Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 18:57
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hey iedereen,

ik heb een soort van probleem.
Tijd geleden (en dan echt een tijd dus geen maand ofzo) gingen ik en mijn vriend vaak samen uit, heel gezellig etc.
Maar de laatste maanden lijkt mn vriend dr geen zin meer in te hebben, het liefst wil hij filmpje kijken op de bank in t weekend enzo. Maarja, ik niet! Op zn tijd een film ok, maar ik vind het nog steeds leuk om uit te gaan en dat wil ik ook blijven doen.
Ga ook met vriendinnen uit, maar met vriendje is gewoon anders, dan kan je lekker tegen elkaar aandansen enzo...ik mis dat echt heel erg, het was gewoon echt een onderdeel van onze relatie en dat lijkt nu weg te vallen. Ik vind dat best wel klote en heb het hem al verteld, maarja dat hielp niet echt.
Ik weet niet echt wat ik doen moet...wou het gewoon even kwijt

Nog meer mensen die dit hebben/hadden?
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 19:00
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Uh nee ik heb er zelf geen ervaring mee.
Maar ik denk dat je nogmaals moet proberen het er met hem over te hebben; het lijkt mij iig niet meer dan normaal dit soort dingen bespreekbaar te maken.
Al klinkt het bijvoorbeeld niet alsof hij je minder leuk vind; misschien wil hij gewoon wat meer tijd alleen met je zijn. Of wil hij je gewoon wat meer zien.
Stel dat je met hem gepraat hebt en het heeft niks opgeleverd; dan lijkt 't me toch verstandig je af te vragen wat je liever hebt:
je vriend of je vrijheid...
Succes ermee!!

Liefs,
Margriet
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:27
Verwijderd
Uitgaan was 'echt een onderdeel van jullie relatie'? Sorry, maar als ik jouw vriend zou zijn zou ik dat eerlijk gezegd maar niks vinden. Heel af en toe uitgaan gaat nog, maar elke week ofzo... Ik begrijp dat hij nu nooit meer met je uitgaat?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 21:29
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
perseus, onze relatie bestaat uit veel meer dan uitgaan, maar uitgaan met hem was altijd heel erg leuk en dat mis ik. Toen was het een onderdeel omdat we het wekelijks deden, vat je m?
Ik vraag niet van hem om wekelijks weer uit te gaan...Alleen vind ik het jammer dat hij opeens haast nooit meer zin heeft.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 22:47
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
precies wat je zelf zegt....., hij is veranderd, doe je niks aan, dus accepteer het maar.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 01:14
Verwijderd
Ik denk dat hij oud wordt en aan het inkakken is
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 07:55
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-12-2003 @ 02:14:
Ik denk dat hij oud wordt en aan het inkakken is
Hahahaha...
Liefs,
Margriet
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 09:30
Verwijderd
En over 3 maanden lezen wij hier een bericht van jouw vriendje, dat jij zo verandert bent......

Ik denk dat je dat maar moet accepteren, in de pubertijd veranderen mensen het meeste, dus dat gaat ook voor je vriendje op. En later voor jou, dat je vriendje ineens weer veel wil uitgaan, en jij niet meer, of hele andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 11:23
Verwijderd
Ik denk dat heel veel mensen het wel bij zichzelf merken, dat wanneer ze ouder worden ze de dingen die ze deden toen ze zestien waren, minder doen Geldt niet alleen voor uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:35
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Mjah het is precies zoals je zelf al zegt. je vriend is veranderd. Ik denk echt niet dat je daar iets aan moet proberen te veranderen.
Bekijk gewoon voor je zelf of je het nog de moeite waard vind of niet. Als je echt om hem geeft zul je het toch moeten accepteren.
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 16:52
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik accepteer t ook..vroeg me alleen af of anderen dat ook hebben.

Kdenk idd dat ie aan t inkakken is hehe.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 17:07
The PyroPath
The PyroPath is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-12-2003 @ 20:27:
Uitgaan was 'echt een onderdeel van jullie relatie'? Sorry, maar als ik jouw vriend zou zijn zou ik dat eerlijk gezegd maar niks vinden. Heel af en toe uitgaan gaat nog, maar elke week ofzo... Ik begrijp dat hij nu nooit meer met je uitgaat?

