Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2005, 14:46
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik weet niet zo goed of dit topic hier past. Zo niet, verplaatsen maar!

Ik zit met het volgende:

Ik heb een vriendin. Laat ik haar R noemen. Zij krijgt omstreeks 1 uur vanmiddag een smsje van een wildvreemde jongen: "Hey! Ik heb jou gezien in de AH! Misschien kunnen we een keer wat leuks doen! X" Mijn vriendin vroeg om zijn msn, omdat ze het een beetje eng vond. Ze praatte een poosje met hem, en kreeg zijn foto. Maar ze wilde toch echt even weten waarom hij haar nummer had, en hoe hij eraan kwam. Ik besloot hem ook maar toe te voegen. Al snel leek hij aardig, maar wel een beetje mysterieus. Ik besloot toch maar te vragen waar hij R van kende, en waarom hij haar nummer had.

Ongeveer 5 minuten later kwam hij met haar complete thuisadres, haar telefoonnummer, haar 06-nummer... 3 minuten later somde hij ook mijn adres, telefoonnummer, en 06 nummer op. Wij werden heel erg bang. Ik besloot maar verder te vragen; hoe kwam hij aan het adres. Hij zei: "Het is te vroeg om te vertellen waar ik het van heb" Ik nam er absoluut geen genoegen mee, en vroeg verder en verder. Hij vroeg me mee uit. Ik zei: nee, ik ga niet zonder mijn vriend op stap, sorry. Hij drong heel erg aan, maar ik bleef 'nee' zeggen.

Totdat hij zei: Je gaat: OF met me uit OF ik kom naar je huis toe en beleven we een gezellig avondje.. Hij begon een heel verhaal wat hij wilde doen met me. Hij regelde de condooms wel, en het zou een geweldig avondje worden. Hij wist waar ik woonde en zei: "Zozo, dat is een eindje rijden, maar geloof me: IK zal er zijn." Ik werd heel erg bang, en waarschuwde mijn vriends broer. Hij heeft er verder niet veel mee gedaan. Voordat ik hem blokte zei hij: Aankomende zaterdag ben jij eerst aan de beurt, en daarna je vriendin. Je vriend gaat btw dood..

Hij heeft nog meer erge dingen gezegt, en ik durf het huis niet meer uit. Mijn moeder deed zo nuchter, dat ik echt kwaad werd. Ze zei: "Ach, als hij hier staat lust je vader hem rouw, en als hy niet weg gaat: waarschuwen we de politie."

Ik weet dat er verder vrij weinig aan gedaan kan worden, maar ik wil toch weten of jullie dat ook wel eens hebben meegemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan? Ik ben echt heel bang, en thuis zijn ze boos op me dat ik dit heb aangehaald...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2005, 14:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kan me op zich wel voorstellen dat je ouders boos zijn. En nee, dit moet je niet verkeerd opvatten want ik praat je ouders hiermee niet goed, ik bedoel alleen dat mijn ouders dat ook zouden zijn. Alleen snap ik niet zo goed dat je moeder hier nogal nuchter over doet... Misschien toch nu vast de politie bellen, vragen wat je hiermee aandoet? Het is echt wel een rotsituatie, zeg!

Ik heb zelf nooit zoiets meegemaakt, waarschijnlijk had ik ook nooit op iemands smsje gereageerd, maar goed, dat zegt bij deze jongen misschien niets, hij lijkt me best gestoord Vriendin van mijn zusje wordt wel bedreigd en gestalkt, heel onaangenaam allemaal. Maar de politie probeert er wel zoveel mogelijk aan te doen.

succes ermee.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 12-12-2005 @ 15:46 :
Ik weet niet zo goed of dit topic hier past. Zo niet, verplaatsen maar!

Ik zit met het volgende:

Ik heb een vriendin. Laat ik haar R noemen. Zij krijgt omstreeks 1 uur vanmiddag een smsje van een wildvreemde jongen: "Hey! Ik heb jou gezien in de AH! Misschien kunnen we een keer wat leuks doen! X" Mijn vriendin vroeg om zijn msn, omdat ze het een beetje eng vond. Ze praatte een poosje met hem, en kreeg zijn foto. Maar ze wilde toch echt even weten waarom hij haar nummer had, en hoe hij eraan kwam. Ik besloot hem ook maar toe te voegen. Al snel leek hij aardig, maar wel een beetje mysterieus. Ik besloot toch maar te vragen waar hij R van kende, en waarom hij haar nummer had.

