Oud 13-06-2004, 20:56
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
ey meneer de islam ... hoe verklaar je nu je toch zown fanatieke moslim bent dat de christendom er veel eerder was? dus nu in dit geval meerdere goden?
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 12-06-2004 @ 22:25 :
Weet je wie pas echt de mensen probeert te bekeren, de Christenen, ze komen zelf bij je deur aankloppen, ik zie ze altijd.
Wat ben jij erg zeg!

De Christenen die jij bedoel zijn de Jahova getuigen. Dat is een zeer strenge kleine groep die een totaal verkeerd beeld hebben van de bijbel.

Niet alle christenen lopen langs deuren! Mijn gemeente doet dat niet, en ik heb nog nooit gehoort dat ECHTE christenen langs deuren lopen! "Wij" bekeren alleen mensen die erom vragen, die langs komen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 13-06-2004 @ 22:01 :
Wat ben jij erg zeg!

De Christenen die jij bedoel zijn de Jahova getuigen. Dat is een zeer strenge kleine groep die een totaal verkeerd beeld hebben van de bijbel.

Niet alle christenen lopen langs deuren! Mijn gemeente doet dat niet, en ik heb nog nooit gehoort dat ECHTE christenen langs deuren lopen! "Wij" bekeren alleen mensen die erom vragen, die langs komen.
Hehe idd

'Weet je wie pas echte moordenaars zijn? De moslims! Die blazen zich altijd op in bussen. Ik zie het zelf op tv!'

Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 07:12
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
FuSe schreef op 13-06-2004 @ 20:31 :
NOU EN!!!

Wonder dit, wonder dat...

Allemaal subjectiviteit.

Geen van de dingen die jij genoemd hebt is een BEWIJS voor God. God is namelijk niet waarneembaar en dus niet te bewijzen. Een boek kan nooit een bewijs zijn voor God.

En trek me vanaf nu maar terug uit deze discussie, want je staat totaal niet open voor onze argumenten.
Kijk eens wat jij zei:

Citaat:
Het is helemaal geen bewijs dat de Koran van God komt.

Als ik een rijmboek schrijf van 1000 pagina en het vervolgens helemaal uit mn kop leer, betekent het dan dat het van God komt?
Realmoslim bewees je tegen dat de Koran niet zomaar een rijmboek is. En dat de Koran door geen een mens verzonnen kan worden.
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:28
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
FuSe schreef op 13-06-2004 @ 22:47 :
[B]Hehe idd

'Weet je wie pas echte moordenaars zijn? De moslims! Die blazen zich altijd op in bussen. Ik zie het zelf op tv!'
Weet je wie pas echt de moordenaars zijn, de Amerikaanse staat. Ik weet niet of je het weet, maar zelfmoord plegen is verboden in de Islam. Je mag ook geen onschuldigen mensen dood maken laat staan kinderen,vrouwen, bejaarden. Van alle mensen zijn het juist Moslims die niet vermoorden.

Kinderen plegen hier al zelfmoord als ze op school worden gepest. Hoe zou jij het voelen als jou hele familie voor je werd uitgeroeid, als je je hele leven in een oorlog gebied leeft. Geloof mij maar je word gek. Meer dan de helft van de Amerikanen zijn met de Irakezen, veel Isrealen zijn met de Palestijnen ze hebben zelfs een filmpje gemaakt voor hen.

Ga door met tv kijken, naar CNN en naar andere netten die van hun overnemen. Als je je zelf voor de gek wilt houden. Je weet niet wat er aan de hand is!!!

