Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 14:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik werp wel een blikje

Hmm het gaat de helft van de tijd over mensen die ik niet ken en de andere helft is muziek ik denk dat dit toch vooral leuk is voor mensen die jou persoonlijk kennen
Ja echt? Dan gaat dat dus echt onbewust

Op de eerste pagina valt het toch wel mee? Meer omdat ik de laatste tijd niet echt zin heb om wat te posten dus dan gooi ik er maar wat van YouTube op ofzo.

Oh en:
Citaat:
@ mean, trimm, egon, stenefootje, LP: Ik las laatst ergens dat iemand bewezen had dat kleren met breedtestrepen dingen niet optisch breder maken, maar alleen bollingen optisch boller laten lijken (als ze strak zitten tenminste, zodat de strepen worden opgerekt). Ik weet niet hoe dat bewezen was maargoed. Maar wat dat betreft zijn breedtestrepen wel handig om borsten te benadrukken
Ja, maar als je dan maar een beetje een vetrol hebt, wordt die ook uitvergroot heb wel twee streepjesshirts waar mijn tieten inderdaad mooi groot in worden maar waar ik mezelf ook echt een dik varken vind
En dat verticale streepjes je figuur helpen is ook onzin, ik had een keer (jaren geleden, toen ik gottik en wat dikker was) een shirt met verticale streepjes en toen leek ik wel een watermeloen

Citaat:
Nee.

En true @ volkskrant.
Hier heb ik nog wel een paar mooie filmpjes van.
Ik dacht al
En heb jij echt geen maat 32/34
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 23-06-2010, 14:37
Verwijderd
Mweh ik ben helemala niet gemotiveerd meer
Oud 23-06-2010, 14:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat heb jij toch vaak leuke sites met dingetjes

Maar nee, dan moet ik mijn benen scheren /lui.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als je dan maar een beetje een vetrol hebt, wordt die ook uitvergroot heb wel twee streepjesshirts waar mijn tieten inderdaad mooi groot in worden maar waar ik mezelf ook echt een dik varken vind
En dat verticale streepjes je figuur helpen is ook onzin, ik had een keer (jaren geleden, toen ik gottik en wat dikker was) een shirt met verticale streepjes en toen leek ik wel een watermeloen
Ja dat is wel waar maar ik heb geen vetrol en mijn borsten kunnen wel wat benadrukking gebruiken, dus ik vind het altijd wel handig
en de watermeloen doet me aan een oude garfield denken
Oud 23-06-2010, 14:44
Verwijderd
Hier gaan minke en ik heen vanavond:



<3
Oud 23-06-2010, 14:45
Verwijderd
o my god. ze hebben het over tieten. *vieze perverts naamzoek*
Oud 23-06-2010, 14:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dat is wel waar maar ik heb geen vetrol en mijn borsten kunnen wel wat benadrukking gebruiken, dus ik vind het altijd wel handig
en de watermeloen doet me aan een oude garfield denken
Ja, ik wel ik moet maar eens gaan sporten (bah, wat een vies woord!)

Ja, daar dacht ik ook aan toen ik het moest beschrijven wat leuk dat je ook Garfield onthoudt!

(Als iemand zegt: Soms ben je wel eens moe.
Dan zeg ik: En soms ben je Jon )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 14:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jongens, verzin eens een goede openingszin voor een sollicitatiebrief (naar aanleiding van een online vacature)
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Hier gaan minke en ik heen vanavond:

[filmpje]

<3
schattig. nu ben ik alweer jaloers
Oud 23-06-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Jongens, verzin eens een goede openingszin voor een sollicitatiebrief (naar aanleiding van een online vacature)
Naar aanleiding van de online vacature schrijf ik u deze sollicitatiebrief
Oud 23-06-2010, 14:48
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Wut @ titel?
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-06-2010, 14:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jongens, verzin eens een goede openingszin voor een sollicitatiebrief (naar aanleiding van een online vacature)
Geachte heer/mevrouw,

graag wil ik reageren op de advertentie op Marktplaats, werken in de coffeeshop.

Op dit moment ben ik niet werkzaam, en daarom dubbel gemotiveerd om weer aan de slag te kunnen.

Werken in een coffeeshop lijkt mij vooral leuk, omdat er verschillende soorten mensen komen. Zelf gebruik ik geen wiet meer, maar ik vind het absoluut geen probleem als anderen om mij heen dat wel doen.

Ik ben woonachtig in Den Haag en ik heb eigen vervoer tot beschikking.

