Oud 26-12-2008, 14:38
Jos-Single
Jos-Single is offline
Hallo,

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar.

Maar nu mijn vraag. Vriendinnen komen niet vanzelf, dat weet ik ook wel. Maar ik word er gek van dat ik zie dat bijna iedereen die ik ken een vriendin/vriend heeft. Ik ben de enigste die zonder zit.

Ik heb een rot verleden zeg maar, in het dorp moet niemand me hebben. Ik kan me niet in de wijk vertonen of er word op los gescholden. Iedereen in het dorp kent me "negatief".

Het meest gebruikte argument wat ik op het internet heb gevonden is "uitgaan". Daarmee word het zelfde bedoeld als "discotheek". Dat zou ik ook wel willen, maar dat gaat niet: Ik kan geen discotheek meer zien, aangezien ik daar flink wat gehoorschade aan heb opgelopen. (Tinnitus) Dat wil ik dus nooit meer.

Op mijn (aparte) school (heeft met mijn verleden te maken) zitten, gewoon geen meiden. Ik wil even wegnemen dat ik een crimineel verleden heb, dat is niet zo. Maar nu mijn vraag: Kunnen jullie me tips geven hoe ik zónder een disco aan een vriendin kan komen? Ik ben niet iemand die een liefde op het eerste gezicht/"jeugdliefde" geloofd.

Ik ben benieuwd naar enige hulp,

Jos
Advertentie
Oud 26-12-2008, 15:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Alsof iedereen zijn vriendin in een discotheek ontmoet.

Het zou denk ik wel helpen als je uitlegt wat er aan de hand is dat je op een aparte school zit en dat iedereen in het dorp je negatief kent. En hoe oud ben je?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-12-2008, 15:37
lisat
Avatar van lisat
lisat is offline
Datings site mischien??
Oud 26-12-2008, 15:41
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Uitgaan is idd een handige manier om nieuwe mensen te leren kennen, maar dat wil niet zeggen dat het niet op een andere manier kan. Kijk om je heen als je niet op school zit, in het openbaar vervoer bijvoorbeeld, of als je in de stad bent. Of begin een nieuwe hobby of ga bij een sportvereniging. Maar hoe meer je op zoek bent, hoe moelijker je iemand vind, hoe cliché het ook klinkt.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 26-12-2008, 15:43
Jos-Single
Jos-Single is offline
Citaat:
Datings site mischien??
Ik ben 15, kun je als het goed is vinden in mijn profiel. 15 jaar is een beetje jong voor een dating site, nietwaar?

Nou goed dan, ik heb een stoornis in het spectrum van Autisme en heb dingen daarmee goed verknalt. Om hoe en wat publiekelijk te schrijven gaat mij te ver...
Oud 26-12-2008, 15:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Uitgaan hoeft niet perse een discotheek te zijn. Het kan ook een concert zijn van je favoriete band, een danskroeg, een ouwehoerkroeg of een spelletjeskroeg!
Verder helpt het om er op uit te gaan naar iets wat je interesseert. Hier kun je veel gelijkgestemden ontmoeten en dus ook meisjes. Denk aan (groeps)sport, ga op dansles (behalve stijldansen is er nog veel meer, bv breakdance of salsa ofzo), doe wat met je hobby (bv: ga bij een fotografeerclubje).
Maar ja, een vriendin ontmoeten kan overal, zelfs in de supermarkt. Er meer op uit gaan kan je wel helpen hiermee
__________________
<):o)
Oud 26-12-2008, 15:50
Verwijderd
Ik denk dat en discotheek in het 'datingcircuit' best wel overschat wordt. Vrijwel niemand heeft in mijn omgeving zijn vriendin gevonden in een discotheek, zeg maar.
Onderneem actie, dat kan al met heel simpele dingen. Ga er inderdaad eens op uit, zoek een hobby waarbij je mensen ontmoet (zoals Spekkie zegt, groepslessen) en maak contact met leuke meiden. Focus je daarbij niet op 'dát moet mijn vriendin worden!', maar op gewoon een vriendschap. Dan kun je van daaruit verder bouwen.
Oud 26-12-2008, 15:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ben 15, kun je als het goed is vinden in mijn profiel. 15 jaar is een beetje jong voor een dating site, nietwaar?
Maar ook te jong om je zorgen te maken over het feit dat je nog geen vriendin hebt.