"...if any one slew a person - unless it be for murder or for spreading mischief in the land - it would be as if he slew the whole people: and if any one saved a life, it would be as if he saved the life of the whole people...(The Noble Quran, 5:32)"

"Those who invoke not, with God, any other god, nor slay such life as God has made sacred except for just cause, nor commit fornication; - and any that does this (not only) meets punishment. (The Noble Quran, 25:68)"

"It may be that God will grant love (and friendship) between you and those whom ye (now) hold as enemies . For God has power (over all things); And God is Oft-Forgiving, Most Merciful. God forbids you not, with regard to those who fight you not for (your) Faith nor drive you out of your homes, from dealing kindly and justly with them : for God loveth those who are just . God only forbids you, with regard to those who fight you for (your) Faith, and drive you out of your homes, and support (others) in driving you out, from turning to them (for friendship and protection). It is such as turn to them (in these circumstances), that do wrong. (The Noble Quran, 60:7-9)"

Citaat:
"Americans should feel the pain they have inflicted on other peoples of the world, so as when they suffer they will find the right solution and the right path."

Iraq blames the United States for the deaths of 1.5 million Iraqis as a result of U.N. economic sanctions imposed after the Gulf War.

-- CNN's Ben Wedeman contributed to this report
http://www.cnn.com/2001/WORLD/meast/...raq/index.html
"What is it that our government did to those people that drove them to commit such a big attack against us?"





Wat zou jij doen?

http://www.iraqvictims.com
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:39
Verwijderd
Mmm.. oh, and by the way:
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:59
beaming eye
Avatar van beaming eye
beaming eye is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-06-2004 @ 18:40 :
ik corrigeer dat wel even voor j
Thanx!
__________________
I'm not made for this earth, My scream is for a Re-Birth!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:47
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
alluman schreef op 14-06-2004 @ 11:39 :
Mmm.. oh, and by the way:
[afbeelding]
Waarom denk je dat ze dat hebben gedaan. Voor de lol? Sukkel
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:57
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 14-06-2004 @ 12:47 :
Waarom denk je dat ze dat hebben gedaan. Voor de lol? Sukkel
omdat ze geen hersenen hebben dat denk ik. Ze geven amerika de schuld voor hun eigen problemen.

En in Koran stond toch duidelijk(zo heb ik gehoort) Je mag niet doden

foei die bitches gaan naar hell voor het doden van onschuldigen mensen

die mensen in irak bakken er r gewoon nix van.. toen sadam er was waren ze allemaal bang om iets te zeggen.. mensen werden dagelijks gemartelt .. nu door amerika hebben ze recht van menings uiting.. en hoppa mensen gaan massaal klagen over iets dat amerika doet.. en dat terwijl sadam veel erger was.. koerden bombarderen met gif gas .. natuurlijk in dit geval allemaal burgers he. Amerika probeert er ten iedere geval nog aan om alleen militairen doelwitten te raken
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 12:00.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:22
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 12:57 :
omdat ze geen hersenen hebben dat denk ik. Ze geven amerika de schuld voor hun eigen problemen.

En in Koran stond toch duidelijk(zo heb ik gehoort) Je mag niet doden

foei die bitches gaan naar hell voor het doden van onschuldigen mensen

die mensen in irak bakken er r gewoon nix van.. toen sadam er was waren ze allemaal bang om iets te zeggen.. mensen werden dagelijks gemartelt .. nu door amerika hebben ze recht van menings uiting.. en hoppa mensen gaan massaal klagen over iets dat amerika doet.. en dat terwijl sadam veel erger was.. koerden bombarderen met gif gas .. natuurlijk in dit geval allemaal burgers he. Amerika probeert er ten iedere geval nog aan om alleen militairen doelwitten te raken
Als je word aangevallen dan mag je terug aanvallen. Ga leugens volgen. Het kan me niet meer schelen wat je denkt, je mag nu op donderen. Als je in de hel zit dan moet je die woorden herhalen, oke.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Rafiq schreef op 14-06-2004 @ 08:12 :
Kijk eens wat jij zei:



Realmoslim bewees je tegen dat de Koran niet zomaar een rijmboek is. En dat de Koran door geen een mens verzonnen kan worden.
Meneer de Echte moslim heeft in mijn ogen (en hoogstwaarschijnlijk in de ogen van alle andere forummers op Rafiq, Mujahideen en Realmoslim na) helemaal niet BEWEZEN dat de Koran niet door mensen gemaakt kan worden.

