Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 07-05-2003 @ 23:02:
Ziet er echt heel leuk uit! . Waar in het zuiden is het? Maastricht oid?
Maastricht idd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2003, 17:16
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 08-05-2003 @ 05:11:
*layout verneuk*
la la laaaaaaa
Ja ik heb een groot huis
Waar staat je huis?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:34
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Ik had het huis waar ik nu woon al gepost, maar mn ouders hebben vandaag een bod gedaan op dit huis.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:54
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline



Mijn kamer is boven rechts
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:24
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
gary moore schreef op 07-05-2003 @ 18:43:
Flauw ! bang om je stekkie te verraden en te laten zien waar je nou echt woont ?
Ik snap het best hoor.. Ik vertel anderen ook niet graag waar ik woon, omdat ze dan anders tegen je aan gaan kijken... Ik woon in een best wel asociaal groot mooi huis waar een hoop jaloers op zullen zijn, maar ik had misschien wel liever in een rijtjeshuis gewoond, gewoon om hoe anderen naar je kijken..... Als iemand vraagt waar ik woon, noem ik gewoon de straat en aan welke kant zeg maar (ik woon op nr 282, dat zegt wel hoe groot de straat is ), terwijl ik ook gewooon exact in 3 woorden kan zeggen waar ik woon en dan weet iedereen waar het is...

Gelijk denkt iedereen dat je super verwend bent enzo, en dat is dus iets wat echt niet zo is... Mijn ouders werken gewoon hard (eigen bedrijf, zijn echt 7 dagen / week met het werk bezig) en ik gun het ze heel erg dat ze zo'n mooi huis hebben kunnen bouwen..

Maar vandaar dat ik wel snap dat sommigen geen foto van het huis posten, ook om privacyredenen.. Niet iedereen op het forum hoeft te weten waar je woont..!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:26
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Snufje schreef op 08-05-2003 @ 19:24:
*knip*
Dan ligt het echt aan de mensen als ze raar op kijken als je in een groot huis woont, wat boeit dat dan?

Persoonlijk woon ik liever in een kleiner huis nl.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 08-05-2003 @ 19:24:
Ik snap het best hoor.. Ik vertel anderen ook niet graag waar ik woon, omdat ze dan anders tegen je aan gaan kijken... Ik woon in een best wel asociaal groot mooi huis waar een hoop jaloers op zullen zijn, maar ik had misschien wel liever in een rijtjeshuis gewoond, gewoon om hoe anderen naar je kijken..... Als iemand vraagt waar ik woon, noem ik gewoon de straat en aan welke kant zeg maar (ik woon op nr 282, dat zegt wel hoe groot de straat is ), terwijl ik ook gewooon exact in 3 woorden kan zeggen waar ik woon en dan weet iedereen waar het is...

Gelijk denkt iedereen dat je super verwend bent enzo, en dat is dus iets wat echt niet zo is... Mijn ouders werken gewoon hard (eigen bedrijf, zijn echt 7 dagen / week met het werk bezig) en ik gun het ze heel erg dat ze zo'n mooi huis hebben kunnen bouwen..

Maar vandaar dat ik wel snap dat sommigen geen foto van het huis posten, ook om privacyredenen.. Niet iedereen op het forum hoeft te weten waar je woont..!
Mja, er zullen hoe dan ook bepaalde mensen anders naar je kijken; als je in een rijtjeshuis woont kijken sommige 'grote-huis-mensen' je raar aan, en andersom geldt dat ook, maar niet iedereen doet dat.. Ik hou echt van huizen, hoe ze eruit zien, van binnen en buiten... de indeling etc... Mij maak je alleen dolgelukkig en nieuwsgierig met een groot huis (Met een lief klein Donald Duck huisje ook trouwens, echt leuk om te weten hoe en gezin woont ).
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:06
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-05-2003 @ 20:04:
Mja, er zullen hoe dan ook bepaalde mensen anders naar je kijken; als je in een rijtjeshuis woont kijken sommige 'grote-huis-mensen' je raar aan, en andersom geldt dat ook, maar niet iedereen doet dat.. Ik hou echt van huizen, hoe ze eruit zien, van binnen en buiten... de indeling etc... Mij maak je alleen dolgelukkig en nieuwsgierig met een groot huis (Met een lief klein Donald Duck huisje ook trouwens, echt leuk om te weten hoe en gezin woont ).
Hehehe Sja, mij interesseert het niet zo heel veel hoe groot m'n huis is ofzo, maar ik vind het wel prettig als ik zeg maar een beetje centraal woon, overal redleijk dicht bij.... De plek is ovor mij dus belangrijker hehe
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 08-05-2003 @ 20:06:
Hehehe Sja, mij interesseert het niet zo heel veel hoe groot m'n huis is ofzo, maar ik vind het wel prettig als ik zeg maar een beetje centraal woon, overal redleijk dicht bij.... De plek is ovor mij dus belangrijker hehe
Hoe groot ík woon interesseert me ook niet, woon nu klein maar fijn... Plaats is idd belangrijk, woon midden in het centrum, reuze fijn. Maar hoe andere mensen wonen en willen wonen vind ik echt interessant
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:02
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 08-05-2003 @ 17:50:
yep al die leuke droomvila's die je waarschijnlijk nooit zult kunnen kopen (wat moet je ook met zo'n groot huis).

Ik zit prima in mijn flatje met 4 kamers, ik zou niet weg willen.

[afbeelding]
Is in Osdorp he?....jah jah ken het
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef op 09-05-2003 @ 18:02:
Is in Osdorp he?....jah jah ken het
Staat in d'r info, slimmie
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:05
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-05-2003 @ 18:30:
Staat in d'r info, slimmie
Uh..... ........Jah uhum jah dat bedoel ik...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:06
heavinly
heavinly is offline

dit is 3 jaar mn huis geweest, maar dat is toch niet echt in de buurt, dus ik wil 'm best plaatsen
Nu woon ik in een 2-onder-1-kap gaaf huisje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Threesaaime #1370
Verwijderd
500 04-05-2011 09:49
De Kantine Saaider maakt 2-0! #1026
Sherlock
500 29-06-2010 09:35
De Kantine Post hier een foto van je huis!
Kastanje
153 29-01-2004 12:51
ARTistiek Serie "Ikzelf in beeld"
Sannetje
25 10-11-2003 14:03
Lifestyle droomhuis
]{ing
95 05-07-2002 12:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.