Oud 04-04-2006, 16:21
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Wat ga jij maken/heb je al gemaakt voor je eindexamenproject tekenen? En welk onderwerp heb je gekozen?

Ik ben zelf bezig met een klei-animatie gebaseerd op het Nachtcafé. (Opdracht 3 van je eindexamenopgaven geloof ik)
Alleen gaat het nog niet de kant op die ik wil
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2006, 17:04
Verwijderd
Ben ik even blij dat op mijn school ckv2,3 al is ingevoerd.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 18:31
__
Avatar van __
__ is offline
hehe nou ik heb/had dus ckv2 en ckv3. ckv3 heb ik 22 januari al afgerond en ckv2 rond ik overmorgen af. hoppaaa.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 09:36
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 04-04-2006 @ 19:31 :
hehe nou ik heb/had dus ckv2 en ckv3. ckv3 heb ik 22 januari al afgerond en ckv2 rond ik overmorgen af. hoppaaa.
Same here, hopelijk een 8 als eindcijfer. *duimt*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 13:31
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Ik heb de songtekst van Goldfrapp gekozen. En het gaat bij mij ook helemaal niet de goede kant op. Ik ben zo stom geweest om even te vergeten dat je een lino in spiegelbeeld moet maken . Gelukkig maakt het niet echt uit.

Ik heb nog zo'n 10 à 11 CPE-lessen, geloof ik. Ik ga proberen uit te beelden dat een persoon in een zogenaamde Utopie leeft, maar dit als een Dystopie ervaart. Hij zit gevangen in de grip ervan, blabla. Had eerst het idee het een beetje robot-achtig te gaan maken (door de 'I'm not supposed to feel, I'm wired to the world, that's how they made me.' etc.) Iig moet het niet vrolijk worden. Ik heb nu wel een aantal goede schetsen en ideeën, maar die passen niet bij elkaar. En soms ben ik een beetje te enthousiast en dan wordt het een rommelig zooitje xD.
Maar het komt wel goed. Hoop ik.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 05-04-2006 @ 10:36 :
Same here, hopelijk een 8 als eindcijfer. *duimt*
Ik ga voor de 7.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:33
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb 'een ontmoeting voor een dag, een blabla voor 1 dag'

en we hebben nog maar 2 uur! en ik moet m'n heel eindwerkstuk nog maken.
ik moet gewoon nog even heel erg goed m'n compositie bedenken in m'n dummy, 2mensen die afscheid nemen in een bos (arte povera, met echte stukjes hout) en stukjes tekst over de tijd erin verwerkt.

khoop dat ik t afkrijg
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 15:39
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 07-04-2006 @ 18:33 :
ik heb 'een ontmoeting voor een dag, een blabla voor 1 dag'
Ik doe iets met een weg waar iemand op loopt, en daar dan een drieluik van. Heb er achteraf spijt van dat ik niet het nachtcafe gedaan heb (Ik houd niet van Vincent van Gogh maar dacht er later pas bij na dat dat er niet echt toe doet)
En ik moet alle 3 nog doen, oei Ga maar veel in banduren doen, denk ik.
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 21:39
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
oke..ik kreeg het dus echt niet af in 2 uur. mislukking..hopen dat m'n voorwerk wel een degelijk punt is.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 15:52
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Monchoutaart schreef op 15-04-2006 @ 16:39 :
Heb er achteraf spijt van dat ik niet het nachtcafe gedaan heb (Ik houd niet van Vincent van Gogh maar dacht er later pas bij na dat dat er niet echt toe doet)
Ik heb wel 'het nachtcafe' gedaan, en ik ben ook geen fan van van Gogh. Ik heb eigenlijk ook niks van hem of het werk zelf terug laten komen, maar door middel van kleuren en vormen het gevoel van gek worden weergegeven waarover hij sprak in die brief. Hoop op een 7!
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 11:40
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
ik heb de songtekst van goldfrapp gekozen.
ik ben rare dingen aan het maken met lijm poppetjes spiegels en herhalingen.
nu nog een lulverhaal erbij bedenken...
__________________
hitsig
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 16:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik heb ook Goldfrapp. Ik maak het drugsgerelateerd. "I forget who I am when I'm with you" yada yada yada.. opzich ben ik wel blij.. bijna af.