Ik weet zelf niet zoveel van de Arabische poëzie en het 'wonderbaarlijke' van de Koran, en met mij veel 'Darwinisten' op dit forum.

Maar zeggen dat de Koran uniek is (buiten beschouwing gelaten of dit wel of niet zo is) is geen bewijs voor God.


@realmoslim: de: ' -smiley' geeft vaak weer dat de desbetreffende poster sarcastisch is. Ik ben het ook niet eens met de buitenlandse politiek van de VS.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:17
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
FuSe schreef op 14-06-2004 @ 13:42 :
Meneer de Echte moslim heeft in mijn ogen (en hoogstwaarschijnlijk in de ogen van alle andere forummers op Rafiq, Mujahideen en Realmoslim na) helemaal niet BEWEZEN dat de Koran niet door mensen gemaakt kan worden.

Ik weet zelf niet zoveel van de Arabische poëzie en het 'wonderbaarlijke' van de Koran, en met mij veel 'Darwinisten' op dit forum.

Maar zeggen dat de Koran uniek is (buiten beschouwing gelaten of dit wel of niet zo is) is geen bewijs voor God.


@realmoslim: de: ' -smiley' geeft vaak weer dat de desbetreffende poster sarcastisch is. Ik ben het ook niet eens met de buitenlandse politiek van de VS.
Oke. Vertel me waar ik heb gezegd dat de enige bewijs van de Koran is dat het uniek is. Leg me uit hoe die de percentage van land en zee wist en dat die de koran in 22 jaar af zou krijgen. Hoe heeft hij al die woorden bij gehouden? Dit is een van de duizende bewijzen dat de Koran van God komt, ik kan er veel posten, maar dan moet je het wel willen.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:09
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
Oog om oog tand om tand....
kweet niet hoor nog steeds een raar gezegde, wraak is ook niet okeej lijkt MIJ HOOR!!!! je moet je naasste lief hebben staat toch ook in de Koran? nah dan gaan we ook lekker terug bombarderen.. "liefdevol!! oooooh liefdevol"ik heb een keer een discussie met een buschaffeur gehad (moslim) over dit soort dingen en ik moet eerlijk zeggen, ik vind nog steeds dat "oog om oog tand om tand" (net zoals Israel doet) erg maar ja...

Dit is mijn mening punt-->.
ik vind moi!
__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:34
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 14-06-2004 @ 13:22 :
Als je word aangevallen dan mag je terug aanvallen. Ga leugens volgen. Het kan me niet meer schelen wat je denkt, je mag nu op donderen. Als je in de hel zit dan moet je die woorden herhalen, oke.
waar reageer je nu op ?

volgens mij reageer je op een tekst die daar helemaal niet staat en dit is me vaker opgevallen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:37
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
professor2 schreef op 14-06-2004 @ 16:34 :
waar reageer je nu op ?

volgens mij reageer je op een tekst die daar helemaal niet staat en dit is me vaker opgevallen
haha hij reageerde op mij hoor .. die taliban mannetje kan me vragen niet beantwoorden dus reageert ie continue maar zo...

daarom is er ook een gezegde..
schelden is een teken van zwakte
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:38
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-06-2004 @ 14:34 :
en als er dadelijk weer een soort van profeet opstaat die Vladimir heet en die krijgt dan volgelingen die Vladimiristen heten en vanuit wiens optiek Mozes en Jezus en Mohammed ook Vladimiristen waren.

daar komt het gewoon op neer.


het vladimir geloof
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:47
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 14-06-2004 @ 08:12 :
Kijk eens wat jij zei:



Realmoslim bewees je tegen dat de Koran niet zomaar een rijmboek is. En dat de Koran door geen een mens verzonnen kan worden.
Dus als over 10000 jaar iemand het groot verzenboek van Toontje Hermans opgraaft is het een nieuwe Koran?

