Oud 27-06-2010, 14:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De laatste paar dagen is het heerlijk weer. Kan jij tegen hitte? Ben je al bruin of ben je helemaal niet strand klaar? Ben je met dit weer graag buiten of vind je het allemaal maar te warm? Wat voor dingen heb je al gedaan om van het mooie weer te genieten?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2010, 14:05
Verwijderd
Ik vind het heerlijk als het warm is, maar bij dertig graden ligt voor mij een grens en dan vind ik het niet leuk meer, dus vandaag kan ik er niet goed tegen. Ik ben niet bruin maar wel strandklaar want ik hoef niet bruin te zijn om naar een strand te gaan. Ik zit veel op het balkon want daar is schaduw en vermijd de woonkamer want daar heerst een woestijnklimaat. Gisteravond heb ik de hele avond bij een vriend in de tuin gezeten en dat was erg fijn, en straks ga ik bij mijn ouders in de tuin zitten. Misschien ga ik straks wel even naar een zwemvijver om af te koelen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:09
Verwijderd
Het is geen heerlijk weer. Mensen die van dit weer houden vinden dit heerlijk weer.

Blijkbaar ben je raar als je zegt dat je niet van warm weer houdt, terwijl er een hele hoop mensen zijn die er een hekel aan hebben.

Ik kom zo min mogelijk buiten. Ik word van dit weer ook een stuk depressiever dan van herfst- of winterweer, onder andere doordat je het gevoel hebt dat je met dit weer allerlei leuke dingen moet ondernemen met zoveel mogelijk vrienden.

Ik word er ook moordlustig van.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:09
Verwijderd
Ik vind het heerlijk. Het is nu misschien wat té warm, maar ik vind dat ik niet mag klagen, want <3 zon en <3 blauwe lucht en <3 zwemmen en <3 kamperen en <3 strand en <3 een gezond kleurtje opdoen en <3 ijsjes eten en <3 nog zo veel meer.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit binnen en heb op dit moment geen idee hoe warm het buiten wel niet is. Ik kan goed tegen de hitte en:

Citaat:
Absinthe schreef:
Ik vind het heerlijk. Het is nu misschien wat té warm, maar ik vind dat ik niet mag klagen, want <3 zon en <3 blauwe lucht en <3 zwemmen en <3 kamperen en <3 strand en <3 een gezond kleurtje opdoen en <3 ijsjes eten en <3 nog zo veel meer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:38
Verwijderd
Ik heb het liever een graadje of twintig en een beetje bewolkt. Dan kun je gewoon doen wat je wil zonder liters te zweten.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ongelofelijk leuk nog naar zee geweest vrijdag
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:41
Gambokkur
Gambokkur is offline
Ik vind het best, zolang ik niet te lang in de volle zon moet zitten/lopen.

Ook is het lastig in slaap te vallen als het 's nachts warm is.
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kom zo min mogelijk buiten. Ik word van dit weer ook een stuk depressiever dan van herfst- of winterweer, onder andere doordat je het gevoel hebt dat je met dit weer allerlei leuke dingen moet ondernemen met zoveel mogelijk vrienden.
Een bekend verschijnsel, daar had ik vroeger ook last van.

Gelukkig is er inmiddels genoeg te doen, dus ik geniet wel van het weer. En ik dank God op mijn blote zak voor mijn ventilator.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:59
Verwijderd
ik vind dit weer wel chill als ik buiten ben en wij hebben hier altijd gelukkig het haagse windje nog, dat scheelt al. Voor mij is max 23 graden genoeg.
Als ik moet werken vind ik dit weer wel heel kut, aangezien het altijd duizend graden is op m'n werk.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 19:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik kan erg slecht tegen dit weer. Verslijt zo'n 2-3 shirts per dag als ik ook maar íets actiefs doe en moet erg goed erop letten dat ik genoeg drink.

Verbranden doe ik gelukkig nooit, dus ook na een dag in de zon staan zoals vandaag heb ik helemaal geen last van verbrand zijn

Maar 28 graden (zo warm is het nu nog steeds hier) hoeft van mij niet. geef mij maar 23-25 graden met een lekker windje.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 19:26
Verwijderd
Ik hou wel van warm weer, maar dit vind ik een beetje te warm. Voor mij had het wel iets koeler mogen zijn, of in ieder geval wat meer wind.
Ben 't hele weekend op een camping geweest en dat was wel lekker in de schaduw, zolang je maar niet te veel doet.
Mijn kamer zit wel aan de zon kant, dus daar is het waarschijnlijk wel erg warm. Dat vind ik niet zo fijn met slapen.

Verder ben ik wel klaar voor het strand, voor het strand hoef je niet echt bruin te zijn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 20:11
Verwijderd
Genoeg drinken en even veel km's gelopen vandaag door het bos
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 00:07
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik vind deze hitte wel gezellig eigenlijk, iedereen is zo opgewekt enzo . Ik mis alleen nog 'n strand hier in 't zuiden .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 00:25
Verwijderd
Heerlijk! Het kan niet warm genoeg zijn, en ik word snel bruin dus dat is wel lekker
Zolang het maar niet benauwd erbij is vind ik het heerlijk, en net zoals AzN mis ik het strand hier wel een beetje.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 08:46
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik vind het heerlijk en ik ben altijd het vrolijkst rond deze tijd van het jaar. Het liefst ben ik de hele dag buiten en ga ik niet meer naar binnen. Ik ben al een beetje bruin, maar nog lang niet zo bruin als ik wil.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 08:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind zon en warmte best prima, maar warmer dan een graadje of 23 + wind is echt niks voor mij. Ik kan slecht tegen die hoge temperaturen en weet echt niet waar ik het moet zoeken met die hittegolven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 14:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het heerlijk, zo lang ik niet al te veel moet doen.
Zodra ik moet werken vind ik het wat minder; op mijn werk is het standaard een graad of 7 warmer dan buiten en er is altijd (gemeten met zo'n apparaat er voor) zuurstoftekort. Gewoonlijk kan je er dus al met hoofdpijn weggaan, als je niet genoeg drinkt en pauzes neemt, laat staan bij deze temperatuur.

Maar ik heb liever dit dan regen, want ik vind thuis komen vervolgens weer heerlijk; lekker nog buiten in de tuin zitten, boekje lezen, etc.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-06-2010, 14:24
Verwijderd
Ik ben absoluut een zomermens, maar 25 graden met een briesje is ook wel genoeg voor mij. Als het zoals nu 30 graden is ben ik niet vooruit te branden en ben ik al uitgeput van tien meter lopen.
Bruin word ik niet snel. Ik houd ook niet van poepiebruin, maar iets gekleurder dan lijkbleek is wel fijn.
Strandklaar ben ik nooit als ermee bedoeld wordt dat je een Baywatchlichaam hebt.
Het liefst zit ik buiten in de schaduw met een boek en iets kouds te drinken echt liggen bakken is saai, nutteloos en vervelend, en dat houd ik ook niet lang vol.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 14:48
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik vind het al te heet om iets te doen. Ik heb gisteren wel een meer gevonden, waar echt bijna niemand was (en ook nog gratis en helder water ), maar vandaag moet iedereen gewoon weer werken.. dus ik wacht even tot er iemand mee gaat zwemmen straks.
Thuiszitten vind ik iig niks, ik doe het liefst nou of werken of zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 15:04
Verwijderd
26-28 graden Ik vond het iets té warm vandaag.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 15:14
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik vind het wel iets te warm vandaag. Ook met wind...
Wel ben ik blij dat het weer zomer is. Word ik toch vrolijk van...
Van het strand hou ik niet speciaal, zee hartstikke leuk, boulevards ook, maar zaaand
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 15:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prima te doen, al was het gister wel heel erg warm in de zon (maar dankzij mijn zonnebankbezoekjes ben ik maar een heel klein beetje verbrand en wel bruin geworden, wat normaal gesproken andersom is). Ik ben niet zo'n strandmens, dus daar zul je me niet vinden met mooi weer, liever gewoon relaxed een beetje lopen zonder dat je door hebt dat je aan het bakken bent.
De hele dag op het balkon liggen, heb ik het geduld niet voor. Ik kan ook niet mijn ogen chill dichtdoen als de zon in mijn bek schijnt, ik moet altijd knijpen en dat ligt kut, je kan niet ontspannen. Daarom ga ik dus ook naar de zonnebank daar kan ik in principe met open ogen liggen (niet aan te raden though).

Zo achterlijk vies warm als het gister was, vind ik niet zo grappig. Ik krijg daar echt onwijze koppijn van, dacht zelfs een paar keer dat ik flauw zou vallen van de pijn
25 graden is de ideale temperatuur, met een zacht, verkoelend zeebriesje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 19:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind dit op zich wel prima weer. Alleen 's nachts vervloek ik het, dan heb ik liever wat meer kou, want dan slaap ik veel beter. Maar gewoon om te functioneren prima, al vind ik het wel naar dat je zo gaat zweten als je in de zon loopt. Ik vind het heerlijk om lekker in het park te zitten met een boek of met vrienden. Bruin word ik toch niet echt (behalve op mijn armen en schouders enzo), ondanks mijn pogingen. Aan het eind van de zomer zegt iedereen toch dat ik meer in de zon moet gaan zitten, terwijl ik dat de hele zomer door doe.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 13:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Toch wel te warm voor mij nu. Ik zweet behoorlijk en voel me heel slapjes. Kan m'n warmte niet meer kwijt dus voel me oververhit. Ik heb de afgelopen nachten niet goed geslapen door de warmte. Zelfs naakt slapen hielp niet ().

