Oud 19-05-2003, 19:46
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ik vond net mijn hamster in de kooi inactief uitgezakt over de spijlen van de eerste etage. Hij beweegt heel sloom en ik vermoed dat het te maken heeft met de andere iets grotere hamster uit hetzelfde nest. Daarnet hoorde ik er één piepen. Nu ligt-ie apart in een bakje bij me met voer en water, maar hij zit nog steeds met zijn achterpoten achter zich op z'n buik te sabbelen aan een pit.
Slaapt-ie nog half ofzo? Ik weet niet wat te doen. Het is al wel een keer eerder gebeurd en toen ging het over. Toch blijf ik het vreemd vinden.
Kan het zijn dat-ie ziek is? Dat ik 'm heb aangestoken door pitten open te bijten voor ze?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2003, 20:21
Verwijderd
hmm misschien kun je eens kijke op www.dehamster.nl daar is ook een forum.. misschien dat daar dat probleem ook ergens staat

'k weet dat 'k geen reclame ofzo mag make.. maar dit gaat misschien over 't leven van een hamstertje dusja
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:54
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Bedankt voor je reply, maar het heeft helaas niet mogen baten. Mischien is-ie was-ie teveel onderkoeld geweest, hij had nog wat water over z'n buikje gekregen. Dat van de warmte was een goede tip, ik heb het eerst met m'n adem gedaan, daarna onder de lamp. Op die site vond ik dat schaduw het beste was. Even leek-ie bij te komen, hij had een soort stuiptrekkingen. Geen rigor mortis uiteindelijk, maar nu is er geen enkel teken van leven meer.
Gek genoeg zijn de pootjes wel rood, dat er nog bloed in zit.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:13
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
REIE schreef op 19-05-2003 @ 21:54:
Bedankt voor je reply, maar het heeft helaas niet mogen baten. Mischien is-ie was-ie teveel onderkoeld geweest, hij had nog wat water over z'n buikje gekregen. Dat van de warmte was een goede tip, ik heb het eerst met m'n adem gedaan, daarna onder de lamp. Op die site vond ik dat schaduw het beste was. Even leek-ie bij te komen, hij had een soort stuiptrekkingen. Geen rigor mortis uiteindelijk, maar nu is er geen enkel teken van leven meer.
Gek genoeg zijn de pootjes wel rood, dat er nog bloed in zit.
sorry voor je
Damned dat moet echt kut zijn als je je dier verliest.
Veel sterkte nog en als er nog iets, hier op het forum vind je altijd steun als je het er moeilijk mee hebt.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 20:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb zelf hamsters gehad. Ik zou maar uitkijken met je hamster, die kan in een soort diepe (winter)slaap zitten. Ik heb wel vaker gehoord over mensen die hun hamstertjes begraven hadden, denkend dat hij dood was, terwijl dat helemaal niet zo was. Inspecteer de hamster dus maar even goed. Neem hem voor de zekerheid maar even mee naar de dierenarts.

Ik hoop dat je hem nog niet begraven hebt...

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:38
Verwijderd
misschien is ie gwoon echt dood?? *oppert maar wat*
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 00:24
Verwijderd
klinkt beetje als streptococcen...


heeeeeel erg uitkijken, zoek geen contact met andere knaagdieren, en als die andere ook sloom wordt/lusteloos , METEEEN NAAR DE DIERENARTS!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:24
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Ripper schreef op 20-05-2003 @ 21:29:
Ik heb zelf hamsters gehad. Ik zou maar uitkijken met je hamster, die kan in een soort diepe (winter)slaap zitten. Ik heb wel vaker gehoord over mensen die hun hamstertjes begraven hadden, denkend dat hij dood was, terwijl dat helemaal niet zo was. Inspecteer de hamster dus maar even goed. Neem hem voor de zekerheid maar even mee naar de dierenarts.

Ik hoop dat je hem nog niet begraven hebt...

Groetjes,

Ripper
Z'n oogjes werden dof en zijn lijfje verstijfde, en nu duwt-ie grasprieten omhoog... Mocht-ie levend begraven zijn dan is-ie zo sterk onderkoeld dat-ie bewustzijn verliest en dan pas stikt.
Nouja, bedankt voor jullie steun en tips.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 11:06
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ik heb niet alle reactie gelezen...maar weet je dat ze in de zomer minder actief zijn dan in de winter?
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 13:37
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
zo is een van mijn hamsters ook doodgegaan, hij begon eerst te hyperventileren en toen ging hij languit liggen, at niet meer, dronk niet meer en in een dag was hij dood
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 13:46
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ik wilde zegge misschien een winterslaap,maar het is een beetje warm daar voor....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:41
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
lool
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.