Oud 25-10-2013, 18:13
Verwijderd
Toevoegend aan mijn vorige post: Chinezen uit China snap ik ook wel, voor zo ver je dat kunt generaliseren. En Japanners vind ik in sommige opzichten ook wel op Russen lijken, daar hebben ze ook die prestatiedrang en dat hele preutse. Ook het zwijgzame xenofobische, jammer genoeg.

Laatst gewijzigd op 25-10-2013 om 18:19.
Advertentie
Oud 25-10-2013, 18:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nog niet zo te weinig wol en om mijn sjaal daarvoor uit te halen gaat me toch wat ver
Ah, zonde hoor! Ze zijn zo leuk.

Citaat:
Met allebei een naveltruitje om onze blokjesbuik te showen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 25-10-2013, 18:30
Verwijderd
Mijn laatste getypte regel van de dag wijd ik aan de mededeling dat ik een enorme bak frambozen heb, gekocht voor 1 euro. Ik was bang dat ze vies zouden zijn, maar ze zijn juist heerlijk!
Oud 25-10-2013, 18:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik ben blij als Utrecht CS weer een beetje fatsoenlijk is, de hoeveelheid mensen die opeens voor je neus stilstaan is hoger dan gemiddeld
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-10-2013, 19:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Iedere keer als ik Carn en Absinthe nu zie posten denk ik aan Herman Finkers:

__________________
you're not my demographic
Oud 25-10-2013, 19:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
omdat ze naar de Ardennen zijn dus
__________________
you're not my demographic
Oud 25-10-2013, 19:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Bijna!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-10-2013, 19:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik kwam er gisteren achter dat het blauwe bord weg is! Al die nostalgie, poef!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-10-2013, 19:11
Verwijderd
Joepie, m'n nieuwe telefoon komt morgen al Nog meer cadeautjes
Oud 25-10-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er gisteren achter dat het blauwe bord weg is! Al die nostalgie, poef!
Dat is al heel lang zo!
Oud 25-10-2013, 19:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat is al heel lang zo!
Ik was er een jaar geleden voor het laatst.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-10-2013, 19:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Er heeft nog wel een tijdje een elektronisch exemplaar gehangen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 25-10-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik was er een jaar geleden voor het laatst.
Volgens mij is het ook al veel langer dan een jaar, dus als je 'm toen nog hebt gezien dan vergis ik me misschien.
Oud 25-10-2013, 19:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Volgens mij is het ook al veel langer dan een jaar, dus als je 'm toen nog hebt gezien dan vergis ik me misschien.
Ik weet vrij zeker dat we met de adminmeet er toen onder zouden verzamelen en toen was ie er nog en dat was november vorig jaar. Maar het lijkt natuurlijk ook al lang als je er vaak komt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-10-2013, 19:26
Verwijderd
Ik kom er bijna nooit
Oud 25-10-2013, 19:27
Verwijderd
Dit semi-recente artikel zegt dit:

Citaat:
Het grote, digitale bord met vertrektijden verving twee jaar geleden het verouderde, analoge, blauwe bord. Dat riep toen bij veel reizigers emoties op.
Dus 2011.
Oud 25-10-2013, 19:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou dan hing dat er toen al, er hangt nu helemaal niks meer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-10-2013, 19:30
Verwijderd
Er is ook zoetsappig beeldmateriaal van!

Ads door Google
Oud 25-10-2013, 19:32
Verwijderd
Het nieuwe bord vind ik lelijk.

