Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2006, 22:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dit is de vorige http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 17-06-2006, 22:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en weer een en al ruzie
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-06-2006, 23:23
Verwijderd
thanx HaWaHaai!

OT: Ik heb natuurlijk weer eens niets gedaan vandaag, tenminste niet geleerd. Wel andere nuttige dingen gedaan; piano gespeeld, mensen gebeld die ik lang niet had gesproken, enz. Maarja, niet wat het plan was... Ik voel me ook gewoon niet zo lekker. Ik zou zo moeten gaan slapen, maar ik wil gewoon nog íets doen vandaag. Maarja...

P.S. waarom eindig ik in godsnaam altijd met maarja... alsof ik zo nuchter ben! Waarom kan ik niet gewoon zeggen dat ik het liefst mijn ogen eruit zou willen huilen, maar ik dat gewoon niet kan of liever gezegd niet kan toelaten...
Oud 17-06-2006, 23:35
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik hou de schijn maar gewoon hoog dat alles goed gaat.
Stapje voor stapje zal het toch wel beter gaan?
Kon je je gedachten maar uitschakelen.

En nu slapen.
Oud 17-06-2006, 23:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff ik trek het niet meer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 00:02
Verwijderd
Ik voel me echt fijn. Zoveel zin in vrijdag, zoveel pret gaat dat worden met zn 4ren naar Spanje.
Oud 18-06-2006, 03:22
Serinay~
Serinay~ is offline
De zon streelde m'n gelaat, een klein irritant klotemusje produceerde het nodige anti-geluid voor m'n wekker en TOEN KWAM ZIJ BINNEN. ZE KON HET WEER GEWOON NIET LATEN HE. Vergal m'n ochtend maar weer met je onuitstaanbare rotkop. Weet je, ze moet echt eens leren haar muil te snoeren. Heb je dan niet door dat tegen me aan staan kakelen terwijl ik nog half bewusteloos ben gewoon niks oplevert? En al was ik bij bewustzijn, geloof je nou werkelijk dat het met ook maar iets kan schelen dat die bananenschil in het verkeerde vakje ligt? Je vindt altijd wel IETS om eindeloos over te zaniken. Bij het minste of het geringste dat ik niet doe 'zoals het hoort' krijg ik jou op m'n dak. Kritiek is het enige dat jij kunt leveren. Wanneer ik iets bereik, kleineer je het. Nooit vraag je me eens hoe het met me gaat. Wat ik zoal heb meegemaakt. Je interesseert je geen hol voor de dingen die mij bezighouden. Maar O-WEE als ik niet braaf luister naar jou onophoudelijk geklaag over je werk. O-WEE als ik subtiel breng dat je nou eindelijk eens een sok erin moet duwen omdat ik weg moet want dan ben ik natuurlijk weer de boosdoener.

Niet dat jouw mening mij ook maar iets interesseert. Ik mag jou niet.

Je zegt steeds dat we geen geld hebben, dat we zuinig moeten zijn, dat die nieuwe schoenen, die overigens 'n KOOPJE WAREN en ronduit onweerstaanbaar zijn, er niet inzitten vandaag/morgen/overmogen of tot de eerstvolgende oma die heengaat.
Ach, begrijpelijk. Maar we kunnen natuurlijk niet zonder de nieuwste iPod voor je maandelijkse hopeloze pogingen tot een work-out om al dat vetmesterij dat aan je vatsig lijf is vastgekoekt weg te branden.
En natuurlijk is een leven zonder een tuin van 20000 euro ook onverdraagbaar. En zo'n laptop verouderd ook zoooo snel, na 'n maandje is zo'n ding ook minder waard dan een nasmeulend hoopje schroot. EEN INTERNET-ABONNEMENT van minder dan 50euro in de maand zou ook te gek voor woorden zijn gewoon. En je mobiel, wat is een mens ook zonder een MOBIEL, kun je ook met geen mogelijkheid 5 minuten met rust laten want STEL DAT JE NIET OP DE HOOGTE BENT VAN ALLES WAT IEDEREEN OVERKOMT.

Bemoeiziek, irritant, hypocriet, schijnheilig, egoistisch en dom als een stuk brandhout, dat ben je. Ik kan eerlijk zeggen dat het me totaal niks zou doen wanneer je nu, TER PLEKKE, prompt op je afzichtelijke muil valt en sterft. Ik haat je.

Zo.
Zeg, dat lucht echt op.

Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 03:27.
Oud 18-06-2006, 04:30
Redhair
Redhair is offline
@Moon, dank je wel!
@Mala, waar zag je me op het station dan?

D. was hier. Gezellig, zoals altijd. Ik zat op een wolk. Voelde me gelukkig. Om half twee kreeg ik een smsje van een vreemd nummer. J., fucking J. smste wat ik vanavond ging doen. Omg, wat is dit? Gisteravond vroeg hij of ik langs kwam, nu wilde hij weer. Wil hij gewoon vrienden zijn? Wil hij alleen met mij zoenen? Wil hij het nu wel proberen, wat in februari niet lukte, toen hij zo in de war was door het afkicken? Heb terug gesmst dat ik weer naar de kroeg ging, maar een andere keer graag wil komen.

In de kroeg lekker gedanst met D.. Hij kwam ook weer. Ik voelde niets. Ik deed weer afstandelijk. Het boeide me weinig dat ik gister misschien lullig was en nu weer. Donderdag was ik nog verliefd. Hoe kan dit? Door de pep? Door de aandacht van J.? Omdat N. weer terug is? Door de kus van N. gister? Ik vind het raar. Voel me nu wel lullig opzich. Ik wil hem geen pijn doen, niet kwetsen. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Zijn bambi ogen, die me eerder elke keer inpakten, doen me helemaal niets. Vage shit.

Ik kan alleen maar denken aan J., aan N., aan dat leuke verleden wat terug lijkt te komen. Het zou zo mooi zijn. Maar ik moet oppassen. Ja, N. komt waarschijnlijk weer naar deventer, maar voor hoelang? Zal hij weer vluchten? En J., wat wil hij? Ga ik me weer rot voelen, omdat het anders gaat lopen dan ik zou willen? Ach, ik zie wel. Voel me goed. Fucking brak, dat wel. Hoop dat ik zo in slaap val. Mijn laatste speed is op, snel weer geld verdienen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 18-06-2006, 06:55
Verwijderd
Ik ben moe, ik wil slapen. Het is ook veel te vroeg voor de zondag, maar het is al heel wat dat ik niet tig keer wakker ben geworden, dus ik moet blij zijn. Vandaag een aantal 'vaderdagverplichtingen'. We hebben wel leuke cadeautjes gekocht...voor de één een voetbal van chocola (die nog vrij groot is) en voor de ander twee boekjes. Verder nog cadeautjes voor de verjaardagen van (schoon)zus en zwager. En gister eindelijk nieuwe schoenen gekocht...het schijnt me niet gegund te zijn: over mijn maat uitverkocht. Nu heb ik ze helaas net in een andere kleur dan ik eigenlijk wilde, maar het is het enige wat leuk was en nog een beetje in mijn maat te krijgen was. Verder nog heel veel andere dingen gekocht...gister vooral mijn man, ik de dagen daarvoor ik vooral. (Wel jammer, want gister kregen we kortingsbonnen...had me 20 euro gescheeld. )
Oud 18-06-2006, 07:51
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Een kilo erbij. Maar gelukkig voel ik me redelijk rustig. Wat vroeg wakker, maar niet meer zo wanhopig en dramatisch als gisterenavond.

Ik maak het wel weer goed, one way or the other.

De dag is mooi, ik ga straks wandelen denk ik .
Oud 18-06-2006, 07:51
farai
Avatar van farai
farai is offline
Deze verbrande kreeft doet de groetjes aan het hele forum en geeft hele dikke knuffel aan een hele lieve engel.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 18-06-2006, 09:33
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wow, dat was echt een kutdroom.
Oud 18-06-2006, 09:55
Verwijderd
Ik ben zo onwijs moe. Sinds ik uit mn bed ben wil ik het liefst weer terug en weet ik zeker dat ik zo in slaap zou vallen. Heb ook nog steeds last van mn buik.
Helaas moet ik nog veel doen. Hoewel twee opdrachten, maar die kosten nogal wat tijd.
Gister wel een bikini gekocht! Sinds vier jaar ofzo. Hij is heel mooi, ben benieuwd of ik hem aan durf te doen want mn benen zijn er verschrikkelijk in...
Anyway, nu maar aan het werk. De laatste loodjes van het schooljaar en dan hopelijk mn P.
Oud 18-06-2006, 10:17
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Oeh. Het gaat goed! Ben alleen nogal snel moe laatste dagen..
Morgen weer gezellig naar de psych.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 18-06-2006, 10:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik zoek een nieuwe rug..
iemand?
en vanavond bbq-en
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-06-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 18-06-2006 @ 08:51 :
Deze verbrande kreeft doet de groetjes aan het hele forum en geeft hele dikke knuffel aan een hele lieve engel.

