Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2013, 20:47
Verwijderd
Ja verdomme ik nu ook
Advertentie
Oud 25-10-2013, 20:48
Verwijderd
Ik ook! 1/3 smart
Oud 25-10-2013, 20:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Nou ja, het is al beter dan de tune van Tractor Tom, die ik hiervoor non stop hoorde.
Oud 25-10-2013, 20:49
Verwijderd
Tractor Tom ? Is dat zoiets als die trein?
Oud 25-10-2013, 20:50
Verwijderd
Toen ik op vakantie was met ouders&zus&zwager&nichtje had ik de hele week kinderliedjes in mijn hoofd, vreselijk maar ook wel leuk voor een weekje
Oud 25-10-2013, 20:50
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja! Maar dan nóg lelijkere animatie.
Oud 25-10-2013, 20:51
Verwijderd
Mijn nichtjes lievelingsliedje is 'k Zag twee beren, daar vraagt ze om door als een gekke robot ha-ha-ha te zingen. Ze kan verbazend goed toon houden
Oud 25-10-2013, 20:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Mijn nichtjes lievelingsliedje is 'k Zag twee beren, daar vraagt ze om door als een gekke robot ha-ha-ha te zingen. Ze kan verbazend goed toon houden
aww <3 en best knap. als R. zingt maakt hij gewoon random keelgeluiden
Oud 25-10-2013, 20:54
Verwijderd
Behalve ha-ha-ha kent ze ook nog geen enkele lyric, maar ze brabbelt echt mee op meestal de juiste toonhoogte
Oud 25-10-2013, 20:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hoe oud is ze ook alweer?
Oud 25-10-2013, 20:58
Verwijderd
14.5 maand! Laatste week bezig met pasjes maken terwijl ze aam beide handjes overeind wordt gehouden en het leren van onderscheid tussen grote dieren (allen "paat" genoemd) en kleine dieren (allen "woef" genoemd)
Oud 25-10-2013, 21:01
Verwijderd
Mijn zus' schoonouders hebben zo'n pluizig wit schoothondje en dat is haar belangrijkste referentie van wat een woef is, dus een beetje een flinke hond is al een paat
Oud 25-10-2013, 21:02
Verwijderd
Ze zegt niet echt "woef" trouwens, meer "woe"
Oud 25-10-2013, 21:04
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ohja, dat is hier een "hoe". Doe je zo je best om beestjes bij hun naam te noemen, maar blijkbaar is het toch aantrekkelijker om dieren aan te duiden met het geluid dat ze (allegedly) maken.
Boeeee, nyaaaa, ssssss, zzzzzzz, hiiiii.
Oud 25-10-2013, 21:07
Verwijderd
Ja! Ze leek zelfs eerst even een aantal keer hudje te zeggen tegen het hondje... Maar toen werd het ineens toch woe. Uitgesproken op hoge toon, een paar keer achter elkaar, als een klein keffend hondje.
Oud 25-10-2013, 21:10
Verwijderd
Voordat ze deze week het woord paat leerde was trouwens elk dier een woe. Ze heeft op vakantie tegen heel wat paardjes gekeft.
Oud 25-10-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik ben helemaal dronken van de fijne dagen <3 En dat wilde ik even delen. Kusjes!


Citaat:
Dan krijgen jouw ouders jouw deel en zijn ouders het zijne. Er wordt dan ook aangenomen dat jullie exact tegelijkertijd doodgaan (aangezien daar in werkelijkheid hoogstwaarschijnlijk minstens een paar seconden tussen zitten).
Ja, die tijdsverschillen konden het in het verleden dus maken. Stel dat mijn ouders en ik in dezelfde auto zitten, mijn vader sterft eerst, Alles gaat naar mijn moeder. Moeder sterft onderweg naar het ziekenhuis, alles gaat naar mij, ik ga dood in het ziekenhuis, alles gaat naar biologische kant die daar niks mee te maken heeft en die nog geen blik van me krijgt als ik hem zou tegenkomen, dus laat staan de erfenis van mijn ouders.