Ongeveer 5 minuten later kwam hij met haar complete thuisadres, haar telefoonnummer, haar 06-nummer... 3 minuten later somde hij ook mijn adres, telefoonnummer, en 06 nummer op. Wij werden heel erg bang. Ik besloot maar verder te vragen; hoe kwam hij aan het adres. Hij zei: "Het is te vroeg om te vertellen waar ik het van heb" Ik nam er absoluut geen genoegen mee, en vroeg verder en verder. Hij vroeg me mee uit. Ik zei: nee, ik ga niet zonder mijn vriend op stap, sorry. Hij drong heel erg aan, maar ik bleef 'nee' zeggen.

Totdat hij zei: Je gaat: OF met me uit OF ik kom naar je huis toe en beleven we een gezellig avondje.. Hij begon een heel verhaal wat hij wilde doen met me. Hij regelde de condooms wel, en het zou een geweldig avondje worden. Hij wist waar ik woonde en zei: "Zozo, dat is een eindje rijden, maar geloof me: IK zal er zijn." Ik werd heel erg bang, en waarschuwde mijn vriends broer. Hij heeft er verder niet veel mee gedaan. Voordat ik hem blokte zei hij: Aankomende zaterdag ben jij eerst aan de beurt, en daarna je vriendin. Je vriend gaat btw dood..

Hij heeft nog meer erge dingen gezegt, en ik durf het huis niet meer uit. Mijn moeder deed zo nuchter, dat ik echt kwaad werd. Ze zei: "Ach, als hij hier staat lust je vader hem rouw, en als hy niet weg gaat: waarschuwen we de politie."

Ik weet dat er verder vrij weinig aan gedaan kan worden, maar ik wil toch weten of jullie dat ook wel eens hebben meegemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan? Ik ben echt heel bang, en thui

s zijn ze boos op me dat ik dit heb aangehaald...

ik heb zoiets meegemaakt nou nog steeds tis klote voor je sterkte ermee
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:09
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik hoor net dat die jongen dus heel gevaarlijk is.. Ik voel me echt niet veilig..

Bedankt voor je reactie..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:10
Joenes
Avatar van Joenes
Joenes is offline
Gewoon lekker aangifte doen van zoiets. Wat een zot zeg.
__________________
Elke minuut die je je drukt maakt over het verleden gaat af van je toekomst
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:13
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 12-12-2005 @ 16:09 :
Ik hoor net dat die jongen dus heel gevaarlijk is.. Ik voel me echt niet veilig..
Wat heeft hij dan voor gevaarlijks gedaan. Ik denk niet dat hij je zomaar zal opzoeken, maar als die gast helemaal leip is zou ik inderdaad een beetje oppassen. Maar zo snel zal dat niet gebeuren, zeker niet als jij met meerdere bent.
__________________
Three Swiss switched witches watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swiss switched witch watches which Swiss Swatch watch switch?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:14
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
En nu hoor ik dat hij op een andere lokatie van onze school zit. En geen 'mike' heet, maar 'sahmed'..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 12-12-2005 @ 16:14 :
En nu hoor ik dat hij op een andere lokatie van onze school zit. En geen 'mike' heet, maar 'sahmed'..
hmmmmmm das helemaal erg tegen je leraar zeggen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:30
Verwijderd
Eigenlijk is die reactie van je ouders juist wel treffend lijkt me. Die zien waarschijnlijk ook wel de boel in perspectief, namelijk dat het gewoon een nogal achterlijke knul is met een grote mond, en dat als hij echt de daad bij het woord voegt ze wel verder zien.

Je kunt je afvragen wat voor nut het heeft om aangifte te doen, want je kunt niet echt iets bewijzen en ook al zou je het wel doen, dan zal de politie ook alleen maar zeggen dat je wachten moet tot hij daadwerkelijk iets onderneemt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2005 @ 16:30 :
Eigenlijk is die reactie van je ouders juist wel treffend lijkt me. Die zien waarschijnlijk ook wel de boel in perspectief, namelijk dat het gewoon een nogal achterlijke knul is met een grote mond, en dat als hij echt de daad bij het woord voegt ze wel verder zien.

