Oud 02-06-2013, 22:56
VeVa-16
Avatar van VeVa-16
VeVa-16 is offline
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom overal waar ik kijk ik de grootste klootzakken zie met de leukste meisjes?
Ik bedoel, ik weet wel dat ik niet de leukste jongen of de knapste jongen ben,
Maar ik weet wel dat ik van een meisje kan houden om wie ze is.
Ik wou gewoon dat ik weer eens het gevoel kon hebben dat er een meisje is dat van me houdt, waarbij ik terecht kan, mee kan lachen en huilen, en voor wie ik kan zorgen.
Tsja ze zeggen het komt wel je komt wel iemand tegen, maar als je iedereen om je heen in een relatie ziet stappen en jij als bijna de enige alleen blijft, is dat behoorlijk kloten.
__________________
Nec Temere, Nec Timide.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2013, 23:15
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Omdat ze alpha zijn, bra.

Maar even serieus. Meisjes zijn over het algemeen op zoek naar zelfverzekerde jongens en die ''klootzakken'' stralen meer zelfvertrouwen uit.
Nee, nu moet je natuurlijk niet zomaar een klootzak worden, VeVa-16. Wees gewoon zelfverzekerd, maar wel jezelf. Zorg dat je haar goed zit, je goede kleding aan hebt en dat je voorkomen uitstraalt dat je een leuk persoon bent. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 23:59
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Omdat ze alpha zijn, bra.

Maar even serieus. Meisjes zijn over het algemeen op zoek naar zelfverzekerde jongens en die ''klootzakken'' stralen meer zelfvertrouwen uit.
Nee, nu moet je natuurlijk niet zomaar een klootzak worden, VeVa-16. Wees gewoon zelfverzekerd, maar wel jezelf. Zorg dat je haar goed zit, je goede kleding aan hebt en dat je voorkomen uitstraalt dat je een leuk persoon bent. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Mee eens!

Maar pin je nu niet te hard vast op het feit dat je alle meiden achter je aan krijgt als je je (bijvoorbeeld) precies gaat kleden zoals die 'klootzakken'. Het gaat erom wat je uitstraalt. Zorg dat je goed in je vel zit, dan straal je dat, zelfvertrouwen, uit. En 1+1=2, want dan komt er vanzelf een leuk meisje op je af.

Tsja en qua uiterlijk. Meiden houden van jongens die zich netjes verzorgen.

Komt vast wel goed joh
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 07:31
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Blijkbaar willen meiden graag een toekomstloze relatie
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 13:00
Verwijderd
Jaloers.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 15:53
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
misschien ook omdat ze vaak uitgaan of naar plekken waar veel meisjes zijn, iets om te proberen?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 18:40
ShySora
ShySora is offline
Die " gemene jongens" zal ik ze beleefd vernoemen, maken vaak de eerste zet, en doen (vaak) alsof ze helemaal weg zijn van haar. Beetje vechten voor haar eventueel. Haar beschermen (Biogramatisch erg aantrekkelijk).

Vriendelijke jongens vragen een meisje uit op een date, en doen verder niet echt veel zetten, Als je haar leuk vindt, leg dan bijvoorbeeld je arm rond haar. Lichamelijke aanraking. Vriendelijke jongens zijn bang het meisje zo een beetje te forceren, terwijl de gemenerikken dit risico nemen. En dat vinden die leuke meisjes dus leuk. Door dit te doen weet je ook onmiddelijk of ze je wel leuk vind.

Ten laatste bij de tweede date, geef je best een passionele kus (hoeft geen tongzoen te zijn), doe je dit niet, dan gaat de kans per date hoger en hoger worden dat je wordt gefriendzoned.

Als je geen kans maakt, dan ga je verder. Het is alsof je bij een pomp staat waar geen water is. Daar blijf je niet pompen, neen, dan ga je verder. Dus falen hoort er veelal bij.



