Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 15:54
king112
Avatar van king112
king112 is offline
ik vraag me af of ik nou te lelijk ben voor een vriendin want ik wordt redelijk vaak die lelijke jongen genoemd en ik heb nog nooit van gehoord of iemand die mijn knap vindt ofzo het is altijd wel hoe lelijk ik wel niet ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 15:58
krijgdepleuris
Avatar van krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
lelijkheid is relatief, ik schijn bijvoorbeeld altijd op 'lelijke' jongens te vallen, terwijl mijn vriendinnen vallen op jongens die in hun ogen 'knap' zijn maar in mijn ogen dan weer 'lelijk'.
__________________
Ik ben als fee (zacht uitgedrukt) volledig en totaal mislukt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:58
tacidvs
tacidvs is offline
Misschien hard om te zeggen, maar. Wat wil je? Mooi gevonden worden? Zijn meer mensen die niet mooi zijn, weet je. Zijn ook mensen die er minder ongelukkig van worden, mooi zijn is niet het enige wat belangrijk is, het is het eerste.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:59
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Misschien hard om te zeggen, maar. Wat wil je? Mooi gevonden worden? Zijn meer mensen die niet mooi zijn, weet je. Zijn ook mensen die er minder ongelukkig van worden, mooi zijn is niet het enige wat belangrijk is, het is het eerste.
*mee eens*


En ff een kleine toevoeging, k heb zon vaag vermoeden dat King112 een minderwaardigheid complex heeft... zie zijn andere topic hier maar ns...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:32
Rhinus
Rhinus is offline
Plant een foto zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:38
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Plant een foto zou ik zeggen.
*geeft alvast potgrond, pot, en gieter*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:42
Verwijderd
ja, nou ben ik ook nieuwsgierig. laat eens zien. je gaat mij niet vertellen dat je 'the phantom of the opera' bent.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:24
Killercars
Killercars is offline
Heb juist hetzelfde gevoel als jij, werd er zot van. Heb vele dingen ondernomen. Ik ben 1.67 en een jaar geleden woog ik er 75.

Op zich niet 'moddervet' maar toch zeer zwaar. Nu weeg ik er nog 60 en zie ik er beter uit.

Had nog last van huidaandoeningen, maar ook daarvoor heb ik me laten behandelen (nog steeds niet gefixt, maar je kan maar proberen is het niet).

Waar je ook eens moet op letten is je kleren. Meet jezelf een identiteit aan die bij je past. Zelf ben ik nu me nogal zwart gaan kleden.

Het probleem met deze commentaar is dat ik nu veronderstel dat je best wel mag iets verbeteren aan jezelf, terwijl ik geen idee heb hoe je eruit ziet.

Mijn punt is eigenlijk, bekijk jezelf kritisch, en als je bijvoorbeeld puisten heb waar je zot van wordt, ga dan verdomme naar een dermatoloog ofzo, helpt het niet, dan helpt het feit dat je er iets aan probeert te doen al veel voor je gemoed.

Het belangrijkste is om je hoofd recht te houden, en zelfs eventueel een gelaatsuitdrukking vasthouden (soort van geforceerd glimlachje helpt ook bij mij )
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 07:50
Swidge
Avatar van Swidge
Swidge is offline
jah, ik wilde ff zegge, uiterlijk is niet het belangrijkste, ik vind uitstraling belangrijker, en een hele hopen mense denke er net zo over.... iemand kan nog zo mooi zijn, van binnen kan hij/zij een regelrechte klootzak zijn. ik zelf ben ook niet de knapste, maar om mezelf nou lelijk te noemen, ... ben gewoon tevrede met wie ik ben, en heb ook veel vrienden en vriendinne, en echt niet door mn uiterlijk! je bent wat je bent, en het is moeilijk aan te hore dat je lelijk bent, dat is gewoon zo, maar geloof er niet in aub! mense die andere lelijk noeme misse zelf meestal iets, waarom zouwe ze anders de moeite neme? en wat iemand anders ook al zei klopt helemaal, lelijkheid is net als mooiheid een relatief begrip, dus hecht er niet teveel waarde aan, ... wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk....
__________________
Muziek is de emotie, emotie de muziek
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 09:03
Rioto
Citaat:
Killercars schreef:
Heb juist hetzelfde gevoel als jij, werd er zot van. Heb vele dingen ondernomen. Ik ben 1.67 en een jaar geleden woog ik er 75.