Je kunt je afvragen wat voor nut het heeft om aangifte te doen, want je kunt niet echt iets bewijzen en ook al zou je het wel doen, dan zal de politie ook alleen maar zeggen dat je wachten moet tot hij daadwerkelijk iets onderneemt.
dan is het mischien al te laat????
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
lisser schreef op 12-12-2005 @ 16:47 :
dan is het mischien al te laat????
Misschien, maar die kans moet je een beetje inschatten. Je kunt als politie natuurlijk ook niet een agent in de tuin zetten van iedereen die ooit een keer een doodsverwensing naar zijn hoofd heeft gekregen. Ook zijn vrijwel alle doodsbedreigingen niet serieus. Een bekende uitspraak (van de hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk) is dan ook 'schelden kan iedereen en moordenaars dreigen niet'.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zou er ook niet zo'n drama van maken. Het was waarschijnlijk een 16 jarig gozertje die met zn vriend een lolletje beleefde. Waarschijnlijk heeft hij het nummer via een ander gozertje die jullie vaag kent ofzo. En wat wil je doen? De politie zal je niet zo serieus nemen denk ik. Daarbij zijn je ouders er toch?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2005 @ 16:30 :
Je kunt je afvragen wat voor nut het heeft om aangifte te doen, want je kunt niet echt iets bewijzen en ook al zou je het wel doen, dan zal de politie ook alleen maar zeggen dat je wachten moet tot hij daadwerkelijk iets onderneemt.
Ze weet wie hij is. Hij heeft doodsbedreigingen gedaan. Nee, de hele dag bij haar huis posten zal geen reële optie zijn, maar ze hebben toch de mogelijkheid die jongen eens aan de tand te voelen? Zijn doodsbedreigingen trouwens niet strafbaar?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 17:56
Verwijderd
Ja, op papier wel natuurlijk, maar weet je hoeveel mensen er dagelijks in heel Nederland met de dood cq. lichamelijk letsel worden bedreigd? Het meeste (zeg maar gewoon 99.8%) daarvan is echt puur dom scheldwerk. Vooral mensen van een wat minder verfijnd soort grijpen snel naar uitdrukkingen als 'ik maak je dood' om dit of dat.

Als je daarvan aangifte doet zal je toch te horen krijgen terug te komen als het nog een keer voorkomt. Als die knul echt niet spoort dan denk ik dat een agent die bij hem op de stoep staat om hem aan de tand te voelen hem alleen nog maar kwader maakt. Gewoon even afwachten. Probeer in elk geval niet alleen te lopen wanneer mogelijk, waarschijnlijk voel je je dan ook veiliger.

Als er meer van dat soort gedrag van zijn kant komt zou ik wel aangifte doen. Als hij behalve die doodsbedreiging bijv. ook nog tientallen mailtjes per dag stuurt en je twintig keer per dag opbelt o.i.d. dan begint het al snel op stalken te lijken en daar kan de politie veel meer mee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
waarschijnlijk is het gewoon een seksueel gefrustreerde leipo. Grote kans dat het bij dreigen blijft, het blijft kut, daar niet van.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Iemand die van internet al je gegevens kan achterhalen moet wel een gigantische nerd zijn, niet veel te vrezen lijkt mij.

Ik word wel vaker bedreigd via msn en ik nodig ze dan ook altijd van harte uit het hard te maken, maar tot nu toe nog niet een die dat heeft gedaan

Heb je het gesprek bewaard?
Zo ja, doe gewoon aangifte bij de politie en zeg dat tegen die gozer. Als ze eenmaal in de gaten hebben dat je je dat niet zomaar laat zeggen haken ze vaak erg snel af.

Verder veel sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:41
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
MTpower schreef op 12-12-2005 @ 19:21 :
Iemand die van internet al je gegevens kan achterhalen moet wel een gigantische nerd zijn, niet veel te vrezen lijkt mij.

Ik word wel vaker bedreigd via msn en ik nodig ze dan ook altijd van harte uit het hard te maken, maar tot nu toe nog niet een die dat heeft gedaan

Heb je het gesprek bewaard?
Zo ja, doe gewoon aangifte bij de politie en zeg dat tegen die gozer. Als ze eenmaal in de gaten hebben dat je je dat niet zomaar laat zeggen haken ze vaak erg snel af.

Verder veel sterkte ermee
Ik ga -als het goed is- vanavond aangifte doen. Ik heb een foto, en 2 msn gesprekken tussen mijn vriendin en mij + die rotzak en mij...

Wie weet leverd het wat op.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2005 @ 17:00 :
Misschien, maar die kans moet je een beetje inschatten. Je kunt als politie natuurlijk ook niet een agent in de tuin zetten van iedereen die ooit een keer een doodsverwensing naar zijn hoofd heeft gekregen. Ook zijn vrijwel alle doodsbedreigingen niet serieus. Een bekende uitspraak (van de hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk) is dan ook 'schelden kan iedereen en moordenaars dreigen niet'.
ja daar heb je ook wel weer gelijk in
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2005, 18:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 12-12-2005 @ 19:41 :
Ik ga -als het goed is- vanavond aangifte doen. Ik heb een foto, en 2 msn gesprekken tussen mijn vriendin en mij + die rotzak en mij...

