Oud 20-05-2013, 20:25
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
Hoi

Ik weet echt niet hoe ik aan een vriendin moet komen terwijl ik dit wel erg graag wil

Ik werk 4 dagen in de week

Houd er helemaal niet van om een kroeg te gaan of naar een discotheek

Verder ga ik wel veel met vrienden om

hebben jullie tips

Woon in de buurt van arnhem misschien handig om te weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2013, 20:31
Verwijderd
Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:32
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
ik ben nu 18 jaar
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:35
Verwijderd
op je school, opleiding, kerk, vereniging, sport.
meestal als je heel bewust op zoek gaat kom je de ware niet tegen.
ik zou aanraden het even los te laten, en dan kom je haar vanzelf tegen!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:37
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
Ben inmiddels van school af

Omdat ik me diplomas heb en ik 4 dagen in de week werk

Verder ga ik met vrienden om en kom ik niet op verenigingen of sport
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
meestal als je heel bewust op zoek gaat kom je de ware niet tegen.
Dat klopt helemaal! Zorg dat je gewoon met meiden in contact komt op manieren waar jij je lekker bij voelt (dus als jij niet van kroegen houdt is dat voor jou ook niet de plek om te "zoeken"). Op een sportclub/ je werk/ een jeugdvereniging/ een jongerenvakantie/ iets in die richting kom je vast wel meiden tegen waar je eens een praatje mee kunt maken. En misschien denk je dan wel ineens "Wow, dat is dr!". Gewoon relax met meiden omgaan en niet te hard op zoek zijn, dan kom je haar vanzelf een keer tegen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:41
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
oke

maar ben nu 18 nog maagd en een groentje dus het mag onderhand wel een keer

heel vaak kijk ik tv en denk lag er maar een leuk meisje naast me
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
oke

maar ben nu 18 nog maagd en een groentje dus het mag onderhand wel een keer

heel vaak kijk ik tv en denk lag er maar een leuk meisje naast me
Zoals ik al zei; gewoon met meiden proberen om te gaan, dan kom je vanzelf wel een leuke meid tegen waarmee je iets zou willen hebben.
En voor je maagd-zijn/ weinig ervaring hoef je je niet te schamen. Je kunt beter wat langer moeten wachten tot je een leuke meid tegenkomt waar je een fijne relatie mee hebt, dan dat je al heel ervaren bent maar toch nog steeds alleen voor de tv zit. Ja toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 20:49
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
ook weer zo ja

Maarja ik werk veel

Doe wel veel met vrienden maar ga weinig met meiden om

Kom verder ook niet op die plekken zoals sport verenigen of so
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 21:03
Padzorz
Padzorz is offline
Er lopen overal leuke vrouwen rond hoor ...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 21:30
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
ook weer zo ja

Maarja ik werk veel

Doe wel veel met vrienden maar ga weinig met meiden om

Kom verder ook niet op die plekken zoals sport verenigen of so
Geef een keer een feessie en zeg tegen je vrienden dat ze lui mee moeten nemen, dan leer jij weer nieuwe lui kennen en via die lui leer je weer nieuwe lui kennen. Dan moet je vast wel een keer een leuk meisje tegen het lijf lopen.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 00:06
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Sociale media. Ik heb zaterdag een afspraakje met een heel leuk meisje dat ik oorspronkelijk van het internet ken. Een andere keer liep een date op niets uit, jammer genoeg, maar die tegenslagen zijn er altijd.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 18:14
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
Citaat:
Sociale media. Ik heb zaterdag een afspraakje met een heel leuk meisje dat ik oorspronkelijk van het internet ken. Een andere keer liep een date op niets uit, jammer genoeg, maar die tegenslagen zijn er altijd.


Was dat nog een speciale site ?

Anders kan ik dat eens proberen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 18:26
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Minder wanhopig zijn en je taalvaardigheid verbeteren zal in ieder geval veel helpen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 18:52
Robbertje2011
Robbertje2011 is offline
Citaat:
Minder wanhopig zijn en je taalvaardigheid verbeteren zal in ieder geval veel helpen.
Ben dus totaal niet wanhopig

En mijn taalvaardigheid is prima
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 19:35
Verwijderd
Niet achter je PC in ieder geval.

