Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 20:16
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Check dit luitjes.... Ik had laatst een profiel aangemaakt op zo'n soort van dating site. Waarom? Nou, ik was gewoon nieuwsgierig, ik was wel benieuwd wat daaruit zou kunnen komen, daar is opzich toch niks mis mee? Goed....

Mensen die me kennen kwamen erachter dat ik zo'n profiel had gemaakt en ik moet zeggen dat ik me nogal "uitgelachen" voelde. Waarom is dat? Is dit soort "contact maken" een taboe ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 20:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Jongen, ik lach je helemaal niet uit.

Maar ik prefereer contact zoeken toch face to face, in de kroeg, in het park, whatever. Online kan je niet zien of iemand een leuke uitstraling heeft, je moet zo iemand in beweging zien.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:26
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 17-11-2005 @ 21:16 :
Check dit luitjes.... Ik had laatst een profiel aangemaakt op zo'n soort van dating site. Waarom? Nou, ik was gewoon nieuwsgierig, ik was wel benieuwd wat daaruit zou kunnen komen, daar is opzich toch niks mis mee? Goed....

Mensen die me kennen kwamen erachter dat ik zo'n profiel had gemaakt en ik moet zeggen dat ik me nogal "uitgelachen" voelde. Waarom is dat? Is dit soort "contact maken" een taboe ofzo?
Ik wacht op mensen met kutreacties
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:27
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
dating sites at the moment zijn kut.

dat valt wel te veranderen, mits mensen nauwkeurige informatie mbt tot zichzelf en feedback mbt dates geven.

en bayes filter, natuurljk.
maargoed, persoonlijk heb ik geen idee wat er mis mee zou zijn, op sociaal niveau.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:27
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 17-11-2005 @ 21:18 :
Jongen, ik lach je helemaal niet uit.

Maar ik prefereer contact zoeken toch face to face, in de kroeg, in het park, whatever. Online kan je niet zien of iemand een leuke uitstraling heeft, je moet zo iemand in beweging zien.
Ik prefereer dat zelf ook, maar via internet kun je ook foto's sturen natuurlijk, zo kun je ook wel kijken of je iemand leuk kan vinden toch? Het is eigenlijk gewoon een omgekeerde wereld, het internet. Bij internet praat je eerst met iemand en als je uitgaat zie je de persoon.

Maargoed, toch schaam ik me er nu een beetje voor, maar vraag me niet waarom precies. Op scholieren.com zijn neem ik aan ook wel stelletjes ontstaan toch? Ik hoor ook dat het steeds vaker gebeurd dat mensen samenkomen, maar het is dus toch nog blijkbaar beetje taboe ofzo? Weird....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 20:28
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Magican schreef op 17-11-2005 @ 21:26 :
Ik wacht op mensen met kutreacties
Jij dropte hier de eerste.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:02
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 17-11-2005 @ 21:27 :
Maargoed, toch schaam ik me er nu een beetje voor, maar vraag me niet waarom precies. Op scholieren.com zijn neem ik aan ook wel stelletjes ontstaan toch? Ik hoor ook dat het steeds vaker gebeurd dat mensen samenkomen, maar het is dus toch nog blijkbaar beetje taboe ofzo? Weird....
Stelletjes op scholieren.com is in mijn ogen wat anders. Ik ken mijn vriend zelf ook via een internet-forum, maar dat is wel 'toevallig' ontstaan. Een datingsite is natuurlijk heel wat anders, want dan ga je echt 'op zoek'.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:24
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Konijn schreef op 17-11-2005 @ 22:02 :
Stelletjes op scholieren.com is in mijn ogen wat anders. Ik ken mijn vriend zelf ook via een internet-forum, maar dat is wel 'toevallig' ontstaan. Een datingsite is natuurlijk heel wat anders, want dan ga je echt 'op zoek'.
Same

En als je elkaar leuk vindt om online mee te praten is het nog maar afwachten hoe zo iemand irl is. D'r zijn dan nog duizenden manieren om op zo iemand af te knappen.

Maar je kan al wel een begin leggen ja.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb me ook wel eens ingeschreven, gewoon om die mannen te bekijken, en om te kijken watvoor reacties ik kreeg Had toch geen sociaal leven en was bedlegerig dus de kroeg was ook geen optie, heb me er wel een tijdje vermaakt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:27
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het zou in ieder geval niks voor mij zijn. Ik vind dat meer voor als je te wanhopig bent, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik leer iemand liever in een discotheek, kroeg of ergens anders kennen. Ik heb het liever face-to-face. Dat vind ik meer spannend.

Ik vind het alleen geen taboe als je jezelf daar aanmeld. Mijn neef heeft zo namelijk zijn grote liefde gevonden, dus het kan wel zeker!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:30
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 17-11-2005 @ 21:16 :
Check dit luitjes.... Ik had laatst een profiel aangemaakt op zo'n soort van dating site. Waarom? Nou, ik was gewoon nieuwsgierig, ik was wel benieuwd wat daaruit zou kunnen komen, daar is opzich toch niks mis mee? Goed....

Mensen die me kennen kwamen erachter dat ik zo'n profiel had gemaakt en ik moet zeggen dat ik me nogal "uitgelachen" voelde. Waarom is dat? Is dit soort "contact maken" een taboe ofzo?
wat nieuwschierig? zeg dan gelijk dat je een chick probeerde te regelen.

datingsites zijn wel goed voor seksdates
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:49
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb wel eens bij zo'n contactsite gereageerd, maar dat was niet zo'n succes, omdat het vrij oppervlakkig is en je kan niet zien hoe iemand eruit ziet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:00
RoB!N
RoB!N is offline
Heb me wel eens ingeschreven om alle kansloze mensen daar te bekijken Heb me soms wel ff rotgelachen toen ik een paar foto s zag . Tip bij marktplaats.nl staan ook hele kansloze en bij mooie vrouwen denk ik altijd dat het nep is
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
RoB!N schreef op 18-11-2005 @ 18:00 :
Heb me wel eens ingeschreven om alle kansloze mensen daar te bekijken Heb me soms wel ff rotgelachen toen ik een paar foto s zag .
Nou lachen man. Voor sommige mensen is dit een ideale manier om mensen te ontmoeten, wees blij dat er voor hun die mogelijkheid is. Wees blij dat jij het niet nodig hebt. Al vraag ik me dat af na die opmerking van je.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 17:15
Verwijderd
Citaat:
RoB!N schreef op 18-11-2005 @ 18:00 :
Heb me wel eens ingeschreven om alle kansloze mensen daar te bekijken Heb me soms wel ff rotgelachen toen ik een paar foto s zag
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 22:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik kan me wel voorstellen dat oudere mensen hier fijn gebruik van kunnen maken. Mensen met kinderen of een drukke baan die niet echt meer de leeftijd, tijd of zin hebben om uit te gaan. Dan kan het soms wat moeilijk gaan en kan zo'n site misschien wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 22:55
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ieder z'n ding.
Ik hou het, op dit moment, liever op het persoonlijke IRL contact. Of, ook wel 's gedaan, via een forum als deze. Maar dat was dan niet op een manier zoals je dat van een datingsite verwacht.

Ik heb zo'n site niet nodig; kan me echter wel voorstellen dat dat voor bepaalde groepen mensen (werkenden bijvoorbeeld) een makkelijke manier is, omdat die niet altijd de tijd hebben uitgebreid ergens te gaan hangen in een kroeg.

Ik vind wel dat de tijd dat het "not-done" was wel geweest is; veel is tegenwoordig digitaal, waarom zou een eerste contact dat niet meer mogen zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 00:04
Verwijderd
De ironie is dat mensen die neerkijken op 'internetcontact' vaak zelf het idee hebben dat hun voorkeursvorm van contact, in de kroeg hangen en een sletje oppikken, zoveel verfijnder is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2005, 00:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2005 @ 01:04 :
De ironie is dat mensen die neerkijken op 'internetcontact' vaak zelf het idee hebben dat hun voorkeursvorm van contact, in de kroeg hangen en een sletje oppikken, zoveel verfijnder is.
Maar dan heb je ze in het echt gezien!!11!1omgomg!11!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2005 @ 01:04 :
De ironie is dat mensen die neerkijken op 'internetcontact' vaak zelf het idee hebben dat hun voorkeursvorm van contact, in de kroeg hangen en een sletje oppikken, zoveel verfijnder is.
Daar heb je een heel sterk punt

Ontopic: Ik heb nooit de behoefte gehad daar een porfiel oid aan te maken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 12:24
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik maak al jaren gebruik van datingsites, omdat ik anders geen lelijke vrouwen durf aan te spreken.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:16
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
@ Ts : pas maar op dat mensen je hier niet herkennen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:26
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tja... Ik zie het taboe niet zo. Het is gewoon een van de vele manieren om contact te leggen. Als jij je er prettig bij voelt, moet je het vooral niet laten. Mijn tante is via een dating-bureau aan haar man gekomen, en voor zover ik weet is ze hartstikke gelukkig.
Waarom mensen je uitlachen? Mwah, er zijn mensen die het een beetje zielig vinden als je op zo'n manier aan een partner moet komen. Gewoon laten lullen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-11-2005 @ 01:24 :
Maar dan heb je ze in het echt gezien!!11!1omgomg!11!
Dat is wel zo maar weet je dan ook echt iets van/over die persoon?
Dan ga je dus eerst op het uiterlijk af, later kom je er pas achter of je de zelfde interessen hebt enz..
Op internet gebeurt het juist eerder andersom. Eerst kom je van alles over die persoon te weten, later zie je wel of je diegene in het echt ook leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 19:59
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 19-11-2005 @ 18:16 :
@ Ts : pas maar op dat mensen je hier niet herkennen
Ja, word ik alleen maar nog meer gedist.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2005, 21:36
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
dating sites zijn niet mijn ding, scholieren.com is erg handig geweest voor mijn liefdesleven though, heb nu een lekkere HUNK aan mijn zijde daardoorrrr
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 21:36
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 19-11-2005 @ 20:59 :
Ja, word ik alleen maar nog meer gedist.

This wat
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 09:21
Verwijderd
ik heb me ook wel eens ingeschreven om te kijken wat eruit kan voortkomen enzo, ik werd echt dood gegooid met reacties niet alleen van leefdtijds genoten maar ook van 40tigers, wat ik toch wel wat minder vind en een beetje triest. Maar ook de meeste leefdtijds genoten waren niet erg aantrekkelijk tot zeer lelijk. Ik heb er wel een paar nog in mijn msn staan maar ben nooit op een date geweest. heb ook nooit gevonden wat ik wil.

Mijn moeder daarintegen wel, met diegene woont ze nu ook samen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 09:41
Verwijderd
Opzich is er niks mis mee natuurlijk. Je leert iemand via internet op een bepaalde manier toch ook wel een beetje kennen.
Als je op een andere manier weinig meisjes onmoet, dan is dat opzich best wel een oplossing. Van de andere kant kan je ook zorgen dat je wel meisje onmoet irl.

Toch vind ik het op een bepaalde manier ook iets raars hebben; ik krijg er dan namelijk ook zo'n beeld bij van contact gestoorde mensen die de hele dag alleen zitten en computeren, die op deze wijze dan toch aan een partner willen komen.

Maar ja ik weet ook wel dat dit opzich nergens op slaat, omdat ik ook hele gewone mensen ken die zich via een dating sites hebben ingeschreven (bijv. mijn oom ).

Als jij je er toch prettig bij voelt, laat je vrienden maar kletsen. Wie weet met wat voor een spetter jij dadelijk komt aanzetten .
-het zou niet mijn ding zijn, maar ieder het zijne toch -
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 15:00
Draakje83
Avatar van Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Strawberry-girl schreef op 20-11-2005 @ 10:21 :
Maar ook de meeste leefdtijds genoten waren niet erg aantrekkelijk tot zeer lelijk. Ik heb er wel een paar nog in mijn msn staan maar ben nooit op een date geweest. heb ook nooit gevonden wat ik wil.
Dit is mijn mening, maar...
Je moet ook niet naar dating-sites gaan als je iemand zoekt die er ook lekker uit ziet, imho.

Sorry als ik wat boos overkom. Ik heb een ervaring gehad met een dating site en die was best naar.
Ik kreeg een reactie op mijn profiel of ik haar wou toevoegen. Nou dat heb ik ook gedaan we hebben op MSN gechat en op een gegeven moment vroeg ze om een foto.
Logisch, want bij dat profiel op die dating-site kon je geen foto's toevoegen.
Nou 5 seconden nadat die foto was toegevoegd ging ze offline zonder ook maar wat te zeggen. Hoe bruut kun je zijn!

Ok, ik wist wel dat ze waarschijnlijk "out of my league" was, want ik had haar foto wel eens op een andere dating site gezien. Maar zo had het nou ook weer niet gehoeven.
En zo lelijk ben ik nou ook weer niet, toch?
__________________
Isketch.net rules ^_^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #3
Blubje
500 15-09-2003 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.