Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 14:40
Psychickje
Psychickje is offline
Ik maak men problemen niet graag zo openbaar, maar nu.. mja, ik ben op zoek naar 'hulp'..

Ik had een vriend.. iets meer dan 2 jaar mee samengeweest..
maar ik ben hem nu dus kwijt..

M'n eigen fout.. heb een grote misstap begaan zo'n 8 maand geleden... met men ex..
ik kan hier een heel lang verhaal van maken, maar het komt erop neer dat die ex nog wel speciaal was voor mij..
3 jaar geleden heel even iets mee gehad... heeft me gedumpt, deed heel rot tegen me en heeft me eigelijk heel de tijd erna genegeerd (en dat terwijl ik in dezelfde klas zat)..

Na anderhalf jaar met men vriend kreeg ik twijfels... gevoelens waren minder en ik was onzeker... over ons..
Het was men eerste 'lange' relatie en ik vroeg me af of alles niet te snel ging... of het echt was wat ik wou..
Heb er toen met men vriend over gepraat... hem gezegd dat het niet zijn schuld was, maar dat alles gewoon niet meer zo 'sterk' was als in het begin..
Net in die periode kreeg ik van men ex te horen dat hij er spijt van had, dat hij me niet kon vergeten..

ik was verschrikkelijk verward, maar heb het niet tegen men vriend gezegd... ik dacht niet dat het nodig was..
Had ik mss beter wel gedaan, want enkele dagen later ben ik bij men ex thuis geweest...
Heb hem verschillende keren gezegd dat ik niet wist wat ik bij hem deed... Maar er werd gekust...
Hoe fout ik was geweest drong pas tot me door toen hij me zei dat hij trug verliefd werd op mij..

Ik wist niet wat ik moest doen...
2 dagen later heb ik het mijn vriend verteld...
voelde me verschrikkelijk schuldig en kon gewoon niet anders...
enja... voor hem was het op dat moment teveel...

na veel gepraat, gehuil en verontschuldigingen wou hij me nog een kans geven...
maar de verwarde gevoelens waren er nog steeds...
hij vroeg me om geen contact meer te hebben met men ex... wat mij nogal moeilijk viel.. en dat wist men vriend ook...
maar hij was bang me kwijt te raken, dus zorgde hij ervoor dat we dingen samen deden met men ex...

het deed hem ontzettend veel pijn, maar hij deed het voor mij zei hij...
toen had ik al beter moeten weten ...

paar maanden later stond hij op het punt een eind te maken aan onze relatie....
ben toen pas tot het besef gekomen hoe graag ik hem zie... heb hem gesmeekt om nog 1 laatste kans...
die kreeg ik...
heb toen zo goed als alle contact met men ex verbroken... wist toen ook heel zeker wat ik wou... men vriend en niemand anders...

alles voelde trug zoals de eerste maanden dat we samen waren... ik had de kriebels terug die ik zolang gemist had...
ik deed men best om hem te laten voelen dat ik echt voor hem koos...

maar helaas...
een maand later krijgt hij trug die twijfels... en haakt hij echt af..
helemaal onverwacht voor mij deze keer...

hij deed enkele dagen echt rot tegen me... zei dat hij al iemand anders had om mij te vervangen... dat ze beter was dan mij... dat ik dom was om hem te laten gaan...
hij deed echt arrogant tegen me...
Maar ik vergaf het hem, want ik verdiende het... dacht ik..

andere momenten was hij dan weer heel lief... zei hij dat hij nog wel goeie vrienden wou zijn..

Het is nu 2 maanden gedaan... en zo is het heel die tijd gegaan..

vorig weekend begon hij zelf tegen me op msn... of stuurde hij zelf berichtjes... hij was lief...

