Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 22:25
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Waar werk je nou en wat doe je er?
En natuurlijk het belangerijkste is het gezellig en verdien je er een beetje een aardig centje mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 22:29
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik werk als Service Coördinator bij een bedrijf dat doet aan total access...

verdient wel oke
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:37
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik werk bij een supermarkt, C1000 en wij zijn de beste
Maar ehm daar werk ik bij de verslijn (lees: brood, kaas, vlees) en tsja, das wel leuk. Veel variatie, leuke collega's en best goed betaald vind ik voor een supermarkt (4,06 euro per uur; ik werk er AL 2 jaar)

Dus komt allen naar de C1000..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:39
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Dus komt allen naar de C1000..
aha... dus geen fratsen met knutselsmurfie

welk filiaal is het? ik kom wel een worstje halen hoor om 5 voor 5
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:41
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef:
aha... dus geen fratsen met knutselsmurfie

welk filiaal is het? ik kom wel een worstje halen hoor om 5 voor 5
Kutje maal 3
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren