Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2008, 11:52
Verwijderd
Kijk en/of luister jij ernaar? Vind je het een goede actie? doneer je geld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2008, 11:56
Verwijderd
Ik kan er best naar kijken, prima tv. Een prima actie, alleen volgens mij zijn de kosten überhoog. En ik doneer niks, maar er is ook maar één goed doel waar ik geld aan doneer, en dat is m'n schoontante (?).
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 11:57
Verwijderd
Oja, ik had twee jar geleden gedoneerd en toen kwam ik op de radio.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 12:43
Verwijderd
Ik weet niet wat het is, iets met radio blabla goede doelen kennelijk. Dus nee, ik luister er niet naar en ik doneer niet.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er best naar kijken, prima tv. Een prima actie, alleen volgens mij zijn de kosten überhoog. En ik doneer niks, maar er is ook maar één goed doel waar ik geld aan doneer, en dat is m'n schoontante (?).
Valt wel mee, denk ik. Zo'n glazen huisje opzetten is zo gedaan en iedereen werkt er vrijwillig aan mee.

Ik heb gisternacht een stukje gezien en het is wel leuk om te zien, er heerst een soort van gezelligheid en goodwill, ludieke acties en af en toe worden er leuke nummers aangevraagd. Het heeft wel wat.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 14:33
Verwijderd
Ik volg het elk jaar, ik ben heel erge fan. Al was het een stuk leuker toen ze nog op het Neude stonden met het Glazen Huis, want dan kon ik elke dag even gaan kijken.
Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat, maar het heeft gewoon iets, het is er altijd, als je 's nachts even wakker bent kan je even naar ze gaan kijken en er zijn bijna altijd leuke gasten. En ik vind het gewoon lief en schattig om te zien hoe ze radio maken en meedoen met de muziek.

Echter! Gerard Ekdom was altijd mijn favoriet, het is erg jammer dat hij er nu niet bij is.

CHAPEAU CHAPEAU!



Ohja, ik doneerde trouwens voorgaande jaren wel, dan deed ik wat geld in de brievenbus. Maar nu ben ik arm, en staan ze in Breda, dus dit jaar maar niet.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 18:50
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb het zaterdagnacht een stukje gezien. Maar doneer verder niet ofzo.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Plaatje voor 15 euro aangevraagd. Dat vond ik goed van mezelf.

Alleen besefte ik dat ik mijn Utrecht-adres had opgegeven, terwijl ik gewoon nog bij m'n ouders bij de postbank sta, dus misschien was dat niet zo handig..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 19:46
Verwijderd
Nee en verder vind ik het een zinloze actie, maar mensen vinden het blijkbaar leuk om naar te kijken/luisteren.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 19:47
Verwijderd
Ik vind dit meer voor F,Tv&R.

Gefeliciteerd, Duivelaartje!

Ik zap er wel langs als er niks op is, geldt ook voor de Vlaamsche variant. Maar ik kijk/luister het in principe niet en doneer ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 19:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik weet niet wat het is?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 21:21
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik kijk en luister er opzich niet naar, misschien op oudjaar maar dat ligt er aann waar ik ben. Vriendin wil het altijd zien. Doneren doe ik ook niet. Wat is het doel nu eigenlijk?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 21:31
Verwijderd
ik was er net eventjes naar toe, best uhm, gezellig ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 21:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Nee en verder vind ik het een zinloze actie, maar mensen vinden het blijkbaar leuk om naar te kijken/luisteren.
Alles behalve zinloos. Of heb je niet gelezen voor welk doel ze het doen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 00:43
Verwijderd
Media geile giel beelen komt zoiezo al mn strot uit. Kunnen mensen niet zonder glazenhuis( glazenhuis kost ook aardig wat centjes) een goed doel sponsoren.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 00:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
tering wat zit mn haar nu goed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 00:51
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Are you serial?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 01:34
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Kutactie. Geld in een bodemloze put. Flikker op met je gezeik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2008, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Alles behalve zinloos. Of heb je niet gelezen voor welk doel ze het doen?
Intrinsiek doen ze niets om dat doel te bereiken. Mensen kunnen immers ook gewoon doneren zonder een nummer aan te vragen. Dat ze dat niet doen maakt die mensen hypocriet, niet de actie goed.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 10:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik krijg er weinig van mee dit jaar. Mijn moeder is fan, dus die kijkt het bijna 24/7. Maar die kan weinig anders dan in bed liggen, dus dit jaar heb ik er nog niets van gezien.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 17:59
Verwijderd
"Als we de 2,5 miljoen euro halen, verdubbelt de regering het bedrag! Anders niet!"