*geeft ijsje om af te koelen*
(K)
Oud 18-06-2006, 10:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jeeej! We gaan weer lekker door op dezelfde verklote manier! Weer m'n windows naar de tering, weer m'n concentratievermogen op 0,0.. YES jongens, dit is zoals we het willen. TOPPIE! We gaan gewoon lekker blijven zitten dit jaar, echt leuk, feestje!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-06-2006, 10:56
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Pff oké, complete melt-down.
Mijn pa en zijn vriendin zijn uit elkaar, ik ben zelf behoorlijk in de war over wat er gisteravond gebeurd is met mijn ex, ik heb zwaar de behoefte om erover te praten met iemand maar de situatie laat dat niet toe, behalve met mijn ex maar die heeft vandaag geen tijd dus zit ik maar in mijn eentje een beetje op mijn kamer niks te doen. Ik baal hiervan.
__________________
Guitarred and feathered
Ads door Google
Oud 18-06-2006, 11:19
Verwijderd
@ Redhair, ik stapte in de trein naar Zwolle, met twee jongens waarvan één met een enorme zwarte krullenbos en één met gemilimeterd blond haar en een vrouw.
En jij stond daar met nog iemand anders geloof ik, weet eigk niet precies.

OT: Eh ja gisteravond iets heel doms gedaan. Verder voor het eerst boos op een supergoede vriendin en dat voelt kut, ook al is het eigenlijk alweer goed.
Pfff en maar verlsagen maken.
Oud 18-06-2006, 11:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en weer een dag naar klote
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 11:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Verdomme, shit shit shit... Het loopt uit de hand.
Oud 18-06-2006, 12:37
Verwijderd
Bwggg ik snap geen flikker meer van de situatie. Wie is nou boos op wie en wie vindt nou wat. En dan praat ik met een heel dierbare vriend van míj en dan hoor ik dat hij weer allemaal onzindingen over mij heeft gezegd tegen die vriend van míj.
Oud 18-06-2006, 13:02
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-06-2006 @ 11:49 :
ik zoek een nieuwe rug..
iemand?
en vanavond bbq-en
Ik zoek dr ook een..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 13:27
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Mala schreef op 18-06-2006 @ 12:19 :
Eh ja gisteravond iets heel doms gedaan.
ik ben nieuwschierig

ot: gaap&moe + morgen werken. Maar wel lekker geslaagd, en lekker feestje gehad enzooo.
Oud 18-06-2006, 13:36
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oja ik heb ook iets doms gedaan, een lekke thermofles vol met rum (ja mn slagingscadeau van mn moedy) in mn logeer tas gedaan, en toen moest ik m maar in 1 x leegdrinken en ik kan niet zo tegen drank . en toen ruikte mn ondergoed en sokken naar drank iehl
Advertentie
Oud 18-06-2006, 14:33
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 18-06-2006 @ 14:36 :
oja ik heb ook iets doms gedaan, een lekke thermofles vol met rum (ja mn slagingscadeau van mn moedy) in mn logeer tas gedaan, en toen moest ik m maar in 1 x leegdrinken en ik kan niet zo tegen drank . en toen ruikte mn ondergoed en sokken naar drank iehl
Mala was dommer kan ik uit betrouwbare bron melden
__________________
Guitarred and feathered
Oud 18-06-2006, 15:54
fractuur
fractuur is offline
Ik kom er net achter dat ik in twee dagen nog een groot essay moet schrijven. Haha.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 18-06-2006, 16:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wou ik een milkshake te gaan halen raken ik helemaal in paniek omdat er een groepje mensen buiten stond terug rijden naar huis en van me fiets afgevallen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 16:08
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 18-06-2006 @ 14:27 :
ik ben nieuwschierig
Hehe nou je mist er niets aan. Dat kan ik je wél vertellen.


