Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 15:11
Verwijderd
ik heb wel late dienst en zag dat ik van 4 tot 6 beneden moet blijven zitten bij de mensen. Ik heb pas 1 late dienst daar gedraaid dus ik weet niet precies hoe het verder zal gaan, maar ik ken alle mensen wel want ik heb er 4957475 dagdiensten gedraaid.
En ik moet echt even wennen dat ik niet vroeg hoef op te staan deze week!!
Advertentie
Oud 10-11-2009, 15:19
Verwijderd
Ik luister 'heb de hele nacht liggen dromen' ( ) van wolter kroes. ik zeg het zelf maar even voordat kazet weer een topic opent
Oud 10-11-2009, 15:19
Verwijderd
Ik heb een eigenaardige patiënt. Die was twee weken erg ziek, en werd opgenomen voor analyse. En sindsdien gaat alles goed. Zonder behandeling. Dus ja, die gaat maar weer naar huis
Oud 10-11-2009, 15:20
Verwijderd

Oud 10-11-2009, 15:23
Verwijderd
omg
Oud 10-11-2009, 15:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Eens omkleden, ik ga zo weer lekker naar een wijvenuur.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 15:33
Verwijderd
BOMmen?
Oud 10-11-2009, 15:37
Verwijderd
Hallo!
Oud 10-11-2009, 15:39
Verwijderd
Hoi mede ah to go tripple chocolat coockie fan
Oud 10-11-2009, 15:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
BOMmen?
Toevallig wel, maar al die andere dingen zijn ook wijvenuren.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 15:40
Verwijderd
Heb/had jij er ook 1? De to go is 7 hele minuten lopen van mij vandaan. Jaja, 7 minuten.
Ik heb vandaag trouwens ook alleen nog maar ongezonde zooi gegeten.
Oud 10-11-2009, 15:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omgomg wat geniaal . Dikke prima.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 15:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had een 6.8 voor mijn Engelstoets! Omg!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 15:43
Verwijderd
Gister ging ik me trouwens wegen en ik weeg 61 kilo. Ik woog me zelfs 's avonds. Dat is geloof ik het perfecte gewicht voor mijn lengte.

Vanaf donderdag een fiets!<3
Oud 10-11-2009, 15:44
Verwijderd
Ik vind die grafirritante egel van kabouter Wesley heel leuk en het geluid dat de politiewagen maakt. Wieewieewieewiee.<3
Oud 10-11-2009, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had een 6.8 voor mijn Engelstoets! Omg!
En is dat voor jou positief of niet? Waar ging het over?
Oud 10-11-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Heb/had jij er ook 1? De to go is 7 hele minuten lopen van mij vandaan. Jaja, 7 minuten.
Ik heb vandaag trouwens ook alleen nog maar ongezonde zooi gegeten.
Nee mijn laatste is al maanden geleden
De to go is op centraal station, en ik ga 99 van de 100 keer via station HS en die heeft geen ah to go. Het is ongeveer 10 min. fietsen naar CS en daar ben ik te lui voor
Maar ik denk dat ik er binnenkort toch eens langsfiets.
Oud 10-11-2009, 15:46
Verwijderd
oh er zijn dagen geweest dat ik op 2 stations kwam met een ah to go en dan 2 keer zo'n koek kocht
Oud 10-11-2009, 15:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En is dat voor jou positief of niet? Waar ging het over?
Eeeh, nee. Normaal gesproken haal ik achten. Dus dit was vet slecht.

Kooktijd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 15:50
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wat voor koek? :curious:
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 10-11-2009, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Nee mijn laatste is al maanden geleden
De to go is op centraal station, en ik ga 99 van de 100 keer via station HS en die heeft geen ah to go. Het is ongeveer 10 min. fietsen naar CS en daar ben ik te lui voor
Maar ik denk dat ik er binnenkort toch eens langsfiets.
Awww, arme jij. De laatste keer dat ik er een had was ook best lang geleden, weet niet eens meer wanneer.
Ik was trouwens op het station, omdat ik naar vriendje was, omdat hij winterbanden moest fixen (alleen op m'n kamertje is ook zo saai). Toen waren we aan het wachten tot de garage open ging en toen belden ze dat ze de banden niet konden vinden.
Oud 10-11-2009, 15:52
Verwijderd
Citaat:
oh er zijn dagen geweest dat ik op 2 stations kwam met een ah to go en dan 2 keer zo'n koek kocht


Vroegah moest ik altijd met de trein reizen tijdens etenstijd, dus toen kocht ik altijd duisent dingen op het station. Had ik met een vriendin iets van 1 frikandelbroodje op en 2 kaasbroodjes oid. Zo'n debiel anorexia klasgenootje van toen keek echt zo van: wtf.
Oud 10-11-2009, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Wat voor koek? :curious:
Bij de Ah to go kun je een triple chocolate cookie kopen. Dat is een chocoladekoek met gewone chocolade er in en ook nog witte chocolade. Helemaal lekker als de koek nog warm is.<3
Oud 10-11-2009, 15:57
Verwijderd
Die dingen zijn inderdaad heerlijk, .
Oud 10-11-2009, 16:08
Verwijderd
En nu heb ik kinderchocolade.
Vanavond ga ik ovenpasta tomaat-mozzarella eten. In plaats van courgette doe ik er denk ik broccoli in, want courgette is vies. Nouja, ik kan courgette wel eten, maar ik vind het niet lekker.
Oud 10-11-2009, 16:12
Verwijderd
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan mensen die bijna niks lusten?
Ik vind dat gewoon een gevalletje van verwend zijn, maar een vriendin van mij zegt dat ze echt moet kokhalzen/kotsen als ze iets eet dat ze niet lust. Volgensmij is dat pure aanstellerij, maargoed. Ik weet wel dat mijn kinderen later gewoon moeten eten wat de pot schaft. Ja, okee, ze mogen een paar dingen niet lusten, maar dan niet al te veel en ze moeten het wel een paar keer geproefd hebben.
Oud 10-11-2009, 16:20
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Mijn gezicht voelt een beetje trekkerig door het masker dat er nu 10 min. opzit.
Dit doet me denken aan dat ene probleem-oplossingtopic
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 10-11-2009, 16:20
Verwijderd
Wij eten gekookte krieltje met kouseband en kip, met masalasaus van faja lobi

en ik heb niet zo'n hekel aan mensen die niks lusten, maar wel aan mensen die persee biologisch willen eten. En dat je met koken voor groepen altijd rekening moet houden met vega's.
Oud 10-11-2009, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Wij eten gekookte krieltje met kouseband en kip, met masalasaus van faja lobi

en ik heb niet zo'n hekel aan mensen die niks lusten, maar wel aan mensen die persee biologisch willen eten. En dat je met koken voor groepen altijd rekening moet houden met vega's.
Ik eet de laatste tijd zelf veel vega, maar ik wil niet echt vegetariër worden. Dat wil ik niet omdat ik vlees wel lekker vind en idd omdat het me lastig lijkt als je uit eten gaat en soortgelijke situaties.

Maar nu ga ik boodschappen doen, byebye!
Oud 10-11-2009, 16:26
Verwijderd
:@ vanavond komt Floor Faber op de buis <3
Oud 10-11-2009, 16:29
Verwijderd
Damn, wat is dit 2 pagina's lang v-lid topic. (op barabas's post na)
Oud 10-11-2009, 16:29
Verwijderd
Ik heb aflevering 1 gezien en ik vond het stom. @ panda
Oud 10-11-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had een 6.8 voor mijn Engelstoets! Omg!
Goed genoeg.
Oud 10-11-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb aflevering 1 gezien en ik vond het stom. @ panda
@ het is niet stom!

en die tandarts wil gaan trouwen in Las Vegas
Oud 10-11-2009, 16:30
Rationeel
Rationeel is offline
alles hoger dan een 5.4 is dikke prima.
Oud 10-11-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een eigenaardige patiënt. Die was twee weken erg ziek, en werd opgenomen voor analyse. En sindsdien gaat alles goed. Zonder behandeling. Dus ja, die gaat maar weer naar huis
Iemand vertelde me dat ze bij haar coschappen een keer had dat ze werd opgepiept omdat een vrouw die was opgenomen vlekjes op d'r huid had. Dus zij kwam daar een half uur later kijken, bleken het lijkvlekjes te zijn
Oud 10-11-2009, 16:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij de Ah to go kun je een triple chocolate cookie kopen. Dat is een chocoladekoek met gewone chocolade er in en ook nog witte chocolade. Helemaal lekker als de koek nog warm is.<3
Bij de broodzaak verkopen ze die krengen ook, dus als ik bakdienst heb breekt er soms 'perongeluk' een koekje omdat 'ie nog warm en zacht is en dan is het natuurlijk zonde om 'm weg te gooien.