Echt wel. Zul je zien dat Wouter Bos gaat zeggen: "noouuu, 2,1 miljoen is nétt niet genoeg, maar we zullen het bedrag alsnog wel verdubbelen hoorrr"

Dat is dan mijn donatie in de vorm van belastinggeld.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 18:37
Verwijderd
Ik heb ook een keer als last-minute-idee met een vriend midden in de nacht met een fles wijn op de Neude gestaan Was inderdaad gezellig Verder heb ik er niet zo heel veel mee.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 19:20
Verwijderd
Wie de fuck is dat enge valszingende kindje? En waarom kan iedereen dat nummer meezingen? :\

Een vriend van mij was toevallig in Breda afgelopen week en besloot 's middags eens een kijkje te nemen op de Grote Markt. Hij vond het maar suf, met Jantje Smit die ging optreden. Buiten op het plein kon hij amper iets horen van de muziek of het gepraat op de radio.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 19:21
Verwijderd
Ik kan het niet meezingen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 19:42
Lethe
Lethe is offline
Dat jochie heeft nu al kapsones.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2008, 20:33
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Wie de fuck is dat enge valszingende kindje? En waarom kan iedereen dat nummer meezingen? :\
http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac

Het themasong van dit jaar
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:34
Verwijderd
Ben ik even blij dat je niet weet hoe je die youtube werkend krijgt
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
OMG
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:49
Verwijderd
Wtf, als je doorklikt op YouTube zie je ook dat ie op een of ander festival Het Dorp van Wim Sonneveld zingt. Een liedje over nostalgie, paard en kar en boerenkind'ren in de jaren '30, gezongen door een irritant kutjochie van 15
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Wtf, als je doorklikt op YouTube zie je ook dat ie op een of ander festival Het Dorp van Wim Sonneveld zingt. Een liedje over nostalgie, paard en kar en boerenkind'ren in de jaren '30, gezongen door een irritant kutjochie van 15
Nekschot. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Nekschot. Vind ik.
Ja. Al was het alleen maar omdat hij zo nepvolwassen doet, zo walgelijk vlotgebekt alsof hij een man van 30 is die al decennia in het vak zit. Duidelijk van die geforceerde one-liners aangeleerd door zijn manager/ouders. En de manier waarop hij ze brengt is echt te onnatuurlijk voor woorden.

En hij verdient nog meer dan ik
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Kutactie. Geld in een bodemloze put. Flikker op met je gezeik.
Mee eens. Eigenlijk heb ik daar zelf niets meer aan toe te voegen. Leuk dat ze zoiets organiseren, maar ga er niet buitengewoon veel de zendtijd van de publieke omroep waar ik aan meebetaal mee verspillen en dan ook nog eens 2.5 miljoen euro van mijn geld aan spanderen wat ik helemaal niet wil. Die 2.5 miljoen die de regering heeft gegeven had over alle Nederlanders moeten worden verdeeld en dan mag de burger er helemaal zelf voor kiezen wat hij/zij er mee gaat doen. Het zijn financieel veel te zware tijden om hieraan geld te verspillen. Nederlanders kunnen zelf ook het geld heel hard gebruiken.

Die vluchtelingen moeten gewoon in eigen land een toekomst op bouwen en niet hier allemaal naar Nederland toe komen of ons belastinggeld komen verspillen...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:06
Verwijderd
Ja, want die 15 cent, poe poe. Nou.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mee eens. Eigenlijk heb ik daar zelf niets meer aan toe te voegen. Leuk dat ze zoiets organiseren, maar ga er niet buitengewoon veel de zendtijd van de publieke omroep waar ik aan meebetaal mee verspillen en dan ook nog eens 2.5 miljoen euro van mijn geld aan spanderen wat ik helemaal niet wil.
Is die 2.5 miljoen allemaal van jou?