Citaat:
Nou goed dan, ik heb een stoornis in het spectrum van Autisme en heb dingen daarmee goed verknalt. Om hoe en wat publiekelijk te schrijven gaat mij te ver...
Er zijn wel autisten die via het internet aan chicks weten te komen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-12-2008, 16:18
Jos-Single
Jos-Single is offline
Waar dan? Dan zijn die "chicks" zeker ook autistisch. Als als ik nu eens een meid wil zonder stoornis? De mensen die ik ken zijn op gelijke leeftijd als mij. Die hebben allemaal een vriendin, ik hoef niet eens te raden wat die daar allemaal mee uitspoken En ik ben er te jong voor?
Oud 26-12-2008, 16:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Je bent niet te jong voor een vriendin, maar het is ook niet raar als je op je vijftiende single bent.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe autistisch je bent, maar het is op dit forum weleens voorgekomen dat gebruikers gingen daten en er meer van kwam. Het internet lijkt me voor mensen die moeilijk contact maken wel een geschikt medium voor zulks.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-12-2008, 16:50
Jos-Single
Jos-Single is offline
Citaat:
...maar het is op dit forum weleens voorgekomen dat gebruikers gingen daten en er meer van kwam.
Bedoel je gebruikers onder elkaar? Of op datingsites? Misschien leuk om hier een dating topic aan te maken . Ik kan van mijzelf niet bepalen hoe autistisch ik ben. Misschien heb ik het woord single verkeerd gebruikt . Wat is hyves nu precies, en wat is daar het doel van? Is het daar ook de bedoeling dat je vriend(in)en krijgt? Dat heb ik namelijk nooit begrepen...
Oud 26-12-2008, 17:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Bedoel je gebruikers onder elkaar? Of op datingsites? Misschien leuk om hier een dating topic aan te maken .
Nee, ik bedoel hier. Maar dat groeit dan gewoon als je hier vaak komt en regelmatig post zodat mensen je kennen. Het is misschien niet verstandig er je doel van te maken, maar dit is natuurlijk een plek waar je vrij gemakkelijk in contact komt met andere mensen.

Citaat:
Ik kan van mijzelf niet bepalen hoe autistisch ik ben. Misschien heb ik het woord single verkeerd gebruikt . Wat is hyves nu precies, en wat is daar het doel van? Is het daar ook de bedoeling dat je vriend(in)en krijgt? Dat heb ik namelijk nooit begrepen...
Nee, Hyves is meer voor mensen die je toch al kent.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-12-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoel hier. Maar dat groeit dan gewoon als je hier vaak komt en regelmatig post zodat mensen je kennen. Het is misschien niet verstandig er je doel van te maken, maar dit is natuurlijk een plek waar je vrij gemakkelijk in contact komt met andere mensen.

Ik heb hier indertijd ook mijn vriend leren kennen. Niet met het doel om een relatie te krijgen, maar wij raakten aan de praat, spraken wat af en hij is eigenlijk nooit meer echt weggegaan. Nu zijn we sindskort wel uit elkaar, maar we hebben wel 3.5 hele leuke en toffe jaren gehad. Er is zelfs al een forumhuwelijk, en een -baby is ook al op weg.

En idd, je bent 15, zou me er niet te druk om maken. Verder sluit ik me aan bij spekkie, je ontmoet tegenwoordig overal mensen, dat kunnen mensen zijn die dezelfde stoornis hebben, maar misschien ook niet. Toen ik 15 was had ik ook nog nooit een vriendje gehad, op mijn 16e (geloof ik) leerde ik mijn eerste vriendje ook kennen via een hobby
Oud 26-12-2008, 18:47
Jos-Single
Jos-Single is offline
OK, bedankt Ik heb drie steden in de buurt, daar zal ik wel naartoe gaan. Alleen wat dan precies? Restaurant, café (logischer), bowlingbaan?
Oud 26-12-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Er zijn wel autisten die via het internet aan chicks weten te komen.
Oud 26-12-2008, 21:46
Verwijderd
Ik zou eens kijken hoe je zo snel mogelijk geld verdient; dan komen de meisjes/vrouwen vanzelf wel.

