Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoooiii Minke ![]()
|
Wat is dat eigenlijk voor uitspraak? "De beste wensen!" Ja, wat is daarmee? Moet ik ze opeten? En hoe definieer je 'beste'? En hoeveel? Als je er zo over nadenkt is het een van de meeste betekenisloze dingen die je tegen een ander kan zeggen.
|
Verwijderd
|
Ja, natuurlijk wel, jij ook TopDrop! De allerallerallerallerallerallerbeste wensen!
![]() Ja, nou ja, ik heb twee jaar achter elkaar gewoon een geweldige Oud en Nieuw gevierd, met vrienden en feestje gebouwd en gedanst op het drukke kruispunt voor ons huis (jullie kennen het inmiddels ![]() En nu was ik gewoon bij mijn ouders en mijn moeder deed stom, want ik had een klok op tv aangezet waar je goed kon aftellen, maar zij vond dat Paul de Leeuws klok op moest dus ging ze nog even de laatste 5 seconden zappen, en toen waren we dus de klok kwijt. Typisch mijn moeder. Ik begon het nieuwe jaar dus met 'ruzie'. ![]() En ja ach... die mensen waarmee we het vieren zijn wel leuk hoor, maar zij hebben allemaal kinderen van mijn zusjes' leeftijden en ik val er altijd nogal buiten, zegmaar. ![]() Duss... ik ga zo maar eens slapen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en DP ook de beste wensen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En minke, volgend jaar toch maar weer op het kruispunt dansen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoezo wat?
Hoezo dat ik mijn hoed opeet? Hoezo dat het fout dat is dat ik niet gedronken heb? O hoezo dat ik niet aan drank moet denken? ![]() Het is niet zonde! ![]() Ik ben er heel blij mee, want ik vond mijn oude kleur echt te suf. En ik ben heel bleek van mezelf, en met bruin haar staat dat gewoon lelijk en met donkerder haar valt het meer op en is het ineens wel cool, ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond je haarkleur wel mooi, hoor. ![]() ![]()
|
Jeetje, die gekke bilthovenaren. Ongeveer een kwartier na 12en gingen we weg bij mijn oma want die is moe en moet slapen. Mijn broer dronk bij champagne op omdat hij gauw weg wou, want hij ging naar een feestje, Half 8 vanochtend kwam hij thuis, en hij had het niet eens zo leuk gevonden. Mijn vader heb ik niet gezien want die zat bij zijn moeder.
Op weg naar huis waren er mensen bezig vuurwerk af te steken midden op de weg. Je zag geen hand voor ogen omdat het mistig was en al die kruitdampen zijn ook niet echt bevoorderlijk. Oh en er waren ook van die kansloze honden die vuurwerk voor de auto gooiden zodra je langsreed. Gelukkig nieuwjaar iedereen! *kusjes geven doet* En minke moet een foto neerzetten, vind ik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Grabbelen in het saaitopic op de saaimarkt #193 Verwijderd | 501 | 02-05-2008 09:42 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 |