Oh en je kan echt wel iets aan je spelling doen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 17:39
Anne794
Anne794 is offline
Datingsite? Zoals Lexa, Relatieplanet..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 19:02
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Kan ook gewoon via chatplaza hoor, daar zitten ook genoeg leuke mensen
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2013, 09:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
In ieder geval niet zo zoeken. Dan zal het alleen maar geforceert gaan worden. Ga gewoon wat meer de deur uit, en ontmoet nieuwe mensen. Je zou je inderdaad kunnen inschrijven op een datingsite om het lot een beetje te helpen. Maar dat zul je zelf moeten uitzoeken of je dat wilt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 19:17
A$AP
Avatar van A$AP
A$AP is offline
Weer zo'n lastige situatie, je werkt veel, gaat niet naar discotheken, komt niet op sport verenigingen en je bent gestopt met school. Ik denk dat je op je werk moet kijken of je iemand leuk vindt of anders social media, datingsites. Maar toch denk ik dat je wel eens naar de discotheek moet gaan, daar zijn een hoop meiden!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 19:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als TS zelf niet van discotheken houdt is de kans dat hij daar een meisje vindt dat goed bij hem past gelijk al kleiner (zij heeft misschien wel een druk sociaal leven en vind het dodelijk saai om naast hem op de bank tv te kijken, om maar even wat te noemen). Het contact met meiden in het algemeen vergroten zou wel een goede stap zijn. (Misschien toch eens gaan kijken bij een sport-vereniging, hobbyclub, jongerenvakantie o.i.d.?)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 18:34
ShySora
ShySora is offline
Een vriendin of vriend zoeken is een hele opgave.

En ik zie hier veel reply's die volgens mij niet echt een duidelijk antwoord geeft aan de TS.
Dit is namelijk een moeilijke questie. Want er moet rekening gehouden worden met:
- De persoonlijkheid van TS
- Welk type meisje zoek je?
- Hoe ver mag de afstand tussen jullie twee zijn?

Wanhopig zoeken zal niet veel uitmaken, maar je kan wel actie ondernemen. Hieronder een aantal tips.
- Schrijf je in voor dingen die je intereseren (In mijn geval: Fotografie en Natuurpunt, hier kan je leuke mensen leren kennen)
- Probeer een website, hieronder voorbeelden.
- Tagged.com (Neutrale site, de meet-me functie kan je hier gebruiken.)
- Passions network (Welke passie heb je? Verlegen? Dan ga je naar ShyPassions. Boten? BoatingPassions. My Little Pony? Bronypassions. En zo verder bij passions network.
- Autidate (Dating site voor autisten)
- Be2

Proberen is gratis, mijn advies is: geef dus geen geld uit aan dating websites.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 18:43
Verwijderd
Gewoon wat lieve dingetjes liegen in de PM inbox van één van de vele dames die scholieren.com rijk is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 20:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
op de meest onwaarschijnlijke plekken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 21:04
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Proberen is gratis, mijn advies is: geef dus geen geld uit aan dating websites.
meestal kan je dan niks, bovendien willen die mensen daar niet een relatie, die willen hun eisenlijstje vervuld zien.

Kijk jij daagt me uit want je zegt dat de replys een beetje onbruikbaar zijn en je hebt gelijk, maar wat wil je, ik kan ook niet goed alleen zijn maar ik heb nog nooit een vriendin gekregen door te zoeken.

Ik ben geen partnerhopper dus het waren allemaal echte relaties maar hoe zijn ze gestart ehm, even kijken mijn eerste echte deed er alles aan om mij te veroveren.

een ander, leren kennen via zuslief, een volgende goh ik ging spontaan mee naar een kerstfeesje liep binnen en je kon me opvegen.

en nu, tja wat zal ik zeggen het is een bekende van lang geleden waar altijd al iets gespeeld heeft.

de redenen waarom het niet lukt zijn overigens net zo legio.