Ik heb zelf ook nooit een vriendin/vriend (ik prefereer het eerste) gehad. Wel waren er in mijn middelbare schooltijd diverse meisjes verliefd op mij (dat weet ik 100% zeker, omdat ze mij de liefde verklaarden). Wist ik veel wat ik daarmee aanmoest. Heb zelf het vermoeden dat ik Asperger heb en heb me er maar bij neergelegd dat ik toch nooit een vriendin/vriend (ik prefereer het eerste) ga krijgen.

Je kunt het dus gewoon ook naast je neerleggen en maar accepteren dat jij niet bent weggelegd om (sexuele) relaties met het andere geslacht op te bouwen.
Oud 26-12-2008, 22:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Een café is ook uitgaan en brengt iets minder gehoorschade met zich mee.
Verder kun je ook op een sport gaan, een cursus volgen of een anderssoortige hobby beginnen. Of bezoek een beurs, museum of lan-party, al naargelang jouw interesse.
Daarnaast wat anderen al zeggen; dit forum (maar natuurlijk ook andere fora, bijvoorbeeld een forum over jouw interesse) brengt ook mensen nader tot elkaar. En dan heb je nog verjaardagen, waar je alle kennissen van jouw kennissen kan leren kennen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-12-2008, 22:48
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
lan-party
Daar ga je echt een vriendin vinden ja
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Ads door Google
Oud 26-12-2008, 23:15
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik zou eens kijken hoe je zo snel mogelijk geld verdient; dan komen de meisjes/vrouwen vanzelf wel.

Ik heb zelf ook nooit een vriendin/vriend (ik prefereer het eerste) gehad. Wel waren er in mijn middelbare schooltijd diverse meisjes verliefd op mij (dat weet ik 100% zeker, omdat ze mij de liefde verklaarden). Wist ik veel wat ik daarmee aanmoest. Heb zelf het vermoeden dat ik Asperger heb en heb me er maar bij neergelegd dat ik toch nooit een vriendin/vriend (ik prefereer het eerste) ga krijgen.

Je kunt het dus gewoon ook naast je neerleggen en maar accepteren dat jij niet bent weggelegd om (sexuele) relaties met het andere geslacht op te bouwen.
Kom op zeg, hij is 15, jij bent 23, er is voor jullie allebei nog heel veel hoop, TS heeft alleen 8 jaar extra om te zoeken. Om het nu al op te geven is wel heel erg pessimistisch. Denk wel dat er weinig echte liefde gebaseerd is op het hebben van geld. En Asperger is geen excuus wat je kunt gebruiken als je het op liefdesgebied gewoon hebt opgegeven.

Jos, ga gewoon leuke dingen doen, vriendschappen opbouwen en wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 26-12-2008, 23:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Je kunt het dus gewoon ook naast je neerleggen en maar accepteren dat jij niet bent weggelegd om (sexuele) relaties met het andere geslacht op te bouwen.
That's the spirit!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-12-2008, 23:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daar ga je echt een vriendin vinden ja
Nou ja, er zullen wel wát meisjes bij zitten
Maar ja, het idee is duidelijk hè? Zoek gewoon een activiteit die bij jou past.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-12-2008, 16:06
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik ben 15, heb een stoornis in het spectrum van Autisme en heb dingen daarmee goed verknalt...
Uitgerekend deze stoornis heb ik ook, en ben een stuk ouder als jou en ben ook jaren ''op zoek'' geweest, en heb voor mij ondekt na echte ontmoetingen via contact advertentie's en dating sites dat een relatie voor mij niks is en dat ik ook nooit een wil hebben of krijgen omdat ik mij uiteindelijk niet gelukkig ermee zal voelen. Ik kan gewoon geen aansluiting vinden bij geen enkele vrouw wat interesses, leefstijl en werk of studie betreft. De enige vrouw die ik eens buiten dating sites en advertentie's om had ontmoet was ruim 10 jaar ouder als mij en buiten interesse handwerken om waren we toch totaal anders (zij had een hekel aan hardrock en gitaarmuziek, en dat je als vrouw zeker niet laten merken aan mij )

Feit is dat je een relatie of verkering NIET kan afdwingen door op zoek te gaan, maar dat gaf 'zoemzoem' al aan in haar posting.