Ben ook een keer tot bij hem thuis geweest... heb hem gevraagd of hij naar buiten wou komen.. en daar vreesde ik voor..
maar hij deed het...
tijdje met hem gepraat en hoewel hij enkele keren zei dat ik hem moet vergeten leek het alsof hij het ook moeilijk had...
toen ik om een knuffel vroeg zei hij da hij't moeilijk vond om die te geven.... toen ik hem kreeg ging zen hart verschrikkelijk tekeer...

dan vraag ik me af waarom...

gistren heeft hij me plots gezegd dat hij nix meer van mij wil horen... hij heeft me geblokkeerd op MSN...
zo plots...

ik begrijp hem niet meer... weet niet wat er door zijn hoofd gaat..
maar ik ben er kapot van..
ik kan/wil niet verder zonder hem...

mss moeilijk te begrijpen, want er zijn zoveel visjes in de zee eh...
maar.. ik ben een vrij gesloten iemand.. en alleen bij hem kon ik volledig mezelf zijn, van de eerste keer dat we elkaar zagen..
het was vanzelfsprekend dat wij samen oud zouden worden... samen kinderen zouden hebben...
en nu...

ik kan het woord 'ex' voor hem ook niet over men lippen krijgen...
ik schrijf hem brieven.. gedichten...
ben ik hem echt kwijt?



[sorry voor het lange verhaal... maar ik moest het kwijt... thx...]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 14:56
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Eerst en vooral, jij hebt inderdaad wel een fout gemaakt, maar nu moet jij niet denken dat enkel jij,en jij alleen, gezorgd hebt voor deze breuk. Hij is er ook mede verantwoordelijk voor, hij heeft gezegd dat hij het jou zou vergeven etc.. Ook al viel het hem moeilijk.

Zoals ik het verhaal nu lees krijg ik de indruk dat je (ex) vriend het ook heel erg moeilijk heeft met zichzelf. Maar het lijkt me ook zo dat hij zijn keuze heeft gemaakt. Als ik jou was.. zou ik nog een weekje wachten, al je gevoelens eens overdenken, en hem dan een emotionele brief/email sturen.. waarin je je gevoel helemaal uitdrukt, wat je wilt, waarom je dat allemaal gedaan hebt, hoe je je gevoeld hebt nà dat gevalletje met je ex. Je kan ook in die brief zeggen hoe ellendig je je voelt, en dat die brief misschien wel het definitieve afscheid zal zijn. En daarna weer afwachten.
Op deze manier geef je hem de gelegenheid om zelf ook eens na te denken, geef je hem nog een gewaarwording dat het nu echt gedaan is..
Je moet hem vooral de vrijheid geven om erover te denken, het kan heel goed zijn dat zijn besluit vaststaat, en dat hij het er gewoon moeilijk mee heeft. Vertrouwen is iets heel moeilijk om te geven aan de ander, en dat is nu net wat ontbreekt bij hem.. Hij vertrouwt jou niet meer. Ik neem aan dat je hem begrijpt, laat dit dan ook duidelijk merken in deze brief..

Het kan goed dat je hem echt kwijt bent.. het enige wat ik je voor de rest echt kan aanraden is afwachten. Daarom lijkt deze laatste 'afscheidsbrief' me geschikt, op deze manier kunnen jullie allebei tot rust komen, en kan jij nog eens alles vertellen wat er op je hart ligt.

Probeer dit alles hierna van je af te zetten, ga iets leuks doen met vriendinnen,.. wentel je niet heel de tijd in je verdriet, maar probeer af en toe je zinnen eens te verzetten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:20
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 23-05-2004 @ 15:56 :
Eerst en vooral, jij hebt inderdaad wel een fout gemaakt, maar nu moet jij niet denken dat enkel jij,en jij alleen, gezorgd hebt voor deze breuk. Hij is er ook mede verantwoordelijk voor, hij heeft gezegd dat hij het jou zou vergeven etc.. Ook al viel het hem moeilijk.

Zoals ik het verhaal nu lees krijg ik de indruk dat je (ex) vriend het ook heel erg moeilijk heeft met zichzelf. Maar het lijkt me ook zo dat hij zijn keuze heeft gemaakt. Als ik jou was.. zou ik nog een weekje wachten, al je gevoelens eens overdenken, en hem dan een emotionele brief/email sturen.. waarin je je gevoel helemaal uitdrukt, wat je wilt, waarom je dat allemaal gedaan hebt, hoe je je gevoeld hebt nà dat gevalletje met je ex. Je kan ook in die brief zeggen hoe ellendig je je voelt, en dat die brief misschien wel het definitieve afscheid zal zijn. En daarna weer afwachten.
Op deze manier geef je hem de gelegenheid om zelf ook eens na te denken, geef je hem nog een gewaarwording dat het nu echt gedaan is..
Je moet hem vooral de vrijheid geven om erover te denken, het kan heel goed zijn dat zijn besluit vaststaat, en dat hij het er gewoon moeilijk mee heeft. Vertrouwen is iets heel moeilijk om te geven aan de ander, en dat is nu net wat ontbreekt bij hem.. Hij vertrouwt jou niet meer. Ik neem aan dat je hem begrijpt, laat dit dan ook duidelijk merken in deze brief..

