Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2006, 09:26
tss
Avatar van tss
tss is offline
van Gerwen viel vorig jaar al op door als 16 jarige onder andere het Noorse en het Duitse open te winnen, waarin hij al van grote als Ted Hankey wist te winnen. Hij staat momenteel al 7e op de WDF-ranking.
Deze week speelt hij op de IDL in Nijmegen zijn eerste televisie-toernooi en wat hij laat zien is werkelijk sensationeel. Hij wist in de eerste ronde al met ongelofelijke gemiddeldes te winnen van Martin Atkins en Colin Lloyd (De nummer 1 van de PDC!). Gisteren tegen Martin Adams werd het nog gekker. Adams gooide misschien al wel een van z'n beste partijen uit z'n carriere, maar wat van Gerwen liet zien was niet normaal meer. Hij had een gemiddelde van bijna 109, kwam dicht bij een 9-darter, gooide finishes van 125, 141, 146 en sloot de partij af met een 164. Uiteindelijk won hij de partij met 7-6. De partij wordt door sommige al de beste ooit genoemd.

Wat denken jullie? Kan hij net zo een fenomeen worden als Taylor, of misschien zelfs beter?
__________________
;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2006, 10:20
AXL
AXL is offline
ik sluit me daar bij aan
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik had gister die partij gezien ja, tjongejonge wat een niveau zeg. Fantastisch, ongelooflijk, legs in 15 darts of minder, hoge finishes, bijna een 9-darter, mooi voor een jochie van 17.
Of hij zo groot wordt als Phil Taylor? Mja, laten we niet te voorbarig gaan doen he. Die jonkies zoals Klaasen en Van Gerwen moeten eerst maar eens een paar jaar stabiel blijven meedraaien en met hun beide voetjes op de grond blijven staan, voordat ze moeten gaan denken om de nieuwe Taylor te gaan worden. Daarvoor hebben ze nog een superlange weg te gaan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:59
Verwijderd
Het kan de volgende match verrekte klote gaan. Wacht maar eerst af.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:46
tss
Avatar van tss
tss is offline
Klaasen valt iig wel erg tegen deze week. Maar ik moet zeggen dat ik op de lakeside ook niet echt onder de indruk van hem was, hij profiteerde daar eigenlijk elke ronde van een slechte dag van de tegenstander. Als King en van Barneveld daar op hun norale niveau speelden, had hij nooit gewonnen.

van Gerwen daarentegen verslaat een Adams in topvorm. Ik ben iig benieuwd naar z'n partij van vandaag. Hij speelt tegen Fitton, ook niet bepaald een kleintje
__________________
;)

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 08:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
beste misschien, mooiste niet.

Mooiste partij was 3-4 jaar geleden WDT,

Wayne Mardle - Ted Hankey
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 09:18
Verwijderd
Citaat:
tss schreef op 10-05-2006 @ 21:46 :
Klaasen valt iig wel erg tegen deze week. Maar ik moet zeggen dat ik op de lakeside ook niet echt onder de indruk van hem was, hij profiteerde daar eigenlijk elke ronde van een slechte dag van de tegenstander. Als King en van Barneveld daar op hun norale niveau speelden, had hij nooit gewonnen.

van Gerwen daarentegen verslaat een Adams in topvorm. Ik ben iig benieuwd naar z'n partij van vandaag. Hij speelt tegen Fitton, ook niet bepaald een kleintje
Maar helaas, het ware leven is geen videoclip!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 09:44
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-05-2006 @ 09:58 :
beste misschien, mooiste niet.

Mooiste partij was 3-4 jaar geleden WDT,

Wayne Mardle - Ted Hankey
die kan ik me ook nog herrineren ja De mooiste die ik ooit heb gezien is toch wel de finale van het WK tussen Taylor en Painter in 2004. Die werd pas beslist in de tiebreak van de 13e set
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 10:09
Teun
Teun is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-05-2006 @ 09:58 :
beste misschien, mooiste niet.

