Oud 04-05-2004, 20:52
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Omschrijf hier jouw winkel maniertjes..
Ben je heel kieskeurig of 'easy'?
Koop je veel in een keer of alleen iets wat je echt nodig hebt?
Weet je van tevoren precies wat je gaat kopen of ben je meer van 'ik zie wel'?

Ikzelf ben best makkelijk en ging laatst shoppen met een vriendin die het tegenovergestelde is. Ze heeft ongeveer 1 uur in de six gestaan voor een paar oorbelletjes van 4 euro en vervolgens is ze nog n kwartier bezig geweest met het uitzoeken van de minst 'kromme'..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2004, 20:55
Verwijderd
ikben heel kieskeurig,meestal ga ik al naar de stad met het idee van "dat ga ik kopen" en las dat er dan iets anders uitziet dan ik het in mijn hoofd heb,koop ik het niet.
anderszijds,op die zoektocht naar het ding wat ik zoek,koop ik ook wel andere dingen waar ik toevallig tegenaanloop en die ik leuk vind.
meestal koop ik in een keer een hele outfit,al dan niet met schoenen erbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:01
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 04-05-2004 @ 21:55 :
ikben heel kieskeurig,meestal ga ik al naar de stad met het idee van "dat ga ik kopen" en las dat er dan iets anders uitziet dan ik het in mijn hoofd heb,koop ik het niet.
anderszijds,op die zoektocht naar het ding wat ik zoek,koop ik ook wel andere dingen waar ik toevallig tegenaanloop en die ik leuk vind.
meestal koop ik in een keer een hele outfit,al dan niet met schoenen erbij.
idd,

ook ik ben enorm kieskeurig!

Eerst kijk ik naar de winkel (), dan naar het merk, dan kijk ik naar de kwaliteit, dan pas ik het, zit het me enorm goed dan koop ik het...Zo gaat het altijd, vooral de kwaliteit/merk vind ik belangrijk :$.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 04-05-2004 @ 22:01 :
vooral de kwaliteit/merk vind ik belangrijk :$.
dat de kwaliteit belangrijk is,spreekt voor zich,merk vind ik echter minder belangrijk,ik koop liever iets van een relatief onbekend,opkomend merk dan iets van armani ofzo.
(en het spreekt voor zich dat ik niets van cars ofzo koop naturlijk )
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:04
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Ik ben ontzettend makkelijk, ik weet wat ik leuk vind en 1 blik over een rek en ik weet of er iets bijzit of niet.
Als ik geld heb koop ik het in 1 keer, als ik geen geld heb moet ik wel vaker winkelen.
Ik weet altijd precies wat ik wil kopen.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:16
Verwijderd
Ik ben vreselijk kritisch als ik iets bepaalds wil hebben, dan loop ik rustig elke winkel drie keer in en uit voordat ik uiteindelijk besluit. Als ik gewoon 'iets' wil, dan weet ik vaak van gekheid niet wat ik moet pakken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:25
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik ben niet ernorm kieskeurig ofzow
als iets er leuk uitziet en het staat me leuk dan koop ik het.
ik let natuurlijk wel op de prijs en denk na of ik dit echt ga dragen
"ja leuk minirokje hoor maar niet iets waar ik me lekker in voel en naar school zal dragen"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:29
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Als ik iets nodig heb dan ga ik het halen, weet meestal wel wat ik wil hebben. Ik ga niet zomaar 'shoppen'
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:53
Freule
Freule is offline
Ik heb van te voren precies een beeld van wat ik wil hebben en van wat ik vooral niet wil hebben.

Ik loop een winkel binnen, kijk over de rekken heen om mijn kansen in te schatten. Zijn de kansen minimaal dat ik vind wat ik zoek dan keer ik zo weer om. Anders kijk ik even rond.

