Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2011, 19:36
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
een van mijn vriendinnen is 14 en die doet elke dag inlegkruisjes in haar onderbroek zodat haar ouders als ze haar onderbroeken gaan wassen niet zien dat ze al aan bepaalde activiteiten aan toe is is dit wel gezond/normaal om te doen?
__________________
ik weet niet waar jij nu aan denkt
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 19:38
Verwijderd
nee,want daar krijg je juist meer vaginale vocht van .
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 19:42
Verwijderd
Heel erg ongezond is het niet, maar het is wel zo dat, wanneer je elke dag inlegkruisejs gebruikt, je uiteindelijk maar meer afscheiding produceert. Ik begrijp niet zo goed wat er erg aan is als je ouders zien dat je ongesteld bent/afscheiding aanmaakt, het is toch juist een goed teken? Dan ben je (in de meeste gevallen) gezond enzo. En als er met 'bepaalde activiteiten' seks bedoelt wordt, dan is dat dom van haar, want of je daar aan toe bent of niet, heeft niks te maken met of je wel of niet al ongesteld bent/afscheiding aanmaakt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 08:06
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Heel erg ongezond is het niet, maar het is wel zo dat, wanneer je elke dag inlegkruisejs gebruikt, je uiteindelijk maar meer afscheiding produceert. Ik begrijp niet zo goed wat er erg aan is als je ouders zien dat je ongesteld bent/afscheiding aanmaakt, het is toch juist een goed teken? Dan ben je (in de meeste gevallen) gezond enzo. En als er met 'bepaalde activiteiten' seks bedoelt wordt, dan is dat dom van haar, want of je daar aan toe bent of niet, heeft niks te maken met of je wel of niet al ongesteld bent/afscheiding aanmaakt.
met bepaalde activiteiten (scherp hoor) word seksuele activiteiten mee bedoelt dus niet alleen maar sex maar ook meerdere dingen
maar ze doet het alleen maar zodat haar ouders niet merken dat ze al dingen doet.
het heeft dus niks te maken met er wel of niet aan toe zijn.

ze is dus bang dat haar ouders erachter komen dat ze al begonnen is met de primaire stapjes
terwijl haar ouders nogal sceptisch daarover zijn,

doordat hun pas willen dat ze pas rond haar 18de mee begint maar ik vind dat nogal raar
dat hoor je als kind toch helemaal zelf te bepalen of ben ik nou gek?
__________________
ik weet niet waar jij nu aan denkt
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 08:57
Verwijderd
Hoe zouden haar ouders dan aan haar ondergoed moeten zien dat ze met seks bezig is?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 11:46
Verwijderd
Door kwakjes in het slipje?

Het is niet ongezond en het is vast ook niet absurd, maar wellicht is het handiger om er niet zo'n drama van te maken of d'r eigen was te doen of wat dan ook, in plaats van iets verbergen via deze omweg.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 13:58
Verwijderd
Mja, dat kan toch ook gewoon afscheiding zijn? Heeft weinig met seks te maken. Zelfs als het sperma zou zijn, kan het prima doorgaan voor gewone afscheiding. En sowieso; als iemand anders de was doet, dan gooit die persoon toch gewoon de was in de wasmachine, die gaat écht niet de binnenkant van onderbroeken bestuderen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:33
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
Citaat:
Mja, dat kan toch ook gewoon afscheiding zijn? Heeft weinig met seks te maken. Zelfs als het sperma zou zijn, kan het prima doorgaan voor gewone afscheiding. En sowieso; als iemand anders de was doet, dan gooit die persoon toch gewoon de was in de wasmachine, die gaat écht niet de binnenkant van onderbroeken bestuderen...
je heb sommige ouders die een beetje ....
overbeschermend zijn?
__________________
ik weet niet waar jij nu aan denkt
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:53
Verwijderd
En dus chemische testen uit gaan voeren om te zien of het sperma of afscheiding is?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
En dus chemische testen uit gaan voeren om te zien of het sperma of afscheiding is?
Secret Agent tha gekste jonge
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 20:54
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Er zijn heel veel vrouwen die inlegkruisjes in hebben elke dag, aangezien de ene vrouw meer afscheiding heeft (standaard) dan de andere. Niets mis mee. Zou niet weten waarom het ongezond zou zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Er zijn heel veel vrouwen die inlegkruisjes in hebben elke dag, aangezien de ene vrouw meer afscheiding heeft (standaard) dan de andere. Niets mis mee. Zou niet weten waarom het ongezond zou zijn!
Omdat juist door een inlegkruisje, het nog meer gaat broeien en je nog meer afscheiding krijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 17:03
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
die afscheiding hebben wil niet zeggen dat je seksueel actief bent.. je krijgt dit gewoon in je puberteit en wil zeggen dat je je maandstonden zal krijgen, of ze eventueel al hebt. ikzelf gebruik ook elke dag een fris inlegkruisje,
een schoon,proper gevoel en het ruikt lekker fris (:
ik merk daar persoonlijk niet veel van van meer of minder afscheiding hoor.. kdenk dat het meer persoonsgebonden is. heb nooit anders geweten, al m'n vriendinnen gebruiken dat ook elke dag. ongezond lijkt het me pas alsje het er een paar dagen laat inliggen ofzo omdat het dan broeit van de bacterien , maar zeg nu zelf, wie zou dat doen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.