Op zich niet 'moddervet' maar toch zeer zwaar. Nu weeg ik er nog 60 en zie ik er beter uit.

)
75 zwaar ? das fakking mager gast
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 09:24
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
als je 1.67 bent? denkut niet he ik ben 1.72 ofzo en ben 56 beeje licht maar goed
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 09:31
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Je gewicht hangt ook wel van je bouw af hoor..
Sommige mensen hebben nou eenmaal zware botten, niks aan te doen..
Als je een zware bouw hebt, en je valt af, zie je er IMO niet veel dunner uit ofzow.
Mja, als je lichter bent, kan je je zekerder voelen, dat snap ik wel
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 10:32
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
king112 schreef:
ik vraag me af of ik nou te lelijk ben voor een vriendin want ik wordt redelijk vaak die lelijke jongen genoemd en ik heb nog nooit van gehoord of iemand die mijn knap vindt ofzo het is altijd wel hoe lelijk ik wel niet ben
Niemand is te lelijk voor een vriendin. Bewijs: Zelfs ik heb een vriendin.
Ik kon ook nooit een vriendin krijgen, werd ook vaak verteld dat ik lelijk was. Andere jongens hadden wel steeds vriendinnetjes.
Maar nu heb ik alweer een aantal weken een hele lieve vriendin.
Als ik jou was zou ik eens proberen wat rond te kijken naar vrienden die niet de hele tijd over uiterlijk zitten te zeiken, dat helpt tegen dat lelijkheidsgevoel.
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:14
georgie
georgie is offline
Het gaat er niet om of je nou lelijk bent of niet, maar als jij uitstraalt dat je tevreden met jezelf bent zullen er maar weinig mensen tegen je zeggen dat je lelijk bent. Vaak doen ze dat alleen maar als ze merken dat die persoon al niet tevreden met zichzelf is (mijn persoonlijke ervaring dan he)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:18
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Tio schreef:
Ik kon ook nooit een vriendin krijgen.

Nooit een vriendin krijgen? En je bent pas 15.. 'Zoek' je dan al vanaf je 9e ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:23
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vin dook dat niemand te lelijk is voor een vriendin... er zijn namelijk ook mensen die naar innerlijk kijken.
Ik ben ontzettend verliefd op een jongen die door de meeste mensen "lelijk" wordt gevonden. Ik zie wel iets heel moois in hem en de manier waarop hij over sommige dingen praat vind ik veel belangrijker. Ik voel me dus ook vreselijk tot hem aangetrokken en dat heb ik bij "knappe jongens niet
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 21:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ken het...............ik kan ook geen vriendje krijgen, het is er gewoon al die jaren in gestamt door klasgenootjes..............als maar schelden, dus nu maak ik mezelf belagelijk
ik vond me ook totaal niet mooi, kan bijna zeggen zelfhaat, en jah ik ga er verkeerd mee om.
maar jah mijn vriendin steeds zeggen dat het niet waar is maar ik blijf het zelf volhouden................
en een vriendje?? nog nooit gehad
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:10
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
king112 schreef:
ik vraag me af of ik nou te lelijk ben voor een vriendin want ik wordt redelijk vaak die lelijke jongen genoemd en ik heb nog nooit van gehoord of iemand die mijn knap vindt ofzo het is altijd wel hoe lelijk ik wel niet ben
Dan heb je een probleem. Helaas.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2002, 23:13
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Dan heb je een probleem. Helaas.
of je doet ff subtiel dude.....

en rare kwast en killercars, misschien nogal cliche antwoord, maar ik zou iets aan zelfverdediging gaan doen (karate ofzow) heb ikook gedaan, heeft goed geholpen in mijn geval.........
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 07:17
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dan heb je een probleem. Helaas.
Niet per sé.

