Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2009, 10:57
lisette--
lisette-- is offline
Hallo,

over 4 weken heb ik een belangrijk maatschappijleer betoog (deze teld mee voor het eindexamen).
Doel van het betoog is om over een actueel onderwerp (dus laatst in het nieuws geweest) een betoog te houden (voor en tegen het onderwerp) en daar later een discussie over te houden.

Dus ik zoek een actueel onderwerp waar goede voor en tegen argumenten voor te vinden zijn (en waar enige discussie over mogelijk is)

Alvast bedankt

lisette--
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2009, 11:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Kijk eens in de krant. Misschien staat daar iets tussen wat je aanspreekt. Dan is het vaak ook makkelijk om er over te schrijven.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 12:43
dent
dent is offline
Haha, dat is ook wel handig, anderen jou werk laten doen
tip: check de krant teletekst en journaal... vind je vast wel iets wat jou aanspreekt.

en anders kan je het altijd hier nog over doen, heb ik mijn nederlandsbetoog overgedaan:
dierproeven, kan je ontzettend veel voor- en tegenargumenten voor vinden. het is alleen niet actueel, maja misc komt het wel in het nieuws de komende 4 weken
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat is ook wel handig, anderen jou werk laten doen
tip: check de krant teletekst en journaal... vind je vast wel iets wat jou aanspreekt.

en anders kan je het altijd hier nog over doen, heb ik mijn nederlandsbetoog overgedaan:
dierproeven, kan je ontzettend veel voor- en tegenargumenten voor vinden. het is alleen niet actueel, maja misc komt het wel in het nieuws de komende 4 weken
Daar valt niets over te discussieren. Iedereen is in principe tegen dierproeven. Men is wel voor, alleen is het streven zo min mogelijk te gebruiken en leed te besparen.

Was van de week nog in het nieuws bij netwerk. Ze gebruiken nu huid dat over is van huidtransplantaties (van de mens) en dat houden ze in leven (het groeit zelfs verder) en daar kunnen ze nu ook proeven mee doen. Zoals ik al zei: daar valt niets over te discussieren. Goede zaak dat proeven ook op deze manier worden gedaan en zelfs representatiever zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Presentatie maatschappijleer
Meisje88
1 06-06-2006 16:34
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Het grote Stellingen topic
Balance
44 29-09-2005 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.