Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2006, 08:11
sara89
sara89 is offline
Ik vind een jongen dus erg leuk zoals ik hier meerdere malen heb verteld.
Maar het word nu toch echt wat serieuzer.
Ik was vandaag bij hem thuis en ging ie waar ik bij zat aan zo'n 7a8 mensen vertellen dat ik met hem had en hij met mij (logisch dan)
Maar nou heeft ie dus allerlei dingen lopen zeggen die ik moet goed praten of niet. De dingen die hij zei waren dingen zoals t lijkt dat we wat hebben. (Hij zat dus ook op mijn msn te praten) Nou zie ik dus morgen bijna alle mensen waartegen hij wat heeft verteld. En moet ik me der uit zien te lullen(of niet). Hij vind dat ik er een probleem van maak maar goed. Van hem moet ik t nog ff volhouden kijken tot hoelang ze ons gaan geloven. Cool
Wat moet ik doen om die mensen dat dan te gaan laten geloven. Ik heb weinig ervaring op dit gebied.

Ik weet niet of ie mij een sprankeltje hoop heeft gegeven maar we hadden het er zostraks over dat we t best kunnen volhouden en hij zei toen ook nog eens dat we t misschien wel echt kunnen maken ofzo voor een dagje of langer zei hij. rolleyes:

Moet ik hier hoop van krijgen of?
Wie kan me please helpen?
En sorry voor het lange verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2006, 08:13
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik snap het niet. Heb je nou wat met hem of niet?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 08:24
sara89
sara89 is offline
nou niet denk ik dus maar wel voor nep zeg maar dus eigenlijk ook weer wel
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 08:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Stelletje puberale kinderen Grow up
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:26
Verwijderd
Zie bovenstaande reactie.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Jezus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:50
Verwijderd