Vrouwen kunnen mannen met status ook aantrekkelijk vinden, terwijl ze lichamelijk helemaal niet zo aantrekkelijk zijn. Op het moment dat je een goede opleiding hebt genoten, goed geld verdient, jezelf goed verzorgt en normaal gedraagt, ben je echt niet kansloos.

Zeker niet op de lange termijn, als je bedenkt dat er genoeg vrouwen zijn die op iets latere leeftijd stabiliteit in hun leven zoeken. Naarmate mensen ouder worden, is een relatie vaker gebouwd op rationele overwegingen. Simpelweg omdat mensen zich dan minder laten leiden door emoties (en er fysiologisch ook niet meer zo ontvangbaar voor zijn).
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 09:30
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik ken het...............ik kan ook geen vriendje krijgen, het is er gewoon al die jaren in gestamt door klasgenootjes..............als maar schelden, dus nu maak ik mezelf belagelijk
ik vond me ook totaal niet mooi, kan bijna zeggen zelfhaat, en jah ik ga er verkeerd mee om.
maar jah mijn vriendin steeds zeggen dat het niet waar is maar ik blijf het zelf volhouden................
en een vriendje?? nog nooit gehad
je bent niet de enige ik ook nig nooit
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 09:32
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Ik vin dook dat niemand te lelijk is voor een vriendin... er zijn namelijk ook mensen die naar innerlijk kijken.
Ik ben ontzettend verliefd op een jongen die door de meeste mensen "lelijk" wordt gevonden. Ik zie wel iets heel moois in hem en de manier waarop hij over sommige dingen praat vind ik veel belangrijker. Ik voel me dus ook vreselijk tot hem aangetrokken en dat heb ik bij "knappe jongens niet
het probleem is eerder dat ik keer op keer weer wordt afgewezen en ook lekker hard op wordt gezegt wat men van mij vindt en dat moet ik eerlijk zeggen geft je niet veel zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zelfverdediging??? goede tip helaas heb ik dat ook al gedaan en jah het hielp goed totdat de trainer me ook rare namen begon te geven dus toen ging het een beetje mis

en vriendinnen heb ik dit jaar gelukkig wel (als ik ze niet kwijt raak wat ik dus echt al zie gebeuren) (onzeker hé)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Niet per sé.

Vrouwen kunnen mannen met status ook aantrekkelijk vinden, terwijl ze lichamelijk helemaal niet zo aantrekkelijk zijn. Op het moment dat je een goede opleiding hebt genoten, goed geld verdient, jezelf goed verzorgt en normaal gedraagt, ben je echt niet kansloos.

Zeker niet op de lange termijn, als je bedenkt dat er genoeg vrouwen zijn die op iets latere leeftijd stabiliteit in hun leven zoeken. Naarmate mensen ouder worden, is een relatie vaker gebouwd op rationele overwegingen. Simpelweg omdat mensen zich dan minder laten leiden door emoties (en er fysiologisch ook niet meer zo ontvangbaar voor zijn).
M.a.w. er zijn vrouwen die alleen om je geld geven en niks om je uiterlijk/innerlijk?
Iemand die op je status valt is ook niet bepaald een geschikte partner
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 17:56
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
******** schreef:
Niet per sé.

Vrouwen kunnen mannen met status ook aantrekkelijk vinden, terwijl ze lichamelijk helemaal niet zo aantrekkelijk zijn. Op het moment dat je een goede opleiding hebt genoten, goed geld verdient, jezelf goed verzorgt en normaal gedraagt, ben je echt niet kansloos.