Het kan goed dat je hem echt kwijt bent.. het enige wat ik je voor de rest echt kan aanraden is afwachten. Daarom lijkt deze laatste 'afscheidsbrief' me geschikt, op deze manier kunnen jullie allebei tot rust komen, en kan jij nog eens alles vertellen wat er op je hart ligt.

Probeer dit alles hierna van je af te zetten, ga iets leuks doen met vriendinnen,.. wentel je niet heel de tijd in je verdriet, maar probeer af en toe je zinnen eens te verzetten.
Die 'laatste' brief... heb ik nu op men kamer liggen..
heb er al zo 1 geschreven waarin ik zei dat ik hem helemaal begrijp maar dat ik echt spijt heb enzo...
dat ik ook heel goed besef dat hij nu moeite heeft me te vertrouwen, maar dat ik hieruit geleerd heb...

heb toen ook een cd afgegeven...met liedjes op, die helemaal beschrijven hoe ik me voel...
volgens zen moeder is hij die ook direct gaan beluisteren.. wat mij er dan weer van overtuigd dat er nog altijd wel 'iets' is...
Maar mss hoop ik dan weer teveel...
Het is gewoon moeilijk om niet achter de kleinste dingen iets te zoeken...

en wat dat weggaan met vrienden betreft...
1x gedaan in die 2 maand... (echt uitgeweest) .... en dat was omdat hij daar ook was...
heeft toen ook hele tijd bij mij gestaan en vroeg of ik niet langer wou blijven..

2 weken geleden ook naar hem toegeweest... hij vroeg me wat ik die avond ging doen en liet mij weten waar hij was...
klonk als een uitnodiging.. dus ben naar hem toegeweest...
weer was hij vriendelijk.... hij lachte ook verschillende keren naar me en ik 'voelde hem soms ook kijken...
dag erna vertelde hij me op MSN dat hij eigelijk niet met me wou praten... dat dat 'kijken en lachen' geen reden had en dat hij zich even goed had geamuseerd als ik er niet geweest was...
*auch* dus...

maar als hij me niet wou zien, waarom vraagt hij dan wat ik ga doen en waarom zegt hij dan waar hij is...?
het lijkt alsof hij't gewoon niet wil toegeven...

soms wou hij bvb ook gewoon niet toegeven dat hij tegen mij begonnen was op MSN...


vorig weekend zat hij in sunparcs... ik kreeg berichtjes van hem..
hij had gedronken en hij noemde me weer zoals hij me vroeger noemde... mja ok.. ik wist dat hij gedronken had, dus ik begon er niet teveel achter te zoeken, maar toch vond ik het leuk...

laatste dag, niet meer dronken... stuurt hij 'als je wil komen zwemmen... doe maar eh' ....
ik was onderweg en plots zegt hij me om trug te keren... ik mocht niet naar hem toe....
en hij beweerde dat hij niet gevraagd had om te komen
later zei hij dat hij niet wist waarom hij dat gevraagd had... geen verdere uitleg...

enja... andere dingen doen...
ik heb men werk..
vrienden? niet echt... men ex..
die zie ik nu weer trug, maar het is niet hetzelfde...

