Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2002, 15:50
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Die horen gewoon met autotjes te spelen enz, die horen zich als kinderen van 11 te gedragen

eens of oneens

het gaat niet specief over STP hier, omdat hij toch geen 11 meer is maar hij viel gewoon op door de kinderachtige reacties.
ik d8 weet je wat ik ga de stelling er gewoon ingooien van mensen van 11/12/13 horen nog niet aan sex te denken
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else

Laatst gewijzigd op 21-11-2002 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:57
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik vind dat ze gewoon actief mee moeten doen, spelenderwijs leert men.

Ja toch!
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> Seksualiteit

Ik ben het er mee eens. De ontwikkeling op het gebied van seksualiteit bij kinderen gaat steeds sneller en begint steeds eerder. Dat is niet goed.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:58
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Ik vind dat ze gewoon actief mee moeten doen, spelenderwijs leert men.

Ja toch!
d8 jij op je 11de al aan sex dan?>??

kinderen van 11 moeten zich gedragen als 11
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:59
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Boogie schreef:
---> Seksualiteit

Ik ben het er mee eens. De ontwikkeling op het gebied van seksualiteit bij kinderen gaat steeds sneller en begint steeds eerder. Dat is niet goed.
edit hij is al verplaatst
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:00
STP
Avatar van STP
STP is offline
Fuck off man!

Laat mij toch lekker!!!



Stinkend kutjoch!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:02
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
STP schreef:
Fuck off man!

Laat mij toch lekker!!!



Stinkend kutjoch!
gaat het over jou? het gaat over de stelling
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:03
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
d8 jij op je 11de al aan sex dan?>??

kinderen van 11 moeten zich gedragen als 11
Stille hint

Sarcasme :-)
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:06
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Stille hint

Sarcasme :-)
merkte het later pas
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
d8 jij op je 11de al aan sex dan?>??

kinderen van 11 moeten zich gedragen als 11
ik wel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:09
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik wel
uitzonderingen zullen er best zijn maar het hoort niet
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:14
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Dat kinderen van 11 over sex denken lijkt me helemaal niet zo erg, ze komen vaak rond die leeftijd in de pubertijd en dan ga je ook over sex denken.

Dat kinderen van 11 aan sex doen, vind ik echter ronduit belachelijk/schandalig. Als je op die leeftijd al sex hebt, hebben je ouders echt iets flink verkeerd gedaan.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:17
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Dat kinderen van 11 over sex denken lijkt me helemaal niet zo erg, ze komen vaak rond die leeftijd in de pubertijd en dan ga je ook over sex denken.

Dat kinderen van 11 aan sex doen, vind ik echter ronduit belachelijk/schandalig. Als je op die leeftijd al sex hebt, hebben je ouders echt iets flink verkeerd gedaan.
tuurlijk er zijn uitzonderingen, maar het hoort niet dat je op je 11de al aan sex denkt in de zin van dat zou ik nu wel willen/kunnen hebben

en dat over de puberteit dat is gelul want met je 11de zit je echt nog niet in de puberteit

nu misschien omdat de wereld verandert is, maar in mijn tijd toen begon ikzelf pas op mijn 15de aan sex te denken
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:22
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
tuurlijk er zijn uitzonderingen, maar het hoort niet dat je op je 11de al aan sex denkt in de zin van dat zou ik nu wel willen/kunnen hebben

en dat over de puberteit dat is gelul want met je 11de zit je echt nog niet in de puberteit

nu misschien omdat de wereld verandert is, maar in mijn tijd toen begon ikzelf pas op mijn 15de aan sex te denken
De puberteit begint bij de meeste kinderen tussen het 10e en 15e jaar. Dat je dan over sex gaat fantaseren is heel normaal. Het is inderdaad wel vreemd als je er in de zin van 'dat zou ik nu wel willen' over denkt.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:23
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
tuurlijk er zijn uitzonderingen, maar het hoort niet dat je op je 11de al aan sex denkt in de zin van dat zou ik nu wel willen/kunnen hebben

en dat over de puberteit dat is gelul want met je 11de zit je echt nog niet in de puberteit