Ondanks dat ik geen relatie heb voel ik mij beslist niet alleen of eenzaam.
Oud 28-12-2008, 18:24
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
ik weet niet op internet vind je ze mis bij lexa ofzow
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 28-12-2008, 20:08
Verwijderd
koop oordoppen en ga uit.
Oud 28-12-2008, 20:23
Verwijderd
zoek werk... bij een supermakt ofzo zitten erg veel meiden...
of ga met een reis mee... zoon groepsreis.. skieen, of in de zomer
Advertentie
Oud 28-12-2008, 21:11
Verwijderd
Ik ben nog nooit in een discotheek geweest en ik ben alweer 4,5 jaar getrouwd en inmiddels zwanger van ons eerste kindje (ja, ik maak me schuldig aan een forumhuwelijk en -baby ). Een vriendin/liefde vinden kan prima op andere manieren... Op school, op een sportclub, muziekvereniging, bij vrienden, in een café, op internet, ... Een goede relatie begint bij een vriendschap en om een vriendschap op te (kunnen) bouwen is het nodig om in contact te komen met mensen en ze beter te leren kennen en de discotheek is daarvoor, volgens mij, echt niet de meest ideale plaats... De meeste mensen die ik ken met een relatie hebben elkaar iig ergens anders ontmoet.
Oud 28-12-2008, 22:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Wat voor je bestemd is komt heus wel, maar je zult het ook moeten accepteren als dat niet zo zou zijn. Het leven gaat gewoon verder, ja toch!?
Oud 29-12-2008, 11:44
Verwijderd
bijvoorbeeld in de trein, zoals ik
Oud 29-12-2008, 12:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Trein, school/studie, vereniging, sport, forum/internet. Genoeg mogelijkheden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-12-2008, 16:10
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als ik naar de mensen met een relatie in mijn omgeving kijk, dan zijn die soms in de kroeg (dus niet in een discotheek) ontstaan, maar vaker op andere plaatsen. Zoals bijvoorbeeld een vriendin die in een brasserie werkte en nu getrouwd is met een vaste klant. Of mensen die elkaar op school hebben leren kennen, tijdens een studieuitwissling in het buitenland, of mensen die in dezelfde supermarkt een bijbaantje hadden. En het geniale verhaal van een vriend van me die op excursie in Parijs was, de Eiffeltoren aan het beklimmen was en een meisje dat daar flauwviel opving en al die trappen naar beneden heeft gebracht. Ze bleken op dezelfde school te zitten en wonen nu samen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je een vriendinnetje echt overal kan ontmoeten. Het zal zeker helpen als je vaker uitgaat, een bijbaantje neemt in een bedrijf waar veel mensen van jouw leeftijd werken of bij een club gaat, vaker forums afsurft en meer van dat soort dingen doet. Maar dat moet geen uitgangspunt zijn en is geen garantie voor succes. Als jij bij de lokale AH gaat werken om een vriendin te ontmoeten, zul je teleurgesteld zijn wanneer er daar geen interessante mensen blijken te werken. Vooral hier geldt: liefde kun je alleen vinden, niet zoeken. Het kan wel helpen, maar je moet een relatie (en het begin daarvan) niet forceren.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-12-2008, 14:52
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Ik zou eens kijken hoe je zo snel mogelijk geld verdient; dan komen de meisjes/vrouwen vanzelf wel.

Ik heb zelf ook nooit een vriendin/vriend (ik prefereer het eerste) gehad. Wel waren er in mijn middelbare schooltijd diverse meisjes verliefd op mij (dat weet ik 100% zeker, omdat ze mij de liefde verklaarden). Wist ik veel wat ik daarmee aanmoest. Heb zelf het vermoeden dat ik Asperger heb en heb me er maar bij neergelegd dat ik toch nooit een vriendin/vriend (ik prefereer het eerste) ga krijgen.