ik kan andere dingen doen... kan me ook ff amuseren.. maar daarna komt alles weer terug
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:20
Verwijderd
Ik denk dat het hem langzaam aan is op gaan vreten. Je hebt gezoend met je ex en ik zou dan ook niet denken dat je dan helemaal 100% voor mij zou gaan.
Hij heeft je twee keer een kans gegeven, omdat hij je niet kwijt wou. Ik denk echter toch dat het aan hem is gaan vreten, waarom ging je met je ex zoenen en bleef je niet trouw aan hem? Zou er iets mis met hem zijn? Misschien dat dat soort gedachten door hem heen zijn gegaan.
Dat "arrogante" is volgens mij enkel een harde buitenkant want als je hem niet zou boeien zou zn hart ook niet wild tekeer gaan tijdens die knuffel. Misschien probeerde hij een soort negatieve sfeer tussen jullie te creëren om je makkelijker te kunnen vergeten. Je kan immers makkelijker een persoon vergeten die nogal naar tegen je doet dan erg aardig.
Overtuig hem ervan dat je echt de gevoelens van die eerste maanden weer bij hem had en vertel hem dat je deze keer trouw aan hem blijft (mits je dat ook echt zal zijn natuurlijk). Een relatie van 2 jaar laat je niet zomaar achter je, en misschien hoeft dat hier ook niet.
Misschien dat je al je gevoelens en vragen in een brief moet zetten en aan hem moet geven of sturen voor meer duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:22
Verwijderd
Heel veel sterkte.

Je ex vriend, heeft het er zeer moeilijk mee dat kan je merken aan zijn manier van reageren op je, afstandelijk, afhoudend, maar toch wel weer leif tegen je. Die breuk heeft hij denk ik gedaan omdat hij alles eens rustig wil overdenken.

Voor mannen gaat dat stukken makkelijker als ze de persoon in kwestie niet meer zien.

Kan ook zijn dat zijn vrienden zeggen van laat haar toch het is je ex ze is vreemd gegaan klaar. Terwijl hij nog om je geeft, maar door zijn vrienden zo doet.

Verder stuur heb inderdaad een brief met al je gevoelens erin, geef hem de tijd dat te verwerken en evt. antwoord te geven.

Het is duidelijk dat hij nog om je geeft, hij is je absoluut nog iet vergeten. Dat blijkt al uit het feit dat hij met je wilde praten toen jij voor zijn deur stond.

Veel succes verder, laat me horen hoe het afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:52
speedyme
speedyme is offline
Misschien is het een idee om hem een tijdje met rust te laten.
Geef hem de tijd om na te denken en dan komt ie vanzelf wel weer terug want als je jullie al zo lang hadden kan het gevoel echt niet in eens weg zijn.
Het klinkt misschien ni echt leuk maar het misschien wel beter en dan komt het vast wel weer goed misschien ni meer wat jullie hadden maar een goede vriendschap moet er altijd nog inzitten en dat is dan ook nog heel erg mooi.
Suc6 er mee
Groetjes BJ
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 14:03
Circles
Avatar van Circles
Circles is offline
"This report, by its very length, defends itself against the risk of being read."
- Winston Churchill
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:28
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
speedyme schreef op 24-05-2004 @ 13:52 :
Misschien is het een idee om hem een tijdje met rust te laten.
Geef hem de tijd om na te denken en dan komt ie vanzelf wel weer terug want als je jullie al zo lang hadden kan het gevoel echt niet in eens weg zijn.
Het klinkt misschien ni echt leuk maar het misschien wel beter en dan komt het vast wel weer goed misschien ni meer wat jullie hadden maar een goede vriendschap moet er altijd nog inzitten en dat is dan ook nog heel erg mooi.
Suc6 er mee
Groetjes BJ

mja dat probeer ik nu ook.. alleen is het verschrikkelijk moeilijk..

zojuist heb ik een mail van hem gehad.. om te zeggen dat ik van z'n site moet blijven... en hij dreigt om zen gsm-nr te veranderen...
ok, ik ben vandaag op zen site geweest... maar een site is iets openbaar.. dacht ik...

laatste keer da'k ik hem belde of een berichtje stuurde is 3 dagen geleden ofzo...
dus hij heeft niet echt een reden om te zeggen dat hij zn nummer gaat veranderen..

ik begrijp echt niet waarom...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:33
Circles
Avatar van Circles
Circles is offline
Maar om toch ff ontopic te gaan, laat die jongen met rust. Ga hem alsjeblieft geen brieven/smsjes/emails/wat dan ook sturen! Laat hem met rust. Als hij er weer voor openstaat zal hij zelf wel contact opnemen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:52
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
ik denk dat als jij afstand neemt, hij juist sneller naar je toekomt. Maar stop met hem 'achter na te lopen', dat heeft hij niet verdiend. Je moet wel zelfrespect hebben meis

Laat het even rusten, en zet alles op een rijtje..
Jij bent fout geweest, maar ook eerlijk, en als hij je eerst een kans geeft en je dan opeens de rug toekeert, begaat hij ook een fout.

