Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 16:52
jojoba!
jojoba! is offline
Wat vind je lekker aan een neger ?
vraag voor de nederlandse dames.

"Met alle respect"
Oud 18-03-2002, 16:52
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
dus ik mag men mening niet zegguh omdat ik belg ben?
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Oud 18-03-2002, 17:05
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Wat is dit nu weer voor een kuttopic?
Alhoewel, laat het in godsnaam over kutten gaan, want het spijt me zeer, maar alle tintjes zijn best, behalve rascistische tintjes.

SLOTJE

[Dit bericht is aangepast door ConnX (18-03-2002).]
Oud 18-03-2002, 17:06
JFK
Avatar van JFK
JFK is offline
Slotje!
__________________
* geen sig *
Oud 18-03-2002, 17:17
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ze schijnen rijkelijker bedeeld te zijn qua geslachtsdelen.....en een bepaald soort meisje valt daar op.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 18-03-2002, 17:23
Verwijderd
nigga's hebben grote penissen! en ik kan het weten! alleen soms is dat toch niet zo fijn! kan vrij pijnlijk zijn
Oud 18-03-2002, 17:24
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Uhm, ik val niet op jongens om hun huidskleur of penisgrootte hoor, wat een onzinnige stelling
Oud 18-03-2002, 18:34
McMe
McMe is offline
Zo vreemd zou het toch niet zijn als sommige mensen een voorkeur hebben voor donkere mensen ("negers") of blanke mensen ("bleekscheten"). Jammer dat er gelijk over racisme wordt gesproken. Als mensen een voorkeur hebben voor blauwogige blonde goden ("ariërs"), zijn het dan ook meteen Nazi's? Mensen vallen nu eenmaal niet alleen voor innerlijk, maar zeker ook voor uiterlijk. En dan kan ik me best voorstellen dat mensen willen weten hoe hun smaak zich verhoudt tot die van anderen... Maar goed, de term "neger" is hier misschien wat ongelukkig gekozen, omdat hij nogal wat negatieve emoties oproept. Termen als "zwarte mensen" (donkere mensen is wat moeilijk, want dat kunnen ook blanke mensen met bruin haar zijn) of "mensen met een donkere huidskleur" zijn wat politiek correcter. Maar het betekent natuurlijk het zelfde.

Blablablabla...
Oud 18-03-2002, 20:39
Verwijderd
Misschien vinden ze de huid mooi donker?
Wat is dat nou voor een vraag?! Sommige mensen vallen op blond, anderen op donker, sheesh, interessant zeg....
Oud 18-03-2002, 20:40
Verwijderd
Citaat:
french kiss schreef:
dus ik mag men mening niet zegguh omdat ik belg ben?
neej natuurlijk niet. Kom nou, Belgen mogen niet spreken voor hun iets gevraagd word.

Oud 18-03-2002, 23:19
Verwijderd
nix
ik val nie zo op zwarte
Oud 18-03-2002, 23:31
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
nix
ik val nie zo op zwarte

Ik ook niet..
__________________
Vrijgezelllll
Oud 19-03-2002, 09:54
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
nigga's hebben grote penissen! en ik kan het weten! alleen soms is dat toch niet zo fijn! kan vrij pijnlijk zijn
je lult (deels)uit je nek want over het algemeen hebben blanke mannen een grotere stijve... En dat is wat uiteindelijk het belangrijkste is, niet de maat 'in rust'. Want in rust is de penis van een neger over het algemeen groter. Dit is wetenschappelijk aangetoond. Dus dat negers een grotere hebben is een fabel...
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Oud 19-03-2002, 10:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kupu schreef:
je lult (deels)uit je nek want over het algemeen hebben blanke mannen een grotere stijve... En dat is wat uiteindelijk het belangrijkste is, niet de maat 'in rust'. Want in rust is de penis van een neger over het algemeen groter. Dit is wetenschappelijk aangetoond. Dus dat negers een grotere hebben is een fabel...
Wow, dat wist ik niet . Weer wat geleerd .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 19-03-2002, 10:28
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
JFK schreef:
Slotje!
Precies, je vorige topic hierover was ook al gesloten, dus why begin je er nu weer over?
Oud 19-03-2002, 11:32
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Precies, je vorige topic hierover was ook al gesloten, dus why begin je er nu weer over?
Omdat een ezel zichzelf wel 'ns voor een 2de keer aan een steen stoot
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 13:44
Verhalen & Gedichten Condooms?
Shitonya
70 07-10-2007 16:26
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.