Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 16:59
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Over een jaar is het afgelopen. Dan mag in cafés en restaurants niet meer gerookt worden. Als het aan minister Ab Klink van Volksgezondheid (CDA) ligt, wordt de Nederlandse horeca vanaf volgend jaar rookvrij. De minister is duidelijk: geen gepolder. De overheid gaat het gewoon verbieden.

Wat vinden jullie hiervan? Fijn dat je shirtje niet meer stinkt na een avondje kroeg? Kut dat je geen sig meer mag opsteken na het toetje? Rook je zelf? Heb je last van mensen die roken tijdens het uitgaan?

Oh ik weet niet goed of dit hier hoort maar ik vind Nieuws&Achtergronden niet zo leuk en ik vind het belangrijker om de meningen te horen van mensen die wél uitgaan ipv de mensen op Nieuws & Achtergronden

PS: vanavond een uitgebreid item bij NOVA!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 17:02
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Voor.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hééééérlijk ik vind het het zo smerig en ik krijg traanogen en keelpijn van die kankerverwekkende meuk. Ik rook zelf duidelijk dus niet en heb er behoorlijk last van als een ruimte helemaal blauw staat van de rook. Toch vind ik het wel vreemd dat er een heel verbod op komt, opzich zijn rookvrije-zones ook ok, mits het ook echt daadwerkelijk rookvrije-zones zijn waar niet ineens ook nog rokers zitten of zonder duidelijk scheiding want anders heeft het nog geen zin.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:10
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
hoe stoer is het om dan nog een peukie op te steken
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:12
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik vind het een slecht idee. Rookvrije zones zijn veel beter. Anders moet je met een hoop mensen buiten gaan staan paffen en stel je voor dat er dan een saamhorigheidsgevoel ontstaat.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:15
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Er komen toch ook steeds meer gehele rookvrije cafés? Of rookzones inderdaad. Als mensen vervolgens alsnog te kennen geven dat ze in mijn rook willen zitten moet je ze die gelegenheid ook bieden denk ik dan.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:15
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Tja, beetje dubbel. Helemaal rookvrij gaat toch nooooooit lukken. Rookvrije zones, en daar streng toezicht op vind ik beter. Het is idd smerig als je de hele avond in zo'n café of whatever hangt en je kleren stinken en je haar etc. Daarnaast hoort roken in restaurants gewoon helemaal verboden te worden. Dat is namelijk echt vies, toen mijn moeder nog rookte ging ze ook vaak aan tafel roken (wel in het rook gedeelte) maar ik trek dat slecht.

Ik rook trouwens zelf wel, maar steeds minder.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:16
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 23-02-2007 @ 18:12 :
Ik vind het een slecht idee. Rookvrije zones zijn veel beter. Anders moet je met een hoop mensen buiten gaan staan paffen en stel je voor dat er dan een saamhorigheidsgevoel ontstaat.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:19
Verwijderd
Mij maakt het niet zoveel uit. Mijn moeder rookt zelf, dus ik ben rook wel gewend en vind het eigenlijk allemaal wel prima als er maar niet iemand bij mij aan tafel gaat roken wanneer we nog aan het eten zijn. Maar ik neem aan dat er niet zoveel mensen zijn die hun avondeten eten en roken tegelijk. Althans, dat hoop ik.

In de kroeg zou het idd wel fijn zijn als je kleren etc. niet meer naar rook zouden meuren.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:19
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ben tegen! Zelf rook ik niet maar ik wil wel gewoon een blow op kunnen steken in mijn stamkroeg. dat gezanik over dat je shirt en je haren stinken vind ik ook AANSTELLERITUS want er bestaat niet voor niets shampoo en een wasmachine. alsof je sowieos na het uitgaan de volgende dag nog hetzelfde shirt aantrekt, stinkt het niet naar rook dan wel naar alcohol of zweet.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:21
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik denk dat jij altijd wel gewoon je blow op kunt blijven steken.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:22
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
ach, eventjes je kleren/je hoofd luchten doet ook wonderen.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:26
Verwijderd
Pro rookvrije zones, zeker in restaurants.

Totaal rookverbod, coffeeshops zijn ook horecagelegenheden..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
jeetje, daar gaat mijn sociale leven. gelukkig zal het de volksgezondheid goed doen, als iedereen door een dik rookgordijn moet wandelen om in het restaurant of de kroeg te komen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
en iedereen in de coffeeshop aan een vaporizer, dat lijkt me ook een interessant tafereel.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik vind het wel grappig.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:49
Verwijderd
Gezeik. Straks wordt het hier zoals in Amerika, dat we allemaal in rondjes op straat moeten gaan staan voor we een sigaret mogen roken.

En ik snap best dat sommigen last hebben van de rook, mijn lenzen doen soms ook moeilijk, maar dat neem ik voor lief. Ik rook zelf vrij weinig en kan best zonder die sigaret, maar ik word zo moe van dat paria-imago dat ze me proberen aan te smeren. Als ik in gezelschap ben, vraag ik ook of ik kan roken of dat het stoort.

Het vervelende is dat ik daar ook niet normaal over kan discussiëren, ik word alleen maar furieus van al die kutregels. Zelf ben ik van mening dat er dan een algeheel kinderverbod moet komen in plekken waar ik kom, ik wil niet struikelen over losrennende rotjong en het gekrijs van een baby tijdens je leuke dinertje omdat één of ander koppel geen babysit kon vinden en persé toch uit moest gaan eten. En daar wind ik me over op en dat is ook niet goed voor mijn gezondheid.




Ik ben ook voor rookvrije en rooktoegestane ruimtes, of de keuze vrij laten voor de eigenaar, of een rookvergunning...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 17:56
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben tegen, ik vind rookvrije gedeeltes wel oke.
en idd want craig rogen zegt, je doet je kleren na het uitgaan toch niet nog een dag aan omdat het wel naar iets anders stinkt.
Ik rook zelf wel, weinig maar wel tijdens het uitgaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2007, 17:57
Verwijderd
cafe's zonder rook zijn kut
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:06
Verwijderd
Ik heb hier al een reusachtige discussie over gevoerd met T_ID op N&A dus ik ben het onderwerp een beetje zat.

Maar ik vind het gay, onlogisch en onnodig, ja. Mede doordat men toch wel door de rook moet omdat alle rokers bij de uitgang gaan staan.

Ik ben wel voor aparte rookruimtes of gescheiden kroegen, want ik vind dat iedereen de keuze moet hebben om al dan niet in de rook te staan. Momenteel hebben de niet-rokers geen keuze, na het invoeren van het nazibeleid hebben de rokers geen keuze. Allebei stom.

Tevens stom dat de accijnzen weer omhoog gaan. "Oh, ja, we vinden ons volk vet belangrijk enzo, dus jullie moeten stoppen met roken jongens, alleen willen we zeg maar wel even veel aan jullie blijven verdienen dus de accijnzen moeten omhoog. Gelukkig kunnen we zeggen dat we dat doen om jullie van het roken af te houden!"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
beter toch? of meer geld en anders minder rokers dus het is een win-win situatie lijkt me.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:13
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik vind het puur uit eigenbelang een kutmaatregel.

Maar ot:
ik kan nog wel leven met rookvrije zones, maar een echt rookverbod in de horeca vind ik belachelijk.
In mijn nederige opinie is roken een gezelligheidsfactor in de horeca, ik zal het iig missen.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:17
Verwijderd
tegen.

