Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2004, 15:23
Nyawa
Als je terugdenkt aan de brugklas, welke herinneringen komen er dan bij je boven drijven? Overvolle tassen, je eerste zoen, van de trap geduwd worden, schoolreisjes, enge leraren, etc?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2004, 15:26
Verwijderd
Nou, bij mijn brugklas denk ik nou niet bepaald terug aan de eerste zoen. Ik denk wel terug aan de mislukking van de Basisvorming, die ervoor gezorgd heeft dat ik mijn eerste jaar moest doorbrengen met het laagste van het laagste, tuig dat nog te dom was om het I-VBO te volgen. Maar ja, een stelletje linkse hippies had in hun hoofd dat als je alle kinderen bij elkaar zette, ze elkaar dan wel zouden helpen en aan elkaar zouden optrekken. No way dus.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:30
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
dan denk ik aan mijn wiskundeleraar. Erg apetijtelijke man was dat

verder denk ik liever niet aan de havo, wat kunnen pubers gemeen zijn. Gelukkig had je leraren, waar je heen kon als je weer je dagelijkse dosis respect nodig had
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:31
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Brugklas was simpel, saai en geen hol aan aangezien ik veel eikels in mijn klas had.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:33
Verwijderd
Een stomme eikel op wie ik het hele jaar verliefd ben geweest.. omg.. en schoolreisjes.. tsja, we zijn een keer naar de dierentuin geweest geloof ik. Overvolle tassen geloof ik ook wel, je neemt het eerste jaar toch een stuk meer mee dan de jaren daarna. Ik had zo'n middelgrote kipling tas.
Elkaars agenda voltekenen zodat er niks meer leesbaar was. Constant briefjes schrijven enzo.. naja logisch. Een musical waar ik aan meedeed. En nee, geen eerste zoen, die kwam pas later.
M'n klas was wel erg stom.. allemaal van die schreeuwerige eikeltjes.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:35
Verwijderd
Het allerverschrikkelijkste jaar uit mijn schoolcarrière. Brrr. Kutpubertjes.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 24-09-2004 @ 16:35 :
Het allerverschrikkelijkste jaar uit mijn schoolcarrière. Brrr. Kutpubertjes.
Dat was iedereen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:36 :
Dat was iedereen.
Ik begon pas twee jaar later te puberen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik denk dan voornamelijk aan hoe simpel het toen nog was.
De stof was veel te makkelijk. Niet alleen voor mij, maar voor heel mijn klas. Vooral wiskunde was een lachertje. Ik denk ook aan de eikels die ons het vak Latijn gaven, terwijl ze daarover maar de helft van de leerlingen hadden ingelicht. Toch ook wel leuke herinneringen aan Latijn: het mogen halen van zoveel enen als je wil. Mijn ouders waren namelijk ook nogal kwaad over het feit dat ze hen niet hadden ingelicht en gaven mij gelijk dat ik me nooit voor het vak zou inzetten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:39
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Het was wel leuk. Maar wel simpel, ik weet nog dat ik met een 10,0 voor aardrijkskunde fluitend ben overgaan naar het tweede jaar. Ik kijk, achteraf, leuk terug op de eerste brugklas.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:40
Verwijderd
Ik moest huilen in de klas toen ik een 1,3 voor Engels kreeg.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 24-09-2004 @ 16:40 :
Ik moest huilen in de klas toen ik een 1,3 voor Engels kreeg.
Hm, ik had wel hoge cijfers in de brugklas. Hoewel ik me wel doodschaamde toen ik van 2V naar 3H moest.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:43
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
zuster schreef op 24-09-2004 @ 16:40 :
Ik moest huilen in de klas toen ik een 1,3 voor Engels kreeg.
Dat komt me eigenlijk bekend voor. Voor engels had ik meer onvoldoendes dan voldoendes.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:44
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:42 :
Hm, ik had wel hoge cijfers in de brugklas. Hoewel ik me wel doodschaamde toen ik van 2V naar 3H moest.