nu misschien omdat de wereld verandert is, maar in mijn tijd toen begon ikzelf pas op mijn 15de aan sex te denken
ik snap niet waarom mensen altijd zo vaak alles in categorien (schrijf je dat zo? ) willen gooien. Wat maakt het uit als een kind van 11 aan sex denkt? Die kleine kinderen krijgen allemaal zon vage antwoord (bloemetjes en bijtjes), zolang je maar leerd dat je het pas moet doen bij iemand waar je veel van houd (of iets dergelijks)

en snap al niet echt waarom mensen zo vaag naar sex kijken. Het is wel iets speciaals en intiems, maar het is tog totaal iets normaals?
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:23
Verwijderd
Het is niet aan jou om dat te bepalen. Je kan het er niet mee eens zijn, prima, maar kinderen van elf hebben het volste recht om aan sex te denken. Dat deed ik ook en ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n uitzondering was
Ok, als je het uit gaat voeren wordt het een ander verhaal, maar dan nog 'het hoort niet'. Dat bepaal jij niet. Als zij dat nou willen, prima. Ik vind het dom maar het is wel hun keus. Er zijn trouwens denk ik weinig kinderen van elf die er aan denken om het ook te doen... Kan het me niet eens voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:26
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Het is niet aan jou om dat te bepalen. Je kan het er niet mee eens zijn, prima, maar kinderen van elf hebben het volste recht om aan sex te denken. Dat deed ik ook en ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n uitzondering was
Ok, als je het uit gaat voeren wordt het een ander verhaal, maar dan nog 'het hoort niet'. Dat bepaal jij niet. Als zij dat nou willen, prima. Ik vind het dom maar het is wel hun keus. Er zijn trouwens denk ik weinig kinderen van elf die er aan denken om het ook te doen... Kan het me niet eens voorstellen.
De mensen hier die jong zijn (11/12/13) vinden van zichzelf dat ze ouder zijn, als ze zich dan ook zo gedragen geen probleem maar dan wel op alle vlakken en niet alleen op het sex vlak omdat het stoer is.

en ik blijf erbij dat het niet ' hoort '
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:45
Rioto
kinderen van 11 horen idd gewoon te spelen met autotjes en actionman shit..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:08
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Kinderen van elf denken wel aan seks. Veel beginnen op deze leeftijd met mastruberen, maar zijn er nog niet echt bewust van dat zij dat ook echt zouden kunnen doen, das besef komt later pas.

Ik vind het tamelijk ziek, seks op je 11de. Ik ga niet mee in de 'alles moet toch kunnen' rage, want een normaal kind van 11 kan er op die leeftijd nog niet aan toe zijn (uitzonderingen daargelaten).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:08
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Maypole schreef:
kinderen van 11 horen idd gewoon te spelen met autotjes en actionman shit..
mag ik weten waarom?
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:31
Verwijderd
Hehe, Martin! *gniffelt*

Citaat:
Morgan schreef:
Het is niet aan jou om dat te bepalen. Je kan het er niet mee eens zijn, prima, maar kinderen van elf hebben het volste recht om aan sex te denken. Dat deed ik ook en ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n uitzondering was
Ok, als je het uit gaat voeren wordt het een ander verhaal, maar dan nog 'het hoort niet'. Dat bepaal jij niet. Als zij dat nou willen, prima. Ik vind het dom maar het is wel hun keus. Er zijn trouwens denk ik weinig kinderen van elf die er aan denken om het ook te doen... Kan het me niet eens voorstellen.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:34
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
Citaat:
eztah schreef:
Kinderen van elf denken wel aan seks. Veel beginnen op deze leeftijd met mastruberen, maar zijn er nog niet echt bewust van dat zij dat ook echt zouden kunnen doen, das besef komt later pas.

