Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 22:25
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Waar werk je nou en wat doe je er?
En natuurlijk het belangerijkste is het gezellig en verdien je er een beetje een aardig centje mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 22:29
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik werk als Service Coördinator bij een bedrijf dat doet aan total access...

verdient wel oke
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:37
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik werk bij een supermarkt, C1000 en wij zijn de beste
Maar ehm daar werk ik bij de verslijn (lees: brood, kaas, vlees) en tsja, das wel leuk. Veel variatie, leuke collega's en best goed betaald vind ik voor een supermarkt (4,06 euro per uur; ik werk er AL 2 jaar)

Dus komt allen naar de C1000..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:39
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Dus komt allen naar de C1000..
aha... dus geen fratsen met knutselsmurfie

welk filiaal is het? ik kom wel een worstje halen hoor om 5 voor 5
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:41
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef:
aha... dus geen fratsen met knutselsmurfie

welk filiaal is het? ik kom wel een worstje halen hoor om 5 voor 5
Kutje maal 3
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:43
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Kutje maal 3


maar dat is geen antwoord
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:48
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef:


maar dat is geen antwoord
BWAAAA eek die vinger van dat mega-enge mannetje laat me wel even heel hard schrikken hoor, nu durf ik helemaal geen antwoord meer te geven. Ik sta aan de grond genageld
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:50
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
BWAAAA eek die vinger van dat mega-enge mannetje laat me wel even heel hard schrikken hoor, nu durf ik helemaal geen antwoord meer te geven. Ik sta aan de grond genageld
uhm... zo?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:52
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef:
uhm... zo?
Hmmm, nee, mijn haar is niet blauw, ik heb een witte muts!
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:53
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Hmmm, nee, mijn haar is niet blauw, ik heb een witte muts!
die smiley heb ik niet
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:57
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef:
die smiley heb ik niet
Nou, dan ehm, dan ben jij dus duidelijk niet stoer
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:59
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Nou, dan ehm, dan ben jij dus duidelijk niet stoer
hmm, nee denk het niet..
niet stoer.. alleen maar cool
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:59
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
ik werk als rozenknippe ... eyah.. verdient ong 10 gulden per uur.. en ehmzz is wel gezellig.. alleen gaat steeds meer leuke collega´s weg.. vandaar dat ik nu ook een ander baantje heb gezocht.. als afwasser bij een chiq restaurant.. en kan maybe gauw de keuken in
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 23:14
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
gizmo schreef:
verdient ong 10 gulden per uur..
Das niks in deze huidige samenleving je wordt bedonderd
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 23:18
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
Waar werk je nou en wat doe je er?
En natuurlijk het belangerijkste is het gezellig en verdien je er een beetje een aardig centje mee.
Doe inmiddels alweer 9 maanden telemarketing. 13 uur/week. Moet mensen bellen die een sportblad hebben ontvangen en dan vragen of ze een abbonement willen. Ik vraag/zeur nooit lang door Als men nee zegt hang ik op Dus ik ben 1 van de weinige die niet lastig is
Eerst moest ik financiele dienstverlening doen. Das een stuk minder leuk
Verder maak ik in dat bedrijfje 1 á 2 uur per week schoon. Verdien er super lekker: 9,08/uur (ook voor schoonmaken ) en dat keer 14 uur REKEN MAAR UIT! (gaat wel meteen op aan huur...) Er werken hele aardige en leuke mensen (kijkt richting creep ) en me beste vriendin is een soort van super visor daaro. Das ook leuk. Bevalt me prima. En ik heb sinds 2 maanden een jaar contract daaro! WAT EEN WERELEDBAAN!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 06:54
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
werk nog steeds in een bakkerij...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:16
qghp
qghp is offline
ik heb een folderwijk , ik he ongeveer 30 huizen maar ik hoef de folders niet in te vouwen omdat ze sinds kort in plastic zakjes worden geleverd ik verdien opzich best veel meestel iets van 8 tot 9 gulden per uur ( en ik ben 15)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:40
Verwijderd