Verklaar nader!
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 24-09-2004 @ 16:44 :
Verklaar nader!
Nou, ik had gewoon atheneumadvies, dus ik kwam ook in 2HV met Latijn. Alleen omdat de Basisvorming voorschreef dat er twee soorten tweede klassen waren (onderstroom, M/H en bovenstroom, H/V) zat ik dus ook bij 'minder goeden' in de klas. En dat resulteerde zovaak in een totale chaos in de les dat je van kwalitatief goed onderwijs niet meer kon spreken. En ik was in die tijd nogal beïnvloedbaar. Ergo, ik kon niet naar 3V (daarvoor moest je allemaal achten hebben) en moest dus eerst de HAVO doorlopen. The shame
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:47
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
niet zoveel, ik keek alleen wel erg op tegen hogere klassen
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:47 :
Nou, ik had gewoon atheneumadvies, dus ik kwam ook in 2HV met Latijn. Alleen omdat de Basisvorming voorschreef dat er twee soorten tweede klassen waren (onderstroom, M/H en bovenstroom, H/V) zat ik dus ook bij 'minder goeden' in de klas. En dat resulteerde zovaak in een totale chaos in de les dat je van kwalitatief goed onderwijs niet meer kon spreken. En ik was in die tijd nogal beïnvloedbaar. Ergo, ik kon niet naar 3V (daarvoor moest je allemaal achten hebben) en moest dus eerst de HAVO doorlopen. The shame
Ergo, je was zo'n stuurloos ettertje geworden. Had naar een zelfstandig gymnasium gegaan, kun je niet zo makkelijk afzakken.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 24-09-2004 @ 16:48 :
Ergo, je was zo'n stuurloos ettertje geworden. Had naar een zelfstandig gymnasium gegaan, kun je niet zo makkelijk afzakken.
Dat was er niet in mijn woonplaats, alleen drie grote scholengemeenschappen waarvan een katholiek, een protestant en een openbaar. Die openbare was geen optie (teveel tuig) en bovendien had ik mijn hele leven al op katholieke scholen gezeten, dus die werd het. En daar had je zowel MAVO, HAVO als VWO (geen gymnasium, alleen 'VWO+' met alleen Latijn).

Omdat ik dus eerst HAVO deed, moest ik Latijn ook laten vallen, tot mijn grote verdriet Ik heb overigens na 5H wel weer gewoon 5 en 6V gedaan (was toch pas zestien toen ik 5H afrondde) maar dat Latijn kon ik niet meer oppikken. Dus dan nu maar, in mijn vrije tijd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:51 :
Dat was er niet in mijn woonplaats, alleen drie grote scholengemeenschappen waarvan een katholiek, een protestant en een openbaar. Die openbare was geen optie (teveel tuig).
Volgens mij heeft elke openbare school daar last van. Ik vond mijn brugklas wel leuk, had een gezellige klas waar iedereen het wel met elkaar kon vinden. En toen deed ik nog vwo, wat na de 2de ook weer over was. Damn die verslaving van de tv en computerspelletjes.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:04
the tourist
the tourist is offline
Ik vond het echt een vreselijk jaar, maar dat kwam niet alleen doordat ik in de brugklas zat.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-09-2004 @ 16:56 :
Volgens mij heeft elke openbare school daar last van.