Kan een van de aanwezig koranofielen me dit vers even uitleggen:

"Now let man but think from what he is created! He is created from a drop emitted - Proceeding from between the backbone and the ribs:" S. 86:5-7
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:48
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 16:37 :
schelden is een teken van zwakte
en taliban mannetje is zeker een uiting van liefde, right?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:41
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 14-06-2004 @ 16:48 :
en taliban mannetje is zeker een uiting van liefde, right?
nee een vergelijkenis met een groep mensen die bijna op de zelfde manier denken als hem
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:43
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
De koran is zeker interessant. Er zijn korans gevonden uit het prille begin van de Islam, en die verschillen nogal van inhoud met de huidige. Daarnaast is het ook apart hoe vrij men in de Vroege Middeleeuwen de koran interpreteerde terwijl de Europeanen streng christelijk waren.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:46
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 16:37 :
haha hij reageerde op mij hoor .. die taliban mannetje kan me vragen niet beantwoorden dus reageert ie continue maar zo...

daarom is er ook een gezegde..
schelden is een teken van zwakte
Oke, Homo mannetje. Land, water percentage.

Een reply op een van je vorige posten ik weet niet meer waar het was : God heeft veel boodschappers gestuurd, misschien zelfs duizenden, dan kun je begrijpen dat er geloven van worden gemaakt. Daardoor krijg je ook van die ongewone dingen die niet kunnen worden uitgelegd. Noah(vzmh) is bijvoorbeeld een profeet van de steentijd.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat een stelletje triestelingen

Het is geen bewijs. Het enige bewijs voor het bestaan is als God/Allah/JHVH/Boeddha/Vishnu (whatever) zelf nederdaalt op aarde en ons Zijn/Haar aangezicht laat zien....dan heeft Hij/Zij als eerste wat uit te leggen en als dat goed gaat, dan wil ik overwegen te gaan geloven...

zo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:57
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 14-06-2004 @ 17:46 :
Oke, Homo mannetje. Land, water percentage.

Een reply op een van je vorige posten ik weet niet meer waar het was : God heeft veel boodschappers gestuurd, misschien zelfs duizenden, dan kun je begrijpen dat er geloven van worden gemaakt. Daardoor krijg je ook van die ongewone dingen die niet kunnen worden uitgelegd. Noah(vzmh) is bijvoorbeeld een profeet van de steentijd.
nu ineene ben ik een homo... als ik een homo zou zijn dan had ik je zeer zeker ff 1 x hard van achteren gepakt zodat je je mond ff zou houden.. maja ben geen homo dus dat zit r niet in
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 17:00.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:00
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 17:57 :
nu ineene ben ik een homo... ...
homo's zijn over het algemeen leuke mensen, voel je gevleid
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:33
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 14-06-2004 @ 16:47 :
Dus als over 10000 jaar iemand het groot verzenboek van Toontje Hermans opgraaft is het een nieuwe Koran?

Kan een van de aanwezig koranofielen me dit vers even uitleggen:

"Now let man but think from what he is created! He is created from a drop emitted - Proceeding from between the backbone and the ribs:" S. 86:5-7
De koran is uniek. De vers is al een keer uitgelgd door Realmoslim.
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:36
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
Energie schreef op 14-06-2004 @ 17:57 :
nu ineene ben ik een homo... als ik een homo zou zijn dan had ik je zeer zeker ff 1 x hard van achteren gepakt zodat je je mond ff zou houden.. maja ben geen homo dus dat zit r niet in
Tfoe!!! Wil je alsjeblieft die avatar veranderen? Waarom kom je met zo een vize tekst.
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:44
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
REIE schreef op 14-06-2004 @ 17:43 :
De koran is zeker interessant. Er zijn korans gevonden uit het prille begin van de Islam, en die verschillen nogal van inhoud met de huidige. Daarnaast is het ook apart hoe vrij men in de Vroege Middeleeuwen de koran interpreteerde terwijl de Europeanen streng christelijk waren.
Kom met die bewijs, dan.
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 14-06-2004 @ 18:36 :
Tfoe!!! Wil je alsjeblieft die avatar veranderen? Waarom kom je met zo een vize tekst.
De keuze van zijn avatar is niet jouw zaak.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 14-06-2004 @ 12:47 :
Waarom denk je dat ze dat hebben gedaan. Voor de lol? Sukkel
Houden we het netjes? Ik respecteer jou ook - ik verwacht dat jij mij ook respectvol behandeld.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 14-06-2004 @ 20:33 :
Houden we het netjes? Ik respecteer jou ook - ik verwacht dat jij mij ook respectvol behandeld.
Goh Alluman, ik wist niet dat jij zo optimistisch was.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:31
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 21:15 :
Goh Alluman, ik wist niet dat jij zo optimistisch was.
Hahahahaha LOL
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 21:15 :
Goh Alluman, ik wist niet dat jij zo optimistisch was.
Wat heeft optimisme hier mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 14-06-2004 @ 23:29 :
Wat heeft optimisme hier mee te maken?
'Ik verwacht dat jij me ook respectvol behandelt'.

Beetje ironisch bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 23:20
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 00:00 :
'Ik verwacht dat jij me ook respectvol behandelt'.

Beetje ironisch bedoeld.
Stiekem heeft ie wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 15:02
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
Discusieer even ergens anders verder op het onzin forum ofzo...Pathetic children

let's get back to topic
__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 16:06
professor2
professor2 is offline
Citaat:
REIE schreef op 14-06-2004 @ 17:43 :
De koran is zeker interessant. Er zijn korans gevonden uit het prille begin van de Islam, en die verschillen nogal van inhoud met de huidige. Daarnaast is het ook apart hoe vrij men in de Vroege Middeleeuwen de koran interpreteerde terwijl de Europeanen streng christelijk waren.
ook over gelezen :0
zeer interreseant terwijl wij hier alles zaten te censueren hadden ze daa ook veel literatuur met gewoon sex erin

maar wle raar dat z e toen van rij naar streng zijn gegaan en wij andersom
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Rafiq schreef op 14-06-2004 @ 18:44 :
Kom met die bewijs, dan.
Jij hebt anders ook nooit bewezen dat alle oude opgegraven Korans hetzelfde zijn. Je hebt het beweerd, maar nooit bewezen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 22:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 14-06-2004 @ 13:22 :
Als je word aangevallen dan mag je terug aanvallen. Ga leugens volgen. Het kan me niet meer schelen wat je denkt, je mag nu op donderen. Als je in de hel zit dan moet je die woorden herhalen, oke.
geldt ook voor jou

en aan iedereen in het algemeen op dit forum:
niet flamen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 22:08
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
@realmoslim, wat heb jij toch met je hel, bij jou is alles hel man, hel dit hel zus hel zo. Wees vrolijk, ga leven, en krijg schijt aan je hel, een hel maak je tenslotte zelf
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:33
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 13-06-2004 @ 22:01 :
Wat ben jij erg zeg!

De Christenen die jij bedoel zijn de Jahova getuigen. Dat is een zeer strenge kleine groep die een totaal verkeerd beeld hebben van de bijbel.

Niet alle christenen lopen langs deuren! Mijn gemeente doet dat niet, en ik heb nog nooit gehoort dat ECHTE christenen langs deuren lopen! "Wij" bekeren alleen mensen die erom vragen, die langs komen.
woohoooow!!
i agree to that
__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 14-06-2004 @ 17:54 :
Wat een stelletje triestelingen

Het is geen bewijs. Het enige bewijs voor het bestaan is als God/Allah/JHVH/Boeddha/Vishnu (whatever) zelf nederdaalt op aarde en ons Zijn/Haar aangezicht laat zien....dan heeft Hij/Zij als eerste wat uit te leggen en als dat goed gaat, dan wil ik overwegen te gaan geloven...

zo.
whahaha
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:01
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
FuSe schreef op 13-06-2004 @ 20:31 :
NOU EN!!!

