![]() |
|
ik gok veralgemenen. Maar Haller heeft wel een punt. En al zouden je vriendinnen allemaal geen maagd meer zijn, maakt dat jij nog wel maagd bent een ander persoon? Word jij ineens een stuk beter als persoon omdat je een lul tussen je benen hebt gehad?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar het maakt mij onzeker en misschien kan jij dat niet begrijpen maar toch is het zo |
![]() |
|
Maar ook hier ben ik aan het veralgemenen, want ik ben ook maagd. Maar ja ik ben 18. Ding is ook, mij boeit seks niet zo veel. ik heb het liever gezellig met iemand dan dat ik een relatie/seks heb. Maar die afweging moet iedereen voor zichzelf maken. voordeel voor maagden is dat ze geen soa's hebben
||
![]() |
Citaat:
Dat je onzeker bent over je lichaam is ook heel normaal. Als ik even voor mezelf spreek: het maakt mij heel weinig uit wat voor lichaam een vrouw heeft. Ze hoeft echt niet als een model eruit te zien. Sterker nog, daar houd ik helemaal niet van. Ik vind het juist leuk als een vrouwenlichaam heel natuurlijk is, met al zijn goede en slechte kanten. Wat vet, wat haartjes, wat moedervlekken ... het maakt me allemaal weinig uit en ik vind het wel authentiek eigenlijk! Laatst was ik nog met iemand en haar hele buik zat onder de moedervlekken. Nog nooit gezien maar ik vond het wel spannend! ![]() Dus maak je geen zorgen. Verder is het voor een jonge meid best makkelijk om aan seks te komen. Via datingapps of gewoon op andere manieren. Er zijn zelfs speciale apps voor, hoewel je daar officieel misschien niet op mag als je 17 bent ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij veel vriendinnen is het ook na het stappen gebeurt of zo |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() En ergens is het toch normaal dat je vergelijkt met anderen, er word vaak over gepraat, ik krijg alle details te horen van wat er rondom mij gebeurd, dan vind ik het heel moeilijk om mijzelf niet af te vragen waarom ik niet Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zit nu in de hogeschool, daar is vrijwel niemand nog maagd, ik wel. Maar ja als het over seks enzo gaat word ik wel stiller ja, maar iedereen weet intussen dat ik maagd ben. Sure af en toe wat opmerkingen maar het boeit me niet heel erg. Het is ook net hoeveel waarde je eraan hangt. Mij boeit seks niet erg, anderen vinden het belangrijk
||
![]() |
Citaat:
Maar knap hoor van je dat het je niet boeit, ik ben jaloers! |
![]() |
|
kijk verlangen is nooit verkeerd om te hebben. Heeft iedereen. Ik ook. Het is meer dat ik ook realistisch kijk. ik ga (tenzij ik de wallen bezoek) niet snel seks hebben dus waarom zou ik me er druk om maken? ik kan het toch niet veranderen
||
![]() |
Citaat:
maar ik kan het wel veranderen en daar gaat het hem net om. Dus ik vroeg me af of ik naar mijn vriendin zou luisteren die mij probeert te overtuigen dat het zo iemand van online een betere ervaring zal zijn dan die van haar, als ik er een goede uitkies en goed de tijd neem er over te praten en zo. |
![]() |
|
Wat ik wel eerder zei, het is net wat je zelf wil. Wil je zo snel mogelijk seks hebben gehad? Dan ja, zeker luisteren. Anders zou ik nog even wachten
|
Nogmaals gewoon wachten. Een uitgebreide vrijpartij met iemand die je echt leuk vindt en die ook de tijd voor jouw neemt. Wellicht vingeren beffen etc. Is veel meer waard dan snel dronken na de kroeg.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Maar als je met de jongens in je omgeving het niet durft omdat je ze kent, maar je wilt iemand online leren kennen, hoe zorg je er dan voor dat je dat dan ook niet meer durft? Want het is niet dat je 1 avond ontmoet en dan even batsen en weer verder gaat als ik het zo lees. Je wilt er samen naar toe werken met iemand online. Prima, maar wat maakt iemand die je kent via internet en iemand die je kent via het echte leven anders? Via beide routes ga je toch verkennen naar wat jij en die jongen wilt?
|
![]() |
Ten eerste is er het leeftijdsverschil. de jongens die ik ken zijn allemaal mijn leeftijd en ik vind die heel kinderachtig reageren op alles. Zoals die vorige waar ik al over schreef die mij uitlachte omdat ik nog geen ervaring had.
Ook de ervaringen die mijn vriendinnen hadden, ik zit in een vriendengroep waar er heel open over gepraat wordt. En het wordt dan wel belachelijk gemaakt door sommige hier op het forum maar ze hebben echt wel ervaring en het komt er bij de meeste op neer dat het een slechte eerste ervaring was met jongens die uiteindelijk gewoon snel hun ding deden zonder te veel aandacht te besteden aan het meisje. Of ze al langere tijd bevriend waren, of op een dronken avond elkaar ontmoet hebben, lijkt niet veel uit te maken. en dan zijn er nog de jongens die echt op mij zouden springen alleen omdat ik maagd ben en daar zit ik ook niet op te wachten, die geven dan ook niet om mij maar wel om de "eer" iemand ontmaagd te hebben... Ik ben met iemand van een dating site in contact die op alles wat ik schrijf (en ik vind het ook veel makkelijker er over te schrijven dan te praten) echt super chill reageert en het mij echt comfortabel maakt. ook lijkt hij overweg te kunnen met mijn onzekerheid (hij zegt bijvoorbeeld niet dingen als maar jij bent vast ook wel mooi, of alle meisjes zijn onzeker... want daar heb ik niks aan) en lijkt hij super betrouwbaar. Mijn vriendin heeft hem ook gecontacteert onder een valse naam om te kijken en zij vindt het ook. Dus vandaar dat ik er echt over nadenk met hem af te spreken. ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel |
![]() |
|
Dat eerste stuk ligt denk ik meer aan de jongens in jouw buurt. Ik ben ook jouw leeftijd en ik heb je niet uitgelachen.
Maar ik zie nu eerlijk gezegd niet echt een probleem meer. Ik bedoel als je het zeker weet en je voelt je fijn bij die gast online, waarom niet
|
![]() |
Ja ik wil zeker niet alle jongens veralgemenen! maar ik vergelijk idd met die die ik ken en ik kan moeilijk naar een andere buurt gaan in de hoop daar betere jongens te leren kennen.
Net zoals ik heel moeilijk vind in de buurt op oudere jongens af te stappen. maar online gaat dat allemaal veel makkelijker dus ja. zeker weet ik natuurlijk pas als ik met hem afspreek maar ik denk wel dat ik het ga doen ja! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hij wil graag met mij verder gaan want hij denkt dat hij mij kan helpen.
Maar hij gaat mij niet meer contacteren, ik moet zelf beslissen of ik het wil of niet. ik voel me wel fijn bij het idee om een stapje verder te gaan maar ik wil er vanavond nog met een vriendin over praten en misschien schrijf ik hem morgen terug |
![]() |
|
Het is wel lief van hem dat hij je die ruimte geeft. Ik zou hem ook sowieso een berichtje sturen, ongeacht of je doorgaat of niet. want op zich is afmelden wel lief om te doen zeg maar
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Kennen jullie Gerben901 nog? Verwijderd | 13 | 22-07-2020 21:34 | |
Seksualiteit |
onzeker rosahenderson | 7 | 14-04-2013 19:13 | |
Seksualiteit |
de eerste keer, hoe? luna-23 | 16 | 15-01-2012 16:52 | |