Oud 30-04-2018, 08:28
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 18-01-2021 om 16:55. Reden: topic verwijderen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 12:05
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Meer oefenen, wat ik zo hoor is full attack! Jah dat werkt niet. Opbouwen, opbouwen en praten

Laatst gewijzigd op 01-05-2018 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 15:39
timmie1305
timmie1305 is offline
ik zou der misschien met een jongen laten afspreken en dat ze daar dan mee probeert klaar te komen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2018, 05:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het is moeilijk om zo vanaf de zijlijn te zeggen wat ze kan doen. Er kan te veel aan de hand zijn. Misschien heeft ze een fetisj. Misschien is ze aseksueel. Misschien heeft ze PTSD, dan heb je vaak disconnect met je lichaam. Misschien is ze wel een transman. Misschien kan ze het alleen met een vibrator, of alleen in een relatie. Misschien heeft ze gewoon nog niet de juiste hoek gevonden.

In ieder geval is klaarkomen niet alleen lichamelijk, maar ook psychologisch. En de meeste meisjes komen niet klaar van penetratie.

Dus dat kun je haar wel alvast vertellen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2018, 09:25
daan01
daan01 is offline
Ze zou een womanizer kunnen proberen heb gehoord dat veel vrouwen die niet kunnen komen het wel lukt met een womanizer
Met citaat reageren
Oud 01-05-2018, 22:48
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ze zou een womanizer kunnen proberen heb gehoord dat veel vrouwen die niet kunnen komen het wel lukt met een womanizer
180 euro heeft niet iedereen. en ik heb em en is zeer intresant maar niet de oplossing. hij is toch vrij intens
Met citaat reageren
Oud 01-05-2018, 22:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze zou een womanizer kunnen proberen heb gehoord dat veel vrouwen die niet kunnen komen het wel lukt met een womanizer
Citaat:
180 euro heeft niet iedereen. en ik heb em en is zeer intresant maar niet de oplossing. hij is toch vrij intens
Zeker als het probleem mentaal is (zie de post van Dekaloog) dan lijkt dit me niet de oplossing. Dan lijkt me zoeken naar de oorzaak een stuk nuttiger dan er maar gewoon een hele krachtige sekstool op te zetten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2018, 02:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Heeft ze al eens orale seks geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 01:59
dragqueen
dragqueen is offline
Ze zou twee dingen tegerlijkertijd kunnen doen ( volgensmij heet dat dubbele penetratie ofzo) suc6
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 08:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ze zou twee dingen tegerlijkertijd kunnen doen ( volgensmij heet dat dubbele penetratie ofzo) suc6
Uhh nee dat lost het probleem niet op waarschijnlijk. Ik kan me zo voorstellen dat dat juist pijnlijk is
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 10:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Bovendien heeft ze al heel veel penetratie geprobeerd, en vond ze dat niet boeiend.

Er is meer tussen hemel en aarde dan dingen in je stoppen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 01:19
Ankevg
Ankevg is offline
Laat haar iemand beffen (bv jou) terwijl jij haar g-spot stimuleert. Hou je handen/vingers dan als een hoofdletter g. Zo dus: G. Is best geil en intiem! Succes!

Liefs Anke
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Laat haar iemand beffen (bv jou) terwijl jij haar g-spot stimuleert. Hou je handen/vingers dan als een hoofdletter g. Zo dus: G. Is best geil en intiem! Succes!

Liefs Anke
Werkt nog niet als mentaal probleem is
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 09:00
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Werkt nog niet als mentaal probleem is
Nee klopt dan moet ze er gewoon mee met iemand over praten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Nee klopt dan moet ze er gewoon mee met iemand over praten
Net als jij.

Liefs,

G.S. The Queen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 18:30
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Net als jij.

Liefs,

G.S. The Queen
Wat wil je daarmee zeggen?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 18:37
Verwijderd
je kan een ook vibrator gebruiken (zijn al te koop vanaf 5 euro) misschien dat je dan klaarkomt
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 18:43
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
je kan een ook vibrator gebruiken (zijn al te koop vanaf 5 euro) misschien dat je dan klaarkomt
Kan maar dan zou ik een nemen speciaal voor de clitorius. (Er zijn verschillende soorten vibrators) maar wat bikinigek al zei het werkt niet als het een mentaal probleem is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 20:29
Verwijderd
"clitorius", voor iemand die veel op sense.info zit kan je bar slecht spellen. Ik hoop niet dat je ook al onschuldige kinderen hier aan het PMen bent met je fucking bullshit.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 21:58
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
"clitorius", voor iemand die veel op sense.info zit kan je bar slecht spellen. Ik hoop niet dat je ook al onschuldige kinderen hier aan het PMen bent met je fucking bullshit.
1. Je schrijf het precies (maar dan ook echt PRE-CIES(!) hetzelfde.
2. Waarom denk je dat ik vaak op sense.info zit?