Volgens mij is hij heel erg gefrustreerd, en houdt hij nog heel veel van je, maar hij kan het gewoon niet uiten. Maar echt, ik zou hem niet meer smsen/bellen, en niet aanspreken op MSN. Als hij jou dan aanspreekt op MSN, gewoon een beetje afstandelijk doen.

Nu denk hij, dat hij toch weer zo naar je terug kan, als hij daar zin in heeft, en dat is fout. Als jij afstandelijk doet, schrikt hij misschien en ziet hij pas in wat hij nu eigenlijk kwijt raakt.

Nou meis, ik heb iets soortgelijks meegemaakt, dus ik weet hoe moeilijk het is, als je het even niet meer weet, mag je me gerust PM-en hoor

Heel veel sterkte, en echt, loop niet teveel achter hem aan, daar krijg je spijt van. Je hebt gedaan wat je kon, nu is hij aan de beurt. Hij moet eens ophouden met zijn lullige opmerkingen.

Jij ziet in wat je fout doet, nu hij nog...

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:40
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
groovy schreef op 24-05-2004 @ 18:52 :
ik denk dat als jij afstand neemt, hij juist sneller naar je toekomt. Maar stop met hem 'achter na te lopen', dat heeft hij niet verdiend. Je moet wel zelfrespect hebben meis

Laat het even rusten, en zet alles op een rijtje..
Jij bent fout geweest, maar ook eerlijk, en als hij je eerst een kans geeft en je dan opeens de rug toekeert, begaat hij ook een fout.

Volgens mij is hij heel erg gefrustreerd, en houdt hij nog heel veel van je, maar hij kan het gewoon niet uiten. Maar echt, ik zou hem niet meer smsen/bellen, en niet aanspreken op MSN. Als hij jou dan aanspreekt op MSN, gewoon een beetje afstandelijk doen.

Nu denk hij, dat hij toch weer zo naar je terug kan, als hij daar zin in heeft, en dat is fout. Als jij afstandelijk doet, schrikt hij misschien en ziet hij pas in wat hij nu eigenlijk kwijt raakt.

Nou meis, ik heb iets soortgelijks meegemaakt, dus ik weet hoe moeilijk het is, als je het even niet meer weet, mag je me gerust PM-en hoor

Heel veel sterkte, en echt, loop niet teveel achter hem aan, daar krijg je spijt van. Je hebt gedaan wat je kon, nu is hij aan de beurt. Hij moet eens ophouden met zijn lullige opmerkingen.

Jij ziet in wat je fout doet, nu hij nog...

Liefs!

daar heeft hij moeite mee.. toegeven dat hij ook fouten heeft gemaakt..
wat ik gedaan heb is volgens hem zoveel erger en alles wat hij ooit verkeerd deed, verbleekt daarbij..
en ik besef zelf wel dat mijn fout veel groter was... maar ik kan niet terug..
en ik heb te laat beseft wat ik hem aandeed..
maar wat hij me nu aandoet... ik hoop dat hij ooit beseft dat ik het ni zo verdiende...

ik kan hem zijn reactie wel vergeven..
ik wil hem tijd gunnen... ik wil hem laten nadenken..
maar ik heb het gevoel dat, hoe meer tijd erover gaat, hoe meer wij uit elkaar groeien... hoe minder hij me gaat missen...
ik heb het gevoel dat ik hem elke dag iets meer verlies...

in mijn gedachten zijn wij nog altijd samen...
sta op met hem in men hoofd...
als ik anderen over hun vriend hoor praten dan denk ik soms 'ja, zo is die van mij ook...' en dan besef ik weer dat hij helemaal niet meer van mij is...


en men ex.. (degene waar ik die misstap mee begaan heb) zie ik nu dikwijls... hij verwacht teveel van me...
ik heb iemand nodig die me aandacht geeft.. die mij bezig houdt.. die mij tegenhoudt om domme dingen te doen...
maar dat is eigelijk ook alles dat ik van hem wil...
en daar ben ik hem dankbaar voor..
maar hij kan 'mijn vriend' niet vervangen...