Dus ja wat geef ik voor advies; zorg dat je zelf je zaken op orde hebt, dat straalt een kracht uit, wees fris, wees attent, wees beleefd.
kijk ik kan zoiets best zien als een zakelijke handeling, vriendje vriendinnetje zijn, maar vaak is het met name voor haar wat gecompliceerder, je moet 'haar' waard zijn en daarin is het vooral belangrijk dat jijzelf ook in de relatie wil zitten en niet om maar iemand te hebben.
en hoe cliche ook, er moet iets zijn iets waar je je hand niet zo op kan leggen, een klik, en die is mede maar niet alleen op gebaseerd op uiterlijk, lichaamstaal gedrag maar ook een mentaal gevoel van op dezelfde lijn zitten.

ik ben zelf ook niet echt een uitgaanstype en op straat of de supermarkt is de grootste larie die er bestaat, het enige wat ik met alle zekerheid kan zeggen is dat je het weet zodra je haar aankijkt en als je dat voelt geef dan niks minder dan alles.

als ik een chatsite zou aanbevelen is het paiq, die zoekt random mensen van het andere geslacht in je buurt het niveau is alleen meer van, he het is carnaval zin om mee te gaan; wat overigens een prima manier is om mensen te ontmoeten.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2013, 22:43
regulargirl
regulargirl is offline
Waar werk je?
Wees vooral niet bang om een meisje aan te spreken, probeer anders eerst vrienden te worden als je een meisje vind en ga jezelf niet forceren om iemand te vinden/ verliefd te worden. BTW je wil toch je eerste keer niet met een goedkoop sletje, maar met iemand speciaaal? Meisjes waarderen dat ook als jongens niet met alles en iedereen het doen!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 22:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maarja ik werk veel

4 dagen in de week werken is niet veel werken, beroerd excuus. Verder zorg dat je je wat meer onder de mensen mengt, vriendinnen staan doorgaans niet spontaan op de stoep.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 18:46
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
meestal kan je dan niks, bovendien willen die mensen daar niet een relatie, die willen hun eisenlijstje vervuld zien.

Kijk jij daagt me uit want je zegt dat de replys een beetje onbruikbaar zijn en je hebt gelijk, maar wat wil je, ik kan ook niet goed alleen zijn maar ik heb nog nooit een vriendin gekregen door te zoeken.

Ik ben geen partnerhopper dus het waren allemaal echte relaties maar hoe zijn ze gestart ehm, even kijken mijn eerste echte deed er alles aan om mij te veroveren.

een ander, leren kennen via zuslief, een volgende goh ik ging spontaan mee naar een kerstfeesje liep binnen en je kon me opvegen.

en nu, tja wat zal ik zeggen het is een bekende van lang geleden waar altijd al iets gespeeld heeft.

de redenen waarom het niet lukt zijn overigens net zo legio.

Dus ja wat geef ik voor advies; zorg dat je zelf je zaken op orde hebt, dat straalt een kracht uit, wees fris, wees attent, wees beleefd.
kijk ik kan zoiets best zien als een zakelijke handeling, vriendje vriendinnetje zijn, maar vaak is het met name voor haar wat gecompliceerder, je moet 'haar' waard zijn en daarin is het vooral belangrijk dat jijzelf ook in de relatie wil zitten en niet om maar iemand te hebben.
en hoe cliche ook, er moet iets zijn iets waar je je hand niet zo op kan leggen, een klik, en die is mede maar niet alleen op gebaseerd op uiterlijk, lichaamstaal gedrag maar ook een mentaal gevoel van op dezelfde lijn zitten.

ik ben zelf ook niet echt een uitgaanstype en op straat of de supermarkt is de grootste larie die er bestaat, het enige wat ik met alle zekerheid kan zeggen is dat je het weet zodra je haar aankijkt en als je dat voelt geef dan niks minder dan alles.

als ik een chatsite zou aanbevelen is het paiq, die zoekt random mensen van het andere geslacht in je buurt het niveau is alleen meer van, he het is carnaval zin om mee te gaan; wat overigens een prima manier is om mensen te ontmoeten.



Ja, ik raad betalende datingssites af omdat ik ze puur oplichterij vindt.


Mijn oprechte excuses dat mijn bericht U heeft uitgedaagd. Dit was niet de bedoeling.
De vraag is waar vindt je ze? En dat op zich is al een moeilijke vraag, maar een goede begin plaats is: een hobby vereniging (zelf zit ik bij natuurpunt). Daar ga je actief bezig zijn met je hobby, en passief "zoek" je, of misschien is het woord " overkomt" je misschien wel liefde. Dat is al 1 plaats. Een andere mogelijkheid om het lot een beetje te helpen is, zoals ik in mijn vorige bericht poste, je aan te melden op een datingsite. Zo kan je ook nieuwe contacten leggen.


Over je relaties, nu hoop ik dat ik geen te persoonlijke vragen stel, maar als ze te persoonlijk zijn, mag je ze zeker skippen :3
Je eerste vriendin deed er alles aan om jou te veroveren. Dat is leuk, misschien wel interesant voor de topic starter, en de andere lezers om te weten hoe en waar je haar hebt leren kennen? (Op school, bij een vereniging).

Je tweede meisje heb je dus leren kennen door je familie.

En het derde meisje op een kerstfeestje.


Die "klik" is erg moeilijk te beschrijven. Die voel je of die voel je niet. Die klik is erg moeilijk inderdaad en hangt van veel factoren af. Het is iets wat je niet kan forceren.




De straat, die doet me aan nog een tip denken: Als je een hond hebt, kan je die uitlaten. Zelf laat ik veel mijn hondje uit, en vaak gebeurd het dan dat je met andere mensen praat. Onlangs met een meisje gepraat die vrijwillig werkt in een dierenasiel.


En ik geef je gelijk, niet inhouden, alles geven
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 23:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Bedoelde het positief hoor, je post liet me nadenken terwijl het toch een vrij flauw te beantwoorden vraag is.

wat je zegt je "vindt" elkaar overal,

Mijn relaties dienen slechts als voorbeelden van het gegeven dat je elkaar niet leert kennen omdat je dat nou eenmaal zo uitgedacht had, die eerste relatie heb je het inderdaad over school.

Dieren zijn wel een goed bindingspunt, gemeenschappelijke interesses, werk, school dat soort dingen, iaw als je actiever bent leer je meer mensen kennen dus is de kans groter maar je kan moeilijk antwoorden in de trant van, och die lopen in de supermarkt met een geel briefje op.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 22:10
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Bedoelde het positief hoor, je post liet me nadenken terwijl het toch een vrij flauw te beantwoorden vraag is.

wat je zegt je "vindt" elkaar overal,

Mijn relaties dienen slechts als voorbeelden van het gegeven dat je elkaar niet leert kennen omdat je dat nou eenmaal zo uitgedacht had, die eerste relatie heb je het inderdaad over school.

Dieren zijn wel een goed bindingspunt, gemeenschappelijke interesses, werk, school dat soort dingen, iaw als je actiever bent leer je meer mensen kennen dus is de kans groter maar je kan moeilijk antwoorden in de trant van, och die lopen in de supermarkt met een geel briefje op.


Okay, blij dat je het positief opnam


Het zijn allemaal van die kleine dingetjes die allemaal kunnen helpen.
Dit topic deed me trouwens nadeken, hoe blinde mensen zouden daten? Ik denk dat het voor mensen met dat en soortgelijke beperkingen NOG moeilijker is dan voor mensen zonder beperking. Maar dat is een geheel ander topic. Ik zou uren over dingen kunnen filosiferen xD, maar ga nu niet te ver off topic gaan.


Maar ja, voor het vinden van een vriendin, hangt ook veel af van wat de persoonlijkheid is van de TS en zijn wensen. Want ook dat is vrij bepalend voor de juiste keuze en klik te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vindt ik me een vriendin?
one-life_33
5 14-03-2016 21:04
Psychologie hoe ik me voel
D3nn1s
5 18-01-2015 22:29
Liefde & Relatie krijgen
thomie
3 02-01-2009 20:56
Liefde & Relatie 'Gedumpt' door een vriendin
Delicate
9 20-02-2005 15:11
Liefde & Relatie Onzeker door een vriendin...:(
Gup
9 21-05-2004 01:09
Liefde & Relatie hij heeft een vriendin maar vindt mij leuk
marieke_temp
5 15-07-2002 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.