Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2008, 12:59
Verwijderd
Ik ben eind januari klaar met mijn opleiding op het mbo.
Ik doe nu de opleiding voor sociaal cultureel werker en loop stage bij een welzijnsorganisatie in Utrecht als ambulant kinderwerkster.
Ik heb hier sinds kort ook een baan als kinderwerkster (oproepkracht).

Ik wil nadat ik mijn diploma heb een half jaar gaan werken. Ik wil hierdoor meer ervaring op doen en ik wil even de rust nemen om mijn mbo opleiding helemaal af te sluiten voor mezelf.

Na de zomer (2009) wil ik starten met een hbo opleiding. Ik heb altijd al hbo willen doen en zag het mbo hierdoor ook altijd alleen als een tussenstap.

Nu beginnen alleen wel de twijfels toe te slaan over hoe en welke studie ik wil volgen.
Eerst wilde ik in het 1ste jaar beginnen, gewoon een nieuwe start. Nu wil ik misschien toch in het 2de jaar starten. Ik twijfel er zelfs over om de studie duaal te doen, dus in combinatie met werk.
En dan blijft er nog de studiekeuze; Pedagogiek of MWD.

Ik zou graag wat ervaringen van mensen willen lezen die van mbo naar hbo zijn gegaan of die MWD of Pedagogiek studeren.

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2008, 15:13
Verwijderd
Ik ben niet via het mbo gegaan, maar heb wel pedagogiek gestudeerd. Je vraag is een beetje ruim...als je meer specifieke vragen hebt, wil ik ze wel beantwoorden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.