Oud 29-05-2006, 18:28
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Ik had vandaag engels en was m'n woordenboek vergeten.
Nog andere mensen die gelijksoortige domheden begaan zijn met de examens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2006, 18:29
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Dat is wel balen. Maar bij ons hoef je het niet zelf mee te brengen dat regelt de school gelukkig.
__________________
Everybody makes mistakes!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:30
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Nee, niet dat ik mijn woordenboek vergeet, maar wel dat ik domme fouten maak tijdens het examen die ik anders nooit zou hebben gemaakt. Door de zenuwen lijk ik toch minder nuchter te kunnen nadenken. Vind ik wel jammer.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:31
Verwijderd
Mijn woordenboek nl vergeten. Maar ik wist niet dat dat uberhaupt mee mocht, dus zo dom is het niet
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:36
Verwijderd
rekenmachine bij ak vergeten, maar gelukkig zat er geen rekenwerk in het examen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:40
Verwijderd
Vergeten m'n naam op het antwoordvel te zetten, maar ik was nog geen stap buiten de gymzaal toen ik me dat plotseling bedacht. Dus kon ik het nog gauw even toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:49
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Quis schreef op 29-05-2006 @ 18:36 :
rekenmachine bij ak vergeten, maar gelukkig zat er geen rekenwerk in het examen.
Ik ook. Ik had ook geen werkende niet-grafische rekenmachine. Een leraar is er nog een gaan zoeken voor me, maar het was dus al neit meer nodig
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:57
Nyawa
Mijn woordenboek Nederlands had ik niet mee, maar ik had ook echt niet geweten waarbij ik hem nodig had gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Nyawa schreef op 29-05-2006 @ 18:57 :
Mijn woordenboek Nederlands had ik niet mee, maar ik had ook echt niet geweten waarbij ik hem nodig had gehad.
Consensus. Maar dat heb ik uiteindelijk zelf maar bedacht
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 19:43
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Wij krijgen onze woordenboeken en Binas van school.. Ze zijn bang dat we anders vanalles in deze boeken gaan zetten..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 19:48
zow
Avatar van zow
zow is offline
bij ons ligt er een hele stapel woordenboeken vooraan in de zaal....voor de domoortjes onder ons

vandaag begonnen we gewoon 5 minuten te laat omdat die leraren van de havo al die binas boeken gingen checken
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:01
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Niet mijn eigen domheid, maar die van een klasgenote. Dacht dat ze bij NL vast niet zo streng zouden tellen als je meer dan 220 woorden had. Nu heeft ze 16 punten aftrek . Echt heel dom van d'r.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Sasbeest schreef op 29-05-2006 @ 20:01 :
Niet mijn eigen domheid, maar die van een klasgenote. Dacht dat ze bij NL vast niet zo streng zouden tellen als je meer dan 220 woorden had. Nu heeft ze 16 punten aftrek . Echt heel dom van d'r.
Dat verhaal had ik ook gehoord ergens. Dan een leraar Nederlands had verteld dat er per 15 woorden meer 1 punt afging. Dus die persoon vrolijk rond de 300 woorden voor de samenvatting. Nja dan heb je gewoon al 15 punten aftrek daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:08
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 29-05-2006 @ 20:01 :
Niet mijn eigen domheid, maar die van een klasgenote. Dacht dat ze bij NL vast niet zo streng zouden tellen als je meer dan 220 woorden had. Nu heeft ze 16 punten aftrek . Echt heel dom van d'r.
Serieus?
Die had dus meer dan 276 woorden in haar samenvatting... naja, had ze vast wél alle punten erin verwerkt

Maar ze is dan écht slecht geinformeerd over hoe je een samenvatting moet maken...
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:12
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 29-05-2006 @ 20:08 :
Serieus?
Die had dus meer dan 276 woorden in haar samenvatting... naja, had ze vast wél alle punten erin verwerkt