Ik vind zelden wat ik zoek
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:01
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
ik ga niet uren lang in een winkel staan en ik ga ook niet uren zoeken naar "iets".. meestal weet ik wel ongeveer wat ik wil hebben en waar ik t kan halen.. zo heb ik ook een aantal vaste winkels waar ik zowiezo heen ga.. maar dara koop ik niet alles.. soms koop ik dus iets wat ik al wilde kopen.. maar als ik iets tegen kom wat ik wel tof vind koop ik dat ook. merken vind ik erg belangrijk als t om een wat "grotere" aankoop gaat, maar voor basic shit ga ik gewoon naar de hennes. kwaliteit vind ik ook erg belangrijk.
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:14
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Hier is laatst nog een topic over geweest.


Afhankelijk van mn bui;

of heel kieskeurig, wetende wat ik waar moet halen, en dan ben ik zo klaar.

of lekker langdradig alles passen en niets kopen.


Meestal eerste.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik duik regelmatig de stad in om wat rond te kijken. Vaak vind ik dan nog wel leuke dingen ook. Ik hoef mezelf er nooit toe te zetten kleding te gaan kopen omdat ik echt iets nieuws nodig heb, ik ga standaard elke week minstens 1 keer wel iets kopen eigenlijk. Ik ben ook verschrikkelijk impulsief dus heb veel kleding die ik nooit / bijna nooit draag.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:26
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga meestal shoppen als ik iets nodig heb, maar vaak genoeg kom ik met drie tassen vol thuis, en niet hetgene wat ik nodig had.
Als ik iets leuks zie, heb ik dan eigenlijk al besloten dat ik het wil hebben, en dan kan alleen een extreem hoge prijs of het echt niet passen me er vanaf brengen.
Verder kijk ik niet naar het merk, de kwaliteit, of ik er wel passende kleding bij heb of dat ik het wel gewoon naar school aan zou doen (dat eigenlijk vooral omdat ik alles wel gewoon naar school aan zou doen).
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:29
Verwijderd
Tja ik kan redelijk lang kijken, zeker als er heel veel leuke dingen zijn en er maar weinig geld is

Passen/kopen ben ik snel in als ik zie dat het leuk is.

Broeken kopen duurt lang (does my ass look big in this pants ? ) en bovenkleding kopen gaat supersnel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 22:32
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben vrij kieskeurig. Ik heb heel Amsterdam afgelopen om een riem te vinden die ik tof vond (nog niet gevonden btw). Als ik iets in mijn hoofd heb wil het precies zo, zeker als ik krap in mijn geld zit. Als ik gewoon de stad in ga kan ik nog wel gewoon tegen dingen aan lopen, dan is het ook veel relaxter shoppen met mij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 23:29
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Heel kieskeurig, maar heb nooit zin om alles af te lopen. Dat klopt niet helemaal met elkaar :\
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 01:02
Verwijderd
kieskeurig, vind bijna geen broek mooi bijv.

maar ik ben maar een lichte consumer whore natuurlijk. punk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 01:45
Verwijderd
Ik ben kieskeurig en easy, over sommige dingen doe ik niet moeilijk, maar over bepaalde kledingstukken twijfel ik geen moment, met als nadeel dat ik het dan nooooit draag.

Geld doe ik niet zo moeilijk over, als ik iets nietkan betalen ga ik er ook nietvoor kijken, maar klagen over iets dat het te duur is vind ik zo minnetjes, dan moet je maar kijken wat binnen je budget is.

Dingen diemij slecht staan, kan ik ook niet tegen, dan geef ik zelfs de verkopers schuld, net zoals cut_off heb ik ook problemen met broeken.