Maar dat hebben ze dus wel aangepakt. Gelukkig.
Oud 25-10-2013, 21:13
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
M. maakt bij een giraf hetzelfde geluid als bij een konijn een soort gesnuffel met een opgetrokken neusje
Oud 25-10-2013, 21:14
Verwijderd
Dat lijkt me voor konijnen wel heel gepast. Maar ik heb het giraffes nooit zien doen
Oud 25-10-2013, 21:16
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Nee, ik heb ook geen idee waar ze het vandaan haalt!
Oud 25-10-2013, 21:17
Verwijderd
Giraffes zien eruit alsof ze een snuffelneus hebben.
Oud 25-10-2013, 21:17
Verwijderd
Misschien is dat gewoon het geluid voor dieren met lieve zachte oren!
Oud 25-10-2013, 21:21
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Even een zijspoor inslaande, hebben jullie wel eens giraffen zien vechten? ze slingeren en zwiepenop verrassend gewelddadige wijze met hun nek en gebruiken hun hoofd dan als sloopkogel
Oud 25-10-2013, 21:22
Verwijderd
Omg gekke beesten
Oud 25-10-2013, 21:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Even een zijspoor inslaande, hebben jullie wel eens giraffen zien vechten? ze slingeren en zwiepenop verrassend gewelddadige wijze met hun nek en gebruiken hun hoofd dan als sloopkogel
Ja, wel eens gezien idd.

Dikkertje Dap zal zich ook wel de tering zijn geschrokken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-10-2013, 22:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat voor geluid maakt een giraf eigenlijk?

Sarah, ik moest lachen om 'paat'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 22:19
Verwijderd


Uuwwwwwr
Oud 25-10-2013, 22:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat voor geluid maakt een giraf eigenlijk?
Grwoawr.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-10-2013, 22:20
Verwijderd


:')

Hier meer.
Oud 25-10-2013, 22:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline


newfkjersgvkzenfkjaesmlfkvjegrkjlmwa;oelgma;
Oud 25-10-2013, 22:25
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik probeer die hele discussie te negeren maar dat is vrij onmogelijk.
Oud 25-10-2013, 22:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

Uuwwwwwr
Citaat:
Grwoawr.


Beetje bizar geluid.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 22:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik probeer die hele discussie te negeren maar dat is vrij onmogelijk.
Facebook is eindelijk weer rustig, ga het hier nou niet aanwakkeren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 22:28
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Facebook is eindelijk weer rustig, ga het hier nou niet aanwakkeren
Nee nee! ik trek het niet. alleen deze nog even, dit is gewoon grappig:

Oud 25-10-2013, 22:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee nee! ik trek het niet. alleen deze nog even, dit is gewoon grappig:

[afbeelding]
Ja, ik zei al op Facebook, droeftoeters. Ook van die mensen die ineens gaan roepen dat het suikerfeest dan ook maar afgeschaft moeten worden. Wtf hebben de moslims hier nou weer mee te maken, hou je bek gewoon. En leer Nederlands typen.

Als we ons allemaal zo druk zouden maken over bijvoorbeeld homohaat in Rusland, zouden we inmiddels wereldvrede hebben en alles!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 22:41
Verwijderd
Er worden al jarenlang homo's opgehangen in Oeganda, maar dat kan niemand iets schelen.
Oud 25-10-2013, 22:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er worden al jarenlang homo's opgehangen in Oeganda, maar dat kan niemand iets schelen.
Ja, maar die hebben het er ook wel een beetje naar gemaakt.

Spoiler
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-10-2013, 23:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er worden al jarenlang homo's opgehangen in Oeganda, maar dat kan niemand iets schelen.
Ik noemde ook maar gewoon wat van nu, homohaat moet overal stoppen en mensen moeten niet zo idioot doen over dingen/mensen die 'anders' zijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-10-2013, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die hebben het er ook wel een beetje naar gemaakt.

