Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2004, 22:43
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Resident Evil 4 is het eerste originele en exclusieve deel in deze horror reeks op de Gamecube. Dit zou grafisch wel eens de mooiste Resident Evil kunnen worden. Capcom stapt van de pre-renderd achtergronden af, waardoor je met oude bekende Leo Kennedy in complete 3d omgevingen kunt lopen. Een nieuw richtsysteem en dynamisch camerawerk zullen zorgen voor een heel andere gameplay dan de voorgaande delen. Deze veranderingen zouden er wel eens voor kunnen zorgen dat Resident Evil 4 het meest vernieuwende deel kan worden in de hele reeks.
-

Citaat:
Er komt eindelijk weer een totaal nieuw Resident Evil deel: Resident Evil 4 naar de GameCube. Na een aantal zeer matige ports hebben we weer behoefte aan een beetje hoogstaand 'zombieslachtende uurtjes'. Leon Kennedy neemt je, ongetwijfeld tegen zijn zin in, mee in een nieuwe avontuur. Naar een plek waar het allemaal nog erger lijkt te zijn dan in de voorgaande delen.

De Amerikaanse versie zal op elf januari verschijnen, de Europese versie ongetwijfeld een aantal weken later. De game, die je weer in de schoenen van hoofdrolspeler Leon Kennedy plaatst, gooide op de afgelopen E3 hoge ogen. En dat is nog een understatement. Niet alleen grafisch is de game zeer indrukwekkend, maar ook qua gameplay lijkt het spel de Resident Evil reeks ondersteboven te gaan gooien.


















Jah, deze moet ik zeker hebben. Resident Evil is altijd al mijn favoriet geweest. Deel 1,2 en 3 waren vet, veronica was nog ok, en de remake van 1, prachtig gewoon. RE0 was...uber! Hopelijk wordt dit deel ook weer mooi. Dat het niet het originele verhaal volgt, tja jammer, maar ik heb er alle vetrouwen in.

Volgend jaar Mei, dan moet ie hier in de winkels liggen. Is wel 60 pleuro waard denk ik zo. :idee:

Nog RE-fans hier?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2004, 22:46
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
geen fan, want ik heb de camera altijd kut gevonden. Het brengt wel een hoop sfeer op die manier, maar toch kon ik er niet mee overweg... gelukkig hebben ze dat nu verandert, ik ga em zeker proberen
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:50
Verwijderd
Deel 1, 2, CV en de remake vond ik briljant, de rest vond ik vrij mager (vooral 0).

Maar ik heb opzeker goede hoop voor deel 4, hopelijk wordt het niet teveel een knalfestijn en blijft de scarefactor hoog.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:33
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die screenshots zijn echt beroerd.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:36
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-09-2004 @ 00:33 :
Die screenshots zijn echt beroerd.
Dat zijn screens gemaakt op de e3. Meestal worden beelden niet zo scherp als je met een camera foto's maakt van een televisie.

Dit gaat zeker een heel mooi spel worden, de models zijn erg mooi gemaakt, ik heb er alle vertrouwen in dat het scherp wordt
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:37
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-09-2004 @ 23:50 :
Deel 1, 2, CV en de remake vond ik briljant, de rest vond ik vrij mager (vooral 0).

Maar ik heb opzeker goede hoop voor deel 4, hopelijk wordt het niet teveel een knalfestijn en blijft de scarefactor hoog.
Dan heb je 3 gemist. Moet je die maar eens spelen op de cube. 3 is zeker de beste RE (na deel 1) alleen was ie een beetje korter dan 2
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-09-2004 @ 16:37 :
Dan heb je 3 gemist. Moet je die maar eens spelen op de cube. 3 is zeker de beste RE (na deel 1) alleen was ie een beetje korter dan 2
Deel 3 vond ik de bijna even saai als 0.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:52
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-09-2004 @ 16:44 :
Deel 3 vond ik de bijna even saai als 0.
Het mooie aan Resident Evil is dat je in een nieuw deel telkens ergens kan komen waar je niet kon komen in een vorig deel. Zo kan je in 3 komen in een aantal kamers van het politiebureau waar dat niet kon in 2. En in 3 kan je door de straten lopen van Raccoon city, net datgene waar je naar benieuwd was in deel 2. Het is dus zaak om alle delen te spelen, dan vormt vanzelf het verhaal en de kaart in je hoofd, dat is wat RE zo'n goed spel maakt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:00
Verwijderd
Dan mag deel 3 nog wel saai zijn, en deel 1 geniaal
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Resident Evil 0 is zeker niet saai. En deel 3 ook niet, hoewel het wel de zwakste is uit de reeks, samen met het origineel op de PSX en Saturn.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:29
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
hehe ik vind dat ze die maar niet GC exclusive moeten houden

verder is RE2 nog de gaafste uit de serie
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:38
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
[QUOTE]Vork schreef op 15-09-2004 @ 22:29 :
[B]hehe ik vind dat ze die maar niet GC exclusive moeten houden

Tja, marketing he


Citaat:
verder is RE2 nog de gaafste uit de serie
Tja, het verhaal is subliem, maar het ligt er maar net aan wat je hebt ervaren als "cool" Die remake is zeker errug strak!
RE2 en 3 moeten ze nog een keer opnieuw maken.

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 21:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Resident Evil 5 [xbox360, ps3]
Carn
21 04-06-2008 20:57
Games Resident Evil 4
Rijk
3 02-02-2005 13:29
Games resident evil serie niet meer exclusief voor de gamecube
SQUARE
10 11-04-2003 16:06
Games Launch cube games bij dimension plus
DP17
3 05-09-2002 07:54
Games Resident Evil wordt Gamecube exclusief
Dark G
22 29-09-2001 17:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.