in restaurants zit ik ook liever in het niet roken gedeelte, rooklucht en eten vind ik nou eenmaal ranzig. maar ik vind een roken en niet roken scheiding een prima oplossing. verder zorgt het bij café's ed 's nachts voor flink wat geluidsoverlast als iedereen massaal buiten gaat staan denk ik?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
moya. schreef op 23-02-2007 @ 18:57 :
cafe's zonder rook zijn kut
Ik rook steeds minder. Maar bij een optreden of concert blijf ik altijd gewoon mijn peuk opsteken, dat hoort er namelijk bij, vind ik.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:29
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
De meeste horecagelegenheden (althans waar ik kom) voldoen volgens mij ook bij lange niet aan alle brandveiligheidseisen, dus het lijkt me sterk dat die dit dan wel opeens heel streng door gaan voeren.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 18:37
Yezzica
Yezzica is offline
ik woon nu in Italië en daar zijn álle openbare gelegenheden, inclusief bars en restaurants dus, rookvrij. Op zich echt wel superlekker, af en toe mis ik het wel even gewoon aan de bar te zitten met in je ene hand een glas en in de ander een peukie, maar de voordelen winnen het toch bij mij.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:44
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Tegen. Ik vind dat de uitbater van de zaak zelf moet kunnen beslissen of hij zijn zaak rookvrij maakt of niet (of eventueel rookvrije zones).
Rookvrije zones vond ik ook nog kunnen, totdat het hier (in België dus) daadwerkelijk werd ingevoerd vanaf 1 januari 2007. De maatregelen slaan echt nergens op. Een voorbeeldje (te vinden op deze site):
Citaat:
De keuzevrijheid die u als uitbater van een horecazaak heeft, hangt af van 2 criteria:

1. Bedraagt het aandeel van de aankoop van voeding minder dan één derde van de totale aankopen (verkopen in het geval van een uitbater van meerdere zaken) van drank en voedingsmiddelen samen?¹

2. Worden er in de zaak enkel lichte maaltijden (spaghetti, lasagne,...) aangeboden? ²

Wie aan één van beide criteria voldoet, kan roken toestaan in een rokerszone.
Die rokerszone moet minder dan de helft van de oppervlakte van de verbruiksruimte van de zaak bedragen.

Voldoet de horecazaak aan één van beide criteria en is de verbruiksruimte bovendien kleiner dan 50 m², dan mag er in de volledige zaak gerookt worden. Een opsplitsing in zones is dan niet nodig. Ventilatie is in alle gevallen wel absoluut vereist.

Voldoet uw zaak aan geen enkele van de twee voorwaarden, dan is de wetgeving strenger. In dat geval kan er enkel gerookt worden in een rookkamer. Een rookkamer moet voldoen aan een reeks specifieke voorwaarden. Geen rookkamer inrichten is in dit geval automatisch kiezen voor een totaal rookverbod in uw zaak.
Waar ik dan vooral op doel is dat er café's kleiner dan 50m² wél gerookt mag worden, en in grotere café's niet (tenzij in een rokerszone). Wat is hier in godsnaam het nut van?
En het is in praktijk gewoon ongelooflijk onduidelijk waar er nu wel en niet gerookt mag worden.


Ik blijf erbij dat de uitbaters het zelf moeten kunnen kiezen. Zij hebben meestal trouwens ook geïnvesteerd in goede afzuiginstallaties (die zeker niet goedkoop zijn), bij een totaal rookverbod zouden dat nutteloze kosten zijn.
Als ik kijk naar het café waar ik vaak kom (en ook werk) zie ik trouwens dat er veel meer rokers dan niet-rokers zijn. Dit klopt niet met de cijfers, want die zeggen dat er meer niet-rokers zijn dan rokers, maar toch is het zo.
Als ik kijk naar de mensen die écht vaste klanten zijn, en naar de mensen die écht veel drinken (zuipen is een beter woord), zijn dat ook héél vaak rokers. En dat zijn wel net de mensen die het meeste opbrengen voor de zaak. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik kijk nu even alleen naar mijn eigen ervaringen.
Nu zullen er vast mensen zijn die gaan zeggen "maar! Als alle café's rookvrij zijn, gaan de rokers veel meer uitgaan." Mja, dit vind ik eigenlijk onzin. Van de ene dag op de andere gaan de niet-rokers (die dan blijkbaar hun hele eerdere leven binnengezeten hebben?) dan uitgaan, drinken, enz? Hmm nee, dat denk ik niet. En als het toch zo'n goede zaak zou zijn: waarom opent er dan niemand een café dat helemaal rookvrij is, voor al die niet-rokers die nu thuiszitten en zogenaamd niet kunnen uitgaan?
Trouwens (ik kijk nu alleen naar 'mijn' café), bij ons is er een goede afzuiginstallatie en heb ik eigenlijk nog bijna nooit een niet-roker horen klagen over de rook.
Of nee, ik moet mijn woorden terugtrekken. Één keer overdag, toen er bijna niemand was, zat er aan een tafeltje achteraan een vrouw met haar man (of vriend, whatever). Aan het tafeltje ernaast zat een ander koppel, dat rookte. De vrouw van het niet-rokerskoppel komt naar de toog. "Sorry hoor, maar kunnen jullie de afzuiginstallatie opzetten? Ik heb last van de rook."
Goed, wij zetten de afzuiginstallatie wat harder. Ze stond wel op, maar overdag (als er weinig volk is), zetten wij ze nooit heel hard. Ten eerste heb je dan toch weinig last van de rook, ten tweede voelt het nogal kil aan als er weinig volk is.
Komt de vrouw vijf minuten later terug, klagen dat het te koud was. En dan zeggen ze dat rokers lastig zijn.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik hou niet van stinkende haren en kleding, maar het ergste vind ik dat je gewoon ongevraagd meerookt wat kankerverwekkend is en ranzig. en ik haat t ook als mensen roken tijdens concerten als je vrij dicht op elkaar staat en je dus moet oppassen voor brandend haar of brandplekken op je armen. maar aan de andere kant vind ik niet dat alle rokers buiten moeten worden gezet, dus ik denk rookvrije zones.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:52
Verwijderd
Eindelijk en keer niet totaal ranzig van de rook thuiskomen na het uitgaan lijkt me geniaal.

