Oud 13-02-2006, 15:02
Mats
Mats is offline
Mijn levensfilosofie houdt onder andere in dat ik/je geen drugs, of alchohol, of tabak nodig hebt om een heerlijk leven te lijden (stiekem drink ik wel, voor de smaak ...mmm Safari).

Waarom jullie dan wel?

Stop smoking today and you might be one of many to increase potency, notable results within a week!

Results from the pasts do not provide a guarantee for the future
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Advertentie
Oud 13-02-2006, 15:05
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
You're point being ...
Je geeft het zelf al aan : je drinkt soms omdat je het lekker vind
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 13-02-2006, 15:07
Verwijderd
Leer schrijven.

+ dit forum is niet bedoeld om je anti-drugs gejammer te dumpen, als je zo tegen bent, wat doe je dan op een DRUGS EN ALCOHOL forum?
Verder is deze discussie al 32534632 keer gevoerd, dus gebruik de zoekfunctie.
Oud 13-02-2006, 15:26
Verwijderd
thnx 4 the info
Oud 13-02-2006, 15:31
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
goh. laten we dat allemaal mooi zelf kunnen bepalen.
__________________
Boe.
Oud 13-02-2006, 15:32
Verwijderd
Wacht es. Je drinkt dus zelf wel lekker krom
Oud 13-02-2006, 15:57
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik heb deze week mijn gebit en linker long laten verwijderen.

Ik heb namelijk voor een prikkie een voedingssonde plus beademingsappratuur op de kop weten te tikken op speurders.

En zeg nou zelf, waarom nog zelf eten en ademen als je het niet hoeft en je zonder ook prima en vol van vermaak een duizend stuks tellende puzzel in elkaar kan flansen onder het genot van elkaars inspirerende aanwezigheid?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 13-02-2006, 16:07
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Stop smoking today and you might be one of many to increase potency, notable results within a week!


omg, waar heb dat vandaan?

misschien moet ik het maar eens proberen, binnen een week zei je
__________________
i'm not even supposed to be here today
Oud 13-02-2006, 16:11
klar
klar is offline
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 15:02 :
Mijn levensfilosofie houdt onder andere in dat ik/je geen drugs, of alchohol, of tabak nodig hebt om een heerlijk leven te lijden (stiekem drink ik wel, voor de smaak ...mmm Safari).

Waarom jullie dan wel?

Stop smoking today and you might be one of many to increase potency, notable results within a week!

Results from the pasts do not provide a guarantee for the future
Wat ben jij voor hypocriette zak? Zels lullen dat iedereen moet stoppen met drugs/tabak en zelf wel alcohol drinken..
Oud 13-02-2006, 16:40
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Geweldig toch dat dit soort topics blijven komen op D&A, en gezien een ietwat slomere forumbaas controle blijven deze ook altijd langer open dan op N&A bijvoorbeeld. .

Wat Ir. de Narie zegt
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 13-02-2006, 17:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
K-pax schreef op 13-02-2006 @ 16:40 :
Geweldig toch dat dit soort topics blijven komen op D&A, en gezien een ietwat slomere forumbaas controle blijven deze ook altijd langer open dan op N&A bijvoorbeeld. .
Op N&A kun je ook leuk spammen. Vooral als bepaalde mensen midden in de nacht ruzie gaan maken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-02-2006, 17:31
Verwijderd
O shit, maar snel ermee stoppen dan.
Oud 13-02-2006, 18:37
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
nou jongen, hier komt ie dan:


























__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 13-02-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 15:02 :
Mijn levensfilosofie houdt onder andere in dat ik/je geen drugs, of alchohol, of tabak nodig hebt om een heerlijk leven te lijden (stiekem drink ik wel, voor de smaak ...mmm Safari).

Waarom jullie dan wel?

Stop smoking today and you might be one of many to increase potency, notable results within a week!