Je kunt het dus gewoon ook naast je neerleggen en maar accepteren dat jij niet bent weggelegd om (sexuele) relaties met het andere geslacht op te bouwen.
lol, ik zou precies dit bericht kunnen hebben geschreven, hoewel "het tweede" toch echt is uitgesloten. Eerst zat ik nog in de ontkenningsfase, toen dacht ik wat iedereen altijd zegt (het komt vanzelf wel), vervolgens precies al die fasen gehad, en nu heb ik het gewoon geaccepteerd . Ik denk dat sommige mensen gewoon, om het zo maar te zeggen, "ongeschikt" zijn.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Oud 30-12-2008, 16:21
Stuiterbal88
Avatar van Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Ga op een sport of club o.i.d.

Ga bijvoorbeeld op honkbal, trefbal, hockey enz. Daar zitten ook wel meisjes op!
Oud 31-12-2008, 17:38
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
lol, ik zou precies dit bericht kunnen hebben geschreven, hoewel "het tweede" toch echt is uitgesloten. Eerst zat ik nog in de ontkenningsfase, toen dacht ik wat iedereen altijd zegt (het komt vanzelf wel), vervolgens precies al die fasen gehad, en nu heb ik het gewoon geaccepteerd . Ik denk dat sommige mensen gewoon, om het zo maar te zeggen, "ongeschikt" zijn.
Niet zo bij de pakken neerzitten jongeman.

Wat is 'het tweede'?
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 01-01-2009, 13:15
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Pff je kan echt overal mensen vinden. Internet is echt bron nummer 1 natuurlijk tegenwoordig. Het is makkelijker om op iemand "af te stappen" omdat het toch allemaal digitaal is.

Verder kan je ook je vriendin tegenkomen in een pretpark, openbaar vervoer, vakantie, het park en weet ik het allemaal niet Je bent 15, het komt echt nog wel.

Oja enne, ik was een stom kind toen ik jonger was en ik was niet heel populair. Op een gegeven moment word je ouder en dan zien mensen je echt weer heel anders hoor, ik had veel meer vrienden en werd een stuk socialer. Het is niet zo dat de reputatie van toen je 15 was je je hele leven blijft achtervolgen
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 01-01-2009, 15:52
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik heb mijn vriend in de kerk leren kennen ;-)

Nee, maar even serieus, je hebt echt genoeg andere plaatsten waar je iemand kunt leren kennen. Trouwens op zo'n jonge leeftijd is een relatie echt niet altijd relax. Als je het heel gefoseerd gaat benaderen, wordt je leven ook niet heel vrolijk. Ga gewoon lekker leuke dingen doen en dat meisje komt er dan vanzelf wel op je pad.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 01-01-2009, 20:29
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Niet zo bij de pakken neerzitten jongeman.

Wat is 'het tweede'?
Achja, ik bekijk het gewoon realistisch... hoewel ik bij de tekentest van het varkentje wel onderaan tekende (zie psychologie forum). Trouwens, om maar ff een bericht van een ander topic te quoten:

Citaat:
Maar, net toen ik dacht dat ik eenzaam en alleen zou sterven ben ik dan mijn huidige vriendin tegengekomen
Dat punt heb ik jaren geleden dus al gehad .

Maarja, wat Commando zei: "vriendin/vriend (ik prefereer het eerste)", dan bedoelde ik het tweede
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."

Laatst gewijzigd op 01-01-2009 om 20:41.
Ads door Google
Oud 02-01-2009, 00:54
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Je hebt niet echt de leeftijd om dat punt al voorbij gegaan te zijn...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 02-01-2009, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Achja, ik bekijk het gewoon realistisch... hoewel ik bij de tekentest van het varkentje wel onderaan tekende (zie psychologie forum). Trouwens, om maar ff een bericht van een ander topic te quoten:



Dat punt heb ik jaren geleden dus al gehad .

Maarja, wat Commando zei: "vriendin/vriend (ik prefereer het eerste)", dan bedoelde ik het tweede
Ik ben gewoon liberaal en 'open-minded' betreffende vriend of vriendin, van mijn part een hele groep, orgy's weet ik veel; zolang JIJ het maar leuk vindt. En de andere of anderen natuurlijk ook.