Bij de Xenos, doe er van alles en nog wat. 't verdient gewoon, normaal iets van 6 euro per uur, maar ik werk alleen op zondag (eentje in de maand ) en op sommige feestdagen en dan verdien ik iets van 12 (of 18) euro per uur. Wel lekker dus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2002, 08:56
Verwijderd
Ik werk bij de C1000 en ik verdien daar €3.62 per uur
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 09:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik werk niet.. Ik ga binnenkort in het promotieteam van me school, eerst even me sbu's vullen en daarna geld vragen.. Kweenie wat ik ervoor krijg..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:05
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
hell, thuiszorg 7,48 per uur... (bruto) yeahyeahyeah
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:08
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik heb folders rondgebracht mar ben er vorige week mee gestopt. nu ben ik bij een paar winkels aan het solliciteren.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Fotozaak, mja klein winkeltje dus ben enige werknemer en werk ongeveer 1x in de week +/- 8 uur soms is het gezellig en soms ook niet, ligt eraan hé of der nog andere mensen mij gezelschap komen houden. Naja ik verdien 2,27 per uur, nogal bagger dus, maarja we zien wel hé ik wil snel en graag nieuw werk
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:14
whizzer
whizzer is offline
werk bij albert heijn, en WIJ zijn de beste werk dr half jaartje, ga nu trouwens op groente staan, en verdien 3 euro per uur, is wel prima en de collega's zijn ook top, en best of all; je kan dr s'avonds gratis eten en ja, dan worden de bakken ijs en pizza's aangesleept inderdaad
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:24
Verwijderd
nergens..
maar als 't mag (als mijn mentor denkt dat ik er geschikt voor ben :/ ..) ga ik binnenkort plusles (ondersteuningsles) geven aan de onderbouw. lijkt me wel leuk. 1 keer per week "les" geven in een (leuk) vak aan max. 6 leerlingen.
je krijgt €5 per les (incl. voorbereiding)
heb verder nog geen idee of 't echt leuk is dus, en of ik dat uberhaupt kan, lesgeven.
Maar 'k hoop dat 't doorgaat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 15:25
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
werk in een restaurant, al 3 jaar, verdien 4.50 euro, ga maar eens opslag vragen denk ik
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:29
MissyMe
MissyMe is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
Doe inmiddels alweer 9 maanden telemarketing. 13 uur/week. Moet mensen bellen die een sportblad hebben ontvangen en dan vragen of ze een abbonement willen. Ik vraag/zeur nooit lang door Als men nee zegt hang ik op Dus ik ben 1 van de weinige die niet lastig is
Eerst moest ik financiele dienstverlening doen. Das een stuk minder leuk
Verder maak ik in dat bedrijfje 1 á 2 uur per week schoon. Verdien er super lekker: 9,08/uur (ook voor schoonmaken ) en dat keer 14 uur REKEN MAAR UIT! (gaat wel meteen op aan huur...) Er werken hele aardige en leuke mensen (kijkt richting creep ) en me beste vriendin is een soort van super visor daaro. Das ook leuk. Bevalt me prima. En ik heb sinds 2 maanden een jaar contract daaro! WAT EEN WERELEDBAAN!
Werk jij heel toevallig bij Intomart??
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:40
Verwijderd
Ik werk bij een callcentre, brainsgroup. Het is er best gezellig. Ik werk er nu weer 3 maanden ofzo. Daarvoor heb ik er een jaar niet gewerkt en daarvoor dus weer ongeveer een half jaar.
Het werk is op zich vrij saai, maar ook weer niet rampzalig. Bovendien verdient het goed en is het zoals ik zei, erg gezellig
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:53
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik heb momenteel even geen werk.
ik ga solliciteren in de horeca
en ik heb een sollicatie lopen voor campingmedewerkster in het buitenladn voor komende zomer.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:54
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
doe ik niet aan
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:26
Verwijderd
Oldenhuis Architectuur

Wat doe ik... euh koffie zetten, afwassen, tekeningen snijden, vouwen, versturen, ordenen, post wegbrengen, kleuren, etc....

Verdien 5 euro per uur.

Jammer alleen dat het een tijdelijk baantje is Val in voor iemand die met zwangerschapsverlof is.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:32
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik werk ook bij de C1000, en het verdient nog niet goed, want ik ben nog 15, verdien nu nog als een vakkenvuller. volgens jaar gewoon als cassiere , waarschijnlijk wordt dat 3 euro 55 ofzo

Edit: ik heb trouwens ook een bijlesleerling voor 1 uur in de week, 5 euro per uur. niet echt bijbaantje, maar het verdient beter dan c1000
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:56
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
MissyMe schreef:
Werk jij heel toevallig bij Intomart??
kun je daar ook telemarketing doen

