Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 21:35
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
hey


hoe vaak mag je bij jouw op school iets herkansen?


ik zit nu in 5havo en we hadden aan het begin van het school jaar de mogelijkheid om 2 S.E. van 4havo te herkansen

en voor de xamens hebben we weer die mogelijkheid om iets van dit jaar te herkansen ( maar het mag niet iets van het vak zijn wat je al geherkanst hebt ) dus bv: heb je economie S>E> van 4havo geherkanst, mag je dus straks niets meer van economie herkansen.

--
ik vind dat we best wel weining mogen herkansen..

is dit op elke school zo, of heeft mijn school gewoon strenge regels ?
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 21:40
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik zit in 6-VWO en wij mogen dit jaar na elke examentoets-week een vak herkansen. Daarbij maakt het niet uit of je dat al eerder hebt herkanst (er zijn genoeg mensen die nu al vier keer ofzo wiskunde hebben herkanst)
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 21:46
Mara
Mara is offline
Bij ons hebben ze dit jaar het systeem aangepast.

Het was altijd zo dat je na elke tentamenweek één tentamen mocht herkansen.

Nu is het zo dat je aan het eind van het jaar 2 vakken uitkiest. Daarvan doe je een herkansing van over het hele jaar. De leraar beslist welke stof, vooral de stof die van belang is het jaar erop. Met het cijfer wat je daarop haalt mag je 2 andere tentamencijfers weghalen, vervangen dus.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 21:48
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
iedere school mag het zelf bepalen
wij mochten vorig jaar in 5 havo en dat jaar daar voor.
Naelke proefwerkweek 2 pw herkansen die meetelden voor het school examen.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 21:49
Verwijderd
bij ons was het een kwart van je tentamens mocht je herkansen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik doe 6 vwo, en heb over t hele jaar 3 s.e. herkansingen voor alle vakken. ik mag maximaal 1 herkansing per vak gebruiken.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-03-2005 @ 22:46 :
Bij ons hebben ze dit jaar het systeem aangepast.

Het was altijd zo dat je na elke tentamenweek één tentamen mocht herkansen.

Nu is het zo dat je aan het eind van het jaar 2 vakken uitkiest. Daarvan doe je een herkansing van over het hele jaar. De leraar beslist welke stof, vooral de stof die van belang is het jaar erop. Met het cijfer wat je daarop haalt mag je 2 andere tentamencijfers weghalen, vervangen dus.
Wat een verschrikkelijk omslachtig systeem.

ontopique:

Na elke toetsweek mag je één SE-toets herkansen bij ons.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:08
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 02-03-2005 @ 22:40 :
Ik zit in 6-VWO en wij mogen dit jaar na elke examentoets-week een vak herkansen. Daarbij maakt het niet uit of je dat al eerder hebt herkanst (er zijn genoeg mensen die nu al vier keer ofzo wiskunde hebben herkanst)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:08
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Wij hebben drie herkansingen per jaar voor SET's (School Examen Toetsen). En per jaar ongeveer zo'n 10 a 15 SET's. En ik zit in 5 vwo.
Mocht dat er toe doen. ;-)
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 06:38
Verwijderd
We mogen in de voor examen jaren steeds na elke SE-week (om de 12 weken) 2 toetsen herkansen. In het examenjaar mag je steeds na de SE-week 1 toets herkansen, maar dan heb je ook maar twee SE-weken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 06:39
Verwijderd
Citaat:
Cinamon schreef op 02-03-2005 @ 23:08 :
Wij hebben drie herkansingen per jaar voor SET's (School Examen Toetsen). En per jaar ongeveer zo'n 10 a 15 SET's. En ik zit in 5 vwo.
Mocht dat er toe doen. ;-)
Maar zo weinig School Examens ?

Ik zit nu in 4 vwo en dan heb ik toch zeker 10 SE's per periode, dus 30 per jaar..

In 5 VWO heb je wel minder vakken maar dan heb ik er in de SE-week alsnog 8 á 9 dus 26 per jaar..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 10:20
Sappie
Avatar van Sappie
Sappie is offline
Als ik dit zo lees is ons 'beleid' echt ontzettend relaxed
Wij hebben 100% herkansingsregel, oftewel, je mag alles herkansen. (ik zit in 4VWO op een daltonschool)
__________________
1,2,3,4, hoedje van, hoedje van, 1,2,3,4, hoedje van papier
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 12:55
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
In de 4e en 5e mocht ik één proefwerk per periode herkansen. Nu in de 6e mag ik na de 3e periode twee herkansingen doen, van SE's uit de 1e en 2e periode.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 13:00
jet
Avatar van jet
jet is offline
elke toetsweek mag je 1 toets herkansen (in 4e en 5e dus 4 keer, in de 6e 3 keer)

aan het eind van het jaar mag je dan nog 1 toets over het hele jaar herkansen, maar die mag je niet al een keer herkanst hebben bij vorige herkansing van een toetsweek..

en ze geven je echt tot sint juttemis de mogelijkheid om in de 4e afgesloten SE vakken te herkansen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 13:17
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
dus eigenlijk is de regel bij mij opschool best wel streng
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 13:24
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
bij mij op school mag je ook na elke SE-week 1 vak herkansen, ookal had je al een voldoende. Als je echter geen vak herkanst, mag je niet de SE-week erna 2 vakken herkansen.

Vanaf volgend jaar is het bij mij op school volgens mij zo dat je 6 herkansingen krijgt (er zijn 6 SE-weken), je mag alleen herkansen als je een onvoldoende hebt, maar als je niet herkanst, mag je die herkansing wel meenemen naar de volgende SE-week. Dus als je nooit iets herkanst zou je na de laatste SE-week 6 vakken kunnen herkansen...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 13:52
Nyawa
Per toetsweek mag je één vak herkansen, of dat nou een SE of een overgangstoets is (natuurlijk herkanst bijna iedereen dus alleen maar SE's). Je mag niet vaker dan twee keer per jaar hetzelfde vak herkansen. Ook kun je je herkansingen niet opsparen, net als bij Breg. Niet alle toetsen en SE's zijn overigens herkansbaar, ik denk zo'n 75% ervan.

Ik vind het trouwens nog steeds raar dat hier geen landelijke regeling voor is.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 14:00
jet
Avatar van jet
jet is offline
en ik vind het vervelend dat jer herkansingen niet mag opsparen.. ik heb de eerste twee toetsweken niet hoeven herkansen (ja ik ben een nerd) maar in de komende heb ik hele zware en moeilijke mondelingen en toetsen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2005, 14:07
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Wij mogen er per jaar maximaal 2 schoolexamens (SE's) herkansen. Begin VWO5, de van VWO4 enz.
Praktische opdrachten (PO's) mogen helemaal niet herkanst worden.

Ik vind het een beetje vreemd. Vorig jaar konden we Frans dus afsluiten. Hierbij hoorde ook spreekvaardigheid (lees: zinnetjes van buiten knallen). Als je die SE dus had verpest, moest je tijdens de zomervakantie de zinnetjes gaan leren, om ze in VWO5 te herkansen. En ik vind het eigenlijk ook best weinig herkansingen, twee.

Gelukkig stond ik voor Frans een 6 en hoefde ik dus niet te herkansen.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 14:42
pino123
pino123 is offline
bij mij op school mag je na elke toetsweek 2 toetsen herkansen van de afgelopen periode, dus of normale toetsen voor je rapport en/of voor je se en in de 5e (vwo) mag je volgens mij 1 herkansing van periode 1 gebruiken voor een toetsen van bv. fa1, du1, gs1, bio1 als je dat hebt
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:26
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik zit in 6VWO en wij hebben 4 herkansingsmomenten dit jaar voor de PTA's. Daarbij zit dacht ik maximaal één PTA-herexamen van een vak dat je al afgesloten hebt. Ik vind deze regeling voldoende, want als je met 4 herkansingsmomenten nog zakt, dan heb je niet goed je best gedaan. Er is iemand bij mij in de klas die de afgelopen toetsperiode 2 van de 9 werken voldoende had. Zegt genoeg denk ik
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:05
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Op mn oude school mocht ik er van elke toetsweek eentje herkansen en dit jaar van elk vak eentje
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:31
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Bij ons op school mogen we per toetsperiode 2 toetsen herkansen. Dus 8 per jaar. Dat is veel als ik het hier zo lees...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 17:47
Verwijderd
Ik mocht in 4 Havo twee SE's herkansen (niet van hetzelfde vak) aan het einde van het jaar. En in 5 Havo weer. Alleen deden veel leraren niet heel erg moeilijk, als je echt iets had verknalt, en je had geen herkansingen meer, dan kwam er altijd een soort vervanginsopdracht om de hoek kijken Of een gratis herkansing...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op de HEAO mocht je elk jaar 1 keer per jaar een tentamen herkansen. Dus in het jaar dat je het tentamen voor het eerst maakt heb je dan 2 kansen (+ de eerste keer) en de volgende jaren steeds 1. Maar kan me ook vergissen, zo vaak hoefde ik niet te herkansen.
Op de Uni heb ik nu 2 tentamens niet gehaald en die moet ik nu in augustus ( ) herkansen. Het laatste / volgende jaar mag ik ze dacht ik zo vaak mogelijk herkansen. Vond het ook raar, maar dat zeiden ze bij de studentenadministratie. Ik val onder de verkorte masteropleidingen, daarvoor geldt een andere regel dan bij de "gewone" vierjaarse masteropleidingen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 19:10
Verwijderd
Oh, bij mijn huidige opleiding (Oriëntaalse Talen en Communicatie HBO) kan je gewoon elk tentamen 1 keer herkansen.. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Maar ik heb nog nooit een tentamen hoeven herkansen, ze zijn niet echt moeilijk ofzo... (Ik vond de Havo echt zwaarder, niet zozeer moeilijker, maar wel zwaarder.)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:22
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Bij mij op school zijn ze redelijk soepel als ik het zo lees. Ik zit in 6VWO en mag na elke toetsweek 2 herkansingen maken. 1 herkansing voor een vak uit het algemeen deel + wiskunde en 1 herkansing voor het profieldeel.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:28
Verwijderd
ik mag elk tentamen 1 keer herkansen
een tweede keer kan ook wel maar dan moet je het vak opnieuw volgen
als je binnen een blok 2 van de 3 tentamens niet haalt en ook niet bij de herkansing, moet je het blok opnieuw volgen
pas als je alles van een blok gehaald hebt, mag je hetzelfde blok van een jaar later volgen (dus 2.3 mag pas als je 1.3 gehaald hebt)

Op de middelbare school mocht ik 2 SE's per jaar herkansen idd... wel kreeg je soms een extra herkansing, als je bijvoorbeeld ziek was geweest of als je anderszinds zielig was
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Sappie schreef op 03-03-2005 @ 11:20 :
Als ik dit zo lees is ons 'beleid' echt ontzettend relaxed
Wij hebben 100% herkansingsregel, oftewel, je mag alles herkansen. (ik zit in 4VWO op een daltonschool)
Dat vind ik slecht. Dan maakt het dus niet uit of je leert of niet want je kan het toch wel herkansen..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:31
Verwijderd
Drie herkansingen per jaar, waarvan maximaal een per toetsweek.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 03-03-2005 @ 20:22 :
Bij mij op school zijn ze redelijk soepel als ik het zo lees. Ik zit in 6VWO en mag na elke toetsweek 2 herkansingen maken. 1 herkansing voor een vak uit het algemeen deel + wiskunde en 1 herkansing voor het profieldeel.