Dat punt, daar heb ik nog nooit over nagedacht. Maar ik denk dat dat op mijn 15e wel duidelijk was dat ik niet geschikt ben voor liefdesrelaties en vriendjes/vriedinnetjes.
Oud 02-01-2009, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Pff je kan echt overal mensen vinden. Internet is echt bron nummer 1 natuurlijk tegenwoordig. Het is makkelijker om op iemand "af te stappen" omdat het toch allemaal digitaal is.
Neuken?

Citaat:
Verder kan je ook je vriendin tegenkomen in een pretpark, openbaar vervoer, vakantie, het park en weet ik het allemaal niet Je bent 15, het komt echt nog wel.
Ja, dat dacht ik ook, maar er is tot nu toe nog weinig van gekomen.

Citaat:
Oja enne, ik was een stom kind toen ik jonger was en ik was niet heel populair. Op een gegeven moment word je ouder en dan zien mensen je echt weer heel anders hoor, ik had veel meer vrienden en werd een stuk socialer. Het is niet zo dat de reputatie van toen je 15 was je je hele leven blijft achtervolgen
Nou bij mij wel hoor. Die reputatie die ik in 1-2 jaar heb opgebouwd zal bij menig mens niet zo snel worden vergeten en blijft je dus achtervolgen.
Oud 02-01-2009, 18:04
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik vind dat je liefde niet moet zoeken.
Er komt op een gegeven moment iemand bij je (Je moet er wel voor openstaan natuurlijk), en samen met die persoon groei je samen.
Dit kan iemand zijn die nu naast je leeft, of die ineens in je leven springt.. Het maakt niet uit.

Ze komen wel, de dames, maar je moet uiteraard ook een beetje naar hun toe stappen. Maar doe dat niet door.. Emm.. "Neuken?" Maar door gewoon aardig te doen.

Aardig word leuk
Leuk word Lief..
Lief word Speciaal..

En wie weet wat daarna gebeurd. ^^
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-01-2009, 18:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
aardig wordt friendzone en dan kun je het wel vergeten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-01-2009, 21:39
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je een vriendinnetje echt overal kan ontmoeten. Het zal zeker helpen als je vaker uitgaat, een bijbaantje neemt in een bedrijf waar veel mensen van jouw leeftijd werken of bij een club gaat, vaker forums afsurft en meer van dat soort dingen doet. Maar dat moet geen uitgangspunt zijn en is geen garantie voor succes. Als jij bij de lokale AH gaat werken om een vriendin te ontmoeten, zul je teleurgesteld zijn wanneer er daar geen interessante mensen blijken te werken. Vooral hier geldt: liefde kun je alleen vinden, niet zoeken. Het kan wel helpen, maar je moet een relatie (en het begin daarvan) niet forceren.
Met het gevolg dat er gewoon helemaal niks gebeurt.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 03-01-2009, 03:39
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
bijvoorbeeld in de trein, zoals ik
Dan moet dat zeker een van de zeer weinige treinen geweest zijn die geen vertraging had gehad, anders had je die liefde absoluut kunnen vergeten.

Aan de topicstarter, waarom plaats je geen oproep in het subforum Contact gezocht ? Daar komen veel mensen (ook meiden) niet geschoten is altijd mis zeg ik maar zo.
Oud 03-01-2009, 20:38
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
festivals, reizen en conferenties zijn ook goede plaatsen. De meeste mensen die reizen zijn zeer geinteresseerd in contact met andere mensen. Contact leggen in een hostel of op een camping is dan ook het makkelijkste wat er is. Muziekfestivals lenen zich er ook zeer goed voor, in de zomer zijn er een hoop van die park of strandfestivals. Twee dagen geleden liepen er 40000 jongeren rond in Brussel en stonden ze op elkaar gepakt in elkaars gezicht te hijgen in de metro. Daar had je je slag kunnen slaan
Groepsreizen zijn ook een goede gelegenheid.

en je kunt ook altijd in de appie bij de kassa gaan werken. Ik had best wel eens sjans in de weekjes dat ik er werkte, en een collega had echt al drie kassarelaties achter de rug ofzo

het komt er een beetje op neer dat je overal waar mensen zijn een meisje kunt vinden. Doe gewoon wat je leuk vind, dan komt de rest vanzelf wel.
Oud 04-01-2009, 01:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan moet dat zeker een van de zeer weinige treinen geweest zijn die geen vertraging had gehad, anders had je die liefde absoluut kunnen vergeten.