Citaat:
Die 2.5 miljoen die de regering heeft gegeven had over alle Nederlanders moeten worden verdeeld en dan mag de burger er helemaal zelf voor kiezen wat hij/zij er mee gaat doen. Het zijn financieel veel te zware tijden om hieraan geld te verspillen. Nederlanders kunnen zelf ook het geld heel hard gebruiken.
Jij misschien. Over het algemeen heb je het hier toch echt aan jezelf te danken als je geen geld hebt.

Citaat:
Die vluchtelingen moeten gewoon in eigen land een toekomst op bouwen en niet hier allemaal naar Nederland toe komen of ons belastinggeld komen verspillen...
Ze komen ook helemaal niet hierheen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Verder is het tragisch dat er dit soort onzinnige acties nodig zijn om geld te krijgen voor deze zaken, maar het doel kan de middelen heiligen. Ik weet niet hoeveel het zal opleveren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Die 2.5 miljoen die de regering heeft gegeven had over alle Nederlanders moeten worden verdeeld en dan mag de burger er helemaal zelf voor kiezen wat hij/zij er mee gaat doen. Het zijn financieel veel te zware tijden om hieraan geld te verspillen. Nederlanders kunnen zelf ook het geld heel hard gebruiken.

Die vluchtelingen moeten gewoon in eigen land een toekomst op bouwen en niet hier allemaal naar Nederland toe komen of ons belastinggeld komen verspillen...
Whut, als je dat geld verdeelt is dat, like, 30 ct per Nederlander!

En wat denk je dat het Rode Kruis doet, oelewapper? Juist, ervoor zorgen dat mensen in eigen land een toekomst kunnen opbouwen door ze te helpen met voedsel, schoon drinkwater en woningen. En wie zegt dat ze allemaal naar Nederland vluchten? Zo ver komen ze niet eens zonder eten, drinken en geld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2008, 01:17
Verwijderd
'Ze' kunnen wel hard rennen. Misschien halen ze het.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:18
Verwijderd
Citaat:
'Ze' kunnen wel hard rennen. Misschien halen ze het.
Ze moeten toch over water en de meesten kunnen niet zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:19
Verwijderd
Dan rennen ze maar via Egypte.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:19
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Nooit gehoord van het suezkanaal neem ik aan ?
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh ja, die Jordy van Loon is echt een stukje kanker.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Nooit gehoord van het suezkanaal neem ik aan ?
Daar kan je gewoon overheen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:24
Verwijderd
Kunnen we het alsjeblieft niet meer over dat kreng hebben, ik word er onpasselijk van.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:27
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Daar kan je gewoon overheen, hoor.
Ah, ze hebben een lokale variant van Mozes
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 01:31
Verwijderd
Je hebt gelijk. Het is een pont. Jaegerfail.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Whut, als je dat geld verdeelt is dat, like, 30 ct per Nederlander!

En wat denk je dat het Rode Kruis doet, oelewapper? Juist, ervoor zorgen dat mensen in eigen land een toekomst kunnen opbouwen door ze te helpen met voedsel, schoon drinkwater en woningen. En wie zegt dat ze allemaal naar Nederland vluchten? Zo ver komen ze niet eens zonder eten, drinken en geld.
Dat jij die acties allemaal goed vindt, net als Ulce, je doet maar. Maar ga mij er niet mee lastigvallen. Het gaat ook om het principe. Ik word door middel van belastingtechnische maatregelen gedwongen om maar aan mee te doen, zodat Giels inzamelingsactie een succes wordt. Daar zit ik helemaal niet op te wachten en zeker niet op die televisieuitzendingen. Geeft dat geld aan alle Nederlanders zodat die het kunnen besteden. En als jij goede doelen zo geweldig vindt, geef dan 10, 100, 1000 of van mijn part 10.000 euro aan Giel Beelen, doe wat je niet laten kunt. Maar verpest mijn avond niet met zo'n achterlijk televisieprogramma.