Results from the pasts do not provide a guarantee for the future
dit en die sig, maakt je echt de grootste klootzak die ik in tijden iets heb zien neertypen hier
thank you come again
Oud 13-02-2006, 18:59
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Het zal de leeftijd wel zijn.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 13-02-2006, 19:15
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-02-2006 @ 17:31 :
O shit, maar snel ermee stoppen dan.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 13-02-2006, 19:30
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
ik ben gewoon mezelf
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 13-02-2006, 19:31
Mats
Mats is offline
Citaat:
klar schreef op 13-02-2006 @ 16:11 :
Wat ben jij voor hypocriette zak? Zels lullen dat iedereen moet stoppen met drugs/tabak en zelf wel alcohol drinken..

Yo mensen chill ff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yo, niks hypocriet, ik heb t over nodig hebben!!!!!!!!!!

En sorry over dat dit (natuurlijk) al langs is gekomen, geen excuus

En geen gelul(!) over dat ik zeg dat iedereen dr mee moet kappen, ik zeg, waarom hebben jullie t nodig!!!

Ik vraag het me af, ik val niemand aan.

Djeez mensen

En ik heb dat citaat onthouden van een of ander forum, geen idee of t waar is.
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Ads door Google
Oud 13-02-2006, 19:33
Mats
Mats is offline
Citaat:
Fishy schreef op 13-02-2006 @ 18:56 :
dit en die sig, maakt je echt de grootste klootzak die ik in tijden iets heb zien neertypen hier
thank you come again

1 woord: kinderachtig


Je kent me niet, je denkt niet na over wat je zegt, en dan zo'n nep-vriendelijke opmerking drna is helemaal vaag.

Dat je zo snel DURFT te oordelen man, schaam je
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Oud 13-02-2006, 19:34
Mats
Mats is offline
Citaat:
Katje schreef op 13-02-2006 @ 15:07 :
Leer schrijven.

+ dit forum is niet bedoeld om je anti-drugs gejammer te dumpen, als je zo tegen bent, wat doe je dan op een DRUGS EN ALCOHOL forum?
Verder is deze discussie al 32534632 keer gevoerd, dus gebruik de zoekfunctie.
1) moet ik leren schrijven? Zo ja, wat is r dan?

2) ik dump mn antidrugs shit hier niet, ik ben benieuwd naar jullie mening. tsss
3) sorry dat ik nu 3 keer post
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Oud 13-02-2006, 19:42
klar
klar is offline
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 19:34 :
1) moet ik leren schrijven? Zo ja, wat is r dan?
Je moet je popie-jopie talk toch echt is ff nalezen.

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 19:45.
Oud 13-02-2006, 19:44
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
er is een edit knopje waarmee je alle 3 de posts in 1 kan zetten
__________________
To eu zèn
Oud 13-02-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 19:31 :
En geen gelul(!) over dat ik zeg dat iedereen dr mee moet kappen, ik zeg, waarom hebben jullie t nodig!!!

Ik vraag het me af, ik val niemand aan.
dan moet je het anders formuleren. wij hebben het hier helemaal niet nodig, maar er zijn verschillende redenen waarom wij drugs recreatief gebruiken. en over dat onderwerp zijn ook al talloze topics.
Oud 13-02-2006, 19:57
Mats
Mats is offline
Citaat:
Oma schreef op 13-02-2006 @ 19:48 :
dan moet je het anders formuleren. wij hebben het hier helemaal niet nodig, maar er zijn verschillende redenen waarom wij drugs recreatief gebruiken. en over dat onderwerp zijn ook al talloze topics.
Toegegeven: suggestieve formulering van mij.

Eerste deel was serieus, citaat een grapje(kan ook van degene die het schreef serieus bedoeld zijn btw).

Kun je dan redenen noemen Oma
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Oud 13-02-2006, 20:02
Verwijderd
voor de fun, om lang wakker te kunnen blijven, uit nieuwschierigheid, je horizon verbreden, jezelf beter willen leren kennen, de wereld vanuit een ander perspectief willen zien etc. de meesten gebruiken voornamelijk voor het plezier. en ja we hebben ook genoeg plezier zonder drugs, maar het leverd een heel ander soort plezier op en je bereikt hele andere dimensies die je nuchter niet zou bereiken.

