schattig klein jongetje gezellig. en best volwassen voor zn leeftijd. niet dom. zeker niet. komt erg zelfverzekerd over. is ook lief voor je. ja. maar het is geen ideaal forumlid. zeker niet met feary :]

chaos
anders dan ik had verwacht. ja. ik had hem niet kwaadaardig inegschat maar wel heel zeker en stoer. terwijl hij ook onzeker kan zijn. enne nja klein hartje.

mindlezz
koel meisje. ik weet niet of ze me ondertussen wel of niet mag maar ik mag dr wel
ze lijkt mij zelfverzekerd en stoer. ja.

miss quasi
ik hoop dat dit gewoon kennen is ipv van een analyse
ik ken dr al heel lang en ik vind dr gewoon fijn mee om te gaan. ookal deed ik dat eerst nooit. tja. err nouja. geweldig gewoon.

goh nu heb ik geen zin meer. want ik vind iedereen toch alleen maar lief :\
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:14
Faery
Faery is offline
wtf
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:20
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Faery schreef op 23-08-2003 @ 01:14:
wtf
feary
is volgens mij erg lief en een beetje onzeker. En houdt misschien van andere humor dan ik

s
tja ik weet echt niet wie het is. hij zal best aardig zijn. mischien beetje stijfjes. en overserieus (te). zoiets kan ik me herinnern uit pms. maar misschien waren dat grapjes
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:41
Verwijderd
Britt is lief en slaapt vaak lang uit en kan zichzelf niet altijd even goed zetten tot het doen van dingen die wel moeten

Verder is ze helemaal niet gothic wat sommige mensen denken en is ze 'snachts heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:52
Verwijderd
doe ik eens een tijdlang m'n best om steeds positief te doen enzo en dan gaan mensen zeggen dat ik mezelf tye geweldig vind nouja niet mensen, maar ADHD, dat is maar 1 mens, maar ik zat net toevallig daarvoor te denken dat ADHD wel cool was en volgens mij goed kon bedenken hoe de andere mensen hier waren en dan ging ik teruglezen en dan lees ik dat, nou dan zal het wel zo zijn en dan ben ik te arrogant ofzo... maar ik weet niet wat ik dan verkeerd gezegd heb... en wat heb ik dat zoal verkeerd gezegd...?

nouja... nu ga ik dus wel slapen...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:53
Faery
Faery is offline
avelon delete posts van hoogstaande kwaliteit, 's nachts. eeeeeevil
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:56
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-08-2003 @ 01:52:
doe ik eens een tijdlang m'n best om steeds positief te doen enzo en dan gaan mensen zeggen dat ik mezelf tye geweldig vind nouja niet mensen, maar ADHD, dat is maar 1 mens, maar ik zat net toevallig daarvoor te denken dat ADHD wel cool was en volgens mij goed kon bedenken hoe de andere mensen hier waren en dan ging ik teruglezen en dan lees ik dat, nou dan zal het wel zo zijn en dan ben ik te arrogant ofzo... maar ik weet niet wat ik dan verkeerd gezegd heb... en wat heb ik dat zoal verkeerd gezegd...?

nouja... nu ga ik dus wel slapen...
Je moet ook niet op hem letten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 03:02
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 01:56:
Je moet ook niet op hem letten.
Hey! Hey! Zip it and shift it, Wilma!

Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 03:04
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-08-2003 @ 01:52:
doe ik eens een tijdlang m'n best om steeds positief te doen enzo en dan gaan mensen zeggen dat ik mezelf tye geweldig vind nouja niet mensen, maar ADHD, dat is maar 1 mens, maar ik zat net toevallig daarvoor te denken dat ADHD wel cool was en volgens mij goed kon bedenken hoe de andere mensen hier waren en dan ging ik teruglezen en dan lees ik dat, nou dan zal het wel zo zijn en dan ben ik te arrogant ofzo... maar ik weet niet wat ik dan verkeerd gezegd heb... en wat heb ik dat zoal verkeerd gezegd...?

nouja... nu ga ik dus wel slapen...
Sja, zo kom je gewoon op mij over. En trouwens, de meesten van die mensen die ik daarvoor noemde kende ik niet alleen van het forum, maar ook in real life. En jou dus niet. Dus trek je conclusie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 07:45
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-08-2003 @ 03:04:
Sja, zo kom je gewoon op mij over. En trouwens, de meesten van die mensen die ik daarvoor noemde kende ik niet alleen van het forum, maar ook in real life. En jou dus niet. Dus trek je conclusie.
heb je wel even heel subtiel duidelijk gemaakt dat je haar nooit in real life wil leren kennen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:01
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-08-2003 @ 01:52:
doe ik eens een tijdlang m'n best om steeds positief te doen enzo en dan gaan mensen zeggen dat ik mezelf tye geweldig vind nouja niet mensen, maar ADHD, dat is maar 1 mens, maar ik zat net toevallig daarvoor te denken dat ADHD wel cool was en volgens mij goed kon bedenken hoe de andere mensen hier waren en dan ging ik teruglezen en dan lees ik dat, nou dan zal het wel zo zijn en dan ben ik te arrogant ofzo... maar ik weet niet wat ik dan verkeerd gezegd heb... en wat heb ik dat zoal verkeerd gezegd...?

nouja... nu ga ik dus wel slapen...
Ga ff huilen zeg....
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:55
Verwijderd
Sarahbressers, ga anders zelf wat mensen analyseren met je gezeur. Bovendien, wat is dat voor nieuwe mode om 1 zin van 12 regels te typen? Het is opzich vrij slecht leesbaar op die manier.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:49
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-08-2003 @ 00:52:
mindlezz
koel meisje. ik weet niet of ze me ondertussen wel of niet mag maar ik mag dr wel
ze lijkt mij zelfverzekerd en stoer. ja.[/B]
tuurlijk mag ik jou niet, waarom denk je dat ik niet terugzwaaide? neehoor, ik vind je oké

zo zelfverzekerd (en stoer?) ben ik trouwens helemaal niet hoor, hoe komen jullie daar nou weer bij
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:34
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-08-2003 @ 01:20:


s
tja ik weet echt niet wie het is. hij zal best aardig zijn. mischien beetje stijfjes. en overserieus (te). zoiets kan ik me herinnern uit pms. maar misschien waren dat grapjes
Dat was humor .

Stijfjes.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 23-08-2003 @ 03:04:
Sja, zo kom je gewoon op mij over. En trouwens, de meesten van die mensen die ik daarvoor noemde kende ik niet alleen van het forum, maar ook in real life. En jou dus niet. Dus trek je conclusie.
*trekt als conclusie dat ADHD alleen mensen kent die hij echt kent*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:08
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 23-08-2003 @ 07:45:
heb je wel even heel subtiel duidelijk gemaakt dat je haar nooit in real life wil leren kennen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:12
Faery
Faery is offline
Utopie / Mirl - .. mm. is weer eens dronken. En slaat geregeld wartaal uit, is sexueel net iets te actief en heeft een hilarisch accent :].
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:32
Konstantine
Konstantine is offline
Faery / Roel - .. mm. slaat geregeld wartaal uit, is sexueel net iets te actief en heeft een hilarisch accent :].

Paranoide / Masj - ..mm. idem.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:58
Verwijderd
Utopie / Merel - .. mm. Slaat nooit wartaal uit, is sexueel alles behalve actief en heeft geen hilarisch accent :].
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:23
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-08-2003 @ 20:58:
Utopie / Merel - .. mm. Slaat nooit wartaal uit, is sexueel alles behalve actief en heeft geen hilarisch accent :].
Tss.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:35
rosayet
rosayet is offline
sarahbressers:

Ziet eruit als een verlegen meisje, maar als je haar beter leert kennen merk je dat dit helemaal niet het geval is.

Ze is intelligent, en weet wat ze wil. Daar zal ze dan ook helemaal voor gaan. Er is niets dat haar dan nog kan tegen houden, om haar doel te bereiken.

Verder blijft ze toch heel realistisch.... ze leeft niet echt in een droomwereldje.


Nare man:

De eerste indruk die je van hem krijgt is dat hij altijd in is voor een goed gesprek. Mensen die hem beter kennen, weten ook dat hij er af en toe behoorlijk wat onzin uit kan gooien!

Hij vindt z'n studie fantastisch... maar daar werkt hij dan ook hard voor!
Verder kan hij af en toe best sociaal zijn, maar dat laat hij niet echt merken tegenover de buitenwereld!

Hij laat zijn gevoelens niet tegenover iedereen blijken. Het valt mensen soms op dat hij altijd zo serieus kan blijven en helemaal geen emotie toont. Maar dat betekent niet dat hij zich van binnen helemaal anders voelt.

Maar evengoed... een leuk ventje
__________________
Conditio sine qua non
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Utopie schreef op 24-08-2003 @ 21:23:
Tss.
Sst.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:24
Rens
Avatar van Rens
Rens is offline
*mm, kent weinig mensen*

Liesbethlykke:

Lief, klein meisje (althans, kleiner dan ik ben), heeft nu hele korte rode dreadjes, staat erg schattig.. Is een eigenwijsje, met soms ineens een uitval, en is niet bepaald op haar mondje gevallen. In nieuw gezelschap vaak eerst verlegen, en wat stil.. Maar zogauw ze weet waartussen ze zich bevindt;

The_exploding_boy:

Olga is ook al kleiner dan ik (*voelt zich groot met haar 1,68 m*) en heeft zojuist mijn dreads gezet! Mijn ouders dachten dat ze een seriemoordenaar zou zijn die meisjes via internet lokte met dreads, maar dat viel mee . Ze heeft een schat van een poes, waar ze tegen praat, en dat vind ik cool! Verder praat ze graag en veel, en is lief!
__________________
Eifo Diederik?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:11
Jem
Jem is offline
Avelon was heel vriendelijk op Werchter, alhoewel ze geen flauw idee had wie ik was.
Het lijkt me een leuke spontante meid en ze draagt mooie kleren
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:15
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-08-2003 @ 00:20:
feary
is volgens mij erg lief en een beetje onzeker. En houdt misschien van andere humor dan ik

s
tja ik weet echt niet wie het is. hij zal best aardig zijn. mischien beetje stijfjes. en overserieus (te). zoiets kan ik me herinnern uit pms. maar misschien waren dat grapjes

__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 00:40
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 26-08-2003 @ 18:15:
Ja .
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 01:29
Skald
Skald is offline
Wijzerplaat:
Aardige jongen met droge humor. Is in het echt behouden en plaatst opmerkingen waar nodig, is verder zuinig op het gebied van opmerkingen and the lot. Verder een aardig intelligent iemand die zich niet schaamt voor zijn mening en in eigenlijk alles wel geinteresseerd is. Openminded tot op zekere hoogte, maar qua afkeur en dergelijke erg closedminded.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 02:22
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Jem schreef op 26-08-2003 @ 18:11:
Avelon was heel vriendelijk op Werchter, alhoewel ze geen flauw idee had wie ik was.
Het lijkt me een leuke spontante meid en ze draagt mooie kleren
was jij degene die ik absoluut niet kon verstaan en waar ik heel verward naar keek?


mysterons

mooi meisje. soms onzeker, heel erg lief
gezellig in de omgang.
durft toch best veel. denk ik
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:56
Verwijderd
zal ik een foto maken van mezelf hoe ik er nu uitzie.....hahaha, ik kom net uit bed, analyseer me maar


nee dat zal ik niet doen. de schok zou te groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 09:12
Verwijderd
Jullie zijn allemaal heel lief, koel, en nog meer positiefs, tenzij jullie mij niet lief anaaliseren.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 03:37
Nebuchadnezzar
Avatar van Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Citaat:
AePiE schreef op 27-08-2003 @ 08:12:
Jullie zijn allemaal heel lief, koel, en nog meer positiefs, tenzij jullie mij niet lief anaaliseren.
AaPiE is erg diplomatiek
__________________
Darling, when God put teeth in your mouth, he ruined a perfectly good arsehole.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:27
Verwijderd
Nebuchegilles

Is een vriendelijke gozer die zich niet zo druk maakt om door de maatschappij gevormde hokjes en keurslijven. Hij is makkelijk in de omgang en gezellig bovendien, zonder oppervlakkig of meegaand te worden. Gilles is top.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:31
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-08-2003 @ 21:27:
Nebuchegilles

Is een vriendelijke gozer die zich niet zo druk maakt om door de maatschappij gevormde hokjes en keurslijven. Hij is makkelijk in de omgang en gezellig bovendien, zonder oppervlakkig of meegaand te worden. Gilles is top.
Ik denk dat hij ook wel intelligent is.
Wel zielig nu als het niet zo is .
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:39
Verwijderd
Toch iemand mij proberen? Of gaat dat niet lukken? Ben wel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 31-08-2003 @ 21:31:
Ik denk dat hij ook wel intelligent is.
Wel zielig nu als het niet zo is .
Ja ook intelligent. Maar dat impliceerde ik ook wel 'n soort van. Oppervlakkig is toch 'n beetje het tegenovergestelde ervan.

IddoCat: urm. Ken ik totaal niet haha. Hij is moet wel goed volk zijn want Zoetermeer.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-08-2003 @ 21:43:
Ja ook intelligent. Maar dat impliceerde ik ook wel 'n soort van. Oppervlakkig is toch 'n beetje het tegenovergestelde ervan.

IddoCat: urm. Ken ik totaal niet haha. Hij is moet wel goed volk zijn want Zoetermeer.
Ok dan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
AtHell schreef op 22-08-2003 @ 15:37:
Roos: Super lief meisje, erg lekker ook voor zover je dat op kan maken uit de meestal wat te pixelachtige foto's van d'r. Ook op msn iemand waar je goed mee kan praten en zeker iemand die ik ooit nog wel eens wil ontmoeten.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 21:58
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 31-08-2003 @ 21:31:
Ik denk dat hij ook wel intelligent is.
Wel zielig nu als het niet zo is .
Gefeliciteerd met je verjaardag ~Sjeherazade~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.