Oud 25-10-2013, 19:32
Verwijderd
Helemaal geen bord vind ik raar.
Oud 25-10-2013, 19:34
Verwijderd
Deadlock naamzoek, heb jij nog een treinnerdmening over het bord?
Oud 25-10-2013, 20:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ah ja, het blauwe bord. <3
__________________
you're not my demographic
Oud 25-10-2013, 20:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat doet mij er aan denken dat ik mij eens moet gaan omkleden om zo mijn trein te halen!
__________________
you're not my demographic
Oud 25-10-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Iedere keer als ik Carn en Absinthe nu zie posten denk ik aan Herman Finkers:

[filmpje]
Heel goed!
Oud 25-10-2013, 21:09
Verwijderd
In het geval dat anne en ik uit elkaar zijn en sam niet meer leeft, heb ik geen erfgenamen meer. De notaris heeft gevraagd wie of wat ik dan als erfgenaam wil opnemen. Heb besloten dat het Moeders voor Moeders wordt! Een mooie gedachte vind ik en het past bij mij.
Advertentie
Oud 25-10-2013, 21:24
Verwijderd
In België is het dus dat als je geen kinderen hebt dat je ouders altijd dat erfdeel krijgen waar ik het over had. Maar je kunt dus ook niet iemand laten schrappen die je ooit heeft erkend. En dat brengt bizarre situaties met zich mee, zeker met scheidingen en nieuwe huwelijken en tegelijkertijd/minuutverschil overlijden in bijvoorbeeld een ongeluk (dat is recent wel aangepast).
Oud 25-10-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Wat goed dat je dat geregeld hebt Pip! Hopelijk nog heel lang niet nodig, maar wel heel slim om vast te leggen.
En ook verplicht als je samen met iemand een huis koopt en je bent niet in gemeenschap van goederen getrouwd.
Oud 25-10-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
In België is het dus dat als je geen kinderen hebt dat je ouders altijd dat erfdeel krijgen waar ik het over had. Maar je kunt dus ook niet iemand laten schrappen die je ooit heeft erkend. En dat brengt bizarre situaties met zich mee, zeker met scheidingen en nieuwe huwelijken en tegelijkertijd/minuutverschil overlijden in bijvoorbeeld een ongeluk (dat is recent wel aangepast).
Nou, daar heb ik ook nog naar gevraagd, of de vader van m'n zoon niet ineens met z'n hand omhoog kan komen als er wat te verdelen valt. Maar hij heeft z'n zoon nooit erkend dus hij heeft niks te eisen.

En lieveheersbees ik ga geen antwoord geven op jouw vraag hier op het forum.
Oud 25-10-2013, 21:29
Verwijderd
Snap ik, je hebt ook groot gelijk

Ik haal hem wel even weg!
Oud 25-10-2013, 21:30
Verwijderd
Ik houd wel van persoonlijke vragen, maar deze is wel héél ontactisch, ja
Oud 25-10-2013, 21:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet vrij zeker dat we met de adminmeet er toen onder zouden verzamelen en toen was ie er nog en dat was november vorig jaar. Maar het lijkt natuurlijk ook al lang als je er vaak komt.
Toen hingen die lelijke ipads er al hoor


Nevermind, de quote is weg, kusjes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 21:31
Verwijderd
Hij is weg!