Maarrr al dat zonlicht doet me wel goed. M'n humeur is echt beter dan in de winter. Vrolijke jurkjes en slippers dragen maakt me ook erg blij. Dat kan natuurlijk ook al met 23-25 graden, dus dat heb ik liever.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2010, 13:05
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik ben niet echt een zonmens (krijg ook hoofdpijn zonder zonnebril), maar ik vind 25 graden met een briesje echt heerlijk. Warmer hoeft het voor mij niet te zijn, dan word ik een beetje ziek. Ik voel me altijd veel lekkerder bij goed weer en kan dan weer leuke T-shirtjes aan en op slippers lopen <3.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 15:03
Verwijderd
dit is wel goed voor mijn humeur, die hitte en als ik mijn ritme een beetje aanpas is het prima te doen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 15:07
Verwijderd
Ik ben een absoluut zomermens en het liefste zit ik de hele dag pal in de zon. Ik snap nooit dat hoofpijngezeur van mensen als het maar 25 graden is Op naar de 30-35 en ik ben blij (L)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 15:08
Verwijderd
ik hou van zon en zomer. Ik heb geen moeite met 30 graden (tenzij ik echt iets moet doen, dan vind ik het te warm, voor studeren bijv.) en ik lig zonder problemen de hele dag in de zon. Muziekje en groot glas drinken erbij, helemaal prima <3. Ik word er vooral heel vrolijk van en van mij mag het de hele zomer zo blijven
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 17:11
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik vind warm weer wel lekker maar het licht er ook wel aan waar ik ben.
Als ik bijvoorbeeld in Nederland ben vind ik 30 niet zo lekker maar in spanje wel.
Nu is het helemaal kut ik heb een middenoorontsteking en het warme weer doet er een schepje boven op.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 17:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tot pak m beet 25 graden vind ik het zelf relaxed; maar warmer is ook prima. Mits ik vrij heb. Verder moeten mensen niet te veel zeuren als het warm is want IEDEREEN HEEFT HET WARM. Alhoewel ik moet zeggen dat ik het wel snel benauwd vind in NL, in tegenstelling tot de wat meer landklimaat-hebbenden landen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:07
Verwijderd
Ik vind dit echt heerlijk weer. Van mij mag 't gerust nog wat warmer en benauwder Ik hou echt van heet plakweer <3
Lekker in de tuin met veel ijsthee lezen/studeren, en dan lekkere salades eten... ik vind echt niets lekkerder dan dat! Ik hou van lome hitte <3
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 20:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ben verliefd op het weer. Je leeft buiten in plaats van binnen. Ik heb niet zo heel snel last van de warmte, dus dikke prima.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 20:04
Verwijderd
Ik haat de zon, ik zie niets meer op mijn pcscherm.
Rolluik naar beneden, licht aan
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 20:42
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik houd niet zo ontzettend van warm weer. Het is zo heet. En plakkerig. En zweterig. En ik word er zo sloom van. En ik word verplicht buiten te zitten, aangezien ik binnen in huis spontaan zou stikken.
Doe mij maar iets koeler weer, een graadje of 20.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:41
Verwijderd
Ik ben meer van de winter. Natuurlijk is het lekker om in de tuin voetbal te kijken en een beetje zon te pakken, maar die bloedhitte, .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-06-2010, 21:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij is het in mijn kamer nog steeds 25 graden .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:50
Verwijderd
Nadeel van dit weer vind ik wel dat het ´s nachts echt warm is in bed, en ik daardoor heel moeilijk in slaap val!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 22:06
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
doe mij maar lekker min 2, heerlijk om frisse koude lucht in te admen, word je wakker van. Van dit weer word ik zo lamlendig
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 01:04
Verwijderd
Ik vind dit echt schijtweer. Ik pleit dan ook voor Scandinavisch weer/klimaat want dat is gewoon briljant.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit echt heerlijk weer. Van mij mag 't gerust nog wat warmer en benauwder Ik hou echt van heet plakweer <3
Lekker in de tuin met veel ijsthee lezen/studeren, en dan lekkere salades eten... ik vind echt niets lekkerder dan dat! Ik hou van lome hitte <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Kijk jij met het mooie weer naar het alom aanwezige vrouwelijk vlees?
Teun
19 14-04-2007 22:06
Lifestyle Kijk jij met het mooie weer naar het alom aanwezige vrouwelijk vlees?
HITLOL
97 14-04-2007 16:51
Liefde & Relatie Nu zorgt het voor problemen...
LA BLADIRA
12 31-05-2005 21:07
Seksualiteit weer tijd voor een gewaagd foto topic?
hij&zij
1 16-09-2004 16:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen een mooi boek/ het mooie boek
Verwijderd
2 26-01-2004 16:48
Verhalen & Gedichten het leven zit niet mee!
Da Girl
0 10-09-2001 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.