Mooiste partij was 3-4 jaar geleden WDT,

Wayne Mardle - Ted Hankey
Amen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 10:38
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-05-2006 @ 10:18 :
Maar helaas, het ware leven is geen videoclip!
chillen chillen chillen in een bubbelbad
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 18:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-05-2006 @ 10:18 :
Maar helaas, het ware leven is geen videoclip!
Inderdaad, gister met 7-3 verloren van Fitton. Geen schande, maar ik had liever dat-ie nog een paar legs had gepakt. Bij een gelijk aantal overwinningen na 3 wedstrijden in de poule geldt namelijk het legsaldo als je wilt doorgaan en door die 7-3 kan dat misschien minder goed voor hem aflopen. Maar desondanks dat heeft hij dan toch een mooi toernooi gespeeld.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 20:34
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Michael heeft weer een geweldige pot afgeleverd!! Ik zie Tony o'shea als één van de betere deelnemers dus ik vind het ontzettend knap dat hij met 7-2 heeft weten te winnen.
Een beetje mazzel misschien aan het eind; maar geluk moet je afdwingen!
Ik denk dat hij een grote gaat worden en dat ook spelers als van Barnevelt zich zullen stukbijten op van Gerwen.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 21:10
Verwijderd
Weer een geweldige partij ja. Benieuwd hoever hij nog gaat komen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 21:54
tss
Avatar van tss
tss is offline
Geweldig zeg, het zou erg pijnlijk geweest zijn als je na 2 zulke goeie partijen er alsnog uitvliegt. Morgen speelt hij tegen van Barneveld. Ben echt benieuwd wat voor partij dat gaat worden.

Wat een mooi toernooi is het tot nu toe zeg, hoog niveau en veel spannende partijen. De kans is trouwens groot dat er straks 4 van de 5 spelers van de pdc in de kwartfinale zitten. Dat is toch erg pijnlijk voor de bdo
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 23:39
number9
number9 is offline
Ik hoop op 0-7 voor van Gerwen.

Barney gedroeg zich belachelijk door alleen maar 170 te zoeken en te veel te missen.
Te veel kapsones die gast.


Respect voor Taylor btw, hoe die gast na 2 jaar op tv toernooien ongeslagen geweest te zijn reageerde.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 20:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mooi dat Van Gerwen doorgekomen is. Ik zit op dit moment niet te kijken, dus ik weet niet of de partij tussen Barney en hem al geweest is, maar het maakt mij niet uit wie wint, zolang het maar een spannende partij is.
Gisteren nog een paar leuke partijtjes gezien, Scholten-Baxter 7-6 en Taylor-Klaasen 6-7. Lekker voor Klaasen, ook al was hij al uitgeschakeld. Taylor miste vooral op het einde te veel dubbels.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 23:04
Pimplicious
Pimplicious is offline
Jammer voor v.gerwen, speelde trouwens uitmuntend maar tegen barney was gewoon niks in te brengen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 09:36
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik was te woensdag in Nederland en opeens stormde er een hoop mensen richting de andere kant van de kroeg. Bleek dat men de TV had opgezet, op darts. Hoe dit op deze momenten leeft in NL!

Anyway, uiteraard gooit hij heel goed. Maar om Barney belachelijk te noemen omdat hij alleen maar 170 probeerde, vind ik verkeerd. Kan zovele redenen hebben dat hij dat deed.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2006, 19:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 13-05-2006 @ 10:36 :
Om Barney belachelijk te noemen omdat hij alleen maar 170 probeerde, vind ik verkeerd. Kan zovele redenen hebben dat hij dat deed.
Extra eurootjes he.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 10:43
Klitzy
Avatar van Klitzy
Klitzy is offline
Van Gerwen was echt fantastisch tijdens de IDL...Hij wordt de nieuwe Phil Taylor
Btw...Jelle Klaasen gaat waarschijnlijk ook overstappen, van de BDO naar de PDC !!
__________________
If you search long enough, you find that one thing you care about !
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 10:55
tss
Avatar van tss
tss is offline
Als Klaasen overstapt zie ik van Gerwen ook nog overstappen

Ze houden bij de BDO echt niks over
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 10:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 13-05-2006 @ 10:36 :
Ik was te woensdag in Nederland en opeens stormde er een hoop mensen richting de andere kant van de kroeg. Bleek dat men de TV had opgezet, op darts. Hoe dit op deze momenten leeft in NL!
Er werd bij ons in Nijmegen gegooid. Heel Willemskwartier was leeg en verlaten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 15:20
Rahied
Rahied is offline
Is er iemand die misschien nog de wedstrijd van Gerwen - Adams op DVD/Video/Internet heeft staan? Ik heb het hele toernooi moeten missen omdat ik met school op werkweek was, maar ik zou deze partij graag terug willen zien.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 14:07
kampioenenmakut
kampioenenmakut is offline
En weer heeft van Gerwen zich laten zien, hij heeft zondag de Welsh open gewonnen door in de finale Gary Anderson te verslaan met een gemiddelde dat ruim boven de 100 punten lag.
In voorgaande rondes versloeg hij o.a. Co Stompe, Vincent van der Voort en Martin Atkins.

Let op: dit wordt de nieuwe Phil Taylor
__________________
he ma roepen als je moeder uit de C&A komt lopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Welk kapsel zou je wel eens willen ??
nathalie02
14 28-02-2014 17:58
Vrije tijd darts: pdc wk
Frankrijk
27 13-01-2009 20:03
Vrije tijd World Darts Trophy
girl-in-trouble
44 12-09-2006 12:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.