Inderdaad, misschien hebben jullie het wel te vaak gedaan, dat hij nu zin heeft in iets anders. Misschien vindt hij het ook wel leuk om met jou alleen te zijn, zonder allemaal andere mensen er omheen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik herken t wel een beetje maar bij mij is het niet zo dan hij aan het inkakken is, maar het gaat nu gewoon even niet zo geweldig. (t was ook even uit daarom) Het kan toch ook gewoon een fase zijn dat ie even geen zin meer heeft om uit te gaan? Ik had dat ook een tijdje geleden, elke week hetzelfde, bah! Nu vind ik het wel weer leuk. Het kan heus nog wel veranderen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 11:05
groezel538
groezel538 is offline
Ik herken dit zeker, mijn vriend heeft eiegnlijk precies hetzelfde. Maar je kan er niet meer aan doen dan het accepteren, wat ik ook heb gedaan. Als ik nu zin heb om uit te gaan ga ik gewoon met mijn vriendinnen, het is misschien wel iets anders maar als ik m'n vriend toch meesleep terwijl hij geen zin heeft is er ook niet veel lol aan hem te beleven. Mensen veranderen nou eenmaal, daar is gewoon weinig aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 13:33
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Bedankt Mja hij zit ook niet zo lekker in zn vel op dit moment. zal daar wel aan liggen, k zeik gewoon.
Dit weekend was t wel weer heel leuk (zonder uitgaan), gewoon lekker gechilled samen. Maarja bedankt voor jullie berichten mensen
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 13:46
655321
655321 is offline
ik herken dat wel een beetje.. maar dan meer aan mezelf dan aan mn vriendje. Tsja ik vind het gewoon harstikke fijn om met hem op de bank te hangen en dan helemaal tegen hem aan te kruipen. Uitgaan is ook wel leuk maar dan moet je eerst naar de stad fietsen door de kou en dan kom je in je uitgaans iets en dan is d'r weer iemand die je niet mag of ze draaien geen goeie muziek of noem maar op. Veel meer onzekerheden dus.
Misschien is dat de reden... anders vraag je het hem gewoon
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 12:43
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 13-12-2003 @ 19:57:
Hey iedereen,
Maarja, ik niet!

Nog meer mensen die dit hebben/hadden?
misschien heeft hij zijn tijd gehad met feestbeesten, kan me best voorstellen, je groeit er op den duur overheen, i guess.
hoe oud is hij?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 09:31
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hij is 21, wat ik niet echt zo oud vind dat je dan geen zin meer zou hebben in uitgaan. Juist veel mensen rond die leeftijd die ik ken gaan veel uit. Maarja iedereen is anders.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2003, 15:25
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
vraag hem eens waarom hij niet zo'n zin meer heeft om uit te gaan.
misschien vind hij de discotheek waar jullie heen gaan niet leuk meer, de mensen met wie jullie gaan spreken hem niet aan...
misschien wil hij liever eens naar een andere club met andere muziek en andere mensen.
misschien geef jij als jullie uitgaan andere jongens meer aandacht dan heb. Hij wil zichzelf die elende besparen en gaat niet meer.
misscien wil ie een beetje serieuzer worden en meer praten en jou alleen voor zichzelf hebben...

vraag gewoon wat hem dwars zit, maar ga hem niet dwingen om mee te gaan
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 15:27
Daevrem
Daevrem is offline
Dat krijg je als je een vriend neemt die veel te oud is. Als jij 21 bent wil je ook niet meer elk weekend uit.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:02
Draakje83
Avatar van Draakje83
Draakje83 is offline
Misschien kun je het ook wat anders doen. Je zei toch dat je het leuk vond gezellig tegen hem aan te dansen? Nou zet bij jou of bij hem thuis een muziekje op en ga daar dansen.

Ook kun je natuurlijk ook lekker tegen hem aan op de bank bij een film toch?
Ok niet helemaal hetzelfde, maar toch.
__________________
Isketch.net rules ^_^
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:09
Verwijderd
Ach kom, ze mag het toch wel jammer vinden?
Die jongen is 21, geen 80! Je wilt dan toch een levendige relatie, ipv op de bank zitten.. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij altijd mee uit hoeft te gaan, maar jullie kunnen toch op z'n minst wel iets doen, uit eten, of naar de film of wat dan ook.
Ik begrijp het wel hoor.

succes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onzekerheid als vriend van school wel echt een goeie vriend is
tim97
5 15-03-2015 21:14
Liefde & Relatie Vriend & vrienden
Mystina
51 17-01-2007 10:53
Liefde & Relatie Relatie is niet wat je er van dacht...
SimplyABoy19
5 01-04-2006 04:27
Psychologie en dat was mijn laaste vriend?
sasquatch
6 23-03-2006 18:54
Levensbeschouwing & Filosofie Wat was/is jouw reden voor bekering?
Suqeunse
7 05-04-2005 15:14
Liefde & Relatie Nieuwe vriend - moeder mag hem niet
KiMZz
32 23-03-2005 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.