Ik vind het tamelijk ziek, seks op je 11de. Ik ga niet mee in de 'alles moet toch kunnen' rage, want een normaal kind van 11 kan er op die leeftijd nog niet aan toe zijn (uitzonderingen daargelaten).
hoe bedoel je "kan er nog niet aan toe zijn"? is het zo moeilijk te verdragen om te weten dat een lul in een vagina moet en dat het een lekker gevoel kan geven? (en dat er babytjes van kunnen komen)
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:50
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Boogie schreef:
---> Seksualiteit

Ik ben het er mee eens. De ontwikkeling op het gebied van seksualiteit bij kinderen gaat steeds sneller en begint steeds eerder. Dat is niet goed.
en de ontwikkeling van hun lichaam ook, dat is niet tegen te houden.
meisjes zijn tegenwoordig al vaak op hun 9e ongesteld.
en dan vind ik zo'n moment toch wel geschikt om eens duidelijke seksuele voorlichting te geven, en dat ze hun eigen lichaam ook gaan ontdekken is niet te vermijden, het is heel natuurlijk.
er heerst nog altijd een taboe op Seksualiteit op jonge leeftijd, dat moet veranderd worden.
het zogenaamde 'Verboden Vrucht-idee' zorgt ervoor dat kinderen niet met hun seksualiteit om kunnen gaan.
we moeten ze dus leren er mee om te gaan.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:55
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Dat kinderen van 11 over sex denken lijkt me helemaal niet zo erg, ze komen vaak rond die leeftijd in de pubertijd en dan ga je ook over sex denken.

Dat kinderen van 11 aan sex doen, vind ik echter ronduit belachelijk/schandalig. Als je op die leeftijd al sex hebt, hebben je ouders echt iets flink verkeerd gedaan.
eens
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:25
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:


nu misschien omdat de wereld verandert is, maar in mijn tijd toen begon ikzelf pas op mijn 15de aan sex te denken
Dan was je erg laat
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:30
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Dan was je erg laat
sgat we schelen bijna 4 jaar dus ik was niet laat, in die tijd was het gemiddelde 14/15 dus
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
sgat we schelen bijna 4 jaar dus ik was niet laat, in die tijd was het gemiddelde 14/15 dus
Nee, dan was je laat. *denkt aan de irritante puberale jongetjes in haar brugklas*
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:37
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
hoe bedoel je niet denken aan?

Seks hebben of seksuele handelingen nee. Maar ik kan best begrijpen dat meisjes en jongens gaan denken als hun lichaam seks denken en dan niet om het zelf te doen, maar gewoon zoals het gaat..Rustig aan.
Je bent op je 16/17/18e weet ik veel welke leeftijd, zie zomaar ineens klaar voor seks of handelingen.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kinderen van 11 horen niet aan seks te denken:

Oneens!!!!!

Volgens mij is het absoluut normaal om op die leeftijd al aan seks te denken. En zelfs al om te masturberen. Ik bedoel: op je 11e zit je (nou ja, ik tenminste) toch al wel in de puberteit dus dan is dat toch volstrekt logisch?

Aan seks doen is natuurlijk wel wat anders, maar daar ging deze stelling eigenlijk niet over, wel?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:18
Wolfpac101
Avatar van Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
ja echt he !wat kan het kwaad dat ze erover denken.veel beginne inderdaad rond die tijd te masturbere met zichzelf en veel fantaseren over sex als ze het doen.ik toch toen ik zo rond die leeftijd was.ma het onderwerp is : kinderen van 11 horen er niet aan te DENKEN en direct begint iedereen kinderen op 11 die sex hebbe das schandalig.lees eerst da onderwerp!!!!denken en doen is zooooo anders he.denken kan nooit kwaad.als ze het op 11 zouden doen met andere kindere vind ik het ook fout maar denken kan toch in godsnaam geen kwaad he.
__________________
Rap,Punk...You have to agree these are the greatest inventions ever!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Waarom niet?

Moet je eens op TMF chat kijken...
Daar kom je 'geile' meisjes van 9 tegen...

Maar goed, als ze geil zijn serieus, mwa, waarom niet?

Het is toch hun leven.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:43
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Ik denk dat er genoeg mensen van 11 jaar zijn die masturberen en dus ook aan seks denken. Vooral nu er steeds meer seks op tv en andere media te zien is.
Daar heb ik ook niks op tegen (en wat zou het uitmaken als ik er wel iets op tegen zou hebben?).