Maar ze is dan écht slecht geinformeerd over hoe je een samenvatting moet maken...
Ja, ze had 300 woorden. En er is in de les regelmatig gezegd dat je aftrek krijgt voor teveel woorden, bij de oefenexamens moesten we onze woorden tellen. Dus op zich was het erg duidelijk was het idee was. Maar zij krijgt wel vaker dingen niet mee
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:21
Meind
Meind is offline
Ik ook mijn woordenboeken vergeten. Voor nederlands had ik er niet eens aan gedacht. Voor engels nog apart gelegd op tafel, maar toen ik mijn tas ging pakken was ik hem alweer helemaal vergeten. Gelukkig had de mediatheek ngo wel wat over
__________________
I lissen to the music with no fear
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:30
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Bij Nederlands was ik m'n woordenboek vergeten.
Bij Aardrijkskunde zat ik vooraan en meestal doe ik oordopjes in omdat ik van het geringste geluid al helemaal zenuwachtig kan worden. Deze keer was ik dat vergeten. Het was heel fijn toen er een leraar recht voor me kwam zitten die minstens 7 koekjes knisperend uit de verpakking ging halen en redelijk hoorbaar kauwde. De leraar erna vond het leuk om de hele zaal rond te gaan lopen met van die tikkende hakken, onderwijl koekjes etend.
Daar kan ik niet zo goed tegen. Maar ja, beetje eigen schuld ^^.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:34
Fides
Fides is offline
Jeuzeus, dan ben je gespannen. Relax wat meer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2006, 20:37
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 29-05-2006 @ 20:01 :
Niet mijn eigen domheid, maar die van een klasgenote. Dacht dat ze bij NL vast niet zo streng zouden tellen als je meer dan 220 woorden had. Nu heeft ze 16 punten aftrek . Echt heel dom van d'r.
haha ik ben zelf toch eigenlijk ook best dom. had iets teveel woorden (20 ofzo)
dus ik allemaal dingen schrappen, dingen die achteraf erg belangrijk waren en er toch wel in hadden gemoeten! dhaha en m'n vriendin me uitlachen dat ik het gewoon had kunnen laten staan omdat je 10% (of was het nou 20) extra mocht hebben
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:43
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Niet goed op achterkanten van blaadjes kijken. (pas 10 min voor tijd)
Examenblaadje kwijt zijn waar je 5 minuten naar loopt de zoeken en dan ligt hij vervolgens ergens op de grond.

Jaja ik ben lekker bezig deze examens.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:45
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-05-2006 @ 20:34 :
Jeuzeus, dan ben je gespannen. Relax wat meer.
Ach, misschien wel. Ik ben gewoon heel snel afgeleid, ook thuis. Ik weet niet of dat persé met gespannenheid te maken heeft. Het lag ook aan het vak. Als het nou Engels of Nederlands was geweest, had ik me minder geërgerd. Ik kan me gewoon niet zo goed afsluiten van andere geluiden.
En ik ben al heel wat minder gespannen dan vroeger, dus moet je je voorstellen hoe het toen was. *houdt bordje met 'stresskip' voor zich*
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:00
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
Cethlion schreef op 29-05-2006 @ 20:45 :
Ach, misschien wel. Ik ben gewoon heel snel afgeleid, ook thuis.
Dan had je vandaag niet bij ons moeten zitten , er begonnen gewoon mensen op het schoolplein een rapbattle (of iets wat daar op moest lijken) te houden Als iets irritant is....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:10
Aesar
Aesar is offline
Bij nederlands Dikke Vandale J-R mee terwijl ik van plan was S-Z mee te nemen...
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:24
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Had vandaag Banaan-Kiwi Breaker mee ipv Aardbei Breaker.

Die Banaan-Kiwi is trouwens niet te vreten!
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
we hadden van onze afdelingsleider een 'gelukshartje' gekregen voor de examens, en die was ik bij engels vergeten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2006, 21:53
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 29-05-2006 @ 21:24 :
Had vandaag Banaan-Kiwi Breaker mee ipv Aardbei Breaker.