Zeker niet op de lange termijn, als je bedenkt dat er genoeg vrouwen zijn die op iets latere leeftijd stabiliteit in hun leven zoeken. Naarmate mensen ouder worden, is een relatie vaker gebouwd op rationele overwegingen. Simpelweg omdat mensen zich dan minder laten leiden door emoties (en er fysiologisch ook niet meer zo ontvangbaar voor zijn).
tsja.
wat doe je dan als je als vrouw niet bepaald moeders mooiste bent? voor mannen spelen dingen als status, humor of vlotte babbel duidelijk nog in hun voordeel, maar voor vrouwen is vooral uiterlijk belangrijk in relatievorming, zelfs op oudere leeftijd.

voor meisjes is het toch nog steeds vaak de houding: tais-toi et sois belle.
ik ben 17 (dit jaar dus) en heb nog nooit een vriendje gehad. en zoals het er nu naar uitziet zal dat ook niet snel gebeuren. ik begin me oprecht zorgen te maken (vooral omdat IEDEREEN uit mijn vriendengroep al meer ervaring heeft...)
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2002, 18:45
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik ken het...............ik kan ook geen vriendje krijgen, het is er gewoon al die jaren in gestamt door klasgenootjes..............als maar schelden, dus nu maak ik mezelf belagelijk
ik vond me ook totaal niet mooi, kan bijna zeggen zelfhaat, en jah ik ga er verkeerd mee om.
maar jah mijn vriendin steeds zeggen dat het niet waar is maar ik blijf het zelf volhouden................
en een vriendje?? nog nooit gehad
ik wil je vriendje wel zijn
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
heey rozijntje ik ken het gevoel en ook ik denk dat het niet snel goed komt, heb zelfs weddenschappen...
zo ben ik een euro rijker omdat ik op vakantie geen vriendje heb gehad. en over 13 jaar een etentje als ik dan nog geen vriendje heb (gehad) hahaha ik krijg een etentje

en king.......vertel eens wat meer over je zelf
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:21
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
'mooi'

dat is zo'n groot begrip! Staar je er niet blind op!

Maar goed, misschien een hulpje: je kunt je anders gaan kleden. Vaak is dat een groot faktor. Kleed je een beetje bij de tijd. En ik verbaas me nog steeds over mensen met UILENBRILLEN. Ik bedoel, een bril hoeft niet lelijk te zijn! Ik heb er zelf ook een en ik vind mij absoluut niet lelijk!
Goed, misschien is dit helemaal niet bij jou van toepassing maar zo wel, zie maar wat je er mee doet.


BEUGELBEKKIE, PESTBRIL
(HANS PETERS JR.)

Ik heb een beugelbekkie voor m'n eigen bestwil
Da's goed voor later, oh, daar twijfel ik niet aan
En op m'n neus - die ook niet mooi is - staat die pestbril
Dus ga ik steeds opnieuw weer voor de spiegel staan
Dan denk ik: Maakt het nou wat uit hoe ik eruit zie
Dan denk ik: Ja natuurlijk en dan denk ik: Nee
Want zonder bril weet ik heel goed, dat ik geen fluit zie
En rare tanden krijgen, da's geen goed idee.

Kinderen voor Kinderen 1


Slaat oa op mij en ik ben er trots op!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:21
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
heey rozijntje ik ken het gevoel en ook ik denk dat het niet snel goed komt, heb zelfs weddenschappen...
zo ben ik een euro rijker omdat ik op vakantie geen vriendje heb gehad. en over 13 jaar een etentje als ik dan nog geen vriendje heb (gehad) hahaha ik krijg een etentje

ja ik houd ook van dat soort weddenschappen

heb ook met een vriend afgesproken dat als we op ons dertigste allebei nog vrijgezel zijn, we met elkaar trouwen.
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 22:15
Wous
Wous is offline
Wat is uberhaubt lelijk?? alles hangt af van smaak...

daarbij wat denk je dat andere mensen meer waarderen: een ongelofelijk arrogante maar knappe meid of een meid die er nou niet echt uitspringt en vriendelijk aardig en behulpzaam is.

daarbij een klein adviesje; niet naar negatieve dingen luisteren what so ever, word je alleen maar ongelukkig en onzeker van.
en ik heb nog nooit iemand meegemaakt die het prettig vind om onzeker te zijn.