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 20:24.
Advertentie
Oud 13-02-2006, 20:08
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
de safari die mats drinkt voor de smaak, dat is toch ook voor zijn plezier
__________________
i'm not even supposed to be here today
Oud 13-02-2006, 20:12
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Oma schreef op 13-02-2006 @ 20:02 :
voor de fun, om lang wakker te kunnen blijven, uit nieuwschierigheid, je horizon verbreden, jezelf beter willen leren kennen, de wereld vanuit een ander perspectief willen zien etc. ik denk voornamelijk voor het plezier. en ja we hebben ook genoeg plezier zonder drugs, maar het levert een heel ander soort plezier op en je bereikt hele andere dimensies die je nuchter niet zou bereiken.
n1

__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 13-02-2006, 20:14
Mats
Mats is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 13-02-2006 @ 20:08 :
de safari die mats drinkt voor de smaak, dat is toch ook voor zijn plezier
@Oma: dus als ik het goed begrijp: om allerlei ervaringen te krijgen, dingen mee te maken?

Daar zeg je zoiets Outlaw, verschil is, ik drink altijd voor de smaak, als ik drank lekker vindt. Ik wordt(probeer nooit te worden) dronken.

En shit, nou kom ik dr achter dat ik mn vraag wel heel slecht geformuleerd heb.

nieuwe vraag:
Waarom vinden jullie het zo de moeite waard om dronken/high te worden(degene die dat dus de moeite waard vinden)

ik ben lastig...
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Oud 13-02-2006, 20:16
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 20:14 :
@Oma: dus als ik het goed begrijp: om allerlei ervaringen te krijgen, dingen mee te maken?

Daar zeg je zoiets Outlaw, verschil is, ik drink altijd voor de smaak, als ik drank lekker vindt. Ik wordt(probeer nooit te worden) dronken.

En shit, nou kom ik dr achter dat ik mn vraag wel heel slecht geformuleerd heb.

nieuwe vraag:
Waarom vinden jullie het zo de moeite waard om dronken/high te worden(degene die dat dus de moeite waard vinden)

ik ben lastig...
omdat het de realiteit een stuk mooier maakt
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 13-02-2006, 20:24
Mats
Mats is offline
Mooier?

Lijkt me eerder waziger maar goed. Heb ik dat mis?
__________________
Accepteer hoe je bent, niet wat anderen denken dat je zou moeten zijn
Oud 13-02-2006, 20:24
Verwijderd
hehe dat is misschien zijn persoonlijke reden, maar zeker niet de mijne
Oud 13-02-2006, 20:30
Verwijderd
Waziger kan toch mooier zijn?

En omdat ik me verveel ga ik ook nog eens ontopic antwoorden: ik drink zelden, maar als ik het doe is het zeker niet voor de smaak (want ik vind alcohol vies) maar om wat losser te worden, anders zit ik de hele avond misselijk van schuwheid in een donker hoekje te bibberen. Blowen doe ik tegenwoordig alleen nog in het weekend, omdat het gewoon Lekker is en ontspannend en gewoon fijn. Tot slot heb ik 1 keer gepaddo'd lang geleden, en dat was een leuke ervaring die ik nog wel eens over wil doen, aangezien ik niet gehallucineerd heb, en dat was wel mijn doel. Daar wacht ik echter mee tot ik wat minder labiel ben (probably never).
Oud 13-02-2006, 21:00
Redhair
Redhair is offline
Je hebt ook geen mobieltje, computer, tv, snacks, mp3-speler/discman, fictieboeken, frisdrank, magnetron etc etc nodig. Man, zeik dus niet.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-02-2006, 21:12
squat
squat is offline
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 20:14 :
@Oma: dus als ik het goed begrijp: om allerlei ervaringen te krijgen, dingen mee te maken?

Daar zeg je zoiets Outlaw, verschil is, ik drink altijd voor de smaak, als ik drank lekker vindt. Ik wordt(probeer nooit te worden) dronken.

