Oud 28-01-2020, 22:06
Silent_Dutchman
Silent_Dutchman is offline
Op 12 januari ben ik in een noodle restaurant wezen eten samen met mijn vader. Er was maar één serveerster en we keken elkaar een aantal keren recht in de ogen aan met een glimlach . Ik dacht dat er misschien iets op mijn gezicht zat of vindt ze me misschien leuk.
Ik zat bij een raam, dus ik wilde iets uitproberen. Er zaten mensen langs mij en die stonden op het punt om weg te gaan, dan moet ze natuurlijk de tafel opruimen. Wanneer ze de tafel opruimt en schoonmaakt keek ik naar de weerspiegeling van het raam, zo kon ik zien dat ze meerdere keren naar mij toe keek . Op dat moment had ik meteen het gevoel dat ze me leuk vindt. Ik wilde haar nummer vragen, maar ze had het nog al druk en ik wilde haar niet storen.
De volgende dag ben ik weer terug gegaan en weer wezen eten bij hetzelfde restaurant. Ze keek me weer recht in de ogen aan. Ik kon aan haar blik zien dat ze dacht van ''Wat doe jij weer hier, je was gisteren ook al hier.'' Dit keer was ik met mijn moeder en stiefvader gegaan. (Ik had die dag mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan, ouders waren toevallig ook in de stad, Ik stelde dus voor om ergens te gaan eten.)
Ouders hadden al voor me besteld dus ik kon meteen zitten. Ik had het al tegen mijn moeder vertelt dat ik dat meisje leuk vind. Dit keer was het niet zo druk, dus ik kon haar nummer vragen, maar ik was te onzeker. Dus toen heeft mijn moeder tijdens het afrekenen gevraagd of ze een vriendje had (recht voor mijn neus) en of ze haar telefoonnummer mocht hebben. Ze werd helemaal rood.
Ze liep terug naar de kassa, ik zat dus te denken of ze haar nummer zou geven of niet, want ze had geen antwoord gegeven. Het leek erop dat ik niks kreeg dus we stonden op en wilden weggaan. En opeens komt de serveerster naar me toe en geeft me een briefje in mijn hand met haar Instagram erop geschreven . Ik was natuurlijk blij.
Meteen toen ik thuis kwam heb ik haar toegevoegd en met haar gepraat. Het ging vrij vlot aangezien ik niet veel ervaring heb. Al snel hadden we een eerste date gepland.

De eerste date (17 januari)
De eerste date heb ik haar opgehaald op het station na school, deur netjes voor har opengehouden voor een goede eerste indruk . En daarna hebben we ergens gegeten en leuk met elkaar gepraat. Ik was bang dat er vaak stiltes zouden vallen, maar al snel gingen de zenuwen weg en hebben we continu met elkaar gepraat. Ik voelde al meteen die klik. Ik weet van mezelf dat ik niet zo gemakkelijk praat met andere mensen.
Daarna zijn we nog naar gamestate (gamehal) geweest en nog even door de stad gewandeld. Ik had verwacht dat de date korter zou duren, in totaal heeft de date ongeveer 5 uur geduurd. Langzamerhand werd het tijd om haar naar huis te brengen. En daar hebben we nog even een tijdje met elkaar in de auto gepraat. Ze zei dat ze het heel leuk vond en of ik haar nummer wilde . Ik denk ''Mooi dan hoef ik dat in ieder geval niet meer zelf te vragen.'' Netjes gedag gezegd en een knuffel gegeven.
Meteen de volgende dag hebben we een tweede date gepland. We zouden naar de film gaan, aangezien we beiden van horror films houden.

Tweede date (21 januari)
Op de tweede date hebben we samen gestudeerd aan school. We hadden al wel een tweede date gepland. Ze vroeg dus wanneer ik die week uit was elke dag. Ik vroeg dus waarom ze dat vroeg? Ze wilde iets leuks gaan doen, maar ik gaf aan dat ik huiswerk moest maken. En toen kwam ik met et idee dat we misschien samen konden studeren. Dit vond ze een goed idee.
Dus we zijn samen in een bibliotheek gaan zitten en gaan studeren. Daarna zijn we bij haar werk wezen eten en hebben we weer leuke gesprekken gehouden. Ik heb haar weer netjes naar huis gebracht. En hebben we weer even in de oude gekletst. Ik gaf aan dat ik dit als een tweede date zie.
En op vrijdag stond onze tweede date (technisch gezien onze derde date, de horror film.).

Tussen door ben ik nog een aantal keren bij haar werk wezen eten.

Derde date (24 januari)
Van tevoren zijn we weer naar gamestate geweest en daarna naar de film. We vonden beiden dat de film tegenviel. Na de heb ik haar weer naar huis gebracht,
Die avond van te voren hadden we nog met elkaar gebeld. Ze vroeg of ik zin had om te bellen, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. dat kwam goed uit want ik wilde haar iets vertellen, maar ik wilde wachten tot vrijdag maar die druk kon ik niet inhouden. Ik heb haar vertelt dat ik haar leuk vind en of ze mijn vriendin wilde zijn.
Ze lachte en zei dat ze me ook leuk vindt, maar ze wilt het rustig aan doen. Ik zei dat ik haar keuze respecteer en wacht op haar zodat ze het officieel kan maken dat we een koppel zijn. We hebben daarna nog lang gepraat tot laat in de avond.

Zondag (26 januari)
S'avonds hebben we nog met elkaar gepraat tijdens het studeren door over feest van zaterdag met mijn vriendengroep enzo. Ik heb de hele tijd bij haar gezeten, mijn beste jeugd vriendin kon zien dat we een goede klik met elkaar hadden.

Maandag (27 januari)
Ik had in de ochtend via whatsapp gevraagd of ze nog tot laat huiswerk had gemaakt. En zo hadden we het over school en uit het niets stuurt ze me dat ze me mist. Ik voelde me die dag niet lekker, maar dat maakte mijn dag wel beter. Dus ik stuurde haar ook dat ik haar mis.

Ik weet nou niet wat ik precies moet doen en ik wordt zelf langzaam gek in mijn hoofd. We sturen elke dag goedemorgen en welterusten berichten, we bellen elkaar elke dag even en we houden elkaars handen vast, deze dingen horen alleen koppels te doen. Wanneer maakt ze het nou officieel?

Weet iemand wat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2020, 22:12
Verwijderd
Heb niet alles gelezen, maar zit wel goed joh! Gewoon lekker doordaten en doorkletsen en bellen etc. Logisch dat ze even rustig aan wil doen. Het wordt vanzelf wel wat, of niet. Niet te druk maken!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2020, 22:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Damn boi, goed gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2020, 09:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Geef haar gewoon even tijd, dit komt wel goed
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2020, 15:02
Protected22
Protected22 is offline
Gun haar de tijd. Je bent zowiezo al goed bezig als je al 3 dates achter de rug hebt en zij uit het niets jou appt dat ze je mist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit gebruik/geld Fetish
Dennizz
40 15-03-2016 15:07
De Kantine waar moest je vandaag om lachen? #3
Verwijderd
500 22-01-2009 01:30
Verhalen & Gedichten Lizelotte (nieuw verhaal)
Soapsie
420 24-12-2004 11:51
De Kantine Waar en verliefd stelletje laten eten in Adam?
Kastanje
53 09-07-2004 14:03
Lifestyle Het is weer terrastijd!
Susanne
92 19-05-2004 12:13
De Kantine Fooi in Nederland
Verwijderd
81 04-05-2004 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.