Zoveel mensen die me zeggen dat ik men tijd in iemand anders moet steken, dat ik 'men vriend' zo wel vergeet...
zoveel mensen die eigelijk niet weten hoe ik me nu voel
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:15
Psychickje
Psychickje is offline
update...: hij heeft iemand anders nu..

ik mis hem, maar ben nu eigelijk ook heel kwaad op hem...
weet niet goed wat ik moet denken..

toen ik het wist.. (gelezen op haar site) heb ik een hele dag zitten janken... ik begreep het niet.. na 11 weken

maarik begin nu wel in te zien da hij't niet meer waard is..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef op 02-06-2004 @ 20:15 :
update...: hij heeft iemand anders nu..

ik mis hem, maar ben nu eigelijk ook heel kwaad op hem...
weet niet goed wat ik moet denken..

toen ik het wist.. (gelezen op haar site) heb ik een hele dag zitten janken... ik begreep het niet.. na 11 weken

maarik begin nu wel in te zien da hij't niet meer waard is..
Goed zo Zo moet je door gaan
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:27
Verwijderd
Beter iets met een ander doen na 11 weken dan tijdens de relatie zelf : /
Hij heeft het je nog vergeven ook (al later later weer niet). Volgens mij is het allemaal wel beter zo, duidelijkheid .
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Psychickje schreef op 02-06-2004 @ 20:15 :
update...: hij heeft iemand anders nu..

ik mis hem, maar ben nu eigelijk ook heel kwaad op hem...
weet niet goed wat ik moet denken..

toen ik het wist.. (gelezen op haar site) heb ik een hele dag zitten janken... ik begreep het niet.. na 11 weken

maarik begin nu wel in te zien da hij't niet meer waard is..
Hoezo ben je kwaad?
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-06-2004 @ 20:27 :
Beter iets met een ander doen na 11 weken dan tijdens de relatie zelf : /
Hij heeft het je nog vergeven ook (al later later weer niet). Volgens mij is het allemaal wel beter zo, duidelijkheid .
True True
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 20:26
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 02-06-2004 @ 20:28 :
Hoezo ben je kwaad?
omdat hij me de laatste weken aan het lijntje heeft gehouden... :
ik wil goeie vrienden blijven....
nee toch maar niet..
ik wil nog je nog wel zien...
waag het niet om naar me toe te komen!
gaan we samen iets doen?
laat me gerust, ik ken je niet meer...

tijdens onze relatie was er over alles gepraat... ik heb men fout toegegeven... ik wou ook dat ik de tijd kon terug draaien.. maar dat kan niet..

toch wil dat niet zeggen dat hij me zo moet behandelen nu..

hij heeft me eerst alles vergeven.. 6 maanden smeekt hij me om hem niet te laten vallen... wat ik ook niet deed.. want ik zag hem graag en ik wou hem helemaal niet kwijt..
alles gaat weer goed, ik laat hem merken dat hij meer voor me betekent dan eender wie..
dan plots hoeft het voor hem niet meer..

maar hij beloofd me dat hij me niet helemaal achterlaat... dat hij er voor me zal zijn als ik hem nodig heb, maar dat hij het gewoon niet kan vergeten..

hij heeft me wel helemaal achtergelaten... hij was er nooit meer als ik hem nodig had... hij lijkt helemaal over me heen te zijn..
daar ben ik kwaad om..



ik ben lange tijd alleen maar kwaad geweest op mezelf..
maar ik kan mezelf niet alles verwijten, want hij heeft ook foute dingen gezegd en gedaan..
hij kan me dit ook niet blijven verwijten..

als hij enigszins zou willen laten zien dat hij spijt heeft van hoe hij nu tegen mij reageert, dan zou ik hem zo weer vergeven... maar nu ben ik kwaad op hem..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Getrouwde ex terugwillen
AzN
36 25-05-2008 22:23
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
Liefde & Relatie Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD
Verwijderd
21 30-06-2004 17:27
Liefde & Relatie uitmaken..?
BenDeGek
9 18-06-2003 22:46
Liefde & Relatie Op wie had jij je grooste crush?
Verwijderd
64 17-01-2003 11:45
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.