Liefs Anke
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 22:32
Verwijderd
Waarom denk je?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 22:34
Verwijderd
Citaat:
1. Je schrijf het precies (maar dan ook echt PRE-CIES(!) hetzelfde.
Die aanhalingstekens ("") betekenen dat ze je citeert (quote, aanhaalt wat je eerder gezegd hebt, zonder parafrasering).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitorius
vs
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitoris
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 22:40
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Die aanhalingstekens ("") betekenen dat ze je citeert (quote, aanhaalt wat je eerder gezegd hebt, zonder parafrasering).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitorius
vs
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitoris
Maakt toch niet heel veel uit? Je begrijpt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Maakt toch niet heel veel uit? Je begrijpt wat ik bedoel.
Waarom doe je zo dom? Ze wijst je op een nogal infantiele fout, jij reageert met "jij doet hetzelfde" terwijl je overduidelijk probeert te deflecteren dat zij je corrigeert en NIEMAND is hier dom genoeg om in die poging van je te trappen die je daarvoor durft op te zetten met je 1. Je schrijf het precies (maar dan ook echt PRE-CIES(!) hetzelfde.. Dat doet ze niet, ze citeert jouw fout. Wat denk je nou? En daarna doe probeer je het af te wimpelen op "ja nee, hallo je begrijpt toch wat ik bedoel?!".... als je dat nou direct had gezegd "ja sorry, foutje, punish me." had er verder geen haan meer naar gekraaid. Wie denk je dat je voor je hebt eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 08:19
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Waarom doe je zo dom? Ze wijst je op een nogal infantiele fout, jij reageert met "jij doet hetzelfde" terwijl je overduidelijk probeert te deflecteren dat zij je corrigeert en NIEMAND is hier dom genoeg om in die poging van je te trappen die je daarvoor durft op te zetten met je 1. Je schrijf het precies (maar dan ook echt PRE-CIES(!) hetzelfde.. Dat doet ze niet, ze citeert jouw fout. Wat denk je nou? En daarna doe probeer je het af te wimpelen op "ja nee, hallo je begrijpt toch wat ik bedoel?!".... als je dat nou direct had gezegd "ja sorry, foutje, punish me." had er verder geen haan meer naar gekraaid. Wie denk je dat je voor je hebt eigenlijk?
Waarom heb je zoveel kritiek op mij? Ik probeer oliebollensauas ook maar te helpen. Jullie duidelijk niet. Dus ga gewoon weg als je niks nuttigs hebt te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je zoveel kritiek op mij? Ik probeer oliebollensauas ook maar te helpen. Jullie duidelijk niet. Dus ga gewoon weg als je niks nuttigs hebt te schrijven.
Wij bepalen dit allemaal helemaal zelf.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 13:41
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Wij bepalen dit allemaal helemaal zelf.
Zoooooooo!!! Vergeleken met je andere reacties zeg je eindelijk iets nuttigs voor op deze topic. Oh nee sorry nog steeds niks nuttigs.

Oliebollensaus even een vraagje. Heb je al wat gedaan met de reacties hieronder?

Laatst gewijzigd op 07-05-2018 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 14:50
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Zoooooooo!!! Vergeleken met je andere reacties zeg je eindelijk iets nuttigs voor op deze topic. Oh nee sorry nog steeds niks nuttigs.

Oliebollensauas even een vraagje. Heb je al wat gedaan met de reacties hieronder?
Oliebollensaus*
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 17:35
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
je kan een ook vibrator gebruiken (zijn al te koop vanaf 5 euro) misschien dat je dan klaarkomt
Je hebt de reacties gelezen?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 00:57
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Je hebt de reacties gelezen?
Laat hem maar. Een man die niet (heel) veel weet van vrouwelijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 01:44
Loner
Loner is offline
Citaat:
Laat hem maar. Een man die niet (heel) veel weet van vrouwelijke dingen.
Gelukkig maar dat jij op je '12de' al zo ervaren bent
Met citaat reageren
Oud 10-05-2018, 21:36
GAnnoniemG
GAnnoniemG is offline
Citaat:
Laat hem maar. Een man die niet (heel) veel weet van vrouwelijke dingen.
Ik vind jou maar een eng mannetje. Wat doe je hier? Waarom heb jij nog geen ban?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2018, 22:13
Anoniempjejwz90
Anoniempjejwz90 is offline
probeer het eens met de douchekop
Met citaat reageren
Oud 04-06-2018, 11:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
probeer het eens met de douchekop
Topic gelezen?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Niet kunnen klaarkomen als jongen.
Muchacha
13 30-01-2005 15:24
Seksualiteit Voor de meiden over spuitend klaarkomen
Punkygirl
23 02-11-2004 19:34
Seksualiteit Niet kunnen klaarkomen.. ervaring?
mizz-unknown
39 31-01-2004 23:10
Seksualiteit klaarkomen tijdens de seks
laajn
18 02-12-2003 17:06
Seksualiteit doet neuken pijn???
hotbulma
62 29-04-2003 23:21
Seksualiteit Vingeren??
RJ
60 11-11-2002 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.