Die Banaan-Kiwi is trouwens niet te vreten!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
owja, ik was ook mn drinken vergeten maar tijdens het examen krijgen we van onze school een wicky. de docenten delen die dan uit. maar de docent die bij mij langs kwam had alleen maar gele en blauwe, en die zijn vies eigenlijk zijn ze allemaal vies, maar die rooie dan nog het minst..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 22:22
Yos
Avatar van Yos
Yos is offline
Ik heb een hekel aan stresskippen. Van die mongolen die lopen te stuiteren 2 minuten voor een examen: hoeveel pennen heb jij bij je? denk je dat een geo nodig hebt? ow shit ik ben een passer vergeten! Oh ik moet echt nog voor de zekerheid even naar de wc (al rennend struikelt ze in t lokaal) ow heb ik wel genoeg aan 10 a4tjes voor geschiedenis? ow jongens kan het raam dicht ik kan me niet concentreren door de wind ARGHHHHHHHHHH (ondertussen zit ik me op te vreten en dan roep ik ineens) HOU JE BEK! KOP DICHT! EN EXAMEN MAKEN!

zo
__________________
Boven wiskunde maken?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 22:26
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik was de complete laatste vraag (van de 6) vergeten bij economie

Maar ik had alsnog een 6,8
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 22:48
Brack
Brack is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 29-05-2006 @ 19:04 :
Consensus. Maar dat heb ik uiteindelijk zelf maar bedacht
Dat is het enige woord dat ik heb opgezocht...... betekende geloof ik iets als instemming
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 23:50
Phyl
Phyl is offline
ik had mijn lenzen niet in en daardoor bewogen de letters en dat leidde nogal af :\
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:20
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Bij mijn eerste examen had ik niet veel ontbeten, omdat ik een beetje zenuwachtig was. Dus ik had een boterham een appel en een flesje water meegenomen. Dat mag blijkbaar niet op mijn school dus toen heb ik voor het examen de appel opgegeten.

Ik was mijn woordenboek ook vergeten bij Nederlands, maar gelukkig is Nederlands mijn moedertaal .

's ochtens kwam ik er achter dat ik geen woordenboek Duits-Nederlands heb. Die heb ik bij mensen in de buurt even geleend...

oh en ik heb geschiedenis echt schandalig slecht geleerd, terwijl ik dat helemaal geen moeilijk/vervelend vak vind
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:38
Verwijderd
Bij mensen in de buurt geleend? Als in aanbellen bij een huis en vragen om een woordenboek Duits-Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik doe geen examen, maar er kwam vandaag een meisje naar me toe die vroeg of ze mijn rekenmachine én mijn passer mocht lenen voor wiskunde (die ze 5 minuten later had). Ik heb een GR, en zij doet mavo, dus dat mag niet. Dat vond ik echt gigantisch dom. Je rekenmachine voor wiskunde vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:27
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-05-2006 @ 15:38 :
Bij mensen in de buurt geleend? Als in aanbellen bij een huis en vragen om een woordenboek Duits-Nederlands?
Ja precies ... Al woon ik in een straat waar niemand aanbelt en iedereen achterom gaat.

Toch fijn als je je buurtbewoners kent.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:27
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-05-2006 @ 18:40
------------------------------------------------------------------------------------
Vergeten m'n naam op het antwoordvel te zetten, maar ik was nog geen stap buiten de gymzaal toen ik me dat plotseling bedacht. Dus kon ik het nog gauw even toevoegen.
omg... volgens mij heb ik dat ook niet op mn tweede wiskunde blaadje gezet... Nou ja ze zitten iig in elkaar.. als hij ze maar niet door elkaar haalt dan
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2006, 20:53
Verwijderd
Ik ben tot nu toe bij elk examen al naar het toilet geweest, telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:08
Verwijderd
Mijn GR bij wiskunde gelukkig had ik niet veel in het geheugen staan en kon ik er 1 van mijn lerares lenen.. maar je schiet wel in de stress dan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 30-05-2006 @ 15:59 :
Ik doe geen examen, maar er kwam vandaag een meisje naar me toe die vroeg of ze mijn rekenmachine én mijn passer mocht lenen voor wiskunde (die ze 5 minuten later had). Ik heb een GR, en zij doet mavo, dus dat mag niet. Dat vond ik echt gigantisch dom. Je rekenmachine voor wiskunde vergeten.
ehm ja
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:12
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
wij MOGEN geen eigen woordenboeken meenemen. Wij krijgen altijd een van school
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 19:57
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 30-05-2006 @ 21:08 :
Mijn GR bij wiskunde gelukkig had ik niet veel in het geheugen staan en kon ik er 1 van mijn lerares lenen.. maar je schiet wel in de stress dan
OMG dat lijkt me zo verschrikkelijk, je GR vergeten .
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
remy476 schreef op 30-05-2006 @ 21:12 :
wij MOGEN geen eigen woordenboeken meenemen. Wij krijgen altijd een van school
wat zou je eventueel in je woordenboek willen zetten waardoor je in het voordeel bent dan?