__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:21
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ik werk bij een bakker, 6 uurtjes per week (op zaterdag) verdien 3,72 per uur (netto)

edit: oja, het is heeeeel gezellig, Jongerius rulezzzz!!
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:23
the tourist
the tourist is offline
Cassiere bij de AH, ik verdien 2,96 per uur. Niet veel dus, ik zie dat als ik bij de c1000 zou werken, meer zou verdienen.... Maar jammer genoeg zijn die er niet bij mij in de buurt..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:29
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik pas weleens op,
15-20 € per keer meestal..
(is dan wel de hele dag,
van 8u-19u dus..)
Ach ja.. zou het ook voor nx doen denk ik..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2002, 11:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Cassiere bij de AH, ik verdien 2,96 per uur. Niet veel dus, ik zie dat als ik bij de c1000 zou werken, meer zou verdienen.... Maar jammer genoeg zijn die er niet bij mij in de buurt..
wat dacht je als je nou eens zou gaan vragen of je verkoper2 ofwel gewoon een functiegroep erbij mag scheeld zo'n 60 eurocent

Citaat:
dreen schreef:
Fotozaak, mja klein winkeltje dus ben enige werknemer en werk ongeveer 1x in de week +/- 8 uur soms is het gezellig en soms ook niet, ligt eraan hé of der nog andere mensen mij gezelschap komen houden. Naja ik verdien 2,27 per uur, nogal bagger dus, maarja we zien wel hé ik wil snel en graag nieuw werk
in iedere supermarkt verdien je meer

nou ja werk zelf dus bij de AH als verkoper2. en verdien 3.62. Het is heel gezellig want we hebben een hele jonge groep. Als je een beetje je best doet kan je ook nog hele leuke dingen doen op kosten van de baas ik doe b.v. FHV(filiaalhulpverlening; EHBO enzo)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:55
Verwijderd
Oppassen doe ik ook wel eens...€15 op een avondje (19:30 tot 23:30 of 24:00 meestal oid) ofzo, ligt er aan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:08
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
wat dacht je als je nou eens zou gaan vragen of je verkoper2 ofwel gewoon een functiegroep erbij mag scheeld zo'n 60 eurocent

Wat is dan het verschil? Dat je ook counter draait ofzo? Dat moet ik soms ook wel eens, maar dan maar een half uur.
Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel, het verdient, daar gaat het om
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:05
whizzer
whizzer is offline
volgensmij kan je pas verkoper 2 na een jaar ofzow worden.....
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:17
Yolcu
Yolcu is offline
Ik werk (ook al ) in de telemarketing. Ik werk voor een keukenbedrijf en probeer afspraken te maken voor mensen met 1 van onze adviseurs. De adviseur komt dan bij de mensen thuis, dat wordt dan een soort showroompje in het klein . Het is erg gezellig, en het verdient ook érg goed. Jammer dat het vaak niet echt afwisselend is, je doet immers elke avond hetzelfde. Ik werk daar 6-9 uur per week.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:34
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
whizzer schreef:
volgensmij kan je pas verkoper 2 na een jaar ofzow worden.....
Oh, ik werk er pas vanaf juli....
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:42
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
whizzer schreef:
volgensmij kan je pas verkoper 2 na een jaar ofzow worden.....
volgens mij is dat ook gewoon een doorgroeifunctie..

maargoed, ik werk nog nie zo lang in een videotheek, zeer relax werk, soms wel iets te relax, maar verder heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:20
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
verkoper 2 worden hangt er vanaf of ze je aardig vinden.
heeft niks met hard werken of meer verantwoordelijkheid hebben te maken heb ik de afgelopen 2 jaar tot mijn spijt gemerkt

werk dus bij albert heijn en ik vul er vakjes met groenten enzo.
ik verdien 3,25 ofzo maar je krijgt ook veel vrije uren/vakantieuren die je over hebt uitbetaald en winstuitkering en 5% van de aankopen die met jou bonuskaart wordt gedaan (tiks aardig aan met n moeder die veel bij ah koopt). t blijft niet veel maar toch..
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 12:02
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik werk via een horeca-uitzendbureau; de ene keer sta ik achter de kassa in de kantine van de Haagse Hoge School, dan schep ik gehaktballen in bakjes in het ING-gebouw, en als ik geluk heb loop ik in dure hotels een galadiner of sta ik achter de bar op feesten..

Voorderest werk ik er veel te weinig, en ben ik hard op zoek naar een baan erbij.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:51
Sithan
Sithan is offline
K moet filmpies draaien in de bios voor 5,50 euro per uur...

