Oud 14-01-2003, 15:28
Verwijderd
vroeger wel ,nu wat minder

Vroeger had ik het al als er een innercity langskwam met een leuk meisje erin,of als ik naar een tv reclame keek,dan dacht ik ' jemig wat heeft ze een leuk broekje aan enzo '

en jullie ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 15:30
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
nee niet zo snel. ik ben zeker te kritisch ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:31
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
telief.com schreef:

Vroeger had ik het al als er een innercity langskwam met een leuk meisje erin,of als ik naar een tv reclame keek,dan dacht ik ' jemig wat heeft ze een leuk broekje aan enzo '
Dan ben je toch niet gelijk verliefd?
Kijk ook (bijna) altijd of er leuke jongens
in de tram/bus/op straat/etc zijn,
en dan denk ik ook wel van; 'wow..',
maar echt verliefd zijn is t niet voor mij.

Ben niet zo snel verliefd,
en het gaat ook niet zo snel over.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:37
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Ben niet zo snel verliefd,
en het gaat ook niet zo snel over.
Same here
erg frustrerend
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
vroeger wel ,nu wat minder

Vroeger had ik het al als er een innercity langskwam met een leuk meisje erin,of als ik naar een tv reclame keek,dan dacht ik ' jemig wat heeft ze een leuk broekje aan enzo '

en jullie ?
Depends...

Als ik iemand voorbij zie lopen dan ben ik niet gelijk verliefd.
Natuurlijk dat ik wel kan denken dat diegene er best goed uitziet, maar om verliefd te worden is er bij mij toch echt wel wat meer nodig zoals een lief innerlijk bijvoorbeeld.
Soms heb ik wel eens dat als ik iemand spreek, bijvoorbeeld in het openbaar vervoer) dat het me wel aardig lijkt om die persoon wat beter te leren kennen, maar dan ben ik dus nog niet verliefd.

Vroeger ben ik weleens verliefd geworden op iemand die ik eigenlijk helemaal niet kende, alleen maar vaag van even gedag zeggen of gewoon elke dag zien maar verder geen contact hebben. Dat heb ik nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:48
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> Liefde & Relatie
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:49
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Boogie schreef:
---> Liefde & Relatie
Juist.

Maar ik ben niet snel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:10
Verwijderd
Niet echt. Soms wel, maar dat houdt dan nooit langer dan een paar dagen stand
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:16
@Moon
@Moon is offline
ik vind wel heel snel iemand leuk (best wel irritant soms) maar echt snel verliefd worden op iemand nou nee niet echt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:24
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Al 10 jaar niet meer geweest, nee dus.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Nee ik stel heel veel eisen aan een jongen. Of ja niet veel, t schijnen toch moeilijke eisen te zijn
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:27
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
telief.com schreef:
vroeger wel ,nu wat minder

Vroeger had ik het al als er een innercity langskwam met een leuk meisje erin,of als ik naar een tv reclame keek,dan dacht ik ' jemig wat heeft ze een leuk broekje aan enzo '

en jullie ?
ik heb pcies hetzelfde
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee, ik word niet snel verliefd... Ik vind mensen wel snel redelijk leuk, maar dan kijk je vooral naar uiterlijk, hè? Qua innerlijk stel ik denk ik ook nogal veel eisen, daar wordt het niet gemakkelijker op...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:25
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Ja inderdaad, "vroeger" had ik het ook heel erg, dan was ik gewoon in een oogopslag verliefd, maar dat is wel overgegaan, toen ben ik echt 9 maanden ofzo niet meer verliefd geweest totdat ik mijn huidige vriendje zag, toen gebeurde het again
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand echt goed kende en dat ik daar dan ineens verliefd op was.
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:35
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
absoluut niet
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:40
Toscane
Toscane is offline
Nee niet snel echt verliefd, ook eik nooit snel t gevoel van 'goh daar zou ik wel es verliefd op kunnen worden'.

Dus dak da nu wel voel, ook al heb ik m pas een paar keer in de friettent gezien, das toch wel echt n uitzondering, maar wel n hele leuke uitzondering (als t ooit meer wordt dan alleen n btj flirten ( dom woord trouwens) ...)
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:00
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
jep
schoen is altijd flieft!!

op dit moment is het een naamloze meneer die bij de ah werkt... als die s wist wat er door mn hoofd gaat als hij potjes doperwten in de rekken zet en ik langs hem loop...
__________________
Sorry I couldn't read your mind.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:04
Verwijderd
Niet bepaald.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2003, 18:13
Verwijderd
laatste keer dat ik verliefd was is alweer 3 jaar geleden..snap er niks van
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:19
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
telief.com schreef:
vroeger wel ,nu wat minder

Vroeger had ik het al als er een innercity langskwam met een leuk meisje erin,of als ik naar een tv reclame keek,dan dacht ik ' jemig wat heeft ze een leuk broekje aan enzo '

en jullie ?
Nee, ben niet snel verliefd, echt verliefd zijn duurt wel iets langer Maar bijv. op straat, discotheek of in de trein, als ik daar een leuke meid (leuke uitstraling, kleding, ziet er lief uit e.d) zie heb ik wel zoiets van 'wow! ' maar gelijk verliefd, nee. In de trein bijvoorbeeld, het zijn ook mensen die je misschien maar 1x in je leven ziet. Moet je ook meer van het karakter van het meisje kennen voor je verliefd wordt, I guess.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:48
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Volgens mij kan ik al lange tijd niet níet verliefd meer zijn. Maar het zijn tot nu toe maar een paar personen geweest op wie ik verliefd ben geworden. Met andere woorden: ik word eigenlijk best snel verliefd, maar áls ik verliefd ben, dan hou ik dat gelijk heel wat maandjes vol.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:52
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ja, meestal vind ik veel meisjes al snel leuk ik weet niet hoe dat komt
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:09
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Dan ben je toch niet gelijk verliefd?
Kijk ook (bijna) altijd of er leuke jongens
in de tram/bus/op straat/etc zijn,
en dan denk ik ook wel van; 'wow..',
maar echt verliefd zijn is t niet voor mij.

Ben niet zo snel verliefd,
en het gaat ook niet zo snel over.
Same here..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:15
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik vind wel redelijk snel iemand leuk, maar voordat ik écht tot over m'n oren verliefd ben zijn we een hele tijd verder.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Let's Party schreef:

Dus dak da nu wel voel, ook al heb ik m pas een paar keer in de friettent gezien, das toch wel echt n uitzondering, maar wel n hele leuke uitzondering :flirten
frikandel speciaal en een patat pinda ? ?

DAT BEN JIJ TOCH NIET ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:
laatste keer dat ik verliefd was is alweer 3 jaar geleden..snap er niks van
Mischien moet je eens van die pc weg ?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:40
Mariebel
Mariebel is offline
Ben niet snel verliefd, maar als ik het eenmaal ben is het hopeloos en gaat het ook niet snel meer over (jammer genoeg)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:43
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
telief.com schreef:
frikandel speciaal en een patat pinda ? ?

DAT BEN JIJ TOCH NIET ?
pwhahaha frikandel speciaal en patat pinda, da lus ik nie eens

nee dit was n nuttige post
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:44
notbonefish
notbonefish is offline
ik vind heel snel meisjes leuk enzo.. ook meisjes die ik helemaal niet ken. als ik eenmaal echt "verliefd*" wordt, dan blijf ik dat ook een hele tijd. zelfs als ik dan "verliefd" word op een ander blijf ik gevoelens houden voor de andere{n}



* als je het zo kunt noemen. ik heb zo afen toe mijn twijfels
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:34
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
k voel me wel snel aangetrokken tot meisjes maar echt verliefd zijn... nee dat heb k niet zo vaak...

nu wel
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 23:01
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Monrath schreef:
Nee, ik word niet snel verliefd... Ik vind mensen wel snel redelijk leuk, maar dan kijk je vooral naar uiterlijk, hè? Qua innerlijk stel ik denk ik ook nogal veel eisen, daar wordt het niet gemakkelijker op...
kon het niet beter zeggen
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:30
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ja, zodra ik een mooi meisje zie dan krijg ik al de kriebels enzo. Je loopt dan op eens een stuk dwazer rond. Is positief.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:33
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Het moet voor mij wel een heel speciaal meisje zijn, wil ik verliefd worden. Is me ook nog maar 2 keer gelukt. Met het tweede meisje heb ik nu nog
Overigens heb ik niet maar 2 vriendinnen gehad, voor de bijdehandjes
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:24
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb wel veel kleine verliefdheidjes, waar ik niets mee doe uiteindelijk. En toch blijf ik verliefd op m'n vriend
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:51
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Nee. Ik vind wel snel mensen leuk, maar dat gaat niet verder dan oppervlakkigheden, lullige kriebeltjes die vrij weinig voorstellen.
Wat is 'leuk' ...
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:13
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
ik word echt NIET snel verliefd. Vind ik soms wel een beetje saai. Maar ik word gewoon pas verliefd als ik die jongen echt goed leer kennen. Ik heb soms wel zoiets dat ik iemand wel leuk vind, maar dan heb ik niet zoiets van... die is van mij! .

