Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 14:42
Trifa
Trifa is offline
Hallo allemaal,

ik ben een paar maanden geleden met hardlopen begonnen en ik ben er best enthousiast over
Ik wilde graag weten of hier ook mensen hardlopen en wat heb je tot nu toe bereikt? Dus hoelang kun je nu lopen of hoe ver?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:29
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Ik ben er een paar weken geleden ook weer mee begonnen. Vorig jaar veel gedaan, meerdere malen per week. Nu ren ik maar 1 keer per week. Zo ongeveer een half uur. Niet echt een idee hoever ik loop, loop vaak een andere ronde. Met een mp3-speler hardlopen is trouwens erg handig! Van uptempo liedjes blijf je hard lopen, werkt voor mij goed

Mar
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:33
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik loop ook hard, zo'n 3 maanden. Maar het is voor het eerst in mn leven dat ik mag sporten...dus ik moest eerst heel erg de spieren opbouwen. Ik loop 3 keer in de week zo'n half uur.. Werk nu naar de drie kwartier toe!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:18
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
Ik doe het een jaar ongeveer, maar niet echt regelmatig. In de zomer heb ik een keer 9 kilomter gelopen in 50 minuten, dat is mijn grote prestatie Ik ga het binnenkort weer op vaste dagen doen om mn conditie weer wat op te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:27
Verwijderd
ik moet hardlopen gaan opbouwen, maar ja, ik weet dus niet hoe.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:11
Billy_bob
Billy_bob is offline
ik loop 2 maal per week hard, wat ik er mee bereik: ik ben lekker fit, en presteer er beter door, en slaap er ook nog eens lekkerder door
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:42
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ik loop al n jaartje hard, en doe het als het even kan 2 keer in de week en dan ook nog eens met de fitness op de band...

Ga over een 3kwartier ook maar weer eens hardlopen Ennuh van hardlopen (s'avonds iig ) slaap je veel beter en kan je (hoe gek t ook klinkt) je ermee ontspannen.
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:45
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Ik doe het alleen in de zomermaanden omdat ik anders te veel last heb van het slijm in mijn luchtwegen en keel. Meestal heb ik na een maand 1x per week gelopen te hebben al een hele goede conditie
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ik loop 3x per week 4,0km tussen de 1300 en 1330min. mn PR is 13.00min. datheb ik 2x gehaald,kom maar niet onder die 13.00 verder gaat t best lekker, is ontspannend en leuk , maar heb te weinig tijd soms om de 3x per week te halen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:03
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 17-11-2004 @ 19:42 :
Ik loop al n jaartje hard, en doe het als het even kan 2 keer in de week en dan ook nog eens met de fitness op de band...

Ga over een 3kwartier ook maar weer eens hardlopen Ennuh van hardlopen (s'avonds iig ) slaap je veel beter en kan je (hoe gek t ook klinkt) je ermee ontspannen.
ik slaap idd wel beter, maar inslapen is veel veel moeilijker als ik hardgelopen heb... want als ik na het eten hardloop, krijg ik erg veel energie! Loop ik daarentegen 's middags hard, voel ik me de rest van de dag duizelig! 's Middags (= om ong half 4) presteer ik ook altijd veel minder.... Ook als ik van tevoren een banaan eet ofzo.. iemand enig idee hoe dit komt?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:39
Daevrem
Daevrem is offline
Ik loop al jaren hard, alleen niet zo heel vaak. Ik heb wel eens periodes 4 keer per week hardgelopen. Qua snelheid deed ik ooit de 5 kilometer in iets boven de 19 minuten, maar toen liep ik iets te langzaam. Normaal meet ik de tijd nooit. De langste afstand die ik ooit gelopen heb is 26 km.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:54
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 17-11-2004 @ 20:03 :
ik slaap idd wel beter, maar inslapen is veel veel moeilijker als ik hardgelopen heb... want als ik na het eten hardloop, krijg ik erg veel energie! Loop ik daarentegen 's middags hard, voel ik me de rest van de dag duizelig! 's Middags (= om ong half 4) presteer ik ook altijd veel minder.... Ook als ik van tevoren een banaan eet ofzo.. iemand enig idee hoe dit komt?
vraag t aan n vereniging ofzo, want ik weet t ook ni precies... Oja btw als je vaker wil gaan hardlopen, 1 advies. koop dan speciale hardloop schoenen...
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:58
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 17-11-2004 @ 21:54 :
vraag t aan n vereniging ofzo, want ik weet t ook ni precies... Oja btw als je vaker wil gaan hardlopen, 1 advies. koop dan speciale hardloop schoenen...
die heb ik al hoor
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:00
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 17-11-2004 @ 21:58 :
die heb ik al hoor
Goezo,, ik moet zo trouwens ook nog steeds ff hardlopen.. moet ik zeker doen, want ik heb nu bijna t tuc zakje op
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:28
Joosn
Joosn is offline
ga interval trainen, werkt echt het allerbeste.

Dus 2 minuten 'hard' lopen (ongeveer op 80% van max) en daarna 4 minuten 'rustig' lopen (ongeveer 50% van max).
Natuurlijk is het afhankelijk van je conditie, maar met interval werkt goed
__________________
Je kunt ervoor kiezen een signature (onderschrift) onder je berichten te plaatsen. Deze mag maximaal 150 tekens groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 08:59
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Joosn schreef op 17-11-2004 @ 23:28 :
ga interval trainen, werkt echt het allerbeste.

Dus 2 minuten 'hard' lopen (ongeveer op 80% van max) en daarna 4 minuten 'rustig' lopen (ongeveer 50% van max).
Natuurlijk is het afhankelijk van je conditie, maar met interval werkt goed
Ja en zo heb je nog meer manieren, het ligt er maar aan wat ze wilt. En daarom hoeft interval niet ideaal voor haar te zijn...
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 08:59
Mara
Mara is offline
In de zomer wel gedaan, nu haast niet meer i.v.m. het weer Het pad waarop ik loop is nl. onverhard en 't is zo'n modderbende in de herfst/winter (Ik weet 't, ik stel me aan )
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 09:07
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
discman aan en ik kan de hele avond doorlopen...heerlijk
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlopen
Heer Wil
5 03-01-2016 16:23
Lichaam & Gezondheid hardlopen
Lelle_*
2 08-05-2007 14:15
Lichaam & Gezondheid Last van mijn been na het hardlopen
Zwoek
7 04-04-2007 21:31
Vrije tijd Begin met hardlopen!
Schaduwmeisje
7 13-09-2006 17:09
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn na hardlopen?
Stig
5 28-05-2005 23:58
Lichaam & Gezondheid Hoe beginnen met hardlopen?
Verwijderd
78 20-07-2004 00:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.