Met vriendelijke groet,


Dat was mijn laatste online sollicitatie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 14:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Naar aanleiding van de online vacature schrijf ik u deze sollicitatiebrief
Citaat:
Jongens, verzin eens een goede en originele openingszin voor een sollicitatiebrief (naar aanleiding van een online vacature)
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 14:55
Verwijderd
Oud 23-06-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Jongens, verzin eens een goede openingszin voor een sollicitatiebrief (naar aanleiding van een online vacature)
Een rondje googelen levert op:
Bij het zien van de vacature ... op uw website, was ik meteen enthousiast.
Enthousiast las ik op uw website .... de vacature voor de functie van ....
U zoekt een .... en dat is exact de functie waar ik naar zoek
Jong, enthousiast en leergierig. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag op de functie .... die ik .... zag staan.
Na .... over de vacature van ...., besloot ik te solliciteren naar deze functie. Bij dezen.
Uw advertentie .... is voor mij aanleiding te solliciteren naar de functie van ....
Met deze brief reageer ik op uw advertentie ...., waarin u vraagt om ...
De vacature voor ...., die ik tegenkwam op ..., heeft sterk mijn aandacht getrokken
Oud 23-06-2010, 14:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

graag wil ik reageren op de advertentie op Marktplaats, werken in de coffeeshop.

Op dit moment ben ik niet werkzaam, en daarom dubbel gemotiveerd om weer aan de slag te kunnen.

Werken in een coffeeshop lijkt mij vooral leuk, omdat er verschillende soorten mensen komen. Zelf gebruik ik geen wiet meer, maar ik vind het absoluut geen probleem als anderen om mij heen dat wel doen.

Ik ben woonachtig in Den Haag en ik heb eigen vervoer tot beschikking.

Met vriendelijke groet,


Dat was mijn laatste online sollicitatie
Ben je aangenomen?

Ik schrijf prima sollicitatiebrieven al zeg ik het zelf, alleen die openingszin is lastig. Moeilijk om niet in clichés te vervallen.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een rondje googelen levert op:
Bij het zien van de vacature ... op uw website, was ik meteen enthousiast.
Enthousiast las ik op uw website .... de vacature voor de functie van ....
U zoekt een .... en dat is exact de functie waar ik naar zoek
Jong, enthousiast en leergierig. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag op de functie .... die ik .... zag staan.
Na .... over de vacature van ...., besloot ik te solliciteren naar deze functie. Bij dezen.
Uw advertentie .... is voor mij aanleiding te solliciteren naar de functie van ....
Ja, zoiets overweeg ik ook wel ja.

Ik heb nu: "Op uw website heb ik met veel interesse de vacature voor Medisch Nucleair Werker gelezen"
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 14:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
De vacature zien zou handig zijn
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-06-2010, 14:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben je aangenomen?

Ik schrijf prima sollicitatiebrieven al zeg ik het zelf, alleen die openingszin is lastig. Moeilijk om niet in clichés te vervallen.
ja, ik werk er al een week of 3/4.

Gewoon, niet te formeel, maar 'hoi, enthousiast wil ik reageren' oid.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:03
Verwijderd
Hmm maar ik denk toch dat een coffeeshop wat andere eisen aan formaliteit stelt dan een ziekenhuis
Oud 23-06-2010, 15:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat is ook zo ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm maar ik denk toch dat een coffeeshop wat andere eisen aan formaliteit stelt dan een ziekenhuis
Misschien vinden ze het wel prettig om te weten dat ik geen wiet rook.

Wie wil proeflezen? (ja, daar ben ik weer)
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 15:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ja, kom maar op
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat een heerlijk weer is het toch <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Misschien vinden ze het wel prettig om te weten dat ik geen wiet rook.

Wie wil proeflezen? (ja, daar ben ik weer)

Sollicitatiecomissiepersoon 1: "Kijk, deze jongen vermeldt specifiek dat hij geen wiet gebruikt."
Persoon 2: "WAT DAN WEL? "

oh en stuur maar
Oud 23-06-2010, 15:15
Verwijderd
@ Sarah: Stenefootje?

En ja hoor, ik heb vandaag een ERG, erg slechte dag.
Oud 23-06-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, zoiets overweeg ik ook wel ja.

Ik heb nu: "Op uw website heb ik met veel interesse de vacature voor Medisch Nucleair Werker gelezen"
Dat gebruik ik, of: Op uw website las ik dat u opzoek bent naar een ... die het leuk vindt om ... en dat is precies de functie waar ik naar opzoek ben.
Oud 23-06-2010, 15:16
Verwijderd
Oh dat is wel misleidend voor de naamzoek ik maak vaak dat soort typfouten, meestal zie ik ze voor het versturen.
Wat is er aan de hand dan?
Oud 23-06-2010, 15:17
Verwijderd
Dat zeg ik hier niet meer. Jullie (jij niet) zijn allemaal zo heerlijk meelevend NOT

Nou oke. Ik kan niet naar buiten. Het is te warm, ik ga enorm zweten en me rot voelen. En ik heb geen geschikte kleren voor dit weer. Gewoon 0. Ik zie er niet uit, en daarom durf ik ook niet naar buiten.

En nog duisentmiljoen andere dingen, waardoor ik elke dag het liefst alleen maar in bed lig.
Oud 23-06-2010, 15:18
Verwijderd
Ik heb een aantal standaard alinea's in m'n sollicitatiebrieven en die pas ik dan een beetje aan
Oud 23-06-2010, 15:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb een aantal standaard alinea's in m'n sollicitatiebrieven en die pas ik dan een beetje aan
Oh maar dat doe ik ook Ik pas gewoon iedere keer weer mn brief aan aan de situatie, maar bepaalde stukjes over bijvoorbeeld mezelf laat ik vrijwel hetzelfde.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2010, 15:22
Verwijderd
na weken geen gevoel voor slaap, voel ik het nu aankomen! JAJA ik ga lekker slapennenennewnnenanen! \o/
Oud 23-06-2010, 15:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat zeg ik hier niet meer. Jullie (jij niet) zijn allemaal zo heerlijk meelevend NOT

Nou oke. Ik kan niet naar buiten. Het is te warm, ik ga enorm zweten en me rot voelen. En ik heb geen geschikte kleren voor dit weer. Gewoon 0. Ik zie er niet uit, en daarom durf ik ook niet naar buiten.

En nog duisentmiljoen andere dingen, waardoor ik elke dag het liefst alleen maar in bed lig.
Ik wil ook niet naar buiten maar dat is meer omdat het kortebroekenweer is en ik te lui ben om mijn benen te scheren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook niet naar buiten maar dat is meer omdat het kortebroekenweer is en ik te lui ben om mijn benen te scheren
Maar een lange linnenbroek met een hemdje is ook heerlijk met dit weer

Ik wil naar buiten maar ik mag niet, maar ondertussen zit ik binnen eigenlijk ook vooral te lanterfanten ipv keihard te studeren
Oud 23-06-2010, 15:26
Verwijderd
Wanneer heb je je tentamen dan, sann?
Oud 23-06-2010, 15:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik loop sinds gisteren in een spijker capribroek, met stekels op mijn benen . Ik ben geloof ik blij dat ze niet zo opvallen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Wanneer heb je je tentamen dan, sann?
maandagavond de eerste en dinsdag de tweede. Op zich nog wel genoeg tijd dus, maar vanavond ben ik amsterdam, morgen oefenrechtbank, morgenavond voetbal, dus dan is het alweer vrijdag voor ik effectief kan studeren & zaterdag moet ik werken.
Oud 23-06-2010, 15:29
Verwijderd
Ik heb echt iets van 20 muggenbeten op mijn benen. Ze hopen zeker een deel van mijn intelligentie te absorberen.
Oud 23-06-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
maandagavond de eerste en dinsdag de tweede. Op zich nog wel genoeg tijd dus, maar vanavond ben ik amsterdam, morgen oefenrechtbank, morgenavond voetbal, dus dan is het alweer vrijdag voor ik effectief kan studeren & zaterdag moet ik werken.
Is het veel stof dan?
Oud 23-06-2010, 15:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar een lange linnenbroek met een hemdje is ook heerlijk met dit weer

Ik wil naar buiten maar ik mag niet, maar ondertussen zit ik binnen eigenlijk ook vooral te lanterfanten ipv keihard te studeren
ga naar buiten, drink een biertje en ga daarna door met leren
Citaat:
Ik loop sinds gisteren in een spijker capribroek, met stekels op mijn benen . Ik ben geloof ik blij dat ze niet zo opvallen.
bij mij zijn het geen stekels meer ik ben superlui en ik zou het eigenlijk moeten laten harsen, maar dat durf ik dan weer niet

En bah, moet de hond uitlaten. Tot zo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Is het veel stof dan?
Die van maandag niet, maar van 4 weken, dus prima. Die van dinsdag is wel tamelijk veel, maar daarvan heb ik 60% van het cijfer binnen & dat is een dikke voldoende, dus dat kan niet al te veel problemen gaan geven
Oud 23-06-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
ga naar buiten, drink een biertje en ga daarna door met leren

bij mij zijn het geen stekels meer ik ben superlui en ik zou het eigenlijk moeten laten harsen, maar dat durf ik dan weer niet

En bah, moet de hond uitlaten. Tot zo.
Dat is het slechtste advies dat je me kan geven, na 1 biertje kan ik niet meer leren. Maar goed.

En benen bijhouden is toch echt 0 werk? 1x in de twee dagen onder de douche even met scheermesje erover heen en klaar
Oud 23-06-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik hier niet meer. Jullie (jij niet) zijn allemaal zo heerlijk meelevend NOT

Nou oke. Ik kan niet naar buiten. Het is te warm, ik ga enorm zweten en me rot voelen. En ik heb geen geschikte kleren voor dit weer. Gewoon 0. Ik zie er niet uit, en daarom durf ik ook niet naar buiten.

En nog duisentmiljoen andere dingen, waardoor ik elke dag het liefst alleen maar in bed lig.
Hm misschien kun je minder geschikte kleren aantrekken (ik zie buiten ook zat mensen in een spijkerbroek en bloes met lange mouwen, als je je niet te veel inspant kan dat wel) en dan van het excuus gebruik maken om zomerkleren te gaan kopen? Het is vast maar een deel van het probleem maar wel het deel dat je nu noemt en dat dus wel het grootst zal zijn.

@beenhaardiscussie: een nadeel van harsen is dat je altijd eerst haar moet sparen
Oud 23-06-2010, 15:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
bij mij zijn het geen stekels meer ik ben superlui en ik zou het eigenlijk moeten laten harsen, maar dat durf ik dan weer niet

En bah, moet de hond uitlaten. Tot zo.
Ik doe het af en toe als ik in een heldhaftige bui ben met koude wasstrips. Doet even pijn, maar als je trekt zoals met een pleister heb je er geen last van, ook niet erna. Je krijgt alleen wel even rode bultjes, dus doe ik het dan 's avonds zodat die rode bultjes 's nachts weer wegtrekken .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-06-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Is het veel stof dan?
Oud 23-06-2010, 15:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb echt iets van 20 muggenbeten op mijn benen. Ze hopen zeker een deel van mijn intelligentie te absorberen.


(Ik vind het echt erg dat ik stiekem ook een beetje moest lachen )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hm misschien kun je minder geschikte kleren aantrekken (ik zie buiten ook zat mensen in een spijkerbroek en bloes met lange mouwen, als je je niet te veel inspant kan dat wel) en dan van het excuus gebruik maken om zomerkleren te gaan kopen? Het is vast maar een deel van het probleem maar wel het deel dat je nu noemt en dat dus wel het grootst zal zijn.
Nee, maar ik kan bij wijze van spreken zelfs niet naakt naar buiten, ik ga (door denk ik mijn medicijnen) gewoon zo erg zweten. Ik voel me dan echt rot.
En ik heb geen geld voor nieuwe kleren.
Oud 23-06-2010, 15:33
Verwijderd
ah dat is wel naar
Oud 23-06-2010, 15:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is het slechtste advies dat je me kan geven, na 1 biertje kan ik niet meer leren. Maar goed.

En benen bijhouden is toch echt 0 werk? 1x in de twee dagen onder de douche even met scheermesje erover heen en klaar
Ja, dan moet je dat wel doen ik heb er gewoon geen zin in. Maar ook omdat ik geloof ik de hele winter er niks aan gedaan heb, als ik het nu doe jeukt het als een kreng en dat weerhoudt me ervan het nog eens te doen.
Dat krijg ej als je geen vriendje/vriendinnetje hebt, hoef je ook je benen niet te scheren

Citaat:
Ik doe het af en toe als ik in een heldhaftige bui ben met koude wasstrips. Doet even pijn, maar als je trekt zoals met een pleister heb je er geen last van, ook niet erna. Je krijgt alleen wel even rode bultjes, dus doe ik het dan 's avonds zodat die rode bultjes 's nachts weer wegtrekken .
Wij hebben een turkse vrouw die het doet in de buurt, meerderen geloof ik dus dat ga ik dan echt nie zelf doen gek.

(Ik ben nu echt weg hoor )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-06-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dat krijg ej als je geen vriendje/vriendinnetje hebt, hoef je ook je benen niet te scheren
Ik doe het zelf ook nauwelijks hoor.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.