Ik heb mijn tact thuis gelaten vandaag. Ben sowieso uber onhandig vandaag, ik maak alles kapot en loop overal tegenaan.
Oud 25-10-2013, 21:31
Verwijderd
Zeg, nu had ik hem verwijderd en wordt ie nog gequote
Oud 25-10-2013, 21:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij is al weg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 21:32
Verwijderd
Oud 25-10-2013, 21:34
Verwijderd
Oh en ik was er in de AH ook met het verkeerde karretje vandoor
Ads door Google
Oud 25-10-2013, 21:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik ben helemaal dronken van de fijne dagen <3 En dat wilde ik even delen. Kusjes!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-10-2013, 21:35
Verwijderd
Theodoor en ik zijn elkaars erfgenaam en daarna mijn ouders danwel zijn moeder. Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit als we tegelijk doodgaan wat in het geval van een auto-ongeluk natuurlijk nog best zou kunnen.
Oud 25-10-2013, 21:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil er eigenlijk niet zo over nadenken dat ik dood ga, maar de kans dat ik eerder ga dan mijn vader, is niet zo groot, dus ik neem aan dat mijn moeder alles krijgt. Dikke prima.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 21:36
Verwijderd
Ik heb wel een samenlevingscontract, maar geen testament op laten maken. Zou dat betekenen dat alles naar mijn ouders gaat?
Oud 25-10-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een samenlevingscontract, maar geen testament op laten maken. Zou dat betekenen dat alles naar mijn ouders gaat?
Volgens mij is bij een samenlevingscontract standaard eerst samenlevingspartner, dan ouders! Wij moesten het laten vastleggen ivm het huiskopen, maar konden gewoon grotendeels de standaardtekst gebruiken
Oud 25-10-2013, 21:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Theodoor en ik zijn elkaars erfgenaam en daarna mijn ouders danwel zijn moeder. Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit als we tegelijk doodgaan wat in het geval van een auto-ongeluk natuurlijk nog best zou kunnen.
Dan krijgen jouw ouders jouw deel en zijn ouders het zijne. Er wordt dan ook aangenomen dat jullie exact tegelijkertijd doodgaan (aangezien daar in werkelijkheid hoogstwaarschijnlijk minstens een paar seconden tussen zitten).
Citaat:
Ik wil er eigenlijk niet zo over nadenken dat ik dood ga, maar de kans dat ik eerder ga dan mijn vader, is niet zo groot, dus ik neem aan dat mijn moeder alles krijgt. Dikke prima.
Ouders + brusjes ook een deel.
Citaat:
Ik heb wel een samenlevingscontract, maar geen testament op laten maken. Zou dat betekenen dat alles naar mijn ouders gaat?
Oud 25-10-2013, 21:40
Verwijderd
Routineklusje voor de notaris waren wij daarom misschien dat we een heel jonge notaris kregen. Onze notaris heet Linda en onze financieel afviseur heet Frederique en ik weet hun achternamen zo niet
Oud 25-10-2013, 21:40
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Oh, bij een samenlevingscontract heb je trouwens meestal wel een verblijvensbeding. Dus de spullen die van jullie samen zijn gaan dan wel naar de overlevende partner. Jouw persoonlijke eigendommen dus niet.
Hmm ik ben een beetje roestig.
Oud 25-10-2013, 21:41
Verwijderd
Er staat me wel iets van bij dat in ons contract staat dat bij overlijden ons gezamenlijk geld etc wel naar mijn vriend gaat.
Oud 25-10-2013, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Oh, bij een samenlevingscontract heb je trouwens meestal wel een verblijvensbeding. Dus de spullen die van jullie samen zijn gaan dan wel naar de overlevende partner. Jouw persoonlijke eigendommen dus niet.
Hmm ik ben een beetje roestig.
Ja precies, zoiets dacht ik ook.
Oud 25-10-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dan krijgen jouw ouders jouw deel en zijn ouders het zijne. Er wordt dan ook aangenomen dat jullie exact tegelijkertijd doodgaan (aangezien daar in werkelijkheid hoogstwaarschijnlijk minstens een paar seconden tussen zitten).

Ouders + brusjes ook een deel.

Volgens het samenlevingscontract blijven bij uit elkaar gaan geschenken van de ontvanger. Geldt dat ook voor bij tegelijk doodgaan? Dat mijn ouders dan de konijnen krijgen? Want die willen ze niet
Oud 25-10-2013, 21:43
Verwijderd
Oh, en als we uit elkaar gaan dan is de piano van mij, en de dvdcollectie van hem.
Oud 25-10-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens het samenlevingscontract blijven bij uit elkaar gaan geschenken van de ontvanger. Geldt dat ook voor bij tegelijk doodgaan? Dat mijn ouders dan de konijnen krijgen? Want die willen ze niet
Geen idee
Oud 25-10-2013, 21:46
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Oh, en als we uit elkaar gaan dan is de piano van mij, en de dvdcollectie van hem.
Nu heb ik dat stomme A&dM nummer in mn hoofd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.