(iets negatiefs zeggen is NIET gelijk aan kritiek, kritiek is hoe je iets kunt veranderen om iets te verbeteren)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:47
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik ben bijna 18, heb nog geen vriendin, maar durf van mezelf niet te zeggen dat ik lelijk ben....
Ik zou wel graag een vriendin willen (JA IK WEET HET, VERKEERDE FORUM), maar dat komt vanzelf wel...
Blijf daar maar in geloven..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef:
zelfverdediging??? goede tip helaas heb ik dat ook al gedaan en jah het hielp goed totdat de trainer me ook rare namen begon te geven dus toen ging het een beetje mis
Och, ik kreeg ook dingen over me heen als "Duitsers zijn mietjes' en dergelijke toen ik vorig jaar weer met Taekwondo begon. Ook kreeg ik opmerkingen over dat ik zo dun was en beter met de kleintjes kon sparren ("je moet niet proberen zwaarder te worden .. het is juist handig, zo dun en zo lang .. kun je al die kindjes van je afhouden")..

Boeiend. Ik deed gewoon mee aan de training en zette door. 3x per week, kwam altijd opdagen .. zelfs als ik geblesseerd was.

Na een paar maanden besloten ze dat ik wel aardig ben aangezien ik iedereen altijd fair behandelde. Toen verdwenen de opmerkingen vanzelf en werd ik gewoon 1 van de groep.

Het is dus maar de vraag hoe JIJ je opstelt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar goed.

Ik moet overigens weer vaker gaan trainen, want sinds ik dit jaar examens moest doen voor mijn studie kom ik er haast niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
rozijntje schreef:
voor meisjes is het toch nog steeds vaak de houding: tais-toi et sois belle.
ik ben 17 (dit jaar dus) en heb nog nooit een vriendje gehad. en zoals het er nu naar uitziet zal dat ook niet snel gebeuren. ik begin me oprecht zorgen te maken (vooral omdat IEDEREEN uit mijn vriendengroep al meer ervaring heeft...)
Als je denkt dat het niet zo snel zal gebeuren, gebeurt het ook niet zo snel. Je zorgt er zelf voor door zo te denken.

Het klinkt lullig, maar soort zoekt soort. Er is dus altijd de kans dat daar buiten toch een jongen rondloopt die jou wel leuk vindt. Die misschien aan bepaalde dingen voorbij kijkt, iets anders aan jou leuk vindt.

Officieel heb ik ook nog geen vriendin gehad. Ik ben nu 21 en wordt over een paar maanden 22. Nu is het bij mij zo dat ik sinds mijn 17e min of meer van het 'sociale gebeuren' verdween en pas vorig jaar weer terug kwam. Ik heb pakweg 4 jaar gemist (computers waren toen belangrijker dan mensen op de 1 of andere manier ).

Contact met meisjes is moeilijk voor me. Ik vind het leuk met ze te praten, maar ik schuw lichamelijk contact; heb daar namelijk helemaal geen ervaring mee. Direct gevolg daarvan is dat ik onzeker ben, niet weet wat van me verwacht wordt.

Geloof me, dat is ook črg irritant

Maar goed, er schijnen meisjes te bestaan die mij leuk vinden. Geen idee hoe het mogelijk is, maar ach
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:24
Rhinus
Rhinus is offline
Ik wil eigelijk toch wel een foto zien..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:59
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik wil eigelijk toch wel een foto zien..
me 2
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:07
Roytjuh
Roytjuh is offline
ja dit snap ik niet hoor, jullie vertellen allemaal dat niemand te lelijk is voor een vriendin maar jullie willen toch een foto zien
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2002, 17:36
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
N00dles schreef:


M.a.w. er zijn vrouwen die alleen om je geld geven en niks om je uiterlijk/innerlijk?
Iemand die op je status valt is ook niet bepaald een geschikte partner
Voor mij zou het ok zijn. Dan doet ze maar netalsof ze me leuk vind. Vind ik best...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:22
Rioto
Citaat:
rare kwast schreef:
ik ken het...............ik kan ook geen vriendje krijgen, het is er gewoon al die jaren in gestamt door klasgenootjes..............als maar schelden, dus nu maak ik mezelf belagelijk
ik vond me ook totaal niet mooi, kan bijna zeggen zelfhaat, en jah ik ga er verkeerd mee om.
maar jah mijn vriendin steeds zeggen dat het niet waar is maar ik blijf het zelf volhouden................
en een vriendje?? nog nooit gehad
Same alleen dan nooit een vriendin gehad .

