Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2006, 15:46
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 05-03-2006 @ 21:55 :
Sommige mensen blazen de ballon gewoon weer op
Volgens mij hebben we het dieptepunt nu met Getronics wel gehad,
















































dat hoop ik dan iniedergeval dan maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2006, 16:59
dathomaz
dathomaz is offline
Mittal: binnen 3 weken goedkeuring overname Arcelor
Lakshmi Mittal, de baas van Mittal Steel, verwacht over twee tot drie weken tijd goedkeuring te krijgen om de Frans-Luxemburgse branchegenoot Arcelor over te nemen.



Overnamebod
Mittal Steel bracht eind januari een vijandig bod van 18,6 miljard euro uit op Arcelor. Verschillende overheden zijn tegen de overname. Zij vrezen banenverlies. Een ander argument is dat de bedrijfsculturen te verschillend zijn. Mittal Steel heeft belooft geen banen te schrappen.



Groeiende steun
Lakshmi Mittal is de afgelopen tijd bezig geweest om overheden af te gaan, aangezien zij vaak grootaandeelhouder van Arcelor zijn. Volgens de topman groeit de steun van zijn overnameplan.


'Fair bod'
Eerder heeft Mittal aangegeven de overname door te zetten, wanneer 51% van de aandelen wordt aangemeld. Het bod betekent een premie van 27% boven de slotkoers van 26 januari, de dag voordat Mittal zijn bod uitbracht. Het bedrijf is niet van plan de prijs voor Arcelor te verhogen. Het staalconcern vindt het bod van 18,6 miljard euro 'fair'.



http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2006/weken_2006/10/09-mittal-arcelor.xml

Ik ben zeer benieuwd hoe dit daadwerkelijk gaan uitpakken voor Arcelor.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 22:04
Verwijderd
Prachtige stijging van hagemeyer

En sopheon komt er ook nog wel hoop ik
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 09:12
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Wat leuk, een beleggingstopic. Jammer dat het totaal niet actief is alleen

Ik ga denk ik vandaag maar eens beginnen met aandeeltjes. Lijkt me leuk er eens mee te spelen dus heb een proefabbo op binck genomen.

Denk dat ik begin met 1000 euro. Als het me echt bevalt kan ik altijd nog doorstomen naar 5000 euro, en die 1000 euro kan ik missen mocht ik ze verliezen (die 5000 euro zou zonde zijn ). Belangrijk is dat ik er eerst een beetje mee wil gaan spelen voordat ik grote bedragen inzet.

Iemand nog tips?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:04
vliegtuig
vliegtuig is offline
Net als met eten, moet je niet met geld spelen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:22
Verwijderd
de treinen zijn nu bijna allemaal bij hun eindstation gekomen ben ik bang
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:32
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Ik zit nog altijd met wat KPN en Ahold....heb t geld nog niet dringend nodig, dus laat maar staan...langzamerhand wordt t weer wat...voor de rest alleen veilig wat in beleggingsfondsjes.
Wel opties gedaan, maar dan moet je veel tijd ervoor hebben
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:43
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
vliegtuig schreef op 22-03-2006 @ 21:04 :
Net als met eten, moet je niet met geld spelen.
Als je niks zinnigs te melden hebt, ga da naar het forum 'Onzin'.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:54
Verwijderd
Ik heb hagemeyer verkocht op 4,16. Ik vind het zo wel genoeg, nu al meer dan 40% rendement binnen 4 maanden
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:52
Verwijderd
gefeliciteerd sopheon mede-sopheon beleggers
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:23
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 27-03-2006 @ 22:52 :
gefeliciteerd sopheon mede-sopheon beleggers

Verklaar je nader Pibbo
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:29
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Matjong schreef op 22-03-2006 @ 10:12 :
Wat leuk, een beleggingstopic. Jammer dat het totaal niet actief is alleen

Ik ga denk ik vandaag maar eens beginnen met aandeeltjes. Lijkt me leuk er eens mee te spelen dus heb een proefabbo op binck genomen.

Denk dat ik begin met 1000 euro. Als het me echt bevalt kan ik altijd nog doorstomen naar 5000 euro, en die 1000 euro kan ik missen mocht ik ze verliezen (die 5000 euro zou zonde zijn ). Belangrijk is dat ik er eerst een beetje mee wil gaan spelen voordat ik grote bedragen inzet.