Aan de topicstarter, waarom plaats je geen oproep in het subforum Contact gezocht ? Daar komen veel mensen (ook meiden) niet geschoten is altijd mis zeg ik maar zo.

Ik vind Contact Gezocht als het om een relatie gaat echt een enorme afrader.


En verder, maak je niet druk. Je komt vanzelf een leuk meisje tegen en als je dan niet al te onzeker wordt over je autisme, je jeugdpuisjes, het feit dat je alweer vergeten bent hoe haar beste vriendin heet of dat ze het eerste meisje is dat ooit interesse in je getoond heeft, dan komt het helemaal goed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2009, 14:44
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
bijvoorbeeld in de trein, zoals ik
Ik heb het al geregeld proberen te snappen, maar ik zie het nog altijd niet. Op de trein? Hoe doet ge dat in godsnaam, hoe? Ik kan me werkelijk niet indenken hoe ge op de trein een deftig gesprek kunt beginnen. Speciaal om mijn punt te bewijzen, een fragment uit een Belgisch TV-programma dat het blijkbaar ook niet goed weet.
Oud 04-01-2009, 15:00
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ik heb het al geregeld proberen te snappen, maar ik zie het nog altijd niet. Op de trein? Hoe doet ge dat in godsnaam, hoe? Ik kan me werkelijk niet indenken hoe ge op de trein een deftig gesprek kunt beginnen. Speciaal om mijn punt te bewijzen, een fragment uit een Belgisch TV-programma dat het blijkbaar ook niet goed weet.
Hahaha vet filmpje!

Maar het kan welzekers hoor, bij mij ging het eerst diene kant uit alleen het klikte toch nie was de finale conclusie --> zie topik blunders Hoewel het volegens mij nog steeds komt doordat wij simpelweg een beetje verlegen ware geweest.

In principe kunt gij altijd wel met iemand een conversatie aanvangen, in de wagon hebt ge toch niet veel amusanters te doen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 04-01-2009, 16:47
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik vind Contact Gezocht als het om een relatie gaat echt een enorme afrader.
Moet je op ''Contact Gezocht'' dan al meteen voorstellen doen voor een echte relatie, er bestaat toch ook zoiets van...eerst vriendschappelijk en e mail contact. En dan verder zien, ja toch!?
Oud 04-01-2009, 18:59
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik heb het al geregeld proberen te snappen, maar ik zie het nog altijd niet. Op de trein? Hoe doet ge dat in godsnaam, hoe? Ik kan me werkelijk niet indenken hoe ge op de trein een deftig gesprek kunt beginnen. Speciaal om mijn punt te bewijzen, een fragment uit een Belgisch TV-programma dat het blijkbaar ook niet goed weet.
Heb ook wel eens een date gehad met iemand die ik op het station/in de trein heb ontmoet, met anderhalf uur vertraging kom je een eind hoor
Citaat:
Moet je op ''Contact Gezocht'' dan al meteen voorstellen doen voor een echte relatie, er bestaat toch ook zoiets van...eerst vriendschappelijk en e mail contact. En dan verder zien, ja toch!?
Dat snap ik dan weer niet helemaal, je kunt iemand wel aardig gaan vinden via mail/pm ed, maar echt leuk? En met hoeveel mensen moet je dan wel niet vriendschappelijk contact hebben voordat daar iets meer uit komt?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 05-01-2009, 13:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moet je op ''Contact Gezocht'' dan al meteen voorstellen doen voor een echte relatie, er bestaat toch ook zoiets van...eerst vriendschappelijk en e mail contact. En dan verder zien, ja toch!?
De wanhoop zie je er toch wel doorheen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.