Wonder dit, wonder dat...

Allemaal subjectiviteit.

Geen van de dingen die jij genoemd hebt is een BEWIJS voor God. God is namelijk niet waarneembaar en dus niet te bewijzen. Een boek kan nooit een bewijs zijn voor God.

En trek me vanaf nu maar terug uit deze discussie, want je staat totaal niet open voor onze argumenten.

Wat eem lariekoek! Er zijn veel dingen die niet waarneembaar zijn, maar toch bestaan! Moleculen en atomen zijn niet waarneembaar, maar ze bestaan. Cellen zijn niet waarneembaar, maar ze bestaan. Lucht is niet waarneembaa, maar het bestaat.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:04
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
Wind kun je niet zien, maar wel voelen
Wind kun je zien aan de bomen die waaien de gevolgen van wind kun je zien. Zo is het net als bij God, Je ziet hem niet, maar wel wat hij doet
__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:06
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
appie2003 schreef op 16-06-2004 @ 18:01 :
Wat eem lariekoek! Er zijn veel dingen die niet waarneembaar zijn, maar toch bestaan! Moleculen en atomen zijn niet waarneembaar, maar ze bestaan. Cellen zijn niet waarneembaar, maar ze bestaan. Lucht is niet waarneembaa, maar het bestaat.
ben jij achterlijk ofzo? wat versta jij onder waarnemen? Alleen zien zeker?
Waarneembaar is alles wat je kunt horen, zien, proeven, voelen en nog een die ik vergeten ben.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:16
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Meartje schreef op 16-06-2004 @ 18:04 :
Wind kun je niet zien, maar wel voelen
Wind kun je zien aan de bomen die waaien de gevolgen van wind kun je zien. Zo is het net als bij God, Je ziet hem niet, maar wel wat hij doet
correctie je voelt de lucht wind is alleen een term voor verplaatsing van lucht. (leert veel van me ak juf)
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Meartje schreef op 16-06-2004 @ 18:04 :
Wind kun je niet zien, maar wel voelen
Wind kun je zien aan de bomen die waaien de gevolgen van wind kun je zien. Zo is het net als bij God, Je ziet hem niet, maar wel wat hij doet
Geef mij dan eens een voorbeeld van iets waarvan je kunt zien dat het door God gedaan is?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Meartje schreef op 16-06-2004 @ 18:04 :
Wind kun je niet zien, maar wel voelen
Wind kun je zien aan de bomen die waaien de gevolgen van wind kun je zien. Zo is het net als bij God, Je ziet hem niet, maar wel wat hij doet
Zweverig gezwets. Quantummechanische verschijnselen kun je ook niet 'zien', maar ze hebben niks met God te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:25
Daevrem
Daevrem is offline
Er heeft nog nooit iemand een atoom gezien. Maar we kunnen hem wel splitsen, met alle gevolgen van dien.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 10:10
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-06-2004 @ 00:52 :
Zweverig gezwets. Quantummechanische verschijnselen kun je ook niet 'zien', maar ze hebben niks met God te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
appie2003 schreef op 16-06-2004 @ 18:01 :
Wat eem lariekoek! Er zijn veel dingen die niet waarneembaar zijn, maar toch bestaan! Moleculen en atomen zijn niet waarneembaar, maar ze bestaan. Cellen zijn niet waarneembaar, maar ze bestaan. Lucht is niet waarneembaa, maar het bestaat.
Ik hoef je eigenlijk helemaal niet meer te verbeteren. Ik hoop dat je inziet dat het onzin is wat je zegt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament
KingOfGod
178 11-12-2005 11:53
Levensbeschouwing & Filosofie De juistheid van de Koran
Rafiq
131 01-01-2005 12:01
Levensbeschouwing & Filosofie Overeenkomsten Islam-Christendom
Verwijderd
270 28-11-2004 13:56
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
Levensbeschouwing & Filosofie De Bijbel is veranderd.
Joël
182 13-06-2002 13:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.