maar ik heb er zoooo TOTAAL schijt aan ..ik heb het altijd best naar m,n zin...en tja als ik ooit is een vriendin krijg is het natuurlijk nog beter maar ik heb geen medelijden met me zelf of zo ..life is to good to be sad...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:35
georgie
georgie is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Ik ben bijna 18, heb nog geen vriendin, maar durf van mezelf niet te zeggen dat ik lelijk ben....
Ik zou wel graag een vriendin willen (JA IK WEET HET, VERKEERDE FORUM), maar dat komt vanzelf wel...
Blijf daar maar in geloven..
Helemaal mee eens!!
En dat je geen vriendin hebt hoeft idd niet te betekenen dat je lelijk bent, ik heb ook geen vriend, maar toch krijg ik soms te horen dat ik er goed uit zie (weet alleen niet of ik dat moet geloven haha)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 19:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik begin langzamerhand wel overal scheit aan te krijgenmaar toch....wij hebben het op school gehad over nihilistische waan, kwam me toch wel heel bekend voor.
maar het leven is niet altijd mooi hoor, die van mij is een zooitje, en totaal niet een droombeeld
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 10:20
Black Bird
Black Bird is offline
Je hoeft niet mooi te zijn voor een vriendin..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:46
DogByte
DogByte is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Je hoeft niet mooi te zijn voor een vriendin..

heh.. maar het is wel handig..
__________________
hooooooonnnnnnndddddddddddddeeeeeeeerrrrrrrrrddddddddddvvvviiiiiijjjjjjjfffffttttttttiiiiiiiiggggg tttttteeeeeekkkkkeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnssssssssssss
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:34
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Op elk potje past een dekseltje.

Als ze zeggen dat je er van de buitenkant niet al te best uitziet, nou dan wordt het hoog tijd dat je de dames wat meer van je binnenkant laat zien. Laat de hoop niet zakken, je zal toch echt je hele leven lang niet alleen blijven.

succes

enzo
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:54
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
tuuuurlijk ben je niet te lelijk.
dat is niemand.
alles zit van binnen.
je kan zelf toch niks aan je uiterlijk doen.
en als die mensen niet zien dat je misschien wel heel mooi bent van binnen, dan zijn die mensen gewoon suuuuuuuuuper dom!!!!!!!!!
en ik vind zelf altijd het belangrijkst dat iemand er verzorgd uitziet.
en hhhheeeeeeelllllll veel jongens hebben volgensmij nog nooit een vriendin gehad.
maar jongens die iedereen knap vind en nog nooit een vriendin hebben gehad, schuiven dat feit weg op de anderen.
en jongens die volgens anderen lelijk zijn en nog nooit een vriendin hebben gehad, schuiven dat feit weg op hun zogenaamde lelijkheid.
en als iemand echt verliefd op je is, dan is uiterlijk onzichtbaar volgensmij
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:56
illch84
illch84 is offline
Citaat:
duifeltje schreef:
tuuuurlijk ben je niet te lelijk.
dat is niemand.
alles zit van binnen.
En ik kan vliegen.

Feit is en blijft dat je uiterlijk een belangrijke rol speelt, tenminste je presentatie.

Citaat:
je kan zelf toch niks aan je uiterlijk doen.
Dat kan je wel. Dit begint met hygiëne, leuke kleren / kapsel en eindigt met een positieve uitstraling.

Citaat:
en als die mensen niet zien dat je misschien wel heel mooi bent van binnen, dan zijn die mensen gewoon suuuuuuuuuper dom!!!!!!!!!
Misschien toont hij zijn zogenaamd mooie innerlijk niet goed?

Citaat:
als iemand echt verliefd op je is, dan is uiterlijk onzichtbaar volgensmij
Je moet iemand eerst zien om er verliefd op te worden. Of niet soms?
__________________
Man is the only creature that is able to perceive something simple as complicated.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:58
illch84
illch84 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik begin langzamerhand wel overal scheit aan te krijgenmaar toch....wij hebben het op school gehad over nihilistische waan, kwam me toch wel heel bekend voor.
Dan zul je ook begrijpen dat die houding je nergens brengt.

