Oud 11-04-2018, 16:45
LarsUitH
LarsUitH is offline
Hoi allemaal,

Ik heb al 3 jaar met moeite VWO overleefd maar ik ga dit jaar niet halen en moet nu naar havo 4 of vwo 4. Ik heb er voor gekozen om naar havo 4 te gaan aangezien ik een HBO opleiding wil doen.

Ik doe op dit moment het vakkenpakket E&M waarbij economie en geschiedenis de vaste vakken zijn. Ik vind dit pakket om eerlijk te zijn lastig en helemaal niet leuk.
Nu wil ik misschien NG kiezen met informatica, Frans en misschien toch iets van bedrijfskunde ofzo.

Biologie en scheikunde vond ik altijd al wel leuk maar ik was er niet geweldig goed in (dit was in VWO 3, ik stond voor allebei een zesje.)

Ik vraag me nu af of ik nu NG of EM moet kiezen. Als ik EM kies heb ik natuurlijk wel een soort voorsprong want ik heb de stof al gehad maar ik kijk er tegen op omdat het in mijn mening best saai is.

Wat moet ik doen volgens jullie en zou ik NG aankunnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2018, 16:51
Verwijderd
Wij kunnen absoluut niet inschatten of je iets wel of niet aankan. Veel mensen vinden NG moeilijker dan E&M maar dat wil niet zeggen dat dat voor jou ook geldt. Ik vind het erg lastig om voor jou een keuze te maken. Als je economie en geschiedenis niet leuk vindt, en je vond vroeger biologie en scheikunde leuk, dan neig ik om die reden naar NG.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 19:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat voor HBO opleiding wil je gaan doen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 20:08
LarsUitH
LarsUitH is offline
Citaat:
Wat voor HBO opleiding wil je gaan doen?
Om eerlijk te zijn weet ik dat nog niet zeker. Ik weet iig dat ik een HBO opleiding wil doen en geen universiteit ga doen (wat overigens ook niet kan met een havo-diploma vgm). Ik ben altijd wel redelijk geïnteresseerd geweest met het werken met computers maar daar is volgens mij natuurkunde voor nodig en daar ben ik erg slecht in.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 08:12
Verwijderd
Daar is absoluut geen natuurkunde voor nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.