Onzin.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:10
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:47 :
Nou, ik had gewoon atheneumadvies, dus ik kwam ook in 2HV met Latijn. Alleen omdat de Basisvorming voorschreef dat er twee soorten tweede klassen waren (onderstroom, M/H en bovenstroom, H/V) zat ik dus ook bij 'minder goeden' in de klas. En dat resulteerde zovaak in een totale chaos in de les dat je van kwalitatief goed onderwijs niet meer kon spreken. En ik was in die tijd nogal beïnvloedbaar. Ergo, ik kon niet naar 3V (daarvoor moest je allemaal achten hebben) en moest dus eerst de HAVO doorlopen. The shame
Ach, je bent er vast weer overheen.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:50
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Leuke nieuw , eindelijk wat uitdaging. En ik kreeg verkering . Helaas waren mn cijfers wat minder vooral de talen -> maar ik ben wel overgegaan met maar 1 vijf en dat toch voor een onzin vak latijn. ben toen naar andere school gegaan en latijn laten vallen havo-vwo gelijk vwo kon daar helaas niet . Maar ik heb VWo toch gred .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:51
Verwijderd
saai, verveling en niets te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 16:54
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:47 :
Nou, ik had gewoon atheneumadvies, dus ik kwam ook in 2HV met Latijn. Alleen omdat de Basisvorming voorschreef dat er twee soorten tweede klassen waren (onderstroom, M/H en bovenstroom, H/V) zat ik dus ook bij 'minder goeden' in de klas. En dat resulteerde zovaak in een totale chaos in de les dat je van kwalitatief goed onderwijs niet meer kon spreken. En ik was in die tijd nogal beïnvloedbaar. Ergo, ik kon niet naar 3V (daarvoor moest je allemaal achten hebben) en moest dus eerst de HAVO doorlopen. The shame
Allemaal achten om naar het vwo te moeten , wel een beetje erg hoog.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 24-09-2004 @ 17:54 :
Allemaal achten om naar het vwo te moeten , wel een beetje erg hoog.
Achten op BAVO-niveau is niet hoog hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:02
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
De dagen waren zo lang het eerste jaar , of dat leek tenminste zo. Ik had wel een echt een leuke groep, maar natuurlijk was iedereen in de pubertijd wat weer de nodige problemen opleverde (tassen van elkaar verstoppen, stoelen onder elkaar vandaan trekken etc etc.). En het was de tijd van dat ik nog gemiddeld een 8.1 stond (uiteindelijk met een 7.3 geslaagd). Ach, de brugklas was wel leuk .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:04
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
zuster schreef op 24-09-2004 @ 17:55 :
Achten op BAVO-niveau is niet hoog hoor.
Nee, mischien niet maar je mag maar weinig slordigheid foutjes maken. .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 24-09-2004 @ 17:55 :
Achten op BAVO-niveau is niet hoog hoor.
Nee, inderdaad. Het is sowieso ook heel logisch. Je hebt een bandbreedte van vier tussen perfect en onvoldoende. In een 2MH klas gaan dus de mensen die tussen 6 en 8 zitten naar M en de mensen die tussen 8 en 10 zitten naar H. Hetzelfde voor de bovenstroom-klassen.

Haalde je in zo'n dubbele klas onvoldoendes, dan bleef je überhaupt zitten, behalve in het geval dat je in een 2HV klas zat en allemaal onvoldoendes scoorde. Dan was er nog een mogelijkheid om in een keer door te stromen van 2HV naar 3M, maar dat was natuurlijk wel de ultieme afgang.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:10
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Irritante ettertjes, leraren die al meteen de pik op mij hadden en ruzies met de godsdienstleraar.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:22
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 24-09-2004 @ 18:10 :
Irritante ettertjes, leraren die al meteen de pik op mij hadden en ruzies met de godsdienstleraar.
Hoezo ruzie met je godsdienst leraar? Zei je godverdome ofzo? Zat je op een gelovige school?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 17:23
Verwijderd
weer goede vrienden in m'n eigen klas en een nieuwe uitdaging .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 18:04
Verwijderd
voelde me wel gelijk thuis op mn school, vond alleen de klas minder, zo'n h/v klas waar 1/4 deel vwo kunnen, 1/4 deel mavo en de helft havo, het verschil was heel groot.
