Oud 05-04-2013, 20:32
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zijn jullie vroeger wel eens in het Rijksmuseum geweest?
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 05-04-2013, 20:35
Verwijderd
ik ben er ooit met school geweest, in 2002 denk ik. Ik weet er niet veel meer van. Er waren verbouwingen en iemand ging wiet kopen.
Oud 05-04-2013, 20:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik nooit, maar ik denk dat ik komend jaar wel eens ga kijken. Ik word nieuwsgierig van alles wat je op tv erover ziet.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-04-2013, 20:37
Verwijderd
Wacht, dat klinkt alsof ik te stoned was om het me te herinneren. Dat was niet zo ik was niet stoned. Het feit dat iemand wiet ging kopen vond ik kennelijk gewoon memorabeler dan het museum. Een groep middelbare scholieren is ook niet de beste groep om mee naar een kunstmuseum te gaan.

Misschien was Andijvie er ook bij? Het was toen ik in de vijfde zat, met iedereen uit de bovenbouw die maar wilde volgens mij.
Oud 05-04-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Wacht, dat klinkt alsof ik te stoned was om het me te herinneren. Dat was niet zo ik was niet stoned. Het feit dat iemand wiet ging kopen vond ik kennelijk gewoon memorabeler dan het museum. Een groep middelbare scholieren is ook niet de beste groep om mee naar een kunstmuseum te gaan.

Misschien was Andijvie er ook bij? Het was toen ik in de vijfde zat, met iedereen uit de bovenbouw die maar wilde volgens mij.
Ik was er niet bij, geloof ik.
Oud 05-04-2013, 20:39
Verwijderd
Of eigenlijk weet ik dat wel zeker
Oud 05-04-2013, 20:40
Verwijderd
Misschien was het alleen voor de mensen met kunstvakken, dan. Ik weet in elk geval zeker dat het niet met alleen mijn klas was, want Gabor was er ook bij, want hij was degene die de wiet ging kopen
Oud 05-04-2013, 20:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2013, 20:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Pubers he. Ik had het er vandaag toevallig met de psychiater nog over, dat hij als klein jongetje de mattheüs had gezongen maar in de puberteit er niets meer van wilde weten, tot hij een jaar of 20 was en dat overkomt ook zoveel mensen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-04-2013, 20:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awhhhhh
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-04-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Misschien was het alleen voor de mensen met kunstvakken, dan. Ik weet in elk geval zeker dat het niet met alleen mijn klas was, want Gabor was er ook bij, want hij was degene die de wiet ging kopen
Haha
Oud 05-04-2013, 20:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een transparante-plaatjes test aan het doen.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een transparante-plaatjes test aan het doen.

[afbeelding]
Oud 05-04-2013, 20:44
Verwijderd
Als je een klas vol met Muutjes had, dan wel ^^
Ik heb net heel stoer een lamp proberen op te hangen, maaaarrrrr dat is nog niet simpel. Deze toch niet met bedrading uit de jaren stillekes. Ik durfde niet te gaan klooien
terwijl de stroom nog aan stond, dus die had ik uitgezet (schakelaartjes testen in de meterkast, gelukkig heb ik niet veel apparaten die van slag kunnen raken. Behalve het modem en de digitv en waar hangen die aan? Juistem!). Toen kabeltjes losdraaien want er zijn 4 kabeltjes die tot 2 kabeltjes zijn samengedraaid en mij Ikealamp heeft 4 kleine prutsgaatjes en geen 2 grote. Proberen die er in te proppen terwijl mijn nek al een jankmelodie aanhief. Na veel gepruts en pijn, lukte het niet omdat ik een plettang mis en mijn films gingen beginnen, dus opgegeven, stroom terug aan zodat ze opgenomen kunnen worden.

