Oud 13-06-2002, 18:41
Rocksaan
Rocksaan is offline
(8) screw that, forget about that, I don;t wanna hear anything like that(8)

is da THERAPY? (?)
Advertentie
Oud 13-06-2002, 19:08
dystopia
dystopia is offline
Screamager

Ja, dat is Therapy?. Ik heb Troublegum en Infernal love gekocht, ooit, en het blijven gave cd's

Vooral de texten over Noord-Ierland en de stille oorlog die er woedt vind ik mooi. (Troublegum heeft er een aantal, ken de namen ff nietzo gauw uit me hoofd)

Ze waren btw ook in '94 in Arnhem op dat bevrijdingsfeest. Jammer dat ik niet mocht omdat me ouders me te jong vonden. Iemand daar toevallig geweest???
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 13-06-2002, 19:09
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik heb ze vorig jaar nog gezien in de Nighttown en ze komen binnekort dacht ik op Bospop. erg leuke band.

Veel cd's van ze zijn goedkoop bij de free record shop
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 13-06-2002, 20:03
Verwijderd
ik had nog weinig van ze gehoord (eingelijk alleen diane )voordat ik ze in nighttown zag een tijd geleden...
was een hel cool optreden heb nu wel een cd...troublegum
Oud 14-06-2002, 03:00
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Screamager

Ja, dat is Therapy?. Ik heb Troublegum en Infernal love gekocht, ooit, en het blijven gave cd's

Vooral de texten over Noord-Ierland en de stille oorlog die er woedt vind ik mooi. (Troublegum heeft er een aantal, ken de namen ff nietzo gauw uit me hoofd)

Ze waren btw ook in '94 in Arnhem op dat bevrijdingsfeest. Jammer dat ik niet mocht omdat me ouders me te jong vonden. Iemand daar toevallig geweest???
screamager is inderdaad geweldig...
maaruh je hebt na 94 toch nog zat kansen gehad om ze te zien? twee jaar geleden geloof ik waren ze oowk in nijmegen en ik geloof dat ze 2 maanden geleden ofzow op een festival in de buurt van hengelo stonden.. ik vond ze toen in nijmegen echt gaaf! het is absoluut niet mijn soort muziek maar ik vind dat die vent een geweldige stem heeft, en live komen ze oowk echt zo krachtig over zeg maar... echt koewl.. mooie teksten ook inderdaad... troublegum moet eigenlijk iedereen wel hebben.. die suidicide pact you first vonk iets minder, alleen six mile water is een erg lievvig liedje...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 14-06-2002, 09:36
Yeahroen
Yeahroen is offline
Pleasure Death en Baby Teeth (of gewoon Caucasian Psychosis, waar deze 2 Ep's samen opstaan) en Nurse zijn eigenlijk ook wel must haves. Alleen jammer dat ze alleen Potatoe Junkie en Teethgrinder nog in de set hebben zitten uit die tijd. (En screamager natuurlijk, die ook al op de Shortsharpshock EP stond). Therapy? stond in '94 trouwens ook op het Pinkpop hoofdpodium. Daarna hebben ze nog talloze malen het clubcircuit aangedaan en stonden ze dit jaar op Dauwpop en staan ze op Bospop.
__________________
www.festivalinfo.nl | .be
Oud 14-06-2002, 10:23
Mommen
Mommen is offline
ja tharapy!!!
zeker 1 van mijn favoriete bandjes....
ik heb troublegum, infernal love, suicide pact, semi detached en shameless...
heb ze afgelopen jaar in tivoli en in de 013 gezien... was echt zeer leuk... geloof dat ze ook op bospop komen dit jaar... daar ga ik misschien naar toe...
__________________
zeug
Oud 14-06-2002, 14:12
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Roxy schreef:
maaruh je hebt na 94 toch nog zat kansen gehad om ze te zien? twee jaar geleden geloof ik waren ze oowk in nijmegen en ik geloof dat ze 2 maanden geleden ofzow op een festival in de buurt van hengelo stonden.. ik vond ze toen in nijmegen echt gaaf! het is absoluut niet mijn soort muziek maar ik vind dat die vent een geweldige stem heeft, en live komen ze oowk echt zo krachtig over zeg maar... echt koewl.. mooie teksten ook inderdaad... troublegum moet eigenlijk iedereen wel hebben.. die suidicide pact you first vonk iets minder, alleen six mile water is een erg lievvig liedje...
Heb ze op Pinkpop op de TV gezien, echt . Ook daar mocht ik niet heen. Tot me 18de mocht ik helemaal niet naar concerten zeiden me ouders ooit toen ik 12 of 13 was, terwijl Pinkpop echt vlakbij is.. frustrerend.. En op een gegeven moment had ik niet meer zoveel trek om het te vragen aan me ouders. Ik wil echt een keer uit me dak gaan op Knives (in '94 snapte ik overigens de betekenis van dit nummer niet zo ).