stof vond ik super makkelijk, al ging ik pas van 2h/v naar 3 vwo, had in de eerste wel genoeg punten maar geen extra stof gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 18:23
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
ik ben niet voor niets halverwege de 2e van school gewisseld =\
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:24
Verwijderd
Was wel leuk zover ik me kan herinneren. Qua niveau niet echt lastig. Geduwd werd ik geloof ik niet, of ik heb het verdrongen. De klas was wel leuk, een paar van die gefrustreerde jongentjes, maar over het algemeen leuk. Ik heb er dan ook veel vrienden gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Dan denk ik aan mijn Aarderijkskundedocent, die zonder schoenen (met sokken) zo op je tafel sprong. He, toen was dat erg stoer

En aan het bruggerkamp. En het zaaltje waar alleen bruggers mogen eten. En tassen die van je fiets vallen. En omver geduwd wordn omdat er door een gat van een meter mensen met fiets het fietsenhok uit willen en mensen zonder fiets het fietsenhok ín willen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2004, 20:22
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:26 :
Nou, bij mijn brugklas denk ik nou niet bepaald terug aan de eerste zoen. Ik denk wel terug aan de mislukking van de Basisvorming, die ervoor gezorgd heeft dat ik mijn eerste jaar moest doorbrengen met het laagste van het laagste, tuig dat nog te dom was om het I-VBO te volgen. Maar ja, een stelletje linkse hippies had in hun hoofd dat als je alle kinderen bij elkaar zette, ze elkaar dan wel zouden helpen en aan elkaar zouden optrekken. No way dus.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:25
onderkoffer
onderkoffer is offline
ik denk zelf liever niet terug aan de brug klas ...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:32
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
werkelijk fantastische tijd .

mensen, dat was nog eens lol. helemaal in je eentje naar die grote school, al snel maaktje je vrienden en daar begon het kloten. helemaal bij wiskunde . vooral als die zak je mentor nog is ook. dat was in de tijd dat er nog geen kakkers waren, geen stuudtjes, maar alleen wat loosertjes .
altijd haast maken, naar de volgende les. in de les niets doen, maar je huis werk bijzonder overbodig uitstekend maken en de cijfers halen die rond de 9 schommelden. in de pauze aan de tafeltennistafel staan en rondjes rennen over de gang en ellenlange toespraken aanhoren van: jullie zitten nu op de grote school en dan moet je je volwassen gedragen enz. enz.



nav: veel mensen hebben positieve herinneringen te danken aan een slecht geheugen...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:33
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-09-2004 @ 20:48 :
Dan denk ik aan mijn Aarderijkskundedocent, die zonder schoenen (met sokken) zo op je tafel sprong. He, toen was dat erg stoer

En aan het bruggerkamp. En het zaaltje waar alleen bruggers mogen eten. En tassen die van je fiets vallen. En omver geduwd wordn omdat er door een gat van een meter mensen met fiets het fietsenhok uit willen en mensen zonder fiets het fietsenhok ín willen.
ook dat. dat ellendige van de trap geduwd worden en zelf nog 6x zo hard terugboksen.
en grote tassen natuurlijk en al die kleine jochies. al hoewel ik wel het idee heb, dat de gemiddelde lengte van de bruggers per jaar sterk stijgt .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:34
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
bij de brugklas denk ik aan mijn eerste zoen en aan veel gezelligheid, alles nieuw... ik deed toen ook nog echt superveel mn best en ik had vijf negens op mn rapport en voor de rest allemaal achten en één zeven... geweldig
nu in de 6e is t wel een stukje anders qua cijfers
__________________
my life is music and music is life
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:34
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
I love stars schreef op 24-09-2004 @ 18:22 :
Hoezo ruzie met je godsdienst leraar? Zei je godverdome ofzo? Zat je op een gelovige school?
het is vrij normaal als je ruzies hebt met je godsdienstleraar als je op een 'gelovige' school zit. heb ik ook .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:42
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vond het geweldig We waren net die zomer ervoor verhuisd dus ik kende niemand maar ik was zo stoer dat ik al snel veel vriendinnen had. Leuke klas, super mentoren en gezellige school (toen nog wel). Alles was zo lekker makkelijk. Geen gezeur over kleding enzo. Niet dat ik dat ooit heb gehad maar als ik mijn brugklas vergelijk met 13jarigen van nu is het verschil wel heel erg groot.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:45
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Lente schreef op 24-09-2004 @ 21:42 :
ik vond het geweldig We waren net die zomer ervoor verhuisd dus ik kende niemand maar ik was zo stoer dat ik al snel veel vriendinnen had. Leuke klas, super mentoren en gezellige school (toen nog wel). Alles was zo lekker makkelijk. Geen gezeur over kleding enzo. Niet dat ik dat ooit heb gehad maar als ik mijn brugklas vergelijk met 13jarigen van nu is het verschil wel heel erg groot.
