Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2006, 08:11
sara89
sara89 is offline
Ik vind een jongen dus erg leuk zoals ik hier meerdere malen heb verteld.
Maar het word nu toch echt wat serieuzer.
Ik was vandaag bij hem thuis en ging ie waar ik bij zat aan zo'n 7a8 mensen vertellen dat ik met hem had en hij met mij (logisch dan)
Maar nou heeft ie dus allerlei dingen lopen zeggen die ik moet goed praten of niet. De dingen die hij zei waren dingen zoals t lijkt dat we wat hebben. (Hij zat dus ook op mijn msn te praten) Nou zie ik dus morgen bijna alle mensen waartegen hij wat heeft verteld. En moet ik me der uit zien te lullen(of niet). Hij vind dat ik er een probleem van maak maar goed. Van hem moet ik t nog ff volhouden kijken tot hoelang ze ons gaan geloven. Cool
Wat moet ik doen om die mensen dat dan te gaan laten geloven. Ik heb weinig ervaring op dit gebied.

Ik weet niet of ie mij een sprankeltje hoop heeft gegeven maar we hadden het er zostraks over dat we t best kunnen volhouden en hij zei toen ook nog eens dat we t misschien wel echt kunnen maken ofzo voor een dagje of langer zei hij. rolleyes:

Moet ik hier hoop van krijgen of?
Wie kan me please helpen?
En sorry voor het lange verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2006, 08:13
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik snap het niet. Heb je nou wat met hem of niet?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 08:24
sara89
sara89 is offline
nou niet denk ik dus maar wel voor nep zeg maar dus eigenlijk ook weer wel
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 08:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Stelletje puberale kinderen Grow up
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:26
Verwijderd
Zie bovenstaande reactie.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Jezus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:50
Verwijderd
Als jullie in het bijzijn van die vrienden gaan liggen krikken, geloven ze het vast.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 10:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-11-2006 @ 10:50 :
Als jullie in het bijzijn van die vrienden gaan liggen krikken, geloven ze het vast.
We zien d'r wel voorbij komen op YouTube...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 11:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
En daarna komt ze hier uithuilen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 12:08
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
je moet gaan poepen..















































op andere mensen. En gewoon doen waar jullie je naar voelen. Maakt tog niet uit wat anderen vinden of denken, als jij het maar naar je zin hebt.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 12:10
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-11-2006 @ 11:53 :
We zien d'r wel voorbij komen op YouTube...
Ik wacht af
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 13:04
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Waarom zou je anderen ervan willen overtuigen dat jullie iets hebben als jullie niet echt iets hebben?
Want het is duidelijk dat hij het alleen maar voor de lol wilt doen, en oh ja niet te vergeten, misschien ook voor '1 dagje langer'. Nou das echt de moeite, maw hij heeft geen zin in iets serieus tussen jullie 2

Dus waarom zou je ingaan op zijn spelletjes?
Buiten het feit dat jij hem leuk vindt, ziet hij het in real life schijnbaar niet zitten om met jou iets te hebben, behalve voor de lol dan.

Ik zou tegen iedereen zeggen die ernaar vraagt dat hij uit zn nek zit te lullen en dat hij je stiekem wel leuk vindt, maar er niet voor uit durft te komen dus maar op deze manier probeert goed te praten
Zo zet je hem niet alleen voor het blok maar ook voor lul, en zal hij een volgende keer wel 2x denken voor hij zo'n stom spelletje bij jou wilt uithalen!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:34
Verwijderd
Hangt er helemaal van af wat je zelf wil.
Of je speelt het spelletje mee en doet naar de anderen alsof jullie echt iets hebben.

of je vertelt ze dat er niets is.

Kans dat hij wat met jou wil is erg klein, aangezien hij het zelf dus als een spelletje ziet. Hij vindt de aandacht waarschijnlijk gewoon leuk, maar heeft geen zin in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 09:53
sara89
sara89 is offline
Ik hoop dat t een goed teken is.
Ik merk wel dat nu wie die nep verkering hebeben heel anders met elkaar omgaan. Is dat vreemd?. Ik ben namelijk de hele week al bij hem enzo zonder die vriendinnen der bij enzo
en hij verteld me nu veel over zijn vorige vriedinnen enzo. tzijn der maar 3 maar toch. Ik was dan ook gister bij hem en toen zei die iets en daarna van geintje en aaide hij over mijn arm. Ook voor het eerst
En later ging ie met me haar bezig enzo echt heel lief en ging ie voor de spiegel staan achter mij en ging ie kijken hoe me haar opgestoken stond enzo en dat vond ie wel goed staan enzo echt vet lief. Maar hij had veel gel in me haar gestopt dus khad allemaal klitten en toen had hij t er weer uitgekamt

Is dit een goed teken?
Ik hoop het

=xxx=jes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 11:00
Black Soul
Black Soul is offline
hmmm ik ben het niet echt eens met iedereen die al gereageerd heeft..
zelf denkik dat hij vrij onzeker is en op de een of andere manier jou niet durft te zeggen dat hij jou toch wel erg leuk vind "misschien wel echt kunnen maken ofzo voor een dagje of langer" dit vind ik toch wel een aardige hint.
Ik wil je geen valse hoop geven ofzo dus ik zou zeggen praat met hem en vraag duidelijkheid. Of echt of echt niet zeg maar
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Black Soul schreef op 01-12-2006 @ 12:00 :
hmmm ik ben het niet echt eens met iedereen die al gereageerd heeft..
zelf denkik dat hij vrij onzeker is en op de een of andere manier jou niet durft te zeggen dat hij jou toch wel erg leuk vind "misschien wel echt kunnen maken ofzo voor een dagje of langer" dit vind ik toch wel een aardige hint.
Ik wil je geen valse hoop geven ofzo dus ik zou zeggen praat met hem en vraag duidelijkheid. Of echt of echt niet zeg maar
zat ik ook aan te denken..

Misschien kun jij zeggen dat jij zo'n verkering helemaal niet leuk vind, dat jij liever een echte relatie met em wil beginnen.. kijken hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 12:31
Orpheus
Orpheus is offline
Inderdaad - klinkt als een zeer onzeker mansfiguur die zich verstopt achter een spelletje om aan jouw haar te kunnen zitten, of om je arm te kunnen strelen.

Zo herinner ik mij een hele tijd geleden een meeting waar ik en mijn vriendin waren. We hadden 'wat' maar in zulks een pril stadium dat we nog net elkanders hand vast durfden te houden.
Toen merkten we dat een afschuwelijke lelijke jongen met haar wilde flirten, en vroeg ik of ik haar mocht helpen. Dat mocht - en toen knuffelde ik haar zodat hij haar niet meer zou zien...

Oftewel - een spelletje [trúcje] om toenadering te krijgen.

Ga eens met hem ouwehoeren, en switch dan in dat gesprek ineens om en vraag hem naar zijn intenties. Oftewel; plaats hem in zijn rol en trap hem er in één keer uit. Wedden dat hij gaat praten?
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 01-12-2006 @ 13:31 :
Ga eens met hem ouwehoeren, en switch dan in dat gesprek ineens om en vraag hem naar zijn intenties. Oftewel; plaats hem in zijn rol en trap hem er in één keer uit. Wedden dat hij gaat praten?
je kan zo bij de AIVD werken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2006, 13:05
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 01-12-2006 @ 14:04 :
je kan zo bij de AIVD werken
Dat mag niet van de CIA

Maar goed, het was eigenlijk wel een serieus advies.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:21
Verwijderd
whaha ok dan! weet ik en n goede ook denk ik!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Verwijderd
33 23-12-2011 23:12
Liefde & Relatie Wat moet ik doen ?
Marvin1995
28 14-06-2009 12:14
Psychologie Wat moet ik doen? Hij wordt gepest, ik wil hem helpen....
BleuEyes
39 24-11-2005 11:31
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
IRKill
58 14-05-2005 16:27
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.