Misschien gewoon veel betere luchtafvoer verplicht stellen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 18:53
Verwijderd
ik rook zelf niet maar ik vind dat het gewoon moet kunnen. bij uitgaan hoort rook.

en bij sommige tenten mag je niet naar buiten, dus moeten de bezoekers dan maar de hele avond/nacht niet roken? of komt er dan zo'n smerig rokershok. uuugghh.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:14
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
/care
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:28
Verwijderd
als ze het verbieden krijgen we nog veel meer hangjongeren op straat, en daar komen nu ook hangouderen/hangouders/hangkroeghangers/hangyuppen etc bij. vette shit. word het weer es gezellig op straat!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:52
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Ik was vorig jaar in Edinburgh en daar was alle horeca al rookvrij, echt heerlijk. Je kan gewoon gaan bieren of gaan dansen zonder dat je kleren daarna stinken, en je bent de dag erna niet schor (ik dacht altijd dat het door het schreeuwen ivm. muziek kwam, maar dus door de sigarettenrook. Ulk). Maar om eerlijk te zijn, het voelt daardoor zelfs 's nachts alsof je 's middags in een café zit, zo zonder walm.
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:59
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben echt helemaal vóór, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan sigaretten en rook. BLEGH
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 23-02-2007 @ 19:13 :
beter toch? of meer geld en anders minder rokers dus het is een win-win situatie lijkt me.
Ja, klopt ook, maar dat zeggen ze niet. Ze zeggen van 'oh ja iedereen moet gezond zijn en stoppen met roken roken is bad, mmmkay ' en ondertussen fluisteren ze zo'n smiechterige secretaris toe van "PSST SNEL VERHOOG DE ACCIJNZEN, STRAKS STOPT IEDEREEN NOG FO' REAL EN DAN KUNNEN WE GEEN NIEUWE AUTO KOPEN".

Althans, dat beeld heb ik er bij. En dáár heb ik problemen mee, met dat hypocriete. Los van dat ik van rokers houd en het voor hen geen win-win situatie is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:22
Verwijderd
rokers houden ook van jou masj!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2007, 20:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind roken echt heel erg sfeerverhogend in een cafe. ik ben dan wel sinds een week gestopt maar ik ben heel erg tegen rookverboden. rookvrije gedeeltes vind ik een prima oplossing en ik vind dat niet-rokers niet moeten zeiken want ze rijden wel auto , nee dat is lekkah wil je zeggen, smog op een mooie zomermiddag als je net probeert van je joint of sigaret te genieten.

ik krijg altijd pijn aan mijn neus als ik in een ruimte kom waar niet gerookt wordt. op school enzo, dan zit er veel te veel zuurstof in de lucht, bah
gelukkig mag ik altijd meeroken met vati. lekker gratiesj.
en ik vind het argument ' omg oh noes ik stink na het uitgaan' echt lame want je stinkt dan sowieso toch wel naar zweet, bier, mensen en je eigen bovenlip.

ik ben ook echt puur gestopt omdat ik afgelopen week geen geld had om een pakje sigaretten te kopen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-02-2007 @ 21:36 :
smog op een mooie zomermiddag als je net probeert van je joint of sigaret te genieten.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:48
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Sjongejonge... Wat moet je dan als pickupline gebruiken?