kijk, dat je een binas van school krijgt kan ik begrijpen, maar woordenboeken..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:06
Yeti-Boy
Avatar van Yeti-Boy
Yeti-Boy is offline
geodriehoek voor natuurkunde vergeten... op school uiteindelijk nog iets kunnen regelen gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 23:35
Ramia
Ramia is offline
Tis wat anders.... maar ik had bij mn scheikunde examen Fluor als Fl geschreven ipv gewoon F.... dat is pas uberdom... en ik kan ook niet normaal tot 4 tellen. Khad ergens propeen ipv.. buteen...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 08:43
hillbilly
Avatar van hillbilly
hillbilly is offline
je GR een paar dagen van tevoren aan je kleine broertje uitlenen en er daarna achterkomen dat je geen grafiek meer kan invoeren

gelukkig heb ik na 1 uur pielen ervoor kunnen zorgen dat hij het wel weer doet. Terwijl ik dus vandaag heerlijk Wiskunde A1 moet maken en ik waarschijnlijk mijn enige punten haal door die grafieken een beetje te plotten en het maximum te bepalen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 08:55
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Vandaag om half 9 op school aankomen, omdat je denkt dat je wiskunde examen 's ochtends is... ARG!!
Zit ik hier een beetje in m'n eentje op school, terwijl de hele Latijn-klas me uitlacht..
Maar kan ik iig rustig filosofie nakijken, aangezien bij ons thuis internet eraf ligt.
Zie je, elk nadeel heb zn voordeel
__________________
Dreams can come true..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 20:42
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Het eerst examen had ik me koffie omgestoot, hup over me opgaveblaadjes heen.. snel ergens anders gaan zitten en weer verder gegaan (met nieuwe blaadjes uiteraard)

En me laatste examen was ik me legitimatie vergeten.. maar goed dat is bij ons op school dus verplicht, anders kan je geen examen doen, stond er in een brief die we gekregen hadden. Ik natuurlijk helemaal chaotisch, en naar de administratie gestapt, gelukkig mocht ik hem wel maken aangezien ze me wel kenden. (Ja, duhh na een jaar )
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 21:39
Verwijderd
Ik kwam er bij Latijn achter dat er allemaal dingen in mijn woordenboek stonden.. door de vorige eigenaar erin geschreven Als ze me gecontroleerd hadden was t echt lullig geweest..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 23:25
Verwijderd
Citaat:
*[FairyGirl]* schreef op 01-06-2006 @ 08:55 :
Vandaag om half 9 op school aankomen, omdat je denkt dat je wiskunde examen 's ochtends is... ARG!!
Zit ik hier een beetje in m'n eentje op school, terwijl de hele Latijn-klas me uitlacht..
Maar kan ik iig rustig filosofie nakijken, aangezien bij ons thuis internet eraf ligt.
Zie je, elk nadeel heb zn voordeel
Beter te vroeg dan te laat komen lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 01:21
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik heb geen enkel dom ding gedaan tijdens de examens
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dit zijn mooie dromen #3 - Over Dom
Type
17 19-01-2005 17:57
Verhalen & Gedichten Dom
*~Angel~*
3 03-06-2004 19:47
Liefde & Relatie jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje?
Tulpje6
86 26-11-2003 12:29
Muziek Ik denk dat ik dom ben./Versterkers./Waarom heb ik dat ding gekocht?
Rhinus
18 20-11-2002 14:43
Verhalen & Gedichten Die is dom, ja !
Gerrit Grashaar Jr
3 26-08-2001 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.