En shit, nou kom ik dr achter dat ik mn vraag wel heel slecht geformuleerd heb.

nieuwe vraag:
Waarom vinden jullie het zo de moeite waard om dronken/high te worden(degene die dat dus de moeite waard vinden)

ik ben lastig...
Het kost geen moeite om stoned of dronken te worden. Wil jij zeggen dat je moeite neemt waneer jij een glaasje safari drinkt? Drinken en roken vinden veel mensen lekker en prettig. En het resultaat is niet te evenaren zonder drugs. Dronken zijn maakt je losbandig, zorgeloos en over het algemeen dom. Sommige mensen houden daarvan, ikzelf minder. Andere drugs zoals cannabis of psychedelia bieden je nieuwe perspectieven, je denkt na over dingen op een andere manier dan wanneer je nuchter zou zijn. Je (lees: ik) kan meer genieten van schoonheid, kleuren, geuren, muziek etc.

Maar het effect op je fysieke of psychische gesteldheid valt bij recreatief gebruik te verwaarlozen en is niet per definitie slecht. Veel gebruikers gebruiken het ook niet omdat ze het nodig hebben om zich goed te voelen of om lol te hebben maar omdat het anders is dan nuchter zijn. Maar gezien je leeftijd en je interesse in drugs zal je er zelf ook nog wel achter komen waarom mensen drugs gebruiken.
Oud 13-02-2006, 21:26
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Mijn multifunctionele post uit een ander topic

Citaat:
Lieverd, moet je eens goed luisteren/lezen:

Ik ben niet ongelukkig zonder drugs. Ik ben van nature al ontzettend gelukkig en de posts van jou maken me altijd nog net ff iets vrolijker. Zo goed bedoeld, maar zo ontzettend ontiegelijk ondoordacht en je slaat iedere keer de plank mis. Lees verder en ik zal (een poging doen tot iig, het is vrij laat) je uitleggen waarom ik tot deze conclusie/bevinding kom. Ik weet dat het een lap tekst is, maar het loont zich om het helemaal door te lezen.

Ik snap dat in jouw leef omgeving er een soort taboe rust op drugs gebruik, wat ik me voor een 14 jarige erg goed kan voor stellen. Toen ik 11 was had ik dat ook. Roken was ontzettend slecht, en van de rest van de dingen had ik eigenlijk nog geen weet. Maar in tegenstelling tot jouw denk wijze werd die van mij in de loop der jaren breder, hetgeen ongetwijfeld ook bij jou zal gaan gebeuren. En ik hoop dat deze post toe bij kan dragen.

Ik gebruik(te) drugs niet omdat ik ongelukkig was of ben (iets wat totaaaaaaaaaaal geen zin heeft (op een enkele drug na dan), dat wist je niet, maar nu wel ), maar om dat wat leuk is (het leven bijvoorbeeld) nog net ff wat leuker te maken. Nu zal jij misschien zeggen: "Maar daar heb je geen drugs voor nodig toch? High on life etc etc!". Natuurlijk, dat kan ook best zo zijn, maar tot jij weet waar je over praat heb je eigenlijk geen recht van spreken (zet die maar in je loesje agenda).

Je kan niet alle drugs met elkaar vergelijken, en als dat niet kan, kan je ook niet alle "gebruikers" met elkaar vergelijken (ja, het kan wel, maar de overeenkomsten zijn schrikbarend klein). Ik gok (schot in het duister hoor, kijk me er niet op aan als ik fout zit) dat jij als beeld van een "gebruiker" een doorgefreakte junk op een bankje in het park (oid) hebt.
Maar wat denk je van de overbuurvrouw die niet meer gelukkig kan zijn zonder anti depressiva? De buurman die zonder koffie echt niet te genieten is (en dan bedoel ik ook echt niet te genieten is)? Dat naaste famillielid die elke dag net ff iets te veel alcohol tot zich neemt? De cannabis die de oma van je vriend(in) tot zich neemt om zo de steeds terug kerende/permanente pijn van haar reuma te verminderen? De moeder van die ene vriend(in) die niet meer zonder afslakpillen kan? Die hoog geplaatste man in het bedrijfsleven die graag een lijntje coke neemt? Die dorps/stads genoot die vanwege zijn versleten nekwervel methadon moet "gebruiken" omdat dat de enige pijnstiller is die hem kan "verlossen" van de pijn? Wat denk je van de beloning die jouw lichaam je geeft als je eet, drinkt, slaapt, contacten legt en zelfs als je verliefd bent? Misschien ben je zelf wel verslaafd aan iets, zonder dat je het zelf echt in de gaten hebt.