Wat vind je van de CD Infernal Love dan? Valt me nog mee dat over Diane nog niet veel over gepraat is. Maybe ga ik dit jaar wel naar Bospop, moet ik even kijken of dat kan en of ik dan vrij kan krijgen want ik wil ook naar Lowlands enzo

Weet er iemand overigens in welk hokje dit bandje mag stoppen qua genre?

Btw: http://www.therapyquestionmark.co.uk <=- official site
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 14-06-2002, 15:51
Mommen
Mommen is offline
Citaat:
dystopia schreef:



Weet er iemand overigens in welk hokje dit bandje mag stoppen qua genre?

Weet ik eigenlijk ook niet echt... maar elk album is veel anders enzo... is het dan rock 'n roll ofzo
__________________
zeug
Oud 14-06-2002, 19:56
Rocksaan
Rocksaan is offline
en dat ander leidje van hun dan..iets met insane ofzo iets...?
Oud 14-06-2002, 20:01
Mommen
Mommen is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
en dat ander leidje van hun dan..iets met insane ofzo iets...?
die laughing

Gimme something to breathe
Give me a reason to live
Close your eyes and see
What you had inside

I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane

Now the dream has gone
And your friends just tell you lies
Then you realize
You gonna try anyway

I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane

Lost in a world with no reality
I'm frightened to move
I'm frightened to speak
and I would kill for a good night sleep
I'm feeling, I'm feeling dead, dead, dead, dead

I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane
I can't remember my own name
I think I've gone insane

I can't remember
I can't remember
I can't remember
I can't remember
__________________
zeug

Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 20:04.
Oud 14-06-2002, 20:06
Rocksaan
Rocksaan is offline
DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL!

asseplief..(F) bloemetje
Oud 14-06-2002, 21:05
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Screamager

Ja, dat is Therapy?. Ik heb Troublegum en Infernal love gekocht, ooit, en het blijven gave cd's

Vooral de texten over Noord-Ierland en de stille oorlog die er woedt vind ik mooi. (Troublegum heeft er een aantal, ken de namen ff nietzo gauw uit me hoofd)

Ze waren btw ook in '94 in Arnhem op dat bevrijdingsfeest. Jammer dat ik niet mocht omdat me ouders me te jong vonden. Iemand daar toevallig geweest???
keb die 2 cd's gister op goed geluk eigenlijk gekocht... egt goed! en die texten zijn zo mooi, er spreekt zoveel wanhoop uit, best wel verontrustend zijn ze... mooi...
Oud 14-06-2002, 21:47
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
dystopia schreef:


Heb ze op Pinkpop op de TV gezien, echt . Ook daar mocht ik niet heen. Tot me 18de mocht ik helemaal niet naar concerten zeiden me ouders ooit toen ik 12 of 13 was, terwijl Pinkpop echt vlakbij is.. frustrerend.. En op een gegeven moment had ik niet meer zoveel trek om het te vragen aan me ouders. Ik wil echt een keer uit me dak gaan op Knives (in '94 snapte ik overigens de betekenis van dit nummer niet zo ).