Pff ik word gek van al die dingen die k nog moet doen. Heb zin om het op te geven. Net ging ik even in de zon liggen om uit te rusten, val ik in slaap, word ik 10x zo brak wakker
Oud 18-06-2006, 17:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik mis mensen. Ik mis contact. Ik mis lol hebben met vrienden. Ik mis het kunnen praten met mensen. En ook nog steeds mis ik hem. Nog steeds. Maar ik wil hem niet missen, want als ik toen vergelijk met nu, is het nu gewoon te kut voor woorden. En die tijd van toen komt nooit meer terug. Mijn beste vriend komt nooit meer terug. Want als je niet meer met iemand mag praten is het lijkt mij geen beste vriend meer...
Waarom moet het zo lang duren voordat de pijn over is. Waarom gaan sommigen na een maand al verder en ik na 4 maanden nog steeds niet. *zucht* Ik word zo moe van mezelf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-06-2006, 17:47
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Veel drank kan best fijn zijn

En geen eens een kater oid, heb ik nooit
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 17:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me vet
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 18:01
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 18-06-2006 @ 18:56 :
ik voel me vet
ik ook maar dat is altijd heel erg op zondagavond
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 18:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bij men altijd
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 18:28
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ja ok heb ik ook wel, maar mijn buik is nu ook nog opgezet omdat ik gebakken aardappelen moest eten.
Ik zie eruit alsof ik zwanger ben.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 18:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik moest persee friet eten en vette kassoufle
terwijl ik verdomme gewoon 2 sneetjes brood wou
heb geluk dat ik overdag al niks gegeten heb en mijn buik is ook opgezet nou
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 18-06-2006, 18:35
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 18-06-2006 @ 19:30 :
ik moest persee friet eten en vette kassoufle
terwijl ik verdomme gewoon 2 sneetjes brood wou
heb geluk dat ik overdag al niks gegeten heb en mijn buik is ook opgezet nou
Vet klote is dat ja, eet je wat krijg je gelijk een enorme buik. Zeker bij die vette troep. Ik heb maagpillen maar die helpen vrij weinig.
Ik moest vandaag 3 keer eten met de familie samen hiephoi. "ja dat is gezellig"
Je eet toch zeker niet voor de gezelligheid of wel.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 18:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-06-2006 @ 19:35 :
Vet klote is dat ja, eet je wat krijg je gelijk een enorme buik. Zeker bij die vette troep. Ik heb maagpillen maar die helpen vrij weinig.
Ik moest vandaag 3 keer eten met de familie samen hiephoi. "ja dat is gezellig"
Je eet toch zeker niet voor de gezelligheid of wel.
dat is waar ik eet alleen savonds en probeer meestal friet en aardapellen enzo over te slaan en minder dan een half bord te eten enzo
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 18:41
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 18-06-2006 @ 19:37 :
dat is waar ik eet alleen savonds en probeer meestal friet en aardapellen enzo over te slaan en minder dan een half bord te eten enzo
Ja idd, ik neem dan het allerkleinste aardappeltje dat ik kan vinden (ik vind aardappelen sowieso goor) zodat mn vader niet zeurt van 'heb je wel aardappelen gegeten blabla'
En ik eis kip of tartaar. Luisteren ze gelukkig wel naar.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 18:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-06-2006 @ 19:41 :
Ja idd, ik neem dan het allerkleinste aardappeltje dat ik kan vinden (ik vind aardappelen sowieso goor) zodat mn vader niet zeurt van 'heb je wel aardappelen gegeten blabla'
En ik eis kip of tartaar. Luisteren ze gelukkig wel naar.
ik probeer altijd alleen groene en stukje vlees
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 18:49
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 18-06-2006 @ 19:44 :
ik probeer altijd alleen groene en stukje vlees
Nou ja zo'n miniaardappeltje is niet zo heel veel kcal en dan krijg ik ook geen gezeur.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 18:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb hekel aan eten en drinken
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 18:53
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Drinken kan wel fijn zijn, ik heb een cola light verslaving. Oh ja en suikervrije kauwgom is ook fijn.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 18:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dat is waar ja of water
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 19:05
Redhair
Redhair is offline
Ach ja, ga elkaar opfokken door te vertellen hoe weinig jullie eten, slim! Tuurlijk zet je buik dan op, het krijgt een keer iets normaals te eten, dat is je maag niet gewent. Als je gewoon zou eten, je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid, zou je buik veel minder opzetten, maar dan val je zeker te weinig af.
Cola light is trouwens bullshit, door de 'lightstoffen' maak je insuline aan, meer dan je nodig hebt, die dan weer opgeslagen wordt als vet. Gewone cola is dus beter.