Winkelen kan ik met en zonder vrienden, het liefste met vriendinnen van mij, die houden het langer vol dan mijn vrienden en mijn doessie's roddelen zo lekker

Kwaliteit kijk ik absoluuut niet naar, als het stuk is, dan is het stuk, klaar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2004, 06:51
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Heel kieskeurig en tegelijkertijd ben ik impulsief, best irritante combinatie dus.
Afgelopen zomer werkte ik in de "Crums" en elke keer zodra er een lading binnenkwam ging ik eerst kijken of er iets voor me bijzat, wat er uiteindelijk meestal toe leidde dat ik zelf iets kocht en meteen mn loon dus al opmaakte.
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 07:36
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-05-2004 @ 22:16 :
Ik ben vreselijk kritisch als ik iets bepaalds wil hebben, dan loop ik rustig elke winkel drie keer in en uit voordat ik uiteindelijk besluit. Als ik gewoon 'iets' wil, dan weet ik vaak van gekheid niet wat ik moet pakken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:18
Isha
Isha is offline
Soms koop ik om het kopen, mja een beetje vaag maar die buien heb ik wel eens . Dan ben ik dus totaal niet kritisch en loop ik in een paar tellen de winkel weer uit met een volle tas.

Andere momenten ben ik te twijfelachtig en kom ik soms nog terug in de winkel om verder te kijken/beslissen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:26
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ridder had hier ook ooit n topic over, en toen had ik n heel lang stuk getypt.Vandaag doe ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:42
Verwijderd
de laatste tijd word ik wat kieskeuriger... het is me veel te vaak gebeurd dat ik met kledingstukken thuis kwam die ik maar 1 of 2 keer gedragen heb... dus ik bedenk tegenwoordig van te voren wat ik wil hebben... en ik let tegenwoordig ook veel meer op de prijs...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 10:48
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
'k bedenk van tevoren wel wat ik ongeveer ga kopen. 'k let niet echt heel erg op de prijs, als ik iets heel mooi vind en ik heb genoeg geld koop ik het. Welk merk het is maakt me in principe niet uit, er zijn wel merken die ik liever niet koop, maar ik let meer op kwaliteit. Ik denk meeestal wel na voor ik iets koop, ik kan echt nooit snel een besluit nemen, tenzij ik iets echt geweldigs heb gevonden.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:35
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-05-2004 @ 11:42 :
de laatste tijd word ik wat kieskeuriger... het is me veel te vaak gebeurd dat ik met kledingstukken thuis kwam die ik maar 1 of 2 keer gedragen heb... dus ik bedenk tegenwoordig van te voren wat ik wil hebben... en ik let tegenwoordig ook veel meer op de prijs...
Uh-huh..
Alhoewel ik me niet erg veel bezig houd met de prijs, als ik het mooi vind koop ik het.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 11:55
Laïs
Laïs is offline
Ik ga meestal gewoon naar 't stad om gewoon rond te wandelen,winkels binnen,winkels buiten en als ik iets leuks tegen kom,koop ik het. Ik ga nooit winkelen met het idee van,nu moet ik vinden en dat wil ik,want zo vind ik het nooit.
en als ik echt iets nodig heb,ga ik wel met mijn moeder naar een bepaalde winkel .

Ik let altijd op de prijs,ik betaal geen 25 euro voor een simpel t-shirtje. op kwaliteit let ik niet zo ,als ik het echt duur vind,wel.

ik ben meer 'ik-zie-wel-en-ik-wil-zoveel-mogelijk-dingen-voor-zo-min-mogelijk-geld'. type.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:03
Verwijderd
Dat verschilt enorm. Ik kan een bui hebben waarin ik gewoon zin heb om veel geld uit te geven, dan koop ik een hoop kleren die ik "wel leuk" vind, en veel prulletjes enzo.
Soms wil ik écht iets heel leuks, en dan blijf ik lang zoeken tot ik dat heb, als ik het niet vind koop ik niets.