Ik dacht trouwens dat je alleen of in ieder geval een gedeelte 2D moet maken... een klei animatie valt daar toch niet onder?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 17:49
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben overgestapt op die kaften voor Georgica en Arcadia, gewoon lekker een beetje photoshoppen, daar word mijn leraar altijd blij van, en dan kom ik met een hoog cijfer van hem en een minder hoog cijfer van de 2e examinator aan een leuk cijfertje
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 14-05-2006 @ 17:40 :
Ik heb ook Goldfrapp. Ik maak het drugsgerelateerd. "I forget who I am when I'm with you" yada yada yada.. opzich ben ik wel blij.. bijna af.

Ik dacht trouwens dat je alleen of in ieder geval een gedeelte 2D moet maken... een klei animatie valt daar toch niet onder?
Juh, wij moesten inderdaad ook iets 2d maken. Verder ook geen fotografie of gephotoshop of wat dan ook, echt tekenen & schilderen. Maar op heel veel scholen doen ze daar wat creatiever in, bij mij niet helaasch
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:27
isa88
isa88 is offline
hebben jullie photoshop op school, want een voorwaarde is dat t onder toezicht van je leraar is gemaakt....
k wou dat we bij ons op school photoshop hebben, maarja daar is t nu te laat voor
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:29
Lies
Avatar van Lies
Lies is offline
ik heb foto's gemaakt voor mijn werkmap.
eigenlijk telt dat niet mee, maar mijn leraar vertelde dat veel examinatoren er wel gewoon naar keken en dat toch erbij betrokken (al is het onbewust)
__________________
achja.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:30
isa88
isa88 is offline
das beter, mijn leraar deed al moeilijk toen ik de songtekst uit had geprint....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 17:21
Jahney
Jahney is offline
Ik heb hier een stukje over geschreven bij creatieve vakken!
__________________
With Love ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2006, 18:19
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Jahney schreef op 15-05-2006 @ 18:21 :
Ik heb hier een stukje over geschreven bij creatieve vakken!
Goh.

Ja wij hebben Photoshop op school, en 12 Emac's <3
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 23:45
ready 2 comfort
Avatar van ready 2 comfort
ready 2 comfort is offline
Ik heb voor het CPE het nachtcafé gekozen.

Ik ben dus al zo'n maand klaar en in mijn klas komen er echt goede dingen uit [er gaan ook veel mensen naar kunstacademies e.d.]

behalve bij mij, mijn nachtcafé heeft veel te weinig proces en is in de te lelijke disco inferno stijl, je weet wel, Disco bollen enz. Helemaal mislukt, niet wat ik wou. Ik heb foto's maar die durf ik niet eens te posten.

Gelukkig is dat allemaal geen probleem, Se gem 7,1 en dat utopieen vind ik niet zo moeilijk
__________________
Exit light, Enter night, Take my hand, We're off to never-neverland / Vroegâh, toen klompen nog hip waren en je burqa new-age
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 13:08
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb vandaag gehoord dat ik "sowieso een voldoende" voor mijn project heb, dus dat is alvast mooi meegenomen
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 13:20
isa88
isa88 is offline
Ik wou dat onze leraar zo open was over ons CPE, hij houdt braaf tot 16 juni zn mond
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 11:35
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
wij waren een dikke maand geleden al klaar met het CPE. Ik heb ut pictura poesis gekozen. Ik had echt hele toffe ideeen maar in 28 uur ging dat nit lukken. Uiteindelijk heb ik een jaar gemaakt dat als een cirkel opgehangen is en als je erin gaat staan een kringloop is. Ik heb elke seizoen uitgebeeld met onomatopeeen en kleuren en eigenlijk ben k er nog best trots op bij ons is de 2e corrector ook al langsgeweest... *spannend* Wij hebben trouwens echt hele leuke dingen in onze klas en ook heel erg veel verschil tussen al het eindwerk Ik vond de onderwerpen erg gaaf trouwens
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 12:59
belluhvantbeest
Avatar van belluhvantbeest
belluhvantbeest is offline
ontmoeting voor een dag etc. etc.

heb een landschap gemaakt, zee, met uitspringende elementen, bandensporen, de palen, riet.
daaroverheen geplakt in een soort schriftuur een tekst die een vriend ooit aan mij heeft gegeven ( meneer houdt van persoonlijke dingen) en met inkt twee mensen getekend, je kan neit zien of ze elkaar aanraken maar het zou kunnen, hun gedachten worden dus beschreven met die tekst maar doordat de tekst verscherud is zijn ook hun gedachten onleesbaar voor de kijker. het eerste idee was zegmaar een gemiste kans, dat ze eigenlijk wel willen maar niet doen en wat moet iedereen dan zelf invullen he..
mijn meneertje vind het geweldig dus zit wel een mooi puntje in denk... alleen hij houdt netjes zijn mond tot 16 juni dus moet maar even afwachten
__________________
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 16:59
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
'jullie hoeven je niet druk te maken om jullie punt, dat is alles wat ik kan zeggen.'

__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2006, 20:53
manda?
manda? is offline
wie is mijn ut pictora poesis mattie hiero
heb zelf gedicht geschreven, van daaruit een verwoestende sfeer geprobeerd te scheppen in mijn werk door er dingen uit te snijden en gevangenschap uit te beelden.. niet uit te leggen haha, klinkt als een bende.. mogen we dat geval trouwens mee naar huis nemen?weet iemand dat?
__________________
at the end of the day we're all the same
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 10:41
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
ik heb ook ut pictura poesis ja En je mag je werk (als de school er officieel over doet iig ) in september op komen halen inclusief al het andere werk dat je afgelopen jaar hebt gemaakt.
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 10:56
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
scrooping~paper schreef op 27-05-2006 @ 11:41 :
ik heb ook ut pictura poesis ja En je mag je werk (als de school er officieel over doet iig ) in september op komen halen inclusief al het andere werk dat je afgelopen jaar hebt gemaakt.
Dan pas? Nouja dan mogen ze het wat mij betreft lekker houden, ik teken wel weer wat nieuws voor mezelf.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 12:12
belluhvantbeest
Avatar van belluhvantbeest
belluhvantbeest is offline
bij ons pas in januari
vin het wel grappig heb ik een rede om daar nog eens terug te komen
en de lieve leraren bezoeken
nee dat zijn er ook maar 3 ofzo maar toch
__________________
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 08:56
Jahney
Jahney is offline
Bij ons bij de diploma uitreiking
met een mooie foto erbij van jezelf, terwijl je aant werk ben

en vandaag hebben we expositie van ons werk
__________________
With Love ~
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 13:52
manda?
manda? is offline
ik ben nu wel heel benieuwd wat iedereen nu op zijn eindwerk tekenen heeft.. ik kan met trots zeggen, ook al heb ik dan een herexamen (natuurkunde), dat ik een dikke vette negen heb! en een 6,6 op die vreselijke theorietoets, waarbij ik een 4 had uitgerekend. en dat terwijl ik heel slecht ben in theorie!ik ben tevreden, ik hoop jullie ook?
__________________
at the end of the day we're all the same
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 21:49
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
manda? schreef op 27-06-2006 @ 14:52 :
ik ben nu wel heel benieuwd wat iedereen nu op zijn eindwerk tekenen heeft.. ik kan met trots zeggen, ook al heb ik dan een herexamen (natuurkunde), dat ik een dikke vette negen heb! en een 6,6 op die vreselijke theorietoets, waarbij ik een 4 had uitgerekend. en dat terwijl ik heel slecht ben in theorie!ik ben tevreden, ik hoop jullie ook?
Ik ben meer dan tevreden! Ik blijk een 7.1 gehaald te hebben voor mijn theorie, terwijl ik hoogstens op een 5.8 uitkwam. Blijkt toch maar weer dat je die antwoordmodellen níet moet vertrouwen.
Voor m'n eindwerkstuk heb ik een 7.8! Ben ik ook tevreden mee. Volgens m'n leraar was het niet hoger uitgevallen omdat het iets teveel van hetzelfde was. Nou, maakt mij niet uit. Met een 7,5 voor m'n CE ben ik superblij!
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 10:28
Jahney
Jahney is offline
8.5 voor me werkstuk
en 8 voor kunstgeschiedenis op centraal
__________________
With Love ~
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 12:56
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
geen idee wat ik voor beide dingen had, maar gemiddeld een 7,5 dus ik vind het wel prima.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.