En behalve bij Harry Potter en Lord of the rings is het altijd 3 uur yahtzeeen met collega's en 1 uur écht presteren
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:57
Kermit the frog
Avatar van Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Ik heb 3 jaar bij de C-1000 gewerkt (Echt dope shit daar , alleen onderbetaald - €7,50 p.u. - voor KW vakkenvullers) . Vandaar dat ik nu bij McDonalds ga werken, in het weekend, van 17.00 tot 3.00 uur..... Ik weet niet hoeveel dat gaat verdienen, maar het zal wel iets meer zijn.....
__________________
I give you the finger
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:15
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Kermit the frog schreef:
Ik heb 3 jaar bij de C-1000 gewerkt (Echt dope shit daar , alleen onderbetaald - €7,50 p.u. - voor KW vakkenvullers) . Vandaar dat ik nu bij McDonalds ga werken, in het weekend, van 17.00 tot 3.00 uur..... Ik weet niet hoeveel dat gaat verdienen, maar het zal wel iets meer zijn.....
Ik vind 7 euro 50 echt wel veel hoor.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
MoonMonkey
Wat is dan het verschil? Dat je ook counter draait ofzo? Dat moet ik soms ook wel eens, maar dan maar een half uur.
Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel, het verdient, daar gaat het om
Nou ja draai niet standaard kassa dus kweet het niet precies wat het op kassa inhoud. Maar o.a. counter ja


Citaat:
whizzer
volgensmij kan je pas verkoper 2 na een jaar ofzow worden.....
9 maanden maar er worden soms uitzonderingen gemaakt.

Citaat:
Dr. Oetker
verkoper 2 worden hangt er vanaf of ze je aardig vinden.
heeft niks met hard werken of meer verantwoordelijkheid hebben te maken heb ik de afgelopen 2 jaar tot mijn spijt gemerkt

werk dus bij albert heijn en ik vul er vakjes met groenten enzo.
ik verdien 3,25 ofzo maar je krijgt ook veel vrije uren/vakantieuren die je over hebt uitbetaald en winstuitkering en 5% van de aankopen die met jou bonuskaart wordt gedaan (tiks aardig aan met n moeder die veel bij ah koopt). t blijft niet veel maar toch..
Zeker wel met hard werken te maken. En anders doe je toch iets fout. Of ze zijn er beetje gierig vanwege hun uren etc. zou kunnen. Informeer eens bij een andere AH vraag om overplaatsing en werk effe hard dan werkt nog weel eens. Ligt vaak dus aan je BL of VM. Maar sommige zijn te gierig moest er ook heel lang om zeuren krijgen we nieuwe BL zegt ie heel droog op een keer dat ie effe helpt. Van hoe bevalt het je. Ja hoor goed alleen zou wel leuk zijn alks ik V2 word. Ben je dat dan nog niet helemaal verbaast. Ik lachte me dood lekker he en toen was het binnen 1 maand gedaan.

Citaat:
Kermit the frog
Ik heb 3 jaar bij de C-1000 gewerkt (Echt dope shit daar , alleen onderbetaald - €7,50 p.u. - voor KW vakkenvullers) . Vandaar dat ik nu bij McDonalds ga werken, in het weekend, van 17.00 tot 3.00 uur..... Ik weet niet hoeveel dat gaat verdienen, maar het zal wel iets meer zijn.....
Ten eerste vind ik 7.50 wel veel! En ten tweede geef ik je weinig kqans dat het daar veel meer is (misschien zelfs minder ex-toeslag dan)En je kan zelf die hele nacht/avond niks doen nee lekker is dat
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:18
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Ik werk momenteel (stage van 10 weken) in de buitendienst bij Lésec beveiliging & telecom, dus het installeren van beveiligings- en telecomsystemen.
Bevalt me heel goed, verdiensten zijn wat minder maar jah, tis maar een stage he
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is een leuke bijbaan?
Guinie
2 15-12-2014 10:25
Werk, Geld & Recht Hebben jullie een bijbaan?
django023
42 20-08-2011 21:17
Werk, Geld & Recht Waar kan je als 23 jarige goed werken? (bijbaan)
Atelier Madame
4 22-07-2011 23:23
Werk, Geld & Recht 2de bijbaan
timvl
8 07-07-2006 09:53
Werk, Geld & Recht Vraagje over een bijbaantje.
Suqeunse
13 17-06-2005 17:03
Werk, Geld & Recht Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??!
Str0nk
10 31-12-2003 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.