Iemand nog tips?
En heb je al aandelen gekocht?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 10:45
Go
Avatar van Go
Go is offline
Kan iemand mij het volgende uitleggen? Bij mijn Rabobank internetbankieren staat het volgende:

Beheerhandelingen en lopende rechten
Binck N.v. Cdb0603 250 EUR 0,16 0,00 40,00
Subtotaal Beheerhandelingen en lopende rechten 0,00 40,00
En dan staat er onder zo'n ballontje bij: beheershandelingen waarvoor u op dit moment een keuze kunt maken, kunt u terugvinden in het menu "Beheerhandelingen".

In dat menu staat helemaal niets. Betekent dit nu dat dit dividend is dat ik gewoon in contanten uitgekeerd krijg of het in aandelen uitgekeerd krijg? Ik heb volgens mij eens aangeklikt dat ik dividend in aandelen uitgekeerd wil krijgen, dus dan zal het zo wel gaan. Daar hoef ik verder niets voor te doen? Tegen welke koers krijg ik die aandelen, tegen de koers van het moment dat het fonds ex-dividend ging?

Ik hoop dat iemand mij hier meer over vertellen kan.

Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 11:25
dathomaz
dathomaz is offline
Dag Gerwin,

Ik heb precies hetzelfde als jou, alleen ik heb volgens mij dividend van Philips.
Hoe en wat precies, is bij mij niet duidelijk. Bij jou alwel?

Groeten,

DaThomaz
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 14:54
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ik heb inmiddels een vermoeden. Op de site van de Financiële Telegraaf staat het volgende:

Binck:
Datum ex-dividend 29-03-2006
Betaaldatum dividend 10-04-2006

Ik moet volgens mij gewoon wachten tot de uitbetaaldatum en dan maar kijken of ik het nou in aandelen of cash uitbetaald krijg. Rekent de Rabobank hier trouwens ook transactiekosten voor? Ik krijg voor 40 euro iets van 3 aandelen Binck ofzo, maar er zitten dan toch iig vaste transactiekosten van 7 euro per transactie aanvast (+0.3% v/d waarde, maar dat valt dus in het niet)?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 17:19
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
gerwin schreef op 01-04-2006 @ 15:54 :
Ik heb inmiddels een vermoeden. Op de site van de Financiële Telegraaf staat het volgende:

Binck:
Datum ex-dividend 29-03-2006
Betaaldatum dividend 10-04-2006

Ik moet volgens mij gewoon wachten tot de uitbetaaldatum en dan maar kijken of ik het nou in aandelen of cash uitbetaald krijg. Rekent de Rabobank hier trouwens ook transactiekosten voor? Ik krijg voor 40 euro iets van 3 aandelen Binck ofzo, maar er zitten dan toch iig vaste transactiekosten van 7 euro per transactie aanvast (+0.3% v/d waarde, maar dat valt dus in het niet)?
Je moet even kijken in het linkermenu, beheerbehandelingen.
Als je genoeg divend hebt om extra aandelen te kopen, kun je hier waarschijnlijk aangeven als je voor je dividend aandelen wilt of gewoon je dividend gestort wilt krijgen.

Hoe het zit met transactiekosten, heb ik geen idee van. Ik denk wel dat je transactiekosten moet betalen, maar dat kun je beter even aan de Rabobank navragen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 23:37
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
fondsbeleggen kost bij de postbank toch geen geld ofwel?
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:06
dathomaz
dathomaz is offline
http://www.fd.nl/ShowRedactieNieuws....cumentId=27687

Na Ahold, nu ook Laurus aan het sjoemelen met cijfers??????
Wordt zeker vervolgd denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:55
dathomaz
dathomaz is offline
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2006/weken_2006/14/04-arcelor_verzet_overname.xml

Ben benieuwd als het vijandig bod nog doorgaan vindt, Arcelor is wel slim bezig. Hulde
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 22:36
Verwijderd
sopheon staat op 50% winst
Morgen cijfers

Wanneer jij op de datum dat een aandeel exdividend gaat krijg jij het geld ongeacht of je ze de volgende dag verkoopt. Uitbetaling is altijd later