Meestal heb ik een paar dingen nodig, en ga ik verder gewoon in veel zaken kijken of ik iets leuks tegenkom.
Soms met een speciale missie, zoals een zomerjas zoeken ofzo. Maar dat is irritant, want als je op zoek bent naar iets vind je het vrijwel nooit
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:06
Verwijderd
winkel binnen. zie ik wat hangen? zo ja: passen. zit het goed, dan koop ik het. zo nee: volgende winkel. ik ben daar vaak bijzonder makkelijk in.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 12:53
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik loop te vaak in de stad rond en koop iets als ik daar zin in heb en t geld er voor heb. Vaak als ik 'savonds uit ga wil ik 'smiddags nog een nieuw shirt kopen. Wat niet altijd lukt uiteraard. Verder winkel ik t liefst met 1 vriendinnetje, en dan wel een die zegt wat ze vindt.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:35
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
De ene week koop ik helemaal niks, de andere week juist ontzettend veel.
Ik ben ontzettend impulsief en koop altijd dingen die ik niet nodig heb met de gedachte dat ik het altijd nog kan terugbrengen. Daarbij haat ik passen in de winkel en koop ik het op goed geluk, waardoor het vaak niet past en ik geen zin heb om het terug te brengen.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:11
Verwijderd
Ik heb meestal zoiets van 'ik zie wel' maar soms ga ik shoppen omdat ik echt iets nodig heb. Als ik ruim zit met geld ben ik vrij makkelijk over of ik iets koop of niet. Maar als ik geen cent te makken heb, denk ik een stuk of 23 keer na voor ik iets koop. Gisteren bijvoorbeeld heb ik een truitje van 4,90 laten liggen omdat het net iets te veel doorscheen. 4,90 is niks maar ik heb dan ook geen geld dus dan is het toch weer 4,90.
En meestal koop ik ook echt alleen de dingen die ik nodig heb of waarvan ik zeker weet dat ik ze ga dragen. Ik koop alleen een vijftiende broek als ie echt heel leuk is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:41
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
de ene keer ben ik kieskeurig, de andere keer sleep ik de gekste dingen mee naar huis..
ligt er aan hoeveel geld ik heb, of ik werkelijk iets nodig, hoeveel tijd ik heb en met wie ik ga shoppen,
soms heb ik wel in gedachte wat ik wil gaan kopen, en weet ik precies welke winkels ik langs wil, en dan is het vaak minder leuk omdat ik vaak niet kan vinden wat ik wil
en soms ga ik echt shoppen voor de fun en dan kom ik met een tas kleren thuis, die ik maar één keertje aantrek om ze daarna 5 jaar later weg te gooien.
en als ik echt iets zoek/nodig heb ben ik bereid er meer voor te betalen, dan dat ik zomaar even de stad in ga.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:30
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Meestal ga ik gewoon en dan zie ik wel. Als ik al van te voren ga bedenken wat ik wil hebben, dan kan ik t nooit vinden en dat is frustrerend. Ik kijk wel eerst wat ik nodig heb, maar soms kom ik er niet mee thuis. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe bikini nodig en t-shirtjes. Daar ben ik naar gaan kijken, maar ik kwam thuis met een paar teenslippers, een rok en een spaghettiebandtopje (waarvan ik er al 10 heb liggen) Beetje nutteloos dus, maar hij was wel erg leuk!! Te leuk om te laten liggen. Verder ben ik vrij kieskeurig. Ik haat het bijvoorbeeld als er alleen al een fout strikje op een o-zo-leuk dingetje zit. Dan hoeft t al niet meer. En elk fout frutseltje of dingetje is al fataal. Maar t is niet zo dat ik een uur in de winkel sta van: 'Is dees nou leuker? Dees is toch handiger he?' Als ik iets leuks heb neem ik het gelijk mee en ik kan vrij snel de knoop doorhakken
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:32
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
kieskeurig. het moet bij alles passen wat ik al heb en het moet vooral iets zijn wat ik niet vaak gezien heb bij anderen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle i like 2006 fashion purse & watch
100grid
14 15-01-2006 18:11
Muziek Trance
lucienvdmooren
23 29-01-2005 15:48
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 11:02
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek Welke bands allemaal in jou playlist?
MazeMouse
64 13-12-2002 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.