Zoals een eerdere poster het dus kort verwoorde, het gaat om durf, en zelfzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 18:54
Verwijderd
Omdat dit niet van die ventjes zijn die er op wachten maar ervoor gaan. Jij blijkbaar niet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 20:09
OVAP
OVAP is offline
Iedereen valt op iemand anders... Als een meisje iets in iemand ziet en jij ziet niks in diegene dan kan jij er niks aan doen het is haar keus. En zoals je zelf zegt alles komt een keer het kan zomaar komen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 23:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
och jij bent er gewoon nog niet achter hoe grote klootzak jij zelf kan zijn

het is overigens niet waar hoor, ja meiden maken ook weleens verkeerde keuzes en geloven erin, wat dan moeten ze een glazen bol hebben die ze verteld hoe die jongen is over 3, 6, 9 maanden.

andersom ook trouwens, misschien kom jij er straks ook nog een keer achter dat je 2 jaar aan een hypocriete zelfingenomen bitch hebt verspeeld

en als je goed bent is stelen makkelijker dan vinden lalalalala
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 20:59
Aitor
Aitor is offline
Citaat:
Omdat ze alpha zijn, bra.

Maar even serieus. Meisjes zijn over het algemeen op zoek naar zelfverzekerde jongens en die ''klootzakken'' stralen meer zelfvertrouwen uit.
Nee, nu moet je natuurlijk niet zomaar een klootzak worden, VeVa-16. Wees gewoon zelfverzekerd, maar wel jezelf. Zorg dat je haar goed zit, je goede kleding aan hebt en dat je voorkomen uitstraalt dat je een leuk persoon bent. Het is allemaal niet zo moeilijk.
als je zelfverzekerd wilt zijn, doe dan kleren aan die je zelf mooi vind en zorg dat je je haren hebt zoals jij het vind staan. als je vind dat je goedgekleed bent, straal je meer zelfvertrouwen uit en zit je ook lekkerder in je vel
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 21:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
als je zelfverzekerd wilt zijn, doe dan kleren aan die je zelf mooi vind en zorg dat je je haren hebt zoals jij het vind staan. als je vind dat je goedgekleed bent, straal je meer zelfvertrouwen uit en zit je ook lekkerder in je vel
Amen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 23:07
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Die " gemene jongens" zal ik ze beleefd vernoemen, maken vaak de eerste zet, en doen (vaak) alsof ze helemaal weg zijn van haar. Beetje vechten voor haar eventueel. Haar beschermen (Biogramatisch erg aantrekkelijk).

Vriendelijke jongens vragen een meisje uit op een date, en doen verder niet echt veel zetten, Als je haar leuk vindt, leg dan bijvoorbeeld je arm rond haar. Lichamelijke aanraking. Vriendelijke jongens zijn bang het meisje zo een beetje te forceren, terwijl de gemenerikken dit risico nemen. En dat vinden die leuke meisjes dus leuk. Door dit te doen weet je ook onmiddelijk of ze je wel leuk vind.

Ten laatste bij de tweede date, geef je best een passionele kus (hoeft geen tongzoen te zijn), doe je dit niet, dan gaat de kans per date hoger en hoger worden dat je wordt gefriendzoned.

Als je geen kans maakt, dan ga je verder. Het is alsof je bij een pomp staat waar geen water is. Daar blijf je niet pompen, neen, dan ga je verder. Dus falen hoort er veelal bij.



Zoals een eerdere poster het dus kort verwoorde, het gaat om durf, en zelfzekerheid.
DIt scheelt mij een hoop getyp!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 22:23
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
DIt scheelt mij een hoop getyp!
Why thankyou, i may see that as a compliment right?

Maar om het erg kort te maken: " Neem risiscos, val, en sta op tot je beet hebt." .
Zo makkelijk gezegd, maar toch zo moeilijk te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 00:21
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Dat iedee heb ik ook wel eens, maar dan andersom haha. Of mensen waarvan ik het niet verwacht hebben ineens een relatie met een veel populairder iemand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziektopic #4
coopergirl
487 05-03-2006 21:23
Psychologie Muziek #3
Dolores
488 24-09-2005 21:46
De Kantine TRA met z'n ctrl+c & ctrl+v topic
hasseltboy
500 11-06-2005 09:30
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 16:22
De Kantine Wie is hier van niet-Nederlandse afkomst?
SSER
182 30-03-2004 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.