Ik was trouwens uit hagemeyer voor 4,16

Zit nu in pharming voor 4 euro :\
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 19:36
Verwijderd
Hmm.., slechtste week tot nu toe 2% rendement in moeten leveren
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 19:55
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 06-04-2006 @ 20:36 :
Hmm.., slechtste week tot nu toe 2% rendement in moeten leveren
Ik sta ongeveer hetzelfde, misschien een miniem plusje. Maar veel heb ik te danken aan Binck . Denk jij trouwens dat het binnen afzienbare tijd beter met Ahold zal gaan? Ahold heeft de laatste tijd nogal een beweging naar onderen laten zien.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 21:11
Verwijderd
zal ik mijn rapport er eens op na zien


Op 6,25 ligt de bodem dan zou je kunnen instappen, wanneer deze breekt dan ligt de bodem rond de 5,70 technisch gezien.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 18:03
Verwijderd
dat rapport is dus van mijzelf geschreven voor de rabobank in opdracht van mijn school

Als ik nu mijn totale portefueille zou verkopen zit ik 1% in de min
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 13-04-2006 @ 19:03 :
dat rapport is dus van mijzelf geschreven voor de rabobank in opdracht van mijn school
nog een beetje voorkennis opgedaan dan? Anders heb je er niet zoveel aan .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2006 @ 19:55 :
nog een beetje voorkennis opgedaan dan? Anders heb je er niet zoveel aan .
Ja, maar ik had mijn aandelen al verkocht 2 weken van te voren


20 april is een mooi instap moment, moet het wel een dag zijn dat de beurs open is
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 15:29
Man16
Man16 is offline
hallo allemaal,

vanaf gister kan ik beleggen met rabo direct beleggen, zelf heb ik de basic.

maar ik gister wilde ik 1 van mijn beleggingsfondsen(robeco) kopen, maar hij gaf aan dat ik geen saldo heb of dekkings....
hoe kan ik dit oplossen?


alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 18:50
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Man16 schreef op 15-04-2006 @ 16:29 :
hallo allemaal,

vanaf gister kan ik beleggen met rabo direct beleggen, zelf heb ik de basic.

maar ik gister wilde ik 1 van mijn beleggingsfondsen(robeco) kopen, maar hij gaf aan dat ik geen saldo heb of dekkings....
hoe kan ik dit oplossen?


alvast bedankt
Je hebt toch een vaste tegenrekening? Daar zal wel een bepaald saldo op moeten staan, anders kun je niks aankopen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Man16 schreef op 15-04-2006 @ 16:29 :
hallo allemaal,

vanaf gister kan ik beleggen met rabo direct beleggen, zelf heb ik de basic.

maar ik gister wilde ik 1 van mijn beleggingsfondsen(robeco) kopen, maar hij gaf aan dat ik geen saldo heb of dekkings....
hoe kan ik dit oplossen?


alvast bedankt
Je moet eerst geld overmaken op de rekening die voor beleggen is bestemd. Die krijg je van de rabo als je student bent, want met een studentenrekening kan het niet.
Dus daar moet eerst geld opstaan voordat je een transactie kan plegen en er moet natuurlijk genoeg op staan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 20:07
dathomaz
dathomaz is offline
philips philips philips


arcelor is still going up!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 13:47
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
dathomaz schreef op 09-03-2006 @ 17:59 :
Mittal: binnen 3 weken goedkeuring overname Arcelor
Lakshmi Mittal, de baas van Mittal Steel, verwacht over twee tot drie weken tijd goedkeuring te krijgen om de Frans-Luxemburgse branchegenoot Arcelor over te nemen.



Overnamebod
Mittal Steel bracht eind januari een vijandig bod van 18,6 miljard euro uit op Arcelor. Verschillende overheden zijn tegen de overname. Zij vrezen banenverlies. Een ander argument is dat de bedrijfsculturen te verschillend zijn. Mittal Steel heeft belooft geen banen te schrappen.



Groeiende steun
Lakshmi Mittal is de afgelopen tijd bezig geweest om overheden af te gaan, aangezien zij vaak grootaandeelhouder van Arcelor zijn. Volgens de topman groeit de steun van zijn overnameplan.