Wie weet leverd het wat op.
ik hoop voor je dat het wat opleverd hou ons op de hoogte
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MTpower schreef op 12-12-2005 @ 19:21 :


Heb je het gesprek bewaard?
Zo ja, doe gewoon aangifte bij de politie en zeg dat tegen die gozer. Als ze eenmaal in de gaten hebben dat je je dat niet zomaar laat zeggen haken ze vaak erg snel af.
je kan ook tegen die lad alleen zeggen dat je aangifte hebt gedaan. Waarschijnlijk is dat al genoeg om hem in zijn broek te laten schijten.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:45
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 12-12-2005 @ 19:44 :
je kan ook tegen die lad alleen zeggen dat je aangifte hebt gedaan. Waarschijnlijk is dat al genoeg om hem in zijn broek te laten schijten.
Maarja, hij weet mijn adres..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:46
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
lisser schreef op 12-12-2005 @ 19:43 :
ik hoop voor je dat het wat opleverd hou ons op de hoogte
Zal ik doen!

Verdere tips zijn van harte welkom...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 12-12-2005 @ 19:45 :
Maarja, hij weet mijn adres..
dan kan je later ook aangifte doen. Maar misschien is die gast al bang als je zegt dat je aangifte hebt gedaan. Anyway, succes met aangifte doen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 15:10
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Er is gisteren GEEN aangifte gedaan. Meer kan ik er nog niet over kwijt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 16:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
@TS

Hmm ik ben zelf wel eens slachtoffer geweest van een zinloos geweld delict.

Heel vervelend, maar als je je bang laat maken, maak je het alleen maar erger. Zodra hij ziet dat hij de controle over je heeft, gaat hij er gewoon mee door. Daarom is het zo belangrijk dat je er nuchter onder blijft.

Zelf heb ik destijds gelijk aangifte gedaan en 2 dagen later durfde ik alweer langs de plaats des onheils, zonder emotionele gedachtes. Gewoon nuchter blijven dus. Even bang zijn mag best, maar laat het niet te lang duren.

Bovendien gaat men vandaag de dag nogal laks om met dat soort opmerkingen dus ik vraag me af hoe serieus je hem moet nemen. Als er een vervolg komt, kun je altijd nog aangifte doen. En zoals iemand al zei, je kunt natuurlijk altijd tegen hem zeggen dat je aangifte gaat doen, of hebt gedaan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2005, 19:38
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
log saven + e-mail adress

opschrijven hoe je hem hebt leren kenne
printen
en dan aangifte doen


en je niet bang laten maken

90% doet zoeits juist alleen daarom
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 20:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik snap niet waarom je gaat msnnen met een wildvreemde jongen, en waarom jij hem dan ook gaat toevoegen.
Een simpel smsje terug: sorry volgens mij heb je het verkeerde nummer, ik ken je niet. Was toch veel handiger geweest?

Maar goed, laat je niet opfokken, dat is het enige waar hij op uit is. Je woont bij je ouders en die jongen zal heus niet opeens komen inbreken ofzo. Succes.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Misschien leest ie je berichten op dit forum ook wel
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 09:45
Verwijderd
Altijd vervelend, zulke mensen. Ik denk een bekende van een bekende van jullie twee, dat hij daarom zo makkelijk aan je adres komt. Verder als je bijvoorbeeld naam en toenaam op internet hebt staan, je ook vrij snel een adres erbij weet te zoeken. Hoe dan ook, nog sterkte er mee.

Zelf heb ik er nooit last van gehad, maar ik lust hem rauw.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:08
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
WTF...zo'n gozer is dus echt een Creep hea!

Doodsbedreigingen zijn strafbaar, je kan aangifte doen bij de politie en vragen of ze een agent met je mee willen sturen...dan kan jij die kerel wel aanwijzen en wordt er tenminste meteen wat aan gedaan!