Ja, ik ben opgefokt, sorry. Kuteetstoornissen, kutgedoe, kutleven.
Kutgebrek aan speed, kutgebrek aan geld.
Neem me wel een ding heel duidelijk voor. Geen speed van J. vragen. Als hij het aanbiedt, oke, maar niet meer zoals toen. Niet vragen of hij heeft, of ik alsjeblieft een lijn van hem mag. Niet het junkiegedrag van toen vertonen. Hetzelfde geldt bij N..
Als we weer vrienden worden, mag die vriendschap niet op basis van drugs zijn.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 18-06-2006, 19:13
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Redhair schreef op 18-06-2006 @ 20:05 :
Ach ja, ga elkaar opfokken door te vertellen hoe weinig jullie eten, slim! Tuurlijk zet je buik dan op, het krijgt een keer iets normaals te eten, dat is je maag niet gewent. Als je gewoon zou eten, je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid, zou je buik veel minder opzetten, maar dan val je zeker te weinig af.
Cola light is trouwens bullshit, door de 'lightstoffen' maak je insuline aan, meer dan je nodig hebt, die dan weer opgeslagen wordt als vet. Gewone cola is dus beter.

Ja, ik ben opgefokt, sorry. Kuteetstoornissen, kutgedoe, kutleven.
Kutgebrek aan speed, kutgebrek aan geld.
Neem me wel een ding heel duidelijk voor. Geen speed van J. vragen. Als hij het aanbiedt, oke, maar niet meer zoals toen. Niet vragen of hij heeft, of ik alsjeblieft een lijn van hem mag. Niet het junkiegedrag van toen vertonen. Hetzelfde geldt bij N..
Als we weer vrienden worden, mag die vriendschap niet op basis van drugs zijn.
Ik fok niemand op en ik pas mn eetgewoonten ook niet aan op wat ik hier lees, ik heb allang mn eigen schema.
Tis net als met pro-anasites enzo, je creeert echt geen eetstoornis door alleen maar te lezen dat anderen weinig eten.
Ik wil gewoon af en toe mn verhaal kwijt, ik kan wel tegen iemand uit mn omgeving gaan aanlullen maar die snappen het niet en beginnen alleen maar te zeuren dat ik niet dik ben en normaal moet eten.
Ik weet ook heus wel dat mijn maag daarom uitzet, maar dat deed ie ook al wel toen ik meer at dan ik nu doe. Zo'n 1500 kcal per dag was dat, dus dat was voldoende. Toen kwam ik trouwens 5 kilo aan
En ik weet ook dat cola light slecht is en dat ik veel meer zou moeten eten maar ja.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 19:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
[QUOTE]da leentjuh schreef op 18-06-2006 @ 20:13 :
[B]Ik fok niemand op en ik pas mn eetgewoonten ook niet aan op wat ik hier lees, ik heb allang mn eigen schema.
Ik wil gewoon af en toe mn verhaal kwijt,
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 19:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-06-2006 @ 20:13 :
Ik fok niemand op
Redhair zegt anders wel dat ze opgefokt is?

En ik ben het met haar eens dat dit niet de plek is om hierover te (slow) chatten.
__________________
Oud 18-06-2006, 19:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Darkfairy en Da Leentjuh: Misschien dat jullie het niet zien maar ik begin het ook behoorlijk irritant te vinden, en kan me voorstellen dat er zo nog meer zijn. Niet om jullie aan te vallen maar als je er zo graag over wilt praten kun je misschien beter pm'en met elkaar, dit lijkt meer op chatten in een topic dat daar niet voor is bedoeld?

OT: Ben er bijna helemaal klaar voor. Morgen kunstgeschiedenis en Duits, neem zo nog even m'n samenvattingen door en een Duitse tekst en dan ben ik wel klaar. Dan morgen naar therapie, heb wel wat beters te doen, zo voelt het nu. Daarna keihard leren voor m'n examens en wiskunde. Het moet lukken, het gáát lukken. Ik kan het wel. Gewoon niet denken aan alle negatieve shit, als ik gewoon doe alsof die er niet is, komt alles goed deze week. Niet ideaal maar het werkt.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-06-2006, 20:01
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik weet allemaal niet meer wat ik er mee meot en ik kan het niet eens hier neerzetten oimdat het zo een chaos in mijn hoofd is en ik niet eens meer weet wat de woorden envoor zijn ofzo
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.