Ik word echt verliefd op het innerlijk van een jongen En die jongen ken ik dan ook zo goed dat ik het hem dan durf te vertellen. dus daar heb ik dan iig geen moeite mee

Ik ben pas 2x echt verliefd geweest... dat duurde de eerste keer dan ook anderhalf jaar... zonder verkering ja dan zul je je wel afvragen hoe ik dat volgehouden heb... en de 2e keer ongeveer 8 maanden met verkering erbij van een maandje
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2003, 14:17
Verwijderd
ikke niet.. nog nooit verliefd geweest en dan word ik ineens verliefd op een meisje...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:28
Verwijderd
ja, behoorlijk snel vind ik zelf
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:31
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Vind ik zelf wel meevallen. De ene keer wat sneller dan de andere keer.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:53
Tatsu
Avatar van Tatsu
Tatsu is offline
Niet snel in ieder geval...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:45
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
drie jaar terug dacht ik altijd dat ik verliefd was (ongeveer drie keer per week op iemand anders........ ja zo ongeveer he, ik overdrijf een beetje, maar iig wel vaak op iemand anders), maar toch werd ik ineens echt verliefd en ben ik nu nog (op dezelfde persoon) en dat heb ik verder nog voor niemand gevoeld.
Dus nee... nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind wel iemand snel intressant, maar verliefd? ben nog maar 2x in mijn leven ECHT verliefd geweest. Je weet wel, hoofd vol van hem, vlinders in je buik, tegen de muur aan willen rennen als je hem een tijdje niet hebt gezien (ja ik ben gek) Maar dat gebeurt mij niet vaak ik doe moeilijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:18
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
JA !!!
Als ik nog maar naar een meisje kijk die er goed uit ziet en als ik dan even met haar spreek, dan is het goed mogelijk dat ik al smoor op haar ben. Het is helaas een slechte gewoonte, daarom probeer ik nu mij aan 1 meisje te houden en niemand anders
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:21
iron-flower
Avatar van iron-flower
iron-flower is offline
Ik ben (gelukkig) niet zo snel verliefd. Wel denk ik vaak 'wat een leuke jongen '. Maar als ik verliefd ben, blijf ik heel lang en erg verliefd ( ).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:27
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
gebeurd niet zo vaak, meestal gaat er toch wel een langere periode overheen (soms meer dan een jaar)

Maar het kan ook van het ene op het andere moment gebeuren, maarja dat duurt meestal niet lang.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:48
Verwijderd
kan wel snel iemand leuk vinden maar echt echt verliefd, niet echt (Denk ik ) ..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:55
Verwijderd
Ik word niet zo snel 'echt' verliefd. Met 'echt' bedoel ik dat je je een heel raar gevoel in je hoofd krijgt als je de hele tijd aan hem denkt en ook nog een kriebels in je buik krijgt zodra je hem ziet. Dit is bij mij nog maar een keer gebeurd. En het zal zeker niet meer zo gauw gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:23
Mindfields
Mindfields is offline
Maar 2x echt verliefd. Heb wel meerdere vriendjes gehad..
de eerste keer afgewezen, en de tweede keer ..mijn huidige vriendje, al 13 maanden
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:53
Gevederde
Gevederde is offline
Nee, niet echt geloof ik. Ben nog nooit eerder echt helemaal hopeloos verliefd geweest, maar deze keer komt het er toch sterk in de buurt. Op een klasgenoot nog wel. Hij vindt mij ook wel leuk, geloof ik, maar weet volgens mij niet wat hij er mee moet. Zelfde als bij mij . Daarom wordt het vast ook niets tussen ons
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:32
Verwijderd
verliefd nee, leuk vinden jah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie heel snel verliefd
rubenblom
11 16-05-2010 18:14
Verhalen & Gedichten Het Grote Brieventopic
Verwijderd
57 03-03-2008 17:13
Liefde & Relatie Verliefd
saturday
41 27-11-2006 11:15
Liefde & Relatie Hoe lang verliefd?
Verwijderd
12 23-03-2003 13:26
Verhalen & Gedichten verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?!
skatergirl15
13 20-12-2002 18:07
Liefde & Relatie Verliefd zijn
20marianne12
11 27-11-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.