Wat ik eigenlijk gewoon probeer te zeggen is het volgende: Drugs en gebruikers zijn er in vele vormen (ik doel voornamelijk op de recreative gebruiker en de noodgedwongen gebruiker, omdat dat de mensen zijn die nu en in de toekomst het dichtst bij je zullen staan of zelfs op dit moment al dicht bij je staan), niet alle verslavingen zijn slecht (dan wel voor je lichaam, dan wel voor je omgeving), en dat dat dus eigenlijk betekent dat niet elke drug slecht is.
Sommige mensen moeten zelfs "gebruiken" omdat ze anders hardstikke dood gaan, of een leven hebben waarvan de kwaliteit zo ontiegelijk laag is dat je het eigenlijk geen leven meer mag noemen.
Recreatief gebruik van een drug hoeft geeneens slecht te zijn, bij sommige drugs is recreatief gebruik zelfs goed voor je lichaam (denk hierbij aan een X aantal glazen rode/witte wijn per dag (kweet niet welke wijn en hoeveel glazen, ik drink zelf geen alcohol)).
Het feit dat jij zo ontiegelijk tekeer gaat tegen "ons" (en met ons bedoel ik (reguliere) posters op dit subforum) met de tot nu toe door jou aangerijkte stellingen en argumenten doet mij concluderen dat jij, ondanks dat je het (denk ik) goed bedoeld, geen idee hebt waar je eigenlijk over praat.
Begrijp me niet verkeerd, ik juich het alleen maar toe dat je een mening hebt, en dat je die ten volle probeert te verdedigen. Maar je moet wel onthouden dat dat (en dit klinkt waarschijnlijk echt heel stom, maar over 4 jaar snap je wat ik er mee bedoel) voor een 14 jarige heel erg moeilijk is, vooral over een gecompliceert onderwerp als dit, en wanneer je dan ook nog te maken hebt met mensen die over het onderwerp beduidend meer kennis hebben, zowel in de praktijk als met de theorie, is het een gevecht tegen de bierkaai.

Ik hoop (en denk het stiekem ook wel) dat ik hier mee ook voor een groot deel de algemene opvatting van "ons" (wederom doel ik hier op de vaste d&a crew) verwoord. Maar nog veel meer dan dat hoop ik dat ik jou iets heb kunnen mee geven van onze kant van het verhaal, al is het maar een heel klein beetje. Ik snap jouw kant echt beter dan dat je denkt, maar ik zie ook de gaten en fouten in de opvattingen die je hier naar voren brengt, en ik heb er voor gekozen deze in een zo beleefd en duidelijk mogelijke manier naar voren te brengen zonder dat het aanvallend is bedoeld, en ik vind dat ik dat redelijk goed gedaan heb gezien het tijdstip (waar ik dan ook eventuele grammaticale en spellings fouten op gooi)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 13-02-2006, 21:59
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
aight ^
__________________
spoorontwijkend gedrag
Ads door Google
Oud 13-02-2006, 22:06
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Drugsgebruik is toch per definitie slecht? Niet dat ik zeg dat je het niet moet doen, doe het zelf ook. Maar sommige zeggen dat recreatief gebruik niet slecht voor je is, maar bijv. alcohol vernietigd toch permanent hersencellen? En hetzelfde voor wiet maar dan met longblaasjes?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 13-02-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 13-02-2006 @ 22:06 :
Drugsgebruik is toch per definitie slecht? Niet dat ik zeg dat je het niet moet doen, doe het zelf ook. Maar sommige zeggen dat recreatief gebruik niet slecht voor je is, maar bijv. alcohol vernietigd toch permanent hersencellen? En hetzelfde voor wiet maar dan met longblaasjes?
Nee, niets is per definitie slecht, omdat objectieve slechtheid niet bestaat.
Oud 13-02-2006, 23:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 15:02 :
Mijn levensfilosofie houdt onder andere in dat ik/je geen drugs, of alchohol, of tabak nodig hebt om een heerlijk leven te lijden (stiekem drink ik wel, voor de smaak ...mmm Safari).