Wat voor verschil is er dan? En de bruggen zijn 12/13.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 21:44
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
I love stars schreef op 24-09-2004 @ 21:45 :
Wat voor verschil is er dan? En de bruggen zijn 12/13.
Alleen al uiterlijk: op mijn school was iedereen toen nog écht klein, nu lopen die kinderen in dezelfde kleding als hun moeder.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 23:36
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
toen was alles nog heerlijk simpel en deed ik nog wat op de middelbare. en volle tassen he haha
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 23:50
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
De brugklas was best wel leuk. Ik heb er mensen leren kennen met wie ik nu ook nog bevriend ben. De tas die ik had was wat groter dan diegene die ik nu heb. Ik had eerst een grotere kipling-tas en nu een doodnormale rugzak, en ja, daar past ook alles in (dat wist ik toen nog niet ). Het brugklaskamp was erg gezellig en we hebben daar veel gelachen. Ik ben nooit voor 'brugpieper' of iets ergers uitgemaakt. Alleen had ik een erg stomme mentor die mij niet leuk vond, en mede daardoor ben ik in het tweede jaar naar de havo moeten gaan (wat was ik kwaad ). Wat was dat jaar erg. Gelukkig kwamen de leraren er nog voor de kerstvakantie van het tweede jaar achter dat ik beter naar het atheneum kon gaan.
Wat mij wel heel erg opvalt, is dat de bruggers van nu heel erg veel drukker zijn dat toen in mijn tijd. Nu gooien ze met halfvolle drankenverpakkingen en boterhammen in het rond waardoor je aan het einde van de pauze helemaal vastgeplakt stond aan de grond.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 00:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Niet echt een geweldige tijd. Ik was onzeker, probeerde volwassen over te komen, ik schaamde me kapot voor m'n klas. Vooral wanneer er een leraar werd weggepest. Aan het begin van het jaar ging ik roken omdat ik onzeker was en de helft van de klas rookte ook (Ben er overgens wel mee gestopt).
Het was iedergeval minder erg dan op de basisschool.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 06:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 24-09-2004 @ 21:33 :
ook dat. dat ellendige van de trap geduwd worden en zelf nog 6x zo hard terugboksen.
en grote tassen natuurlijk en al die kleine jochies. al hoewel ik wel het idee heb, dat de gemiddelde lengte van de bruggers per jaar sterk stijgt .
Ja!! En een gaatje vinden in de mensen massa, er doorheen rennen en vast blijven hangen met je tas *spartel*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 11:50
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Lente schreef op 24-09-2004 @ 22:44 :
Alleen al uiterlijk: op mijn school was iedereen toen nog écht klein, nu lopen die kinderen in dezelfde kleding als hun moeder.
Dat is bij ons volgens mij niet zo. Maar ik denk dat jij de schoenen bedoelt. Schoenen met hoge hakken en een punt bij het uiteinde. Bedoel je van zulke dingen.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Algemene schoolzaken Ideale school
Verwijderd
22 02-07-2011 09:30
Verhalen & Gedichten Eigen scheppingsproces
Verwijderd
9 22-03-2007 16:09
Lifestyle Waarmee heb jij jezelf verveeld vandaag?
Crimson
500 24-05-2006 14:00
Psychologie Welke Herinnering(en), kwam(en) er vandaag naar boven?
Dreamerfly
34 30-01-2004 18:48
Psychologie Leuke herinneringen voor depri momenten
Verwijderd
13 07-08-2003 06:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.