Wat vind je van de CD Infernal Love dan? Valt me nog mee dat over Diane nog niet veel over gepraat is. Maybe ga ik dit jaar wel naar Bospop, moet ik even kijken of dat kan en of ik dan vrij kan krijgen want ik wil ook naar Lowlands enzo

Weet er iemand overigens in welk hokje dit bandje mag stoppen qua genre?

Btw: http://www.therapyquestionmark.co.uk <=- official site
infernal love is oowk een super cd maar op de een of andere manier doet troublegum mij persoonlijk meer... ennuh maybe ziek je dan wel op bospop, kheb al een tijdje geen therapy meer geluisterd maar krijg dr nou toch wel weer zin in
en qua genre is het inderdaad een moeilijke, ik ben dr sowieso slecht in ik zou het gewoon op rock houden, ik weet nie beter...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 14-06-2002, 21:58
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Yeah, Therapy? is goed!
Ik heb de albums Infernal Love, Troublegum en Semi-Detached.
Mooie texten, en de stem van Andy is goed en veelzijdig (ene keer weer hard en andere keer weer gevoelig)

Heb ook een zootje mp3's (rare) op m'n pc staan. Waaronder een hele mooie acoustische versie van Screamager (b-side van Diane).

"I've got nothing to do, but hang around and get screwed up on you"

Wil ze graag ooit nog een keer live zien, jammer dat ik niet naar het optreden in nighttown ben geweest

Deze fan site heeft veel info trouwens: http://www.teethgrinder.com
__________________
jaaaaa jaaa
Oud 15-06-2002, 00:29
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
disaster schreef:


keb die 2 cd's gister op goed geluk eigenlijk gekocht... egt goed! en die texten zijn zo mooi, er spreekt zoveel wanhoop uit, best wel verontrustend zijn ze... mooi...
heeft de CD's letterlijk stuk gedraaid

Wow hey! speciaal achteraan gegaan? Welke cd vind je (tot nu toe) mooier van van die 2? Lyrics ben ik trouwens met je eens, en origineel vind ik ze overigens ook (hoe kom je er op zoals deze quote: And you rammed Eros maggots down my throat.. until I choked)

Ik ken overigens alleen Troublegum en Infernal love (en verder wel 'ns wat gehoord maar niet een CD). Iemand nog tips?

Jude the obscene - ook een mooie lyric vind ik
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 15-06-2002, 00:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Roxy schreef:
infernal love is oowk een super cd maar op de een of andere manier doet troublegum mij persoonlijk meer...
Toen ik Infernal love kocht was ik nog niet zo bezig met liefde dus dat raakte me ook niet zo bijzonder. De eerste keer dat ik 'm hoorde (had 'm besteld bij een of ander postorder bedrijf dus niet van te voren gehoord) moest ik ook ff wennen zeg, poeh. Maar de muziek zelf vond ik al snel gaaf.

Op Infernal love vind ik ook dat er af en toe industrial invloeden aanwezig zijn btw. Op Troublegum is me dat niet zo opgevallen da's dan meer rock. Denk ik dan..

Citaat:
ennuh maybe ziek je dan wel op bospop, kheb al een tijdje geen therapy meer geluisterd maar krijg dr nou toch wel weer zin in
en qua genre is het inderdaad een moeilijke, ik ben dr sowieso slecht in ik zou het gewoon op rock houden, ik weet nie beter...
Dat had ik nou ook bij dit topic speciaal me cd's opgezocht! En als ik erheen ga wil ik eerst nieuw materiaal van ze checken.. en bidden dat ze Knives spelen heb je verder wel 'ns naar andere cd's van ze geluisterd?