Waarom jullie dan wel?
Omdat wij jou niet zijn
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-02-2006, 23:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Magican schreef op 13-02-2006 @ 22:06 :
Drugsgebruik is toch per definitie slecht? Niet dat ik zeg dat je het niet moet doen, doe het zelf ook. Maar sommige zeggen dat recreatief gebruik niet slecht voor je is, maar bijv. alcohol vernietigd toch permanent hersencellen? En hetzelfde voor wiet maar dan met longblaasjes?
Mijn trips zijn de ontwikkeling van mijn denken alleen maar ten goede gekomen. Ik geloof dat ik er een beter mens van ben geworden.

Het is lichamelijk inderdaad slecht voor je (maar dan hanteer je een andere definitie van het woord slecht dan de morele), maar kan psychisch hele positieve effecten hebben (ook veel negatieve natuurlijk).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-02-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Mats schreef op 13-02-2006 @ 15:02 :
Mijn levensfilosofie houdt onder andere in dat ik/je geen drugs, of alchohol, of tabak nodig hebt om een heerlijk leven te lijden (stiekem drink ik wel, voor de smaak ...mmm Safari).

Waarom jullie dan wel?
Mijn levensfilosofie houdt onder andere in dat je geen mooie kleding, dure auto, lekker eten (überhaupt vleesch), dvdspelers, tvprogramma's, cd's, videospelletjes, overdadige lingerie-collectie en tijdschriften nodig hebt om een heerlijk leven te leiden (stiekem doe ik het allemaal wel, omdat het fijn is ...mmm overdadige hoeveelheden lingerie).

Waarom jullie dan wel?

Omdat het het leven, wat al leuk is, nog leuker maakt. Neen, nodig heb je het niet, maar meer dan 1 broek heb je eigelijk ook niet nodig. Luxe is nou eenmaal een eigenschap van de mensen in deze wereld die het economisch gezien beter getroffen hebben dan anderen. Die luxe kan in verschillende manieren geuit worden maar het heeft hetzelfde doel: je leven verrijken. Sommige mensen doen dat door 3 Mercedessen aan te schaffen, ik doe het door mezelf af en toe te trakteren op een intellectuele reis naar mijn eigen geest.

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 23:15.
Oud 13-02-2006, 23:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik sluit me compleet aan bij zeehonds eerder getypte multifunctionele verhaal. Voor mijn persoonlijke redenen gebruik je de zoekfunctie maar. Ik vind dat ik het nu wel vaak genoeg neergetikt heb.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 14-02-2006, 00:20
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Panini schreef op 13-02-2006 @ 23:12 :
mezelf af en toe te trakteren op een intellectuele reis naar mijn eigen geest
netjes ...
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 14-02-2006, 11:06
Verwijderd
Jabla. Zie Zeehond. Zie zoekfunctie. Zie Nederlandse Spelling en 'Hoe start ik een fatsoenlijk topic'.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Economie handig?
Dasherman
8 29-02-2012 12:12
Seksualiteit Pedosexualiteit.
KleineTomaat
220 13-09-2004 17:18
Werk, Geld & Recht [Aangifte]Niet gewerkt...
JUH
4 18-05-2004 21:58
Eten & Drinken enquete voor Bio
Hellup
70 09-06-2003 17:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlees
Evito
63 01-04-2003 17:40
Psychologie stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet...
Verwijderd
22 03-04-2002 13:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.