"Heb je een suikervrij kauwgumpje voor me?"

Dat wer-rukt toch niet, mensen...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:52
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
' hey heb je een nicotinepatch voor me?'
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:58
Verwijderd
"Hey, ga je mee buiten rook uitblazen in de gezichten van de mensen die naar binnen willen?"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:59
Verwijderd
Ik vind dat in restaurants roken wel verboden mag worden, eten met andermans rook als je zelf niet rookt is vies. Maar in uitgaansgelegenheden vind ik het een beetje onzin. En in kroegen waar gegeten kan worden, rookvrij tot een bepaalde tijd ofzo. En rookzones. Maar niet helemaal verboden
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:03
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
z0pje schreef op 23-02-2007 @ 21:59 :
Ik vind dat in restaurants roken wel verboden mag worden, eten met andermans rook als je zelf niet rookt is vies. Maar in uitgaansgelegenheden vind ik het een beetje onzin. En in kroegen waar gegeten kan worden, rookvrij tot een bepaalde tijd ofzo. En rookzones. Maar niet helemaal verboden
Idd, ik rook zelf niet en de meur is irritant ja maar ik vind het ws irritanter dat mn rokende vrienden constant naar buiten moeten om te roken. Dan trek ik een avondje stinken best.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik vond het trouwens wel vermakelijk dat die vent (ik weet nog geen nieuwe namen vh nieuwe kabinet natuurlijk!) het al zo snel wil invoeren, omdat hij "geschrokken was van de cijfers". Onder welke steen kwam hij vandaan kruipen?

edit: ja, die Klink dus
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:20
asjdfl
asjdfl is offline
ik vind sigaretten altijd wel gezellig ruiken
soms rook ik wel eens op mijn kamer,
om het gezellig te maken
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 21:55
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik zou het zo jammer vinden dat tijdens het uitgaan de helft van mn vrienden om het uur wegloopt om even te gaan roken.
niet echt gezellig..
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 22:09
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
ongezellige boel
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 22:14
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Straks alle kroegen vol astmalijers
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 22:46
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Dan ga ik niet meer uit in de winter HOOR
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 23:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-02-2007 @ 21:36 :
en ik vind het argument ' omg oh noes ik stink na het uitgaan' echt lame want je stinkt dan sowieso toch wel naar zweet, bier, mensen en je eigen bovenlip.
Vrij populaire quote hehe.

Als ik bier drink gooi ik het doorgaans niet over me heen. Behalve wanneer ik naar een optreden van Rowen hezze of PPS ga. Af en toe een een flinke slok kan niemand voorkomen. En ik zweet wel, maar ook niet gigantisch en wanneer je je gewassen hebt en daarna deodorant gebruikt is het zweten te verwaarlozen.

Ik heb een keer hard zitten te drinken in een kroeg achtig iets en daar werd niet gerookt. Toen ik wegging was ik wasted maar ik had niet die rooklucht in mijn kleren hangen. Ik voelde me fris en fruitig, en werd niet depressief van die """lucht""".

Nouja, ik rook zelf dus ook, dus mensen kunnen mij gelukkig niet aanvallen. Rookvrije cafe's zouden echt doodsaai zijn. Dus. Maar dat neemt niet weg dat het wel gewoon echt vies is.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken (II)
hhendrikxx
450 11-06-2007 16:22
Lichaam & Gezondheid Poll: rook je?
Verwijderd
106 22-05-2007 22:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 14:56
Drugs & Alcohol Stellling: Horeca rookvrij in 2009?
team rookverbod
90 28-12-2005 15:02
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
De Kantine verboden te roken in de horeca
Buzzzfuzzz.vs
59 04-12-2003 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.