Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 14:08
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hallo weer!

Dit is de 3e editie die ik hiervan uitbreng. Het topic waar je snel kunt kijken welke (leuke) films er in première gaan deze week (meestal de donderdag na de woensdag wanneer dit gepost is). Deze week maar twee films. Ik heb het idee dat de enige film waar men op zit te wachten 'Van Helsing' is. Er gaan nog twee films in première deze week maar die bespreek ik niet. Ik zeg je wel welke het zijn: 'Les Invasions Barbares' en 'The Mother'.

Als er nog vragen/opmerkingen zijn kun je mij of Ieke bijvoorbeeld even een privé bericht sturen. I give you:


AJMouse's Premières - Week 18: Van Helsing, Dirty Dancing 2.

Van Helsing


De legendarische monsterjager Van Helsing moet het opnemen tegen drie vijanden tegelijk: Dracula, de Wolf Man en het monster van Frankenstein.

Genre: Actie, Avonturenfilm, Horror
Lengte: 130 minuten
Regie: Stephen Sommers
Cast: Hugh Jackman, Kate Beckinsale, Richard Roxburgh

Complete beschrijving:
De 19e eeuw. Transsylvanië; een duister land waar monsterlijke wezens ronddwalen zoals vampiers, weervolven én ook het monster van Dr. Frankenstein. In opdracht van een geheime organisatie trekt de befaamde monsterjager dokter Abraham van Helsing (Hugh Jackman) naar het duistere Transsylvanië om de strijd aan te gaan met de machtige Dracula, leider van de vampiers. In zijn strijd tegen de monsters wordt Van Helsing bijgestaan door de mooie Anna Valerious, die Dracula ook dood wil hebben om zo een eeuwenoude vloek die op haar familie rust op te heffen. Wat volgt is de ultieme strijd tussen monsters en monsterjagers...



Klik hier voor het topic bij deze film.

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).


----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Dirty Dancing 2 (Havana Nights)



DNieuwe variant op het grote bioscoopsucces, waarin een Amerikaans meisje in Havana verliefd wordt op Cubaanse jongen die haar sensueel leert dansen.

Genre: Komedie, Romantiek
Lengte: 87 minuten
Regie: Guy Ferland
Cast: Diego Luna, Romola Garai, Mya Harrison

Complete beschrijving:
Het 18-jarige Amerikaanse meisje Katey Miller is met haar ouders mee naar Havana verhuisd, op de vooravond van de Cubaanse revolutie aan het eind van de jaren vijftig. In plaats van bevriend te raken met de Amerikaanse jongeren, voelt ze zich direct aangetrokken door de charmante en trotse ober Xavier, die heel goed kan dansen. Katey, zelf geschoold als ballerina, wil graag de sensuele Zuid-Amerikaanse stijlen leren en haalt Xavier over om mee te doen aan een nationale danswedstrijd. In het geheim oefenen ze in een nachtclub in Havana, waar alleen de plaatselijke mensen komen en waar het er nogal heet aan toe gaat. Hun liefde bloeit op, maar op de avond van de wedstrijd breekt buiten de revolutie uit.



Klik hier voor het (redelijk oude, maar toch wel te uppen) topic bij deze film..

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
__________________
Há lekker, appeltaart!

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 15:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 23:18
Verwijderd
Lijken me twee zwaar matige films.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:37
DarknessInside
DarknessInside is offline
Van Helsing is echt een geweldige film
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:29
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
DarknessInside schreef op 11-05-2004 @ 16:37 :
Van Helsing is echt een geweldige film
lekker mindless onderuit gezakt, was ie supervet
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:32
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
de film was hartistikke leuk!!! (d.d 2)
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.