'Fair bod'
Eerder heeft Mittal aangegeven de overname door te zetten, wanneer 51% van de aandelen wordt aangemeld. Het bod betekent een premie van 27% boven de slotkoers van 26 januari, de dag voordat Mittal zijn bod uitbracht. Het bedrijf is niet van plan de prijs voor Arcelor te verhogen. Het staalconcern vindt het bod van 18,6 miljard euro 'fair'.



http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2006/weken_2006/10/09-mittal-arcelor.xml

Ik ben zeer benieuwd hoe dit daadwerkelijk gaan uitpakken voor Arcelor.

Die drie weken zijn al lang voorbij
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 21:52
Verwijderd
je hebt mazzel met je accelor

Ik zit nu met mijn pharming van 4 euro
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 09:29
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 24-04-2006 @ 22:52 :
je hebt mazzel met je accelor

Ik zit nu met mijn pharming van 4 euro
Niks mazzel ,

Succes heeft te maken met:

- Keuzes > geluk > succes
Oriëntatie op:
a. de buitenwereld i.p.v de binnenwereld
b. ondernemen i.p.v beheren
c. onzekerheid i.p.v. zekerheid van het bestaande
d. creativiteit i.p.v. reproductie
e. exploratie i.p.v. exploitatie
- Netwerken
- Volhouden
- Risico's durven nemen (gebrek aan
mislukkingen is een gebrek aan initiatief)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 17:54
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 24-04-2006 @ 22:52 :
je hebt mazzel met je accelor

Ik zit nu met mijn pharming van 4 euro
Arcelor vandaag weer gestegen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 17:34
hardhitter
hardhitter is offline
Waarom beleg je in godsnaam bij de Rabo?
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 18:25
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 26-04-2006 @ 18:34 :
Waarom beleg je in godsnaam bij de Rabo?
Tegen wie heb je het?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 20:16
Verwijderd
Omdat ik alles bij de rabo heb, lekker handig en snel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 20:48
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 26-04-2006 @ 21:16 :
Omdat ik alles bij de rabo heb, lekker handig en snel
Me2
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:46
Verwijderd
Ik heb nu 8 aandelen fugro, in de hoop volgende maand wel weer in de plus te staan
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:57
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 28-04-2006 @ 17:46 :
Ik heb nu 8 aandelen fugro, in de hoop volgende maand wel weer in de plus te staan
8 aandelen stelt niet echt veel voor. Ook al haal je een leuk rendement, haal daar vervolgens de transactiekosten vanaf en je houdt per saldo nog weinig over.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 18:11
Verwijderd
wat is het nut van aandelen te hebben?

@gerwin jammer voor jou ben ik weer toegankelijk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 10:42
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
SolidRiver schreef op 28-04-2006 @ 19:11 :
wat is het nut van aandelen te hebben?

@gerwin jammer voor jou ben ik weer toegankelijk
Geld verdienen, doordat de aandelen in waarde stijgen en doordat je dividend ontvangt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 28-04-2006 @ 17:57 :
8 aandelen stelt niet echt veel voor. Ook al haal je een leuk rendement, haal daar vervolgens de transactiekosten vanaf en je houdt per saldo nog weinig over.
dat weet ik ook wel

Maar stel je voor een tientje verdienen is wel leuk

Maar fugro kan ook zomaar naar de 60 euro, niet zoveel uitstaande aandelen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:39
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
dathomaz schreef op 25-04-2006 @ 18:54 :
Arcelor vandaag weer gestegen
34,95 - hoogste koers tot nu toe voor Arcelor
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:42
Verwijderd
Fugro en Laurus doen het ook lekker en logica is weer op de weg terug
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 22:36
Supreme Dutch
Ik zat vorige week te denken om Gamma te kopen, staat ie vandaag als tip in de Beleggers Belangen.. Kleng.. 9% erbovenop.. Zelfde was al gebeurt met Beter Bed.. Ik ga toch eens kijken of ze geen mailtje/smsje kunnen sturen zodra die tips bekend zijn.. Dan kan ik ze kopen vóórdat dat massa het doet.. Selffullfilling prophecy waar je U tegen zegt..