Das echt relax, wij mogen alleen herkansen als een PTA werk meer als 20 % is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 11:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik weet niet meer hoeveel, maar we hadden er te veel. Ik ging vaak zat een toets niet maken omdat ik nog herkansingen had. Of ik ging iets herkansen waar ik een bijv. een 6 voor had en het mijn gem. naar beneden haalde.
Maar ik haalde ook bijna geen onvoldoendes, scheelt ook weer.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 11:34
Mara
Mara is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 02-03-2005 @ 23:04 :
Wat een verschrikkelijk omslachtig systeem.
Jups. Mag je aan 't eind van 't jaar lekker idioot veel nog leren
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 13:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-03-2005 @ 23:04 :
ik doe 6 vwo, en heb over t hele jaar 3 s.e. herkansingen voor alle vakken. ik mag maximaal 1 herkansing per vak gebruiken.
Bij ons hetzelfde, maar heel veel dingen zijn niet mogelijk om te herkansen, zoals luistertoetsen, mondelingen en alles voor Engels

Ik zit in 6VWO, Dalton/ Jenaschool maar denk dat dat er allemaal niet zoveel mee te maken heeft.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 02:07
sgl
sgl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 04-03-2005 @ 14:17 :
Bij ons hetzelfde, maar heel veel dingen zijn niet mogelijk om te herkansen, zoals luistertoetsen, mondelingen en alles voor Engels

Ik zit in 6VWO, Dalton/ Jenaschool maar denk dat dat er allemaal niet zoveel mee te maken heeft.
dalton/jenaplan heeft er zeker wel mee temaken... dalton- en jenaplan zijn allebei soorten manieren hoe een school kan lesgeven.. (de ene werkt veel met weekschema's, de andere manier wil meer dat kinderen zelfstandig kunnen werken, e.d)

als jouw school op de manier van jenaplan en/of dalton wil lesgeven zou dat dus heel anders kunnen zijn als die van vogelvrij
__________________
*een berichtje*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 09:51
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
bij ons was het altijd zo dat je 1 se van de vorige toetsweek mocht herkansen in een toetsweek
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2005, 11:24
Sappie
Avatar van Sappie
Sappie is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 03-03-2005 @ 20:30 :
Dat vind ik slecht. Dan maakt het dus niet uit of je leert of niet want je kan het toch wel herkansen..
Ik vind het niet heel erg slecht. Het past goed bij het zelfstandige dalton-systeem. Ze geven je veel vrijheid, daar moet je mee om leren gaan. Dat hebben de meesten wel geleerd, de meesten leren wel gewoon voor SE-s. Bovendien moet je voordat je het mag herkansen wel allemaal extra handelingsdelen enzo maken, waardoor je het de volgende periode weer heel druk hebt enz. Als je dus niet leert voor SE-s kom je in een soort neerwaartse spiraal terecht.
Het is dus niet zo dat je zomaar alles kan herkansen, je krijgt alleen veel verantwoordelijkheid
__________________
1,2,3,4, hoedje van, hoedje van, 1,2,3,4, hoedje van papier
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:27
meisje
meisje is offline
Herkansen is voor mietjes. Ik herkans niet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Sappie schreef op 06-03-2005 @ 12:24 :
Ik vind het niet heel erg slecht. Het past goed bij het zelfstandige dalton-systeem. Ze geven je veel vrijheid, daar moet je mee om leren gaan. Dat hebben de meesten wel geleerd, de meesten leren wel gewoon voor SE-s. Bovendien moet je voordat je het mag herkansen wel allemaal extra handelingsdelen enzo maken, waardoor je het de volgende periode weer heel druk hebt enz. Als je dus niet leert voor SE-s kom je in een soort neerwaartse spiraal terecht.
Het is dus niet zo dat je zomaar alles kan herkansen, je krijgt alleen veel verantwoordelijkheid
Kijk als je dat er nou bij zegt dan vind ik het wel weer een goed systeem .

