Oud 19-01-2018, 07:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Allemachtig Mema
Heb je wel een beetje vooruitzicht op wanneer die tijden over zijn? Of is dit een permanent ding?

En laat die koe vooral veel voor je koken, boodschappen doen het huis aan kant houden en dat soort fratsen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 19-01-2018, 07:26
Verwijderd
Die koe was al eerder wakker en zit "pas" een half uur op kantoor omdat het hotel niet eerder dan 6.30 uur ontbijt serveerde Maar ik doe vaak de boodschappen en kook denk ik ook wel geregeld, no worries.
Oud 19-01-2018, 07:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja maar jij red geen levens
En brave koe
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-01-2018, 10:14
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Normaal is hij niet eerder wakker maar hij kookt heel vaak en ook als ik dienst heb staat er een bakje om mee te nemen

Nog anderhalve maand deze tijden (zonder storm rond half zeven thuis) het werk en ziekenhuis waar ik nu zit zijn allemaal heel leuk maar de tijden zijn slopend.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-01-2018, 16:57
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ugh, broken package managers fixen. The joy.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-02-2018, 20:57
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Op vrijdag om negen uur naar bed
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 02-02-2018, 21:41
Verwijderd
Kusjememel
Oud 03-02-2018, 05:59
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Op een vrije zaterdag om zes uur klaar wakker
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-02-2018, 07:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Op vrijdag om negen uur naar bed
Citaat:
Op een vrije zaterdag om zes uur klaar wakker
Herkenbaar
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-02-2018, 07:52
Verwijderd
Op zaterdag om 7:30 uur op kantoor zijn.
Oud 03-02-2018, 08:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Op zaterdag om 7:30 uur op kantoor zijn.
RIP

Ik heb eigenlijk het weekend vrij maar ik vind het heel moeilijk om mijn werk te laten liggen en niet toch even mails te checken enzo.
Oud 03-02-2018, 09:11
Verwijderd
Ik had gisteren video-opnames voor een interview met mij als zogeheten expert Spannend en leuk, ben benieuwd hoe het wordt..
Oud 03-02-2018, 11:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was wel toe aan weekend, laatste paar weken maar 1 of 2 dagen voor mezelf gehad en ik merk dat het me echt opbreekt qua energie. Ik lig dus nog lekker in bed te chillen en ik ga ook helemaal niks doen dit weekend, behalve de (af)was. Boodschappen had ik donderdag na werk gedaan en ik vond het vreselijk, maar ik dacht “future me is me dankbaar” en dat is zeker waar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-02-2018, 11:48
Verwijderd
Citaat:
RIP

Ik heb eigenlijk het weekend vrij maar ik vind het heel moeilijk om mijn werk te laten liggen en niet toch even mails te checken enzo.
Ik lees constant werkmails. Ook op vakantie of zo. Ik vind dat ook helemaal niet storend, liever dan al gelezen dan dat ik op werk eerst een halve dag mijn mailbox doormoet.
Oud 03-02-2018, 12:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik laat in de werkapp vrij duidelijk merken dat ik klaar ben met alle bullshit, en ik krijg van collega's appjes met 'wajoooow! Lekker subtiel weer! lololol", maar ms. Manager heeft niks in de gaten en denkt dat ik uit een ei kom ofzo. :') Bye, bitch.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-02-2018, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik lees constant werkmails. Ook op vakantie of zo. Ik vind dat ook helemaal niet storend, liever dan al gelezen dan dat ik op werk eerst een halve dag mijn mailbox doormoet.
Ik vind het bij m'n functie horen
Oud 03-02-2018, 13:29
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik lees constant werkmails. Ook op vakantie of zo. Ik vind dat ook helemaal niet storend, liever dan al gelezen dan dat ik op werk eerst een halve dag mijn mailbox doormoet.
Same, alles van mijn belangrijkste opdrachtgever komt ook gewoon op mijn telefoon binnen. Vind het ook heel vervelend om niet op de hoogte te zijn, terwijl ik als freelancer toch echt ieder recht heb om niets werkgerelateerds te doen buiten de uren die ik factureer.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 03-02-2018, 16:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die mails zijn bij mij vooral ouders met vragen en zorgen, dingen die wel kunnen wachten tot na het weekend, maar het is prettig voor de mensen als ze het meteen weten. Echter zou ik het niet moeten zitten checken. Zo belangrijk is het niet dat het niet tot maandag kan wachten en ik kom slecht tot rust. Moet ik leren!
Oud 03-02-2018, 17:30
Verwijderd
Dat soort mail handel ik gewoon niet af Even vlaggetje en maandag verder.
Oud 03-02-2018, 17:31
Verwijderd
Als er trouwens enkele duizenden ouders zijn die dat opeens gaan mailen, dat is de reden dat ik een beetje de boel in gaten hou
Oud 03-02-2018, 21:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Die mails zijn bij mij vooral ouders met vragen en zorgen, dingen die wel kunnen wachten tot na het weekend, maar het is prettig voor de mensen als ze het meteen weten. Echter zou ik het niet moeten zitten checken. Zo belangrijk is het niet dat het niet tot maandag kan wachten en ik kom slecht tot rust. Moet ik leren!
Zeker belangrijk! Waarom 24/7 beschikbaar zijn?
Als beginneling ooit die fout gemaakt en toen een heel weekend hartkloppingen gehad van een ronduit vervelende en denigrerende mail van een ouder en nu geniet ik heel bewust van mijn weekend zonder werkstress!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-02-2018, 12:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zeker belangrijk! Waarom 24/7 beschikbaar zijn?
Als beginneling ooit die fout gemaakt en toen een heel weekend hartkloppingen gehad van een ronduit vervelende en denigrerende mail van een ouder en nu geniet ik heel bewust van mijn weekend zonder werkstress!
Hoe heb jij jezelf dat aangeleerd? Goed dat je daar nu zo van kunt genieten!!
Oud 04-02-2018, 13:57
Verwijderd
Gewoon niet meer naar je mail kijken
Oud 04-02-2018, 14:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik deed dat eerst ook nog wel regelmatig, maar ging dan ook snel er weer tijd in steken in het weekend, of savonds. Nu dus niet meer . Ook bewust alle werkgerelateerde shit van m'n foon verwijderd enzo. Als het echt belangrijk is belt men wel, of bel ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2018, 14:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik wilde hier iets verstandigs over zeggen, tot ik me realiseerde dat ik vandaag al 6 werkmails heb afgehandeld.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-02-2018, 14:46
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vrije dagen zijn veilig

En daarom zit ik nu te studeren en opdrachten te maken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-02-2018, 14:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hoe heb jij jezelf dat aangeleerd? Goed dat je daar nu zo van kunt genieten!!
Die ervaring was genoeg om mijn drang te negeren ieder moment te mail te checken. En toen kwam ik er ook vanzelf achter dat ik mijn werk net zo goed doe als ik niets doe op vrije dagen

Vandaag bankhang-pyjamadag. Love it!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-02-2018, 15:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wilde hier iets verstandigs over zeggen, tot ik me realiseerde dat ik vandaag al 6 werkmails heb afgehandeld.
oeps
Oud 04-02-2018, 18:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Eén keer op een zaterdag gewerkt. Doe ik nooit meer, tenzij ik een betere functie krijg en bijhorend loon.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-02-2018, 11:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eén keer op een zaterdag gewerkt. Doe ik nooit meer, tenzij ik een betere functie krijg en bijhorend loon.
Wat voor werk doe je?
Oud 06-02-2018, 11:50
Verwijderd
Er zijn 2 heel interessante vacatures. Maar ik wou dat ze er over een jaar pas waren of zo. Ik wil nog niet weg waar ik nu zit..
Oud 06-02-2018, 21:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wat voor werk doe je?
Claims Handler Motor bij een internationale verzekeringsmakelaar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-02-2018, 21:30
Verwijderd
Tussenpersoon autoschadeverzekeringen
Oud 06-02-2018, 22:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ben voor meer dan de helft van de zaken eindpersoon, als in: ik handel het omnium-gedeelte af of ik handel het rechtsbijstandsgedeelte af, zonder tussenkomst van een verzekeraar ofzo.
Ben dus net iets belangrijker dan dat, maar goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-02-2018, 23:06
neardo
neardo is offline
Ik kom er net achter dat ik pas op zondag 25 februari weer weekend heb. Oeps.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 07-02-2018, 12:13
Verwijderd
Ik heb zojuist gezien dat de natuurijsbaan een uurtje fietsen buiten Den Haag open is en nu kan ik me niet meer concentreren en wil ik ijsvrij.
Oud 07-02-2018, 14:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Moet je wat je aan het doen bent, perse vandaag doen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2018, 22:50
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik heb zojuist gezien dat de natuurijsbaan een uurtje fietsen buiten Den Haag open is en nu kan ik me niet meer concentreren en wil ik ijsvrij.
welke is dat?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 07-02-2018, 22:57
Verwijderd
Citaat:
welke is dat?
http://hard-gaatie.nl/
Oud 08-02-2018, 12:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg het aanbod of ik liever naar de klantenservice wilde (ik werk op inbound sales), dus ik heb daar een uurtje meegeluisterd. Het klonk wel oké, maar omdat ik van alle kanten coachings krijg om me beter te maken en ik er ook een uitdaging in zie om beter te worden, voelt overgaan naar de klantenservice een beetje als opgeven. Het zou misschien wel beter passen, maar ik heb nu al zo veel hulp (aangeboden) gekregen en ik heb best fijne collega’s, ik geloof niet dat ik moet gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2018, 12:51
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb tegenwoordig een stabureau. Even wennen, maar ik denk dat ik het wel fijn vind! Heeft er iemand ervaring mee? Zijn er nog tips?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2018, 12:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb tegenwoordig een stabureau. Even wennen, maar ik denk dat ik het wel fijn vind! Heeft er iemand ervaring mee? Zijn er nog tips?
Fizzle, jullie hadden toch ook zo'n sta-bureau?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-02-2018, 13:09
Verwijderd
Alles wat je moet weten staat hierin:

Oud 08-02-2018, 13:39
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Alles wat je moet weten staat hierin:

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-02-2018, 14:29
Verwijderd
Carter's bitch <3
Oud 08-02-2018, 15:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Steunkousen aanschaffen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-02-2018, 18:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, jullie hadden toch ook zo'n sta-bureau?
Dat hebben we gedemonteerd omdat we luie flikkers zijn maar het is wel lekker als afwisseling af en toe. Al ga ik liever een stukje wandelen dan achter mij bureau staan
Oud 08-02-2018, 18:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hebben van die bureaus die je hoger en lager kan zetten, op lange dagen is het soms best fijn om tussendoor even te staan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2018, 18:52
Verwijderd
Ik ren zoveel op m'n werk dat ik blij ben dat ik even aan een bureau kan zitten
Oud 08-02-2018, 18:55
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Mijn stagiaire had zelfgemaakte cake meegenomen en dat was verdomd goede cake.
__________________
Rodent of unusual size
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.