De lamp moet op de gang. De modem zit in de hoek in de living. Wie verZint dat!
Oud 05-04-2013, 20:46
Verwijderd
Ik ben kapot Ik ga lekker in bed lezen
Oud 05-04-2013, 20:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb zin in koffie, maar ik ben ook erg toe aan een nacht heel erg goed slapen. Dilemma. Ik denk dat ik 1 kopje koffie doe en dan op een redelijk normale tijd ga pitten, dat dat wel moet lukken nu ik toch weer meer pillen moet slikken. Misschien is het juist wel slim, anders ga ik nu al slapen en dan verneuk ik mijn ritme ook.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-04-2013, 21:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De Lubitel is gevonden Met hoesje erom en alles!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 21:06
Verwijderd
Lubitel? Glijmiddel?
Oud 05-04-2013, 21:06
Verwijderd
Een vriend van me is into oude analoge camera's, hij is ook actief op een fotoforum, ik kan wel vragen wat het adres daarvan is, misschien hebben ze tips voor je? Zowel als je ze wil gebruiken als wanneer je ze wil verkopen.
Oud 05-04-2013, 21:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Lubitel? Glijmiddel?
Nee, oude camera.
Citaat:
Een vriend van me is into oude analoge camera's, hij is ook actief op een fotoforum, ik kan wel vragen wat het adres daarvan is, misschien hebben ze tips voor je? Zowel als je ze wil gebruiken als wanneer je ze wil verkopen.
Graag
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie vroeger wel eens in het Rijksmuseum geweest?
Ja, op m'n 16e. Daarom snap ik niet zo goed dat ze het hebben over 'na 10 jaar weer open', want ik was er 8 jaar geleden dus nog. Maar misschien dat hij toen maar voor een deel open was?
Oud 05-04-2013, 21:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je kunt ook nog gewoon film krijgen voor de Lubitel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:

Graag
Ik heb m een appje gestuurd!
Oud 05-04-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan weet ik dat voor de volgende keer

Wat stom dan voor je zoon, dat zijn vader zo belachelijk bezig is. Is er een officiele omgangsregeling of niet? Wat fijn dat Anne en jij dan samen hem toch een thuis kunnen bieden en een gezin zijn enzo. En dat hij toffe tantes heef Ziettie jouw ouders wel eens of ook helemaal niet?
Nee er is geen omgangsregeling, hij is ook niet erkend als vader. Het is graag of niet wat mij betreft.
Spoiler


Oh dit komt over als grote drama maar ik ben heel tevreden en gelukkig met mijn leven nu hoor
Citaat:
Ik ben een transparante-plaatjes test aan het doen.

[afbeelding]

Laatst gewijzigd op 05-04-2013 om 22:15.
Oud 05-04-2013, 21:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik ben uitgeklooid met de camera's. Maar snel eens film en batterijen kopen. Als ik weer geld heb.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 22:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zat uploadtv te kijken. Leuk idee maar teeeeeeeeering wat een slechte presentatie. Dat vrouwmens probeert alleen maar een beetje mooi te zijn ofzo, maar ze kan niet presenteren en niet interviewen en die man lijkt me iemand die zelf niet weet hoe je moet emailen. Wat een droeftoeters.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-04-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Nee er is geen omgangsregeling, hij is ook niet erkend als vader. Het is graag of niet wat mij betreft.
Spoiler


Oh dit komt over als grote drama maar ik ben heel tevreden en gelukkig met mijn leven nu hoor

Dus je hebt het altijd samen alleen met Sam gedaan? En nu dus met Anne erbij? Wel een beetje een hufter dan. Eigenlijk.

En tering, wat een vreemde moeder heb je dan. Niet dat ik je verhaal in twijfel trek hoor, maar hoe weet je dat zij die brief had geschreven? Meh, wel mooi klote dan, sta je dan met je goeie gedrag, zeg maar. Lijkt me inderdaad wel heel vreemd, dat je geen "Thuis" meer als basis hebt, ik merk nu pas (nu ik 200 km verderop woon) hoe belangrijk dat mijn ouders als basis zijn.
En ik weet best dat het geen groot drama is, daar zijn je posts te positief voor. Al helemaal nu je uit de fetish-kast bent en cola aan het minderen bent enzo. Hmm. Dit klinkt lekker vreemd. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel, hoop ik
Oud 05-04-2013, 22:32
Verwijderd
Dat was onverwacht heel erg leuk
Oud 05-04-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zat uploadtv te kijken. Leuk idee maar teeeeeeeeering wat een slechte presentatie. Dat vrouwmens probeert alleen maar een beetje mooi te zijn ofzo, maar ze kan niet presenteren en niet interviewen en die man lijkt me iemand die zelf niet weet hoe je moet emailen. Wat een droeftoeters.
Wat is het?