Ik zit zelf ook op een dalton-school en je krijgt er erg veel verantwoordelijkheden enzo. Zo'n herkansingen systeem moet onze school ook invoeren..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:04
Experiment
Experiment is offline
Per tentamenweek, 1 herkansing.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:35
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-03-2005 @ 12:27 :
Herkansen is voor mietjes. Ik herkans niet.
ik doe het altijd, al heb ik het niet nodig
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:38
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-03-2005 @ 15:04 :
Per tentamenweek, 1 herkansing.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 07:26
Verwijderd
We hebben 4 periodes. In periode A t/m C mag je er 1 herkansen, die volgens het PTA als herkansing staat. Periode D mag je er 2 doen die ook volgens het PTA zijn.
We mogen elk cijfer trouwens herkansen, soms wordt er wel iets aangeraden door je mentor. Maar zelfs een 8 kan je ook doen als je niet tevreden bent.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:58
Verwijderd
Ik krijg ieder jaar minimaal twee pogingen een vak te halen, lukt dat niet dan mag ik het de daaropvolgende jaren ook minimaal tweemaal per jaar proberen totdat het vak is afgeschaft - dan mag ik nog minimaal twee maal herkansen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:09
Mingster
Mingster is offline
Ik mag dit jaar (vwo5) eens per half jaar 2 toetsen herkansen die aangegeven staan als 'herkansbaar' in het PTA. Dit kunnen net zo goed 'gewone' toetsen als luister/schrijf/Schoolexamens zijn.

Hiervan mag het 1 in het algemeen, en 1 in het vrije/profieldeel zijn. Het hoogste cijfer telt.

Ik weet even niet hoe het volgend jaar zit met de examens enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:17
Verwijderd
2 tentamenweken per jaar, en na elke week mag je 2 tentamens herkansen. Opsparen is niet toegestaan, mondelinge examens en luistertoetsen kun je niet herkansen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:26
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Je krijgt voor alle vakken 4 kansen, voor sommige zelfs 5.

Als ik een tentamen niet haal mag ik hem 1 keer herkansen. Als ik hem dan nog niet haal, mag ik hem het jaar daarop nog een keer maken en nog een keer herkansen. Indien ik het na 4 keer nog niet gered heb, krijg je een vijfde kans (mits aantoonbaar is dat je alle kansen benut hebt en alle college's gevolgt hebt). Die vijfde kans is niet vanzelfsprekend, en ook zelden nodig.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 18:35
marije36
marije36 is offline
heej

wat een strenge herkansingsystemen hebben jullie allemaal.. Ik had het zo echt nie gered..

wij hebben 2 SE weken in een jaar en van allebei de weken ligt de hoeveelheid herkanzingen eraan hoeveel se's je heb gehad. we mogen er dan 1 per 3 herkanzen. dus dat is voor mij meestal rond de 3 per se week dus 6 in totaal. Het maakt verder ook niet uit welke je wil herkanzen..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij op de middelbare school:
Bij ons was het zo dat je na iedere toetsweek (vier per jaar, drie in 6V) een onvoldoende SE mocht herkansen. Aan het einde van 6V kreeg je een extra herkansing waarmee je nog een SE mocht herkansen uit de eerste of tweede toetsweek. Je mocht SE's maar een keer herkansen maar wel meerdere van een vak.

Bij mijn huidige opleiding:
Je mag ieder examen een keer overmaken maar dan wel in de tweede zittijd in augustus/september. Hoe het zit als je het dan niet haalt weet ik niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 19:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2008 SE's Herkansen
Chocolademelk
35 09-05-2008 21:53
Algemene schoolzaken Herkansingen / VWO te licht / profielen
I love stars
26 09-07-2006 18:36
Eindexamens 2004 Wat ga jij herkansen?
Daantje_0705
42 23-06-2004 22:10
Algemene schoolzaken Ziek tijdens toetsweek --> herkansing?
Go
22 26-01-2004 19:42
Algemene schoolzaken Herkansing beleid (midd.school)?
dancelady
37 19-04-2003 15:23
Algemene schoolzaken Herkansingen!!
A loved one
33 01-04-2003 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.