Bovendien vind ik het zonde van het geld. Daar had je ook wel een paar Boeing 737-s vol met allchtonen mee vol kunnen proppen en terug laten keren naar hun eigen land. Dat is een gouden investering. Het mes snijdt dan aan 2 kanten: Het geld blijft in roulatie in eigen land (personeel, onderhoud vliegtuigen) en je bent van een aantal probleem gevallen af die enkel maar geld kosten. Bovendien stijgen mijn aandeeltjes Air-France KLM weer. Als er daarvoor een inzamelingsactie komt, zal ik de eerste zijn die doneer, al moet ik er een persoonlijke lening voor afsluiten.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 02:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat jij die acties allemaal goed vindt, net als Ulce, je doet maar.
Ik zeg nergens dat ik deze actie goed vind, Comlando.

Citaat:
Maar ga mij er niet mee lastigvallen. Het gaat ook om het principe. Ik word door middel van belastingtechnische maatregelen gedwongen om maar aan mee te doen, zodat Giels inzamelingsactie een succes wordt. Daar zit ik helemaal niet op te wachten en zeker niet op die televisieuitzendingen. Geeft dat geld aan alle Nederlanders zodat die het kunnen besteden.
Allemaal 30 cent op onze bankrekening, yes, daar kunnen we wat mee!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 02:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg nergens dat ik deze actie goed vind, Comlando.



Allemaal 30 cent op onze bankrekening, yes, daar kunnen we wat mee!
Dat blijkt wel uit jouw reacties, met name deze: "Verder is het tragisch dat er dit soort onzinnige acties nodig zijn om geld te krijgen voor deze zaken, maar het doel kan de middelen heiligen."

Het liefst zou je volgens mijn willen dat iedereen zo veel geld doneerde aan goede doelen of het Rode Kruis in het bijzonder, zonder dat daar een 'onzinnige' radio/tv actie voor nodig was.

Allemaal 40ct op onze bankrekening; Van elke euro die de overheid int, kan maar 0.75 worden uitgegeven i.v.m. kosten om belasting te innen. Bovendien je zal maar 30ct te kort komen!

Voor de rest ga ik er niet meer op in. Jullie weten hoe ik er over denk. Ik ben blij dat ik mijn gal heb kunnen spuien op dit forum betreffende Giels actie, want het begon te koken van binnen. Ze zijn er nou gelukkig mee opgehouden en ik vind het niet voor herhaling vatbaar volgend jaar. Hoop het liefste dat Giel het geld zelf gaat brengen naar Afrika met een enkele vlucht en dat hij z'n crew ook meeneemt. Uit van hier!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 03:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik weet nog steeds niet waar dit allemaal in godsnaam over gaat.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 03:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat blijkt wel uit jouw reacties, met name deze: "Verder is het tragisch dat er dit soort onzinnige acties nodig zijn om geld te krijgen voor deze zaken, maar het doel kan de middelen heiligen."
Nou, daar zeg ik toch dat ik het onzinnig vind. Dat is iets anders dan goed.

Citaat:
Het liefst zou je volgens mijn willen dat iedereen zo veel geld doneerde aan goede doelen of het Rode Kruis in het bijzonder, zonder dat daar een 'onzinnige' radio/tv actie voor nodig was.
Ja.

Behalve dan dat van het Rode Kruis, daar heb je mij niet over gehoord. Dat zou meer iets voor jou moeten zijn, want het Rode Kruis zorgt juist voor kansarmen in het binnenland zoals jij.

Citaat:
Allemaal 40ct op onze bankrekening; Van elke euro die de overheid int, kan maar 0.75 worden uitgegeven i.v.m. kosten om belasting te innen. Bovendien je zal maar 30ct te kort komen!
Dan heb je wel grotere problemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Onderzoek Universiteit Amsterdam naar Serious Request
louzick
1 24-05-2010 17:23
Muziek Onderzoek Universiteit Amsterdam naar Serious Request
louzick
0 24-05-2010 17:17
Films, TV & Radio Onderzoek Universiteit Amsterdam naar Serious Request
louzick
9 21-05-2010 15:59
Algemene schoolzaken Onderzoek Universiteit Amsterdam naar Serious Request
louzick
3 14-05-2010 19:21
Muziek Onderzoek Universiteit Amsterdam naar Serious Request
louzick
1 14-05-2010 15:03
Films, TV & Radio Serious Request : Vijf dagen niet eten voor Darfur [3FM]
heavinly
51 28-12-2004 18:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.