En Pip, is er zoveel verschil dan ook hoe jullie moeder jou en je zus behandelt? En ja, als mensen beginnen over het is toch je kind of het zij toch je ouders, dan snuif ik altijd wel eens. Mensen beseffen niet welke droeftoeters er soms rondlopen.
Oud 05-04-2013, 22:34
Verwijderd
Wat zou jullie patronus zijn?
Oud 05-04-2013, 22:36
Verwijderd
Ik denk dat mensen op zich best een punt hebben als ze zeggen 'het is toch je kind / je ouders'. Ik denk namelijk dat Pip misschien nog wel meer moeite erin heeft gestoken dan voor willekeurige andere mensen omdat het haar ouders zijn, maar goed, er is voor alles een grens en die hebben ze wel heel duidelijk bereikt ja.
Oud 05-04-2013, 22:41
Verwijderd
Mijne zou denk ik een wasbeer zijn.

En sorry dat ik precaire thema's in dit topic zo hard negeer, maar ik weet toch niks te zeggen dat niet al gezegd is. Dus.
Oud 05-04-2013, 22:42
Verwijderd
Daan is echt tegel voor tegel systematisch de keukenvloer aan het afsnuffelen en af en toe likt ze even aan de vloer.
Oud 05-04-2013, 22:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat zou jullie patronus zijn?
Een hond of een kikker.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 22:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn dag kan niet meer stuk, jongens. Oude camera's die nog volledig werken, een nieuwe National Geographic voor drie euro met een leuk fotomaakprojectje erin en een leuk cadeautje van mijn zus
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Een hond of een kikker.
Een kikker? Hoezo?
Oud 05-04-2013, 22:48
Verwijderd
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Oud 05-04-2013, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Oud 05-04-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Volgens mij heeft iedereen dat met Pip
Oud 05-04-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Oud 05-04-2013, 22:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een kikker? Hoezo?
Omdat ik mijn leven lang al intens geïntrigeerd ben door kikkers. Ik spaarde kikkerbeeldjes, heb een anatomisch model van een kikker en vroegah viste ik kikkerdril uit sloten om thuis te wachten tot de kikkervisjes kikkertjes waren geworden, en dan zette ik ze weer terug waar ik ze had gevonden. En elke keer als ik een kikker zie, kriebelt het van binnen en als het beter weer wordt, trek ik weer met mijn kaplaarzen het natte park in om kikkers te zoeken. Die vang ik dan, om te zien wat voor kikker het is, en dan zet ik hem weer neer. Padjes mag ik ook graag
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 22:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Zeker weten!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 22:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Ja. Ik heb het ook bij Pip, vooral als ze het over 'haar jong' heeft. Maar ik heb het ook bij andere forumers.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft iedereen dat met Pip
Oud 05-04-2013, 22:57
Verwijderd
Ja ik durfde al niet iedereen te zeggen
Oud 05-04-2013, 23:05
Verwijderd
Pipske <3
Oud 05-04-2013, 23:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb honger, dus nu heb ik cornflakes in plaats van chocolade of koek gepakt Niet dat het veel uitmaakt, ofzo, maar het voelt al iets gezonder

En mijn cornflakelepel lag niet in de la Dus nu eet ik cornflakes met een vreemde lepel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu vind ik jullie allemaal lief
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 23:07
Verwijderd
Dat zijn we ook!
Oud 05-04-2013, 23:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahhww, ik vind jou ook lief, Chickie ^^
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.