Het echte seks-gedoe op elfjarige leeftijd vind ik wel een beetje overdreven...
__________________
...and if I die today, I'll be the HappyPhantom, and I'll go chasing the nuns out of the yard.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 19:50
Verwijderd
Natuurlijk denken kinderen van 11 aan seks. Dat zijn brugklassers, die weten heus wel van de bloemetjes en de bijtjes. Zelfs jongere kinderen denken af en toe wel eens aan seks, lijkt mij...maar dan natuurlijk niet 'ik wil het doen', maar ze denken er wel over. Ze zijn ook niet gek.

Wat wel een bedenkelijke ontwikkeling is, is de invloed van de (mijns inziens behoorlijk goedkope) blaadjes als Tina, Fancy, BreakOut! en noem maar op, die elfjarigen het idee geven dat ze raar zijn als ze nog nooit gezoend hebben. Waar moet het heen met de maatschappij?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 20:22
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
en het gaat over denken in de zin van erover nadenken om het te doen, ze mogen er van mij wel aan denken, maar neit in de zin van ik zou dat wel willen doen, dat hoort gewoon niet
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 20:33
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
sgat we schelen bijna 4 jaar dus ik was niet laat, in die tijd was het gemiddelde 14/15 dus
nee je was gewoon laat,zoveel scheelt het echt niet hoor! en t was 40 jaar geleden ook al zo hoor dat ze toen al vroeg aan sex dachten(wat ik allemaal hoor wel)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
en het gaat over denken in de zin van erover nadenken om het te doen, ze mogen er van mij wel aan denken, maar neit in de zin van ik zou dat wel willen doen, dat hoort gewoon niet
ik denk dat t wel erbij hoort, ik vroeg me vroeger ook af van hoe zou t zijn? niks mis mee! zolang t er maar bij blijft
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
nee je was gewoon laat,zoveel scheelt het echt niet hoor! en t was 40 jaar geleden ook al zo hoor dat ze toen al vroeg aan sex dachten(wat ik allemaal hoor wel)
Ja, alleen vroeger werden kinderen van 14 nog niet aangespoord om te experimenteren door allerlei opruiende flutblaadjes en was er nog sprake van sociale controle en fatsoen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja, alleen vroeger werden kinderen van 14 nog niet aangespoord om te experimenteren door allerlei opruiende flutblaadjes en was er nog sprake van sociale controle en fatsoen.
ja dat was er vroeger inderdaad niet, wel verhalen van andere.

en door de controle en de waarde van maagdelijkheid werdt het nooit gezegt als ze t gedaan hadden tot ze een jaar of 18 waren.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:59
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Denken aan sex kan geen kwaad, als ze t echt gaan doen wordt t minder...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 03:58
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ik denk dat iedereen me gelijk geeft als ik zeg dat je pas mag seksen als je er klaar voor bent. Wanneer ben je er klaar voor? Als je gedacht hebt over wat er gaat gebeuren, met wie, waarom, en je denkt klaar te zijn voor wat je daarbij gaat voelen...

Hoe kan je dit alles op je 11 weten? Je hebt geen ervaring, geen inschattingsvermogen op gebied van partners, je bent gewoon niet in staat zo'n beslissing te maken omdat je niet weet -wat- sex betekent.

Of je nu beslist om sex te reserveren voor een spaciaal iemand, of het gewoon zo veel mogelijk wil doen met eender wie, je moet nog eerst rijp genoeg zijn om die keuze uberhaupt te kunnen maken.

En ja, er zijn "uitzonderingen", maar maar HEEL weinig 11-jarigen denken als een 16- 17 jarige imho....

Komt nog bij dat in veel gevallen het lichaam op je 12 er nog niet klaar voor is (zeker bij jongetjes ) (meisjes = *auw* )

Het doen mag dus niet, maar het eraan denken.. Waarom niet? Je ziet het in de media, ik zag het op tv op m'n 11 en ik vond het toen vies. Die kreunende vrouwen leken precies pijn te hebben, en die mannen staken hun plassers in dat gat. ieuw.