Hmmm.. denk ook rock.. maar weet ook niet zeker met af en toe invloeden uit andere genres als klassiek en industrial (zeker op Infernal love)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 15-06-2002, 00:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Wil ze graag ooit nog een keer live zien, jammer dat ik niet naar het optreden in nighttown ben geweest

Deze fan site heeft veel info trouwens: http://www.teethgrinder.com
Bospop komen ze dus thanks voor de site jammer dat de tour dates bijv. out of date zijn
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Ads door Google
Oud 15-06-2002, 01:21
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
ik had toen kaartje voor less than jake gekocht, therapy hoofdprogramma

goede band, ik heb ook nog een akoestische single van diane, met screamager en die laughing akoestisch, erg mooi

verder vond ik suicide pact ook goed album! Commerciele zelfmoord misschien, maar god kicks.. is een mooi nummer zeg, sfeervol, evenals six mile water

troublegum en semi-detached heb ik ook, maar die laatste heb ik bijna nooit beluisterd, morgen maar eens in cd speler doen.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 15-06-2002, 16:54
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Dat had ik nou ook bij dit topic speciaal me cd's opgezocht! En als ik erheen ga wil ik eerst nieuw materiaal van ze checken.. en bidden dat ze Knives spelen heb je verder wel 'ns naar andere cd's van ze geluisterd?

Hmmm.. denk ook rock.. maar weet ook niet zeker met af en toe invloeden uit andere genres als klassiek en industrial (zeker op Infernal love)
jah ik had oowk de neiging om mn cds weer te gaan luisteren maar omdat ik het eigenlijk normaal vrij weinig luister mochten die cd´s niet mee naar spanje... ik heb de prijzen van dat festival gezien en ik ga toch maar nie, alleen voor therapy vink dat een beeeeetje veel... zullen volgend jaar wel weer een clubtour door europa doen, het lijkt ze me oowk sowieso een band die je in een zaaltje moet zien ipv op een festival..
ennuh ik ken suicide pact: you first, die is wel goed mar hij haalt het nie bij troublegum of infernal love maar hij is het downloaden waard...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 16-06-2002, 13:10
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
dystopia schreef:


heeft de CD's letterlijk stuk gedraaid

Wow hey! speciaal achteraan gegaan? Welke cd vind je (tot nu toe) mooier van van die 2? Lyrics ben ik trouwens met je eens, en origineel vind ik ze overigens ook (hoe kom je er op zoals deze quote: And you rammed Eros maggots down my throat.. until I choked)

Ik ken overigens alleen Troublegum en Infernal love (en verder wel 'ns wat gehoord maar niet een CD). Iemand nog tips?

Jude the obscene - ook een mooie lyric vind ik
op me werk zit een gast die er helemaal weg van is en toen las ik hier wat dingen en toen zag ik die 2 cd's voor maar 8 euro staan, toen MOEST ik ze wel meenemen...

a moment of clarity is erg mooi

z'n stem doet me soms denken aan die van james hetfield btw.

kep tot nu toe alleen infernal love goed beluisterd
Oud 16-06-2002, 16:21
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
om de een of andere vage reden zijn ze live veel cooler dan op cd

maar ze blijven
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Oud 16-06-2002, 16:56
Mommen
Mommen is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
om de een of andere vage reden zijn ze live veel cooler dan op cd

maar ze blijven
ja klopt wel ja... ze hebben vet coole interactie met het publiek... tenminste dat vond ik de 2 keer dat ik ze zag...
__________________
zeug
Oud 17-11-2003, 22:03
Unique Clone
Avatar van Unique Clone
Unique Clone is offline
Zelfs ik vind Therapy? goed, alleen Diane vind ik nogal saai.
__________________
The Return
Oud 17-11-2003, 22:13
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
het uppen van oude topics van dus ongeveer een half jaar oud hebben we liever niet. Nieuwe topic openen over Therapy mag opzich best...
__________________
Everyone wants to be found.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.