Ik heb trouwens de volgende fondsen (vooral gebaseert op nieuwsberichten en adviezen in Beleggers Belangen)

Vedior, Buhrman, Ing, SBM Offshore, Hunter Douglas, DSM
TNT, Akzo Nobel en Philips

Ben pas 1.5 maand er weer actief mee bezig, nadat ik echt jaren er weinig aandacht aan besteed heb. Ik had in 98 ofzo een portefeuille samen met mijn vader met wat opties enzo.. Winsten van 300% en duizenden euro's enzo.. Ik helemaal enthousiast.. Totdat het weer naar beneden ging en toen vond ik het niet leuk meer.. Ik zit bij de Rabobank dus ik heb flink wat transactiekosten.. Zat pas altijd op transacties van 1000 euro, en dan moet je 2.5% pakken voordat je begint met verdienen, dus ik doe nu met 2000 euro tegelijk en dan is het 1,5 procent. Zit nu op 7.5% rendement (met 15.000 euro) na aftrek van transactiekosten.. dus dat is uiterst fraai
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 12:08
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 05-05-2006 @ 23:36 :
Ik zat vorige week te denken om Gamma te kopen, staat ie vandaag als tip in de Beleggers Belangen.. Kleng.. 9% erbovenop.. Zelfde was al gebeurt met Beter Bed.. Ik ga toch eens kijken of ze geen mailtje/smsje kunnen sturen zodra die tips bekend zijn.. Dan kan ik ze kopen vóórdat dat massa het doet.. Selffullfilling prophecy waar je U tegen zegt..

Ik heb trouwens de volgende fondsen (vooral gebaseert op nieuwsberichten en adviezen in Beleggers Belangen)

Vedior, Buhrman, Ing, SBM Offshore, Hunter Douglas, DSM
TNT, Akzo Nobel en Philips

Ben pas 1.5 maand er weer actief mee bezig, nadat ik echt jaren er weinig aandacht aan besteed heb. Ik had in 98 ofzo een portefeuille samen met mijn vader met wat opties enzo.. Winsten van 300% en duizenden euro's enzo.. Ik helemaal enthousiast.. Totdat het weer naar beneden ging en toen vond ik het niet leuk meer.. Ik zit bij de Rabobank dus ik heb flink wat transactiekosten.. Zat pas altijd op transacties van 1000 euro, en dan moet je 2.5% pakken voordat je begint met verdienen, dus ik doe nu met 2000 euro tegelijk en dan is het 1,5 procent. Zit nu op 7.5% rendement (met 15.000 euro) na aftrek van transactiekosten.. dus dat is uiterst fraai
Om welke redenen heb je bovengenoemde aandelen gekocht?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 23:52
Supreme Dutch
Citaat:
dathomaz schreef op 07-05-2006 @ 13:08 :
Om welke redenen heb je bovengenoemde aandelen gekocht?
Mjah, ik wil sowieso een beetje spreiding over verschillende sectoren.. Een bank, olie, chemie, uitzendbureau, electronica, automatisering .. En voornamelijk door koopadviezen van verschillende banken/technische analyse.. Natuurlijk waggel je dan wel met de massa mee, maar de massa bepaald uiteindelijk de koers.. Ik volg nu dus ook die adviesveranderingen best scherp zodat je de massa net voor bent met in en uitstappen (al zijn de institutionele beleggers je natuurlijk altijd voor)
Ik wil binnenkort ook weer iets met opties gaan doen, maar dan wil ik echt met 100% achter mijn aankoop staan.. loopt het dan fout dan baal je ook.. maar dan heb je niet het gevoel van "ik stond er al niet helemaal achter". Ik vind alleen de transactiekosten van opties vrij hoog.. Ik had toen een flink aantal goedkope opties (onder de 1 euro) en ik dacht echt dat ik binnen een dag 150 euro verdiend had (op 1 dag gekocht en verkocht) en toen uiteindelijk bleeft er na aftrek van kosten 30 euro over ofzo..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 16:08
Verwijderd
Huilen met de pet op vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 16:29
Supreme Dutch
Citaat:
Pibbo schreef op 12-05-2006 @ 17:08 :
Huilen met de pet op vandaag.
Hmz.. een goeie 2 maanden uitwonende stufi door de drain idd..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Hoe werkt beleggen?
G.T.C.
6 03-02-2006 17:11
Werk, Geld & Recht Schulden? Waarom niet? Waarom wel?
Chaucus
50 20-02-2004 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.