Citaat:
maar het leven is niet altijd mooi hoor, die van mij is een zooitje, en totaal niet een droombeeld
Een zooitje kun je opruimen.
__________________
Man is the only creature that is able to perceive something simple as complicated.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oké bedankt mensen voor deze oppep beurt nu stop ik er weer mee want het gaat anders niet goed!!
de ene zegt dat je overal scheid aan moet hebben en de andere zegt dat je zoe niets bereikt!!
nou ik zie het wel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:04
illch84
illch84 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
oké bedankt mensen voor deze oppep beurt nu stop ik er weer mee want het gaat anders niet goed!!
de ene zegt dat je overal scheid aan moet hebben en de andere zegt dat je zoe niets bereikt!!
nou ik zie het wel
Als je overal schijt aan hebt, loop je in feite weg voor de dingen die je eigenlijk leuk vindt.

Je wilt bijvoorbeeld acceptatie van mensen, maar je krijgt deze niet. In plaats van dat je naar een oplossing zoekt voor dit probleem, loop je echter ervan weg door schijt aan die mensen te hebben.

Misschien eenvoudig voorbeeld, maar je ziet hopelijk wel dat het zo weinig zin heeft. In tegendeel, de situatie verslechtert daardoor waarschijnlijk alleen maar.

Vraag je bijvoorbeeld eens af waarom klasgenootjes jou uitscholden (of dit nog steeds doen). Doen ze dat werkelijk enkel en alleen omdat je niet zo aantrekkelijk bent? Of zit er meer achter? Laat jij je bijvoorbeeld makkelijk op de stang jagen en ben je daarmee een makkelijke prooi?

Je moet proberen elk probleem als een uitdaging jezelf te beteren zien. Mensen pesten niemand die ze aardig vinden bijvoorbeeld, omdat hun geweten ze dan moeilijkheden geeft. Zoals het gezegde gaat: keep your friends close, but your enemies closer.

Succes.
__________________
Man is the only creature that is able to perceive something simple as complicated.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:23
georgie
georgie is offline
Wat is eigenlijk lelijk?
Er zijn maar weinig mensen echt lelijk en smaken verschillen! Vanacht wees een vriendin van mij een jongen aan die ze superknap vond en ik vond em dus absoluut niet knap. En de jongens die ik knap vind, vindt zij dus weer niet knap.
Daar komt nog bij dat het meer om uitstraling gaat dan uiterlijk. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als hij/zij er als een zoutzak bijzit zal er niet snel iemand op hem/haar afstappen. Daarentegen zijn er echt leleijk mensen (bijv. de zanger van the Verve) die wel een fantastische uitstraling hebben, waardoor ze op een of andere manier toch wel weer aantrekkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:
Daarentegen zijn er echt leleijk mensen (bijv. de zanger van the Verve) die wel een fantastische uitstraling hebben, waardoor ze op een of andere manier toch wel weer aantrekkelijk zijn.
FYI: Hoe de zanger van The Verve uitziet, is nogal afhankelijk van de clip waarin je hem ziet. In 'Bitter Sweet Symphony' hebben ze hem extra bleek geschminkt bijvoorbeeld, waardoor je al snel zal denken dat hij er echt zo eng uitziet. Niet dus.

En ik kan je verzekeren dat ik mensen ken die nog veel erger uitzien als hij in die clip Het gekke is wel dat zij meestal al een vriendin hebben / hadden en ik niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Te lelijk
Witty
13 07-03-2017 20:51
Liefde & Relatie Ben ik nou wanhopig ofzo?
Djowi
9 08-01-2015 21:24
De Kantine Tijd voor een "klassieke, leuke en hilarische topics" topic.
Verwijderd
23 09-06-2010 08:34
Psychologie ben ik lelijk??
Hardrock girl
142 02-02-2005 23:39
Psychologie Wat ben ik toch lelijk
my iron lung
31 02-02-2002 20:39
Psychologie Ik ben zo fucking alleen
*shadygirl*
11 21-12-2001 07:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.