Oh ja, ik had trouwens gisteren m'n evalutatie gesprek op m'n werk en m'n bazin vind dat ik teveel praat, teveel mopper en dat ik me niet kan aanpassen aan nieuwe regels. Nou jaaaa. Als ik nieuwe regels belachelijk vind laat ik dat gewoon duidelijk merken. En ik mag blijkbaar niet meer zeggen dat ik het te druk heb voor bepaalde dingen.
Soms ben ik heen en weer aan het rennen en dan hoor ik steeds: "Anouk, je moet dit en dat nog doen" en dan zeg ik gewoon "JAAA dat weet ik, maar duizent andere dingen moeten ook gebeuren en ik heb maar 2 handen!" en dat mag dus niet. Grrrr.

Vanaf nu ga ik dus proberen de positiviteit zelfve te zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-11-2009, 16:38
Verwijderd
Ik heb net een heel lekkere Turkse pizza op, nomnom!
Oud 10-11-2009, 16:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goed genoeg.
Nietuhuhus!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 16:47
Verwijderd
Oja ik zal zo ook eens boodschappen gaan doen
Oud 10-11-2009, 16:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een maaltijd achter de kiezen van Juliennesoep, donkerbruin stokbrood met kaas en krentenbollen. Nu eet ik een appel, nomnom.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 16:50
Verwijderd
Wij eten, erwtensoep, spruitjes, slavinken en gekookte aardappels wat vreselijk winters..
Oud 10-11-2009, 16:51
Verwijderd
Ik heb nu de ergste knoflooksmaak ooit in m'n mond.
Oud 10-11-2009, 16:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wij eten, erwtensoep, spruitjes, slavinken en gekookte aardappels wat vreselijk winters..
Hihi, wij eten erwtensoep altijd als maaltijd opzich. Met zelfgebakken roggebrood .

Citaat:
Stefenootje schreef:
Ik heb nu de ergste knoflooksmaak ooit in m'n mond.
Op een tak peterselie kauwen .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 16:54
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wij eten, erwtensoep, spruitjes, slavinken en gekookte aardappels wat vreselijk winters..
Waarom is dat stom? Erwtensoep is hartstikke lekker!

Ik weet niet wat ik ga eten. Ik hoop iets in de trant van aardappels met doperwten en wat vlees. Ik heb zin in doorsnee Of lasagne, nom...
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 10-11-2009, 16:56
Verwijderd
Spruitjes zijn voor de fanatieke masochisten.
Oud 10-11-2009, 16:58
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Spruitjes zijn prima te pruimen, Kazet
Witlof is pas masochistisch. Met kaassausachtig spul
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 10-11-2009, 17:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan mensen die bijna niks lusten?
Ik vind dat gewoon een gevalletje van verwend zijn, maar een vriendin van mij zegt dat ze echt moet kokhalzen/kotsen als ze iets eet dat ze niet lust. Volgensmij is dat pure aanstellerij, maargoed. Ik weet wel dat mijn kinderen later gewoon moeten eten wat de pot schaft. Ja, okee, ze mogen een paar dingen niet lusten, maar dan niet al te veel en ze moeten het wel een paar keer geproefd hebben.
Ja! Maar er zijn ook echt wel mensen die gaan kotsen van dingen die ze niet lusten (maar dan is dat meestal maar één specifiek ding). Een vriend van mij gaat bijvoorbeeld al overgeven als hij zuurkool ruikt, maar verder lust hij ook echt álles. Ik lust overigens ook bijna alles, ik eet alleen geen vlees. Zo lustte ik nooit spruiten totdat ik ze zelf maakte en ze bijtgaar kookte. En ik lustte nooit zuurkool, maar ik vond uit dat het met ananas en rozijnen en zonder aardappel echt nomnom is (tja, zuurkool a lá Miekje). En ik lustte nooit banaan, totdat mijn moeder bananen kocht die nog niet helemaal rijp waren (nog een beetje groenig), nomnom! Zo kun je een hoop aanpassen .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-11-2009, 17:01
Verwijderd
huilie, ik haat jullie niet eens
Oud 10-11-2009, 17:01
Verwijderd
Ik hou niet zo van hollands en winters
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.