In ieder geval ongelofelijk veel sterkte toegewenst
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 15:26
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-12-2005 @ 23:34 :
Misschien leest ie je berichten op dit forum ook wel
Daarom vertel ik ook niet alles..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 17:40
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 14-12-2005 @ 16:26 :
Daarom vertel ik ook niet alles..
heb je het al opgelost?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 22:03
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Laten komen en opwachten met honkbalknuppel. Met voorkeur inclusief roestige spijkers , nodig een paar vrienden uit en maak er een gezellig avondje van. Zulke jongeren reageren alleen maar op lichammlijke pijn, ze zijn te dom om normale logica te snappen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 22:22
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 15-12-2005 @ 23:03 :
Laten komen en opwachten met honkbalknuppel. Met voorkeur inclusief roestige spijkers , nodig een paar vrienden uit en maak er een gezellig avondje van. Zulke jongeren reageren alleen maar op lichammlijke pijn, ze zijn te dom om normale logica te snappen
Heb je nog een leuk avondje ook

Ik moet eerlijk toegeven dat dit ook de manier is die ik het meeste gebruik om dit soort gevalletjes op te lossen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 00:33
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 15-12-2005 @ 23:03 :
Laten komen en opwachten met honkbalknuppel. Met voorkeur inclusief roestige spijkers , nodig een paar vrienden uit en maak er een gezellig avondje van. Zulke jongeren reageren alleen maar op lichammlijke pijn, ze zijn te dom om normale logica te snappen
Onzin natuurlijk. Geweld is over het algemeen niet de manier om dingen op te lossen. Als jij geweldig gaat gebruiken dan kun je jezelf alleen maar meer in de problemen brengen. Al vind ik geweld uit zelfverdediging wel weer een legitiem doel.

Heb je wel eens een zelfverdedingscursus gedaan? Als ik jou was zou ik dat wel gaan doen, evt. met die vriendin. Dan voel je je waarschijnlijk in de toekomst veel veiliger en zekerder in dit soort situaties en weet je wat je moet doen mocht er eens echt iets gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 01:32
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 16-12-2005 @ 01:33 :
Al vind ik geweld uit zelfverdediging wel weer een legitiem doel.
Dat zal niemand ontkennen, maar deze figuren zitten zich gewoon mentaal af te trekken op zo wreed mogelijke manieren om zo'n kerel in elkaar te trappen. Je kunt je afvragen of dat gezond is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2005, 06:08
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-12-2005 @ 02:32 :
Dat zal niemand ontkennen, maar deze figuren zitten zich gewoon mentaal af te trekken op zo wreed mogelijke manieren om zo'n kerel in elkaar te trappen. Je kunt je afvragen of dat gezond is.
Wat is dat nou weer? Als jij het niet met ze eens bent OK, maar waarom moet het nou weer zo weinig subtiel?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 13:54
Verwijderd
Is het niet gewoon een stomme grap.. Lijkt me wel een beetje vaag allemaal. Misschien kent die jongen weer iemand die jullie kent en dachten ze laten we hen even lekker op stang jagen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 16:58
JoV
JoV is offline
Ergens kan ik je ouders wel begrijpen.

Maak je er niet te druk om, het zijn gewoon praatjes van 'stoere' jongen met een klein hartje. Zoals je al aangaf, hij kent je niet of nauwelijks en zal je dus niet iets aan willen doen met het risico opgepakt te worden.

Heb je ooit in de krant zien staan 'jongen doet meisje dat hij niet kent en dat niet in de buurt woont iets aan'?

Ik niet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:27
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
JoV schreef op 16-12-2005 @ 17:58 :
Ergens kan ik je ouders wel begrijpen.

Maak je er niet te druk om, het zijn gewoon praatjes van 'stoere' jongen met een klein hartje. Zoals je al aangaf, hij kent je niet of nauwelijks en zal je dus niet iets aan willen doen met het risico opgepakt te worden.

Heb je ooit in de krant zien staan 'jongen doet meisje dat hij niet kent en dat niet in de buurt woont iets aan'?

Ik niet.
Nee klopt, zo bang ben ik nu (inmiddels) ook niet meer..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:52
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Heb je nu aangifte gedaan?
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 12:07
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 16-12-2005 @ 21:52 :
Heb je nu aangifte gedaan?
Nee, en dat heb je (als je dat had gelezen?) kunnen lezen hierboven...

Die gek is niet meer langs geweest.. Dus ik hoop weer rustig verder te kunnen gaan met mijn leven..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Heb je wel eens 2....
Verwijderd
21 27-07-2011 23:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
Gatara
499 14-10-2007 19:52
Flora & Fauna Jacht op vos in Friesland weer geopent
kees17
105 30-05-2005 16:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Veevoersector bedreigt gezondheid'
Gatara
16 01-02-2005 11:00
Psychologie bedreigt?
raarbeestje
42 02-07-2003 19:13
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.