En seksualiteit is iets waar je al jong mee begint, het is bv. normaal voor 2-3 jarigen om met hun geslachtsdelen te spelen, ze verkennen zich gewoon (zeg hier vooral niets op, zo beschouwen ze dat deel als jakkie en niet bespreekbaar...), sommigen blijven dit doen tot ze beseffen dat niet iedereen dit doet (toch niet openbaar) en dan stoppen ze er vanzelf mee.
Seksuele gevoelens zitten er dus al van jong in...

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 04:01.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 05:44
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Tje, denken... denken is het probleem niet...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:40
Verwijderd
nare man:
ik vind het helemaal niet erg dat kinderen van rond de 11 aan seks denken, het is gewoon iets dat je rond die leeftijd echt 'ontdekt' en dus is het interessant. wel vind ik het erg dat tijdschriften die bij die leeftijdsgroep populair zijn het hebben van seks promoten. naar mijn idee is het gewoon niet natuurlijk om op je 11e ook al daadwerkelijk seks te hebben: zowel lichamelijk als geestelijk ben je er nog niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Natuurlijk kunnen kinderen van 11 aan sex denken. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Maar als ze op die leeftijd al echt met anderen sex willen gaan hebben vind ik dat wel erg ver gaan.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:53
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik vind het ook echt heel erg vreemd dat kinderen van 11 aan seks denken. Nou ja misschien heel soms eens aan denken is niet echt heel erg fout, maar het ook echt willen doen, dan heb ik altijd wel zoiets van zou diegene het echt willen of zou die gewoon ''stoer'' willen doen?!
Maar goed toen ik zelf 11 was dacht ik volgens mij nooit echt aan seks, heel soms misschien, maar ik speelde toen nog met de barbies, dat vond ik toen veel leuker . Nee das niet waar, maar ik was iig niet met seks bezig, volgens mij ook nog niet echt heel erg met jongens...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:12
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Tje, denken... denken is het probleem niet...
het gaat hier over denken in de zin van ik zou het wel willen
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:29
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
vanaf je geboorte denk je al aan sex, onbewust maar het is er wel, in je kleine koppie
mensen zijn ingesteld om te voortplanten

dat kinderen tegenwoordig op hun 11e al aan sex doen vind ik erg raar en dat hoort inderdaad niet
dat ze eraan denken is heel normaal, elk klein kind speelt weleens doktertje etc etc
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef:
Natuurlijk kunnen kinderen van 11 aan sex denken. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Maar als ze op die leeftijd al echt met anderen sex willen gaan hebben vind ik dat wel erg ver gaan.
vind ik ook.

Als je 11 bent ga je wel een beetje je eigen lichaam ontdekken enzo, maar om nou sex met een ander te hebben...nee.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 13:50
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
Ik ben het hiermee eens!

Enne iemand zegt puber begint bij 10 tot 15 maarre dat ligt volgens mij van 12 tot 18 18 tot 21 jong volwassen 21 en veder volwassen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 14:35
Verwijderd
er aan denken vinnik niet egt raar eigenlijk....kbedoel die kinderen horen er toch steeds eerder&meer over...en zien t op tv ensow...maar het doen vinnik idd wel te jong ja, maar denk ook nie dat er veel zijn die het op 11 jarige leeftijd al doen...tog?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
raaah schreef:
wel vind ik het erg dat tijdschriften die bij die leeftijdsgroep populair zijn het hebben van seks promoten.
Dat is mij ook allang een doorn in het oog. Door dat soort flutblaadjes krijgen we van die sociaal misvormde kinderen, die denken dat ze raar zijn als ze 'het' op hun veertiende nog niet gedaan hebben...dat is toch niet normaal?

Misschien wordt het eens tijd dat kinderen weer gewoon kind kunnen zijn, in plaats van semi-volwassen rotzooi door de strot gedouwd te krijgen door die shitblaadjes.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jongeren beginnen te vroeg aan seks
amz
64 08-04-2004 12:44
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Algemene schoolzaken Leraar-anekdotes-citaten
ArieP
37 29-07-2003 22:21
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Levensbeschouwing & Filosofie Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken
Doc
19 18-01-2002 11:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.