Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 16:30
S4r4H
S4r4H is offline
Wie heeft dit gemaakt en wat vonden jullie ervan? Vond m persoonlyk behoorlyk k*t....Had echt vet tydgebrek, laatste vragen echt slecht gemaakt...én had net zo goed niet hoeven leren ...
Advertentie
Oud 16-05-2003, 16:33
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
nou een beetje leren was niet weg anders had ik dr echt geen flikker van begrepen, maar ik vond het wel lekker gaan eigenlijk. Alleen hele vage vragen waar je zowat alle kanten mee op kan. Ben erg benieuwd naar het cijfer in ieder geval.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Oud 16-05-2003, 16:34
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb ook de laatste 2 vragen niet meer kunnen maken!! Maar ik mag (als ik voor praktijk een 5 ga halen, wat ik wel hoger schat) een 1.8 halen en dat heb ik denk ik zeker wel!!
Ik vond m wel vrij moeilijk! K heb ook bijna 7 kantjes volgepent!!
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Oud 16-05-2003, 16:51
DGMarjolein
DGMarjolein is offline
dikke shit man

ze geven ook de meest vage antwoorden in dat correctievoorschrift. dikke sukkels.
bah ik baal, heb alles tot nu toe slecht gemaakt terwijl ik met achten het examen in ging
Oud 16-05-2003, 16:54
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ok, ik was echt relaxed na het examen (en tijdens ook wel), had heel rustig gedaan en had nog een half uur over.
Maar toen mn klasgenootjes naar buiten kwamen, waren ze allemaal aan het klagen dat het zo moeilijk was.
Ik vond het niet supermoeilijk maar af en toe wel vaag.
Ben benieuwd, ik ga de antwoorden niet meer overkijken, ik zie wel.
Oud 16-05-2003, 17:15
xxDomingoxx
Avatar van xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Citaat:
DGMarjolein schreef op 16-05-2003 @ 17:51:
dikke shit man

ze geven ook de meest vage antwoorden in dat correctievoorschrift. dikke sukkels.
bah ik baal, heb alles tot nu toe slecht gemaakt terwijl ik met achten het examen in ging
Je moest bij een vraag antwoorden welke mensen op een foto figuranten waren en in het antwoordmodel stond zo dat die mannetjes in kikkerpakken figuranten waren
Maar die mensen in kikkerpakken waren te klein en te onscherp afgebeeld.. ik zelf vond het onduidelijk, maar ja dat kon aan mij liggen.
En verder dacht ik dat dat bruidspaar op de foto ook figuranten waren, maar die stonden helemaal niet in het antwoordmodel..

Het ging niet zo goed.. maarja.. verder leren gewoon voor de volgende examens.
__________________
una duos (...) nox perdet amantes... lumina maestis stant inmota genis...
Oud 16-05-2003, 17:36
lotte18
lotte18 is offline
Ik vond t best wel moeilijk...ik had meer kennisvragen verwacht eigenlijk! Ik had vet goed geleerd, maar dat was niet echt nodig geweest...ik moet een 4,6 hebben ( uitgaande ve 4 voor mn cpe) en ik denk dat k t wel gehaald heb..iig volgens de normering op eindexamen.nu kom ik er nog wel redelijk van af!!!!
Oud 16-05-2003, 18:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Kijk hier maar wat je goed hebt:
http://www1.eindexamen.nu/uitwerking...le_werkvormen/
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 16-05-2003, 18:46
Sjaan
Sjaan is offline
Ik vond het best goed gaan, dácht ik... En toen ik het met een vriendin ging vergelijken, vond ik het ook goed van mezelf... Dácht ik...
Maar toen ging ik het nakijken op internet, en toen waren alle antwoorden wazig en vaag, en bleek dat ik best veel fout had... Echt dommm! Ik zit nog tussen de 6,1 en 6,6, en dan sta ik wel een 7 ofzo gemiddeld, maar toch... Als je denkt dat je het beter hebt gemaakt, ist altijd kut om erachter te komen dat je slechter hebt dan dat je denkt....
Maar ja, ik heb ook wel streng geteld, dus misschien heb ik wel wat meer puntjes uiteindelijk.....

Maar goe, opzich vonnik ut dus wel meevallen, alleen viel mijn score toch weer een beetje tegen...
Oud 16-05-2003, 21:19
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
Het ging fuck. Ik moest een 4.3 halen minimaal en heb nu tussen de 4.7 en 5.2 ghaald volgens de kennisnet berekening, en anders misschien ietsje hoger want ik had vrij kritisch gerekend. maar wat een kutcijfer!!!! en ik weet het cijfer van mijn tekenwerkstuk ook nog niet, en dat telt ook mee
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Oud 17-05-2003, 14:22
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik vond het echt heeeel erg moeilijk. Tenminste, als ik achteraf de antwoorden bekijk blijkt dus dat ik er echt niks van kan. Ik hoop maar dat iig een 5 haal, want mijn tekening verwacht ik ook niet al te best en ik ging het examen in met een 6,1 dus ik kan wel iets goeds gebruiken.

maar ik verwacht t eerlijk gezegd niet, die 5.
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Spui hier je schoolcarrière
Ceridwen
255 25-12-2006 13:03
ARTistiek [Discussie] Lerarenopleiding Kunstacademies, trek jij daar wat van aan?
devilcat
81 04-08-2006 17:49
Eindexamens 2006 [KG] de gedroomde wereld: utopische ideëen in kunst en architectuur
whertus
13 30-05-2006 13:17
Eindexamens 2004 Examen kunstgeschiedenis
Stefanie
14 15-05-2004 15:38
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Tekenen: examenopdracht
Balance
15 06-02-2004 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.