Spoiler
Oud 26-10-2013, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Deadlock naamzoek, heb jij nog een treinnerdmening over het bord?
Ja. Maar geen mening die er toe doet.
Oud 26-10-2013, 02:08
Verwijderd
Wow....
Citaat:
ik probeer die hele discussie te negeren maar dat is vrij onmogelijk.
Ik ook. Ik heb er ook maar 1 ding over te zeggen en dat is dat ik dit wel lache vind om te aanschouwen aangezien ik hoorcolleges heb gehad laatst over tradities en hoe mensen reageren als je iets wil veranderen aan een traditie.
Oud 26-10-2013, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Nee nee! ik trek het niet. alleen deze nog even, dit is gewoon grappig:

[afbeelding]
omgomgomgomg Ik moest letterlijk LOL'en
Oud 26-10-2013, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Facebook is eindelijk weer rustig, ga het hier nou niet aanwakkeren
Precies, ik heb FB 3 dagen dichtgehouden daarom En ook iedereen die zijn eigen kinderfoto's met Zwarte Piet ging posten. Ugh.

Citaat:
Wow....

Ik ook. Ik heb er ook maar 1 ding over te zeggen en dat is dat ik dit wel lache vind om te aanschouwen aangezien ik hoorcolleges heb gehad laatst over tradities en hoe mensen reageren als je iets wil veranderen aan een traditie.
Ik vind het wel 'lachen' dat de meesten die nu zo hard roepen over 'onze traditie', ook diegenen zijn die het hardste lopen te kankeren over hoe achterlijk andermans traditie is.


Ik heb er wat over gepraat met mensen die vatbaar zijn voor rede, maar verder wil ik daar niks mee te maken hebben, ze zoeken het maar lekker uit. Ik zal het wel merken (en dan FB voor een week dicht houden ofzo).
Oud 26-10-2013, 09:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het wel 'lachen' dat de meesten die nu zo hard roepen over 'onze traditie', ook diegenen zijn die het hardste lopen te kankeren over hoe achterlijk andermans traditie is.
En andersom zijn de mensen die het hardst lopen te roepen dat het afgeschaft moet worden degenen die het minst bereid zijn hun eigen tradities aan te passen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-10-2013, 09:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb weer eens een kater, ik moet eens ophouden met drinken maar afscheidsfeestje van een huigenoot!
Oud 26-10-2013, 11:27
Verwijderd
Waarom zou je ophouden met drinken Af en toe is het veel te leuk om helemaal mee te stoppen!
Oud 26-10-2013, 11:33
Verwijderd
Halloooo willen jullie mij allemaal een hele grote dienst bewijzen en deze enquête invullen? Het is niet weer gewoon een enquête voor een of andere rare theorie die ik heb verzonnen, het is voor ons profielwerkstuk. Heel erg bedankt.
Oud 26-10-2013, 12:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Waarom zou je ophouden met drinken Af en toe is het veel te leuk om helemaal mee te stoppen!
Ik ben nog nooit zat geweest, maar vermaak me altijd prima. Ik heb nooit een kater en ik ga ook nooit over mijn nek, ik kan nog prima thuiskomen en ik heb de grootste lol omdat mensen die dronken zijn zichzelf vaak enorm belachelijk maken. Overigens vind ik het prima als mensen zich klem willen zuipen, maar ik wil even tegenspreken dat het leven zonder alcohol niet leuk kan zijn.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-10-2013, 12:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Morgen vertrek ik voor een maand naar mijn ouders en aangezien mijn ouders in the middle of nowhere wonen en ik het huis nauwelijks kan verlaten ben ik heel bang dat ik me ga vervelen. Zoals het er nu naar uitziet ga ik de hele auto volproppen met spullen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 26-